|
Rusiyada 90-cı illər - avtomobil tənzimləmə, seriyalı avtomobillər ilə təcrübələr, tək və kiçik ölçülü modellərin layihələrinin tüninq dövrüdür. Maraqlı, lakin az tanınan konstruksiyalardan biri də tam ötürücülü VAZ-21099 "Samara" idi. 1996-cı ildə Tolyattinin "Metallik-Kvadro" şirkəti "Victory" adı ilə VAZ-21099 sedanının tam ötürücülü versiyasını istehsal etməyə başladı. Konsepsiyaya görə, eyni vaxtda meydana çıxan "Tarzan"dan fərqli olaraq 4x4 təkər formulu olan VAZ-2108 gövdəli bütün yollar üçün minik avtomobili idi.
Konstruksiya baxımından, tərtibatçılar velosiped ixtira etmədilər, "Samara"nın krossover variantlarında Volkswagen Golf Syncro modelindən olan hissələri ilə istifadə etdilər. Normal hərəkət rejimində avtomobil ön ötürücülüdür, ancaq sürüşmə vaxtı "viskoz" muftanın köməkliyi ilə arxa oxa avtomatik qoşulur.
"99"-un sağ ötürücüsü qısaldılmış və indi birbaşa qutu ilə deyil, güc reduktor ötürücü vasitəsi ilə qoşulmuşdur, hansı ki, öz növbəsində zəncir boyunca arxa oxa keçmişdir: "Samara"dan olan sağ ötürücü (artıq qısaldılmamış), VAZ-2101-dən aralıq valı, həmin "Samara"dan sol ötürücü, "Niva"nın ötürücülü "Golf Syncro"dan olan "viskoz" mufta və arxa reduktor.
Təbii ki, belə bir transmissiyanı belə bir ötürücü ilə "dost" etmək qeyri-real idi, buna görə də Golf, "Victory" ilə hətta bölüşdü. Belə bir konstruksiyanın yanacaq çəni bir yerə sığmadı, buna görə də arxa təkərlərədək genişlənərək 60 litrə çatdırdılar. Sedan - ailənin ən uzun avtomobili seçildi, çünki qısa heçbeklərdə belə kompromislərlə aqreqatları birləşdirmək mümkün olmayacaqdı.
"Victory" - "qoyun dərisində canavar" olaraq "Samara"dan üstün idi. Lakin dəyişdirilmənin mənbə qiymətinə ən azı 6500 ABŞ dolları əlavə etməsi səbəbindən avtomobil pərakəndə məhsul olaraq qaldı.