Avtobus sürücüləri öz aralarında sərnişin "satırlar?" - Rəsmi qurumların "sübut" tələbi

Bakıdan regionlara, xüsusilə gömrük-keçid məntəqələrinə yaxın bölgələrə reallaşdırılan sərnişindaşıma fəaliyyəti ilə bağlı vaxtaşırı şikayətlər səsləndirilir.

Belə bir şikayət Oxu.Az-ın redaksiyasına da daxil olub. Vətəndaşların iddiasına görə, avqustun 10-da müxtəlif saatlarda Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksindən Qazaxa yola düşən iki avtobus (birinin marşrutu Qazax rayon mərkəzi, digəri Kəmərli kəndinə qədər olub) sərnişinləri mənzilbaşına çatdırmayıb. Sərnişinləri Qazaxın "Qırmızı körpü" sərhəd-keçid məntəqəsinə yaxın kəndlərinə çatdıracaqlarını vəd edən sürücülərdən biri onları Ağstafada, digəri Qazaxda düşürüb. Sürücülər sərnişinləri başqa avtobusa və taksiyə mindirərək yola salıblar. Bəzi sərnişinlər isə taksinin pulunu verərək öz hesablarına getməyə məcbur olublar. Sərnişinlər iddia edirlər ki, xüsusilə axşam reyslərində bu cür hallar tez-tez yaşanır. Sürücülər beş-altı sərnişinə görə Qazaxa, onun kəndlərinə, "Qırmızı körpü"yə getməyi vaxt itkisi sayırlar. Onlar deyirlər ki, sürücülər sərnişinləri yarıyolda düşürəndə avtobusda nasazlıq yarandığını bəhanə edirlər.

Araşdırmamız zamanı məlum oldu ki, Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksi (BBAK) və Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) məsələdə məsuliyyət daşıyan qurumlardır. Sərnişinlər bileti BBAK-dan alırlar, amma yolda qaldıqları təqdirdə buna BBAK məsuliyyət daşımır. Çünki bu qurum, sadəcə, Bakıdan yola salınmanı təmin etməlidir, qalan məsələlər daşıyıcı şirkətlərin məsuliyyətindədir.

Bəs bu daşıyıcı şirkəti necə tapmaq lazımdır? Sürücülər onlardan şikayət etmək istəyən sərnişinlərə şirkətin əlaqə məlumatlarını verəcəklərmi? Ümumiyyətlə, sərnişinlər müxtəlif daşıyıcı şirkətləri tanımağa məcburdurlarmı, yoxsa iradlarını bildirəcəkləri vahid qurum mövcuddur? Avtobus sıradan çıxdığı halda sərnişinlər hansı addımı atmalıdırlar, məsələ necə nizamlanmalıdır? Sürücülərin yönəltdikləri başqa taksidə və ya avtobusda sərnişinlərin başına iş gəlsə, neqativ hadisə olsa, məsuliyyət kimin üzərində olacaq? İstiqamətlər üzrə daşıyıcı şirkətlər necə seçilir? Onlara hansı şərtlər qoyulur? Sərnişini müxtəlif bəhanələrlə yarıyolda qoyan sürücüləri və daşıyıcı şirkətləri hansı inzibati məsuliyyət gözləyir?

Bununla bağlı Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyinin (AYNA) tabeliyindəki Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksinin İctimaiyyətlə Əlaqələr Şöbəsinin müdiri Rövşən Əliyev bildirib ki, BBAK öz avtobusları olmadığı üçün daşıyıcı şirkətlərlə çalışır:

"Neqativ hal olduğu təqdirdə daşıyıcı şirkətlərlə bu məsələni aydınlaşdırırıq. Avtobus sıradan çıxanda əlavə avtobus çağırılmalıdır.

Proses belə nizamlanır: istiqamətlər üzrə tenderdə qalib gələn sahibkarlar əsas və əlavə avtobuslarını göstərirlər. Tenderi Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksi yox, AYNA həyata keçirir. Tenderdə qalib gələn sahibkarlar BBAK-a yönəldilirlər. Biz isə həmin istiqamətlər üzrə biletlərin satışını həyata keçiririk. Bu məsələdə AYNA-nın da məsuliyyəti var. BBAK-ın biletin satılması və avtobusun vağzaldan yola salınmasına qədər məsuliyyət zonası mövcuddur. Avtobusun, daşıyıcının, sürücünün qanunsuz hərəkəti artıq bizim səlahiyyətimizə aid olan məsələ deyil. Şikayət olanda paralel olaraq məsələni AYNA-ya yönəldirik".

Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyinin (AYNA) mətbuat katibi Tural Orucov məsələ ilə bağlı sorğumuza cavab olaraq bildirib ki, təqdim edilən məlumatlar əsasında araşdırma aparılıb, şikayət təsdiqini tapmayıb:

"Belə ki, Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksindən saat 14:45-də yola düşən reys Bakı-Qazax marşrutudur və son təyinat nöqtəsi məhz Qazax şəhəridir. Bu marşrut "Qırmızı körpü"yədək uzanmır.

Digər müraciətlə bağlı isə bildiririk ki, Qazaxın Kəmərli kəndinə Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksindən ümumiyyətlə avtobus reysi mövcud deyil.

Bu cür məsələlərin hərtərəfli və dolğun araşdırılması üçün vətəndaş tərəfindən getdiyi marşrut üzrə biletin təqdim edilməsi vacibdir. Vətəndaşlar yaranan suallarla bağlı AYNA-nın "141" Çağrı Mərkəzinə müraciət edə bilərlər".

Məlumat üçün bildirək ki, BBAK-ın saytında Qazax (Kəmərli) istiqaməti qeyd edilib.

22 Noyabr 2024 Azərbaycanda “Əmək miqrasiyası kvotasının müəyyən edilməsi Qaydası” dəyişib
22 Noyabr 2024 Qazaxın işğaldan azad olunan kəndlərinə belə nəzarət olunur - FOTOLAR + VİDEO
22 Noyabr 2024 Tikinti işləri aparanların NƏZƏRİNƏ - 5 min manat CƏRİMƏLƏNƏCƏKLƏR
22 Noyabr 2024 DYP-dən küləkli hava ilə bağlı sürücülərə müraciət
22 Noyabr 2024 Elmi adlar ləğv edilə bilər - Nazirdən ŞOK SÖZLƏR!
21 Noyabr 2024 Əlillik pensiyası kəsilən şəxslər nə etməlidir? - Nazirdən açıqlama
21 Noyabr 2024 Azərbaycanda yaşayış minimumu davamlı olaraq artırılacaq - Rəsmi
21 Noyabr 2024 Nazir pensiyalarda proqnozlaşdırılan artımları açıqladı
21 Noyabr 2024 Daha 46 sayda avtobus marşrutunun fəaliyyəti bərpa edilir
21 Noyabr 2024 Baş nazirdən şəhid ailələri ilə bağlı YENİ QƏRAR
20 Noyabr 2024 Bakıda 3, 4 və 5 mərtəbəli binalar söküləcək - Bu ünvanlardan başlanacaq
20 Noyabr 2024 Jurnalistlərə müjdə: qanun müzakirəyə çıxarıldı
19 Noyabr 2024 Gələn il xalis minimum əməkhaqqı nə qədər olacaq? - Sahələr üzrə MƏBLƏĞLƏR
19 Noyabr 2024 Kirayə qalanların DİQQƏTİNƏ: Bunu etmək sizin üçün vacibdir
19 Noyabr 2024 Orta əmək pensiya 531 manat, yaşa görə orta pensiya 569 manat olacaq - Nazir
19 Noyabr 2024 Sosial yardım nə qədər artırılacaq? – Detallı izah
19 Noyabr 2024 Ardıcıl 6 gün iş olmayacaq - TARİXLƏR
19 Noyabr 2024 Kamaləddin Qafarov: “Ağdamın azad olunması müharibənin dönüş nöqtəsi idi”
19 Noyabr 2024 Fazil Musayev: Azərbaycanda COP29-a yüksək təşkilatçılıqla öz nümunəvi modelini dünya birliyinə təqdim etməklə, hər zaman üzərinə düşən öhdəliyə vicdanla və peşəkarlıqla yanaşdığını göstərir
19 Noyabr 2024 Məhəmməd Musayev: Böyük Zəfər və sabitlik yolu

Xəbər lenti