|
Təlimatlar elə-belə yazılmır. Bunları oxumaq, başa düşmək və yerinə yetirmək lazımdır. Xüsusilə avtomobillər kimi bahalı texnikalara gəldikdə. Məsələn, bir çox sürücü hətta "dərslikdə"- "hətta qışda da sərinləşdiricidən istifadə etmək lazımdır" yazısının mövcudluğundan bixəbərdir.
Sərinləşdirici avtomobildə ən çox seçilən imkanlardan biridir. Onun əsas funksiyası salonda rahat bir iqlim yaratmaq və istidən qorumaqdır. Ancaq təlimatlara məhəl qoymadan və tövsiyələrini yerinə yetirmədən, qışda işlətmədiyiniz üçün yayda onsuz qala bilərsiz və əlbəttə ki, təmirə ehtiyacı ola bilər. Avtosfer.az portalı çox soyuq olmayan havalarda kondisioner sistemini hansı avtomobillərdə işə salmağın lazım və bunu necə düzgün etmək olduğunu araşdırdı.
Bununla yanaşı, bəzi avtomobillər üçün təlimat sərinlədirici ilə birlikdə edilməli olan hərəkətləri açıq şəkildə göstərir: "mütəmadi olaraq ayda bir dəfə sərinləşdirici sistemi (hətta soyuq havada) işə salın və ən azı 5 dəqiqə işləsin." Bu tövsiyə, sərinləşdirici sistemini idarə edən bir kompressorun elektromaqnit muftasını istifadə edən bəzi sərinləşdirici sistemlərinin texniki xüsusiyyətləri səbəbindən yaranmışdır.
Qışda hərəkətsizlikdən mufta sadəcə turşuya bilər. Ancaq bir böyük "amma" var - bütün sərinləşdirici sistemləri, avtomobil istehsalçısından asılı olaraq −5 ilə +5 dərəcə arasında soyutma üçün işləməyi dayandırır. Başqa sözlə, kompressor Selsi şkalasında sıfır işarəsi bölgəsində bağlanır, işləmə göstəricisi isə bu barədə xəbərdarlıq etmir. Bəs onda təlimatlarda yazılanları necə yerinə yetirmək olar?
Əvvəlcə sərinləşdirici sisteminizin nə cür olduğunu aydınlaşdırmalısınız. Müasir sistemlər bir elektromaqnit muftası olmadan kompressorlardan istifadə edirlər. Buna görə də sonuncunun turşulaşmasının qarşısını almaq üçün onları işə salmağın mənası yoxdur. Ancaq təlimat hələ də bunu etməyinizi tələb edirsə, onda sistemi düzgün işə başlamalısınız.
Sərinləşdiricinin işləməsi və soyumağa başlaması üçün avtomobil isti bir boksa qoyulmalı və ətraf mühit istiliyinə qədər istilənməlidir. İstədiyiniz xarici temperatura çatdıqda, qurğu bir əmr verəcək və sistem işləyəcək. Əks təqdirdə soyuducu, buxarlandırıcıdakı qaz halına keçmək üçün keçən havadan kifayət qədər istilik qazanmayacaqdır. Həm də mənfi xarici temperaturda buxarlandırıcıda meydana gələn kondensat, sadəcə buz olmağa başlayacaq və qızdırıcı vasitəsilə hava dövranın kilidləyəcək.
Ən əsası, avtomobili isti boksda işə saldıqda yaxşı havalandırma olduğundan əmin olmalısan. Bu prosedur, tullantı qazların çıxarılması sisteminin olduğu ixtisaslaşmış xidmət mərkəzində aparılsa daha yaxşı olar.