|
Bu barədə jurnalistlərə açıqlamasında Dəmir Yolları QSC-nin sədri Cavid Qurbanov deyib: “Cənab prezidentin konkret tapşırığına əsasən, Azərbaycanda yolların genişləndirilməsi, sürətin artırılması, maya dəyərinin aşağı salınması istiqamətində işlər gedir. Bakıdan Yalamaya qədər olan məsafədə yolların düzəldilməsi üçün “Asiya Bankı”nın və “Asiya İnkişaf Agentliyi”nin dəstəyi ilə kredit ayrılması nəzərdə tutulub. Tender sənədləri artıq imzalanma ərəfəsindədir. Yəqin ki, yeni ildən orada işlərə başlayacağıq.
Bakı-Astara istiqamətində də yol oxunun seçilməsi başa çatıb. Ölkə başçısının tapşırığı ilə Lənkəran dəniz ətrafının turizm zonasına çevrilməsi məqsədilə dəmir yolları dəniz kənarından çıxarılacaq. Bu, turizmin inkişafına səbəb olacaq, həm də insanların dənizdən istifadəsini asanlaşdıracaq”.
Nazirin sözlərinə görə, yükdaşımalar artır, amma vaqon çatışmazlığı var: “Aylıq 100-120 min ton kütləvi yüklərin - kömür, dəmirin daşınması üçün texniki heyətimizdə çatışmazlıq var. Buna görə də cənab prezidentə müraciət etmişik, yəqin ki, ölçü götürüləcək.
Bilirsiniz ki, Azərbaycanda ilk dəfə olaraq Qərb, Gürcüstan istiqamətində yeni elektrovozumuzun sınağını keçirdik, saatda 159 km hərəkətini təmin etdik. Bakıdan Gəncəyə elektrik qatarının ilin sonuna qədər açılışı gözlənilir. Prezidentin iştirakı ilə 15 günə qatarlara baxış keçiriləcək”.
Bakı-Gəncə istiqamətində sürət qatarının qiymətinə gəlincə, Cavid Qurbanov qeyd edib ki, insanların büdcəsinə uyğun qiymət seçiləcək: “Oktyabr ayında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun açılışının 1 ili tamam olur. Bu müddət ərzində 3 mindən çox vaqon yük daşınıb. Bu rəqəm azdır. Bizi qane etmir”.