Bakı metropoliteninin genişləndirilməsi, yeniliklər və dəyişikliklər.
“Yol-xeber.az” xəbər verir ki, Qarşıdakı 5 ildə nələr baş verəcək?
Bu videoda bütün məqamlara aydınlıq gətirməyə çalışdıq. Əlavə suallarınız yaranarsa, rəy bölməsində cavablandırmağa hazırıq.

Bu gördüyünüz kadrlar günün sadəcə bircə saati ərzində 28-man metro stansiyasındakı hərəkət axınıdır. Pik vaxtlarında çıxacılar, metoda sıflı, hərəkət intervallı və narazı sərmişindir. Eləsin özünüzdən də soruşsaq, təşdikləyə bilirsiniz. Bəli, intervallara mümkün ən aşağı hədlərə salmaq üçün infaz sıflığı da yenilənməlidir, hərklər də ayrılmalıdır. Bakı şəhərinin mobilniş planına əsasən, insanların rahatlığı üçün əsaslı işlərin görülməsinə əsas verilir. 2025-ci il yanvarı 30-da Cənabdristan İlham Əliyevin sənin canlı ilə təşdik edilmiş dövrət proqramına əsasən 10 yeni stansiya tutulacaq və nəhayət hərklər ayrılacaqdır. Hər xətlərin ayrılması nə deməkdir? Xətlərin ayrılması dedikdə, qırmızı və ya şul xətləri bir-birindən ayraraq, hər bir xətlin müstəqil təəliyyətini təmin etmək nəzərdə tutulur. Hal-adır da bu xətlər 28 may stansiyasında keçişir və bu səbəbdən məğun kətlindiklər yaşanır. Gəlin indi, xətləri ayrılmaq üçün edəcəklərimizə bir yerdə baxalım. Bunun üçün, Cəhər-Cəhbarlıq stansiyasının nizami stansiyası ilə birləşdiyini hissəyə hər iki yol üzrə tunellər qatılmalıdır. Tunellər mürəkkəb geoloji şəraitdə olsa belə, müasir texnologiyaların tətbiqiyə ən səmərili usul ilə qatılacaq. 28 may stansiyası ətrafında iki ərazidən şafta qatılacaq. Şaftaların tətbiqi qatılışı ərazidə olan məqlumiyyət müalliyyətini dəmir yolu stansiyasının və 28 may mikro stansiyasının səhəriyyətini çətinlik yaratmayacaq.

Burada diqqət çəkən bir neçə əsas nöqtə:

  1. Hərəkət Axını və Pik Vaxtlar: 28 May metro stansiyasındakı hərəkət sıxlığı və narazılıqlar xüsusilə pik saatlarda nəzərə çarpır. Bunun qarşısını almaq üçün intervalların azaldılması və sərnişin axınının optimallaşdırılması məqsədi ilə tədbirlər görülür.

  2. Xətlərin Ayrılması: Bakı metrosunda xətlərin ayrılması, yəni fərqli metro xətləri arasında keçişlərin qarşısını almaq, hər bir xəttin müstəqil fəaliyyət göstərməsini təmin etmək məqsədini daşıyır. Bu, 28 May stansiyasında keçid nöqtələrinin sıxlığını azaltmağa kömək edəcək.

  3. Yeni Stansiyalar və Tunellər: 2025-ci ilin yanvarında açılacaq yeni stansiyalar və mövcud stansiyaların birləşdirilməsi, metro şəbəkəsinin genişlənməsi və səmərəli işini təmin edəcək. Hətta geoloji çətinliklərə baxmayaraq, müasir texnologiyaların tətbiqi ilə tunellər inşa ediləcək.

  4. Şaftaların Tətbiqi: Şaftaların istifadəsi, yerüstü ərazilərdəki sərt məhdudiyyətləri aşmağa və inşaat prosesini daha effektiv həyata keçirməyə kömək edəcəkdir.

Bu dəyişikliklər Bakı metrosunun işini daha səmərəli və sərnişinlər üçün daha rahat hala gətirməyə yönəlmişdir. Bu cür layihələr şəhər nəqliyyatının inkişafına müsbət təsir edəcək və Bakıdakı metro şəbəkəsinin keyfiyyətini artıracaq.


Xəbər lenti