Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatı ölkə iqtisadiyyatının əsas qollarından olan ən mühüm sahələrdən biridir.Yarandığı 139 illik tarix boyu bu nəqliyyat sahəsi sənayenin inkişafına kifayət qədər önəmli xidmətlər göstərib və paralel olaraq, özü də inkişaf edib.Dogrudur, dəmir yolu tariximizin təxminən 37 ili çar Rusiyasının, 73 ili isə sovet hakimiyyətinin inhisarında olub. Amma buna baxmayaraq, dəmiryolçuların keçdiyi şərəfli zəhmət yolu həm bizim hər birimiz, həm də ümumilikdə tariximiz üçün çox önəmlidir. Çünki keçmişin dəyərlərinə qiymət vermədən, onun bu günümüzlə müqayisəli təhlilini aparmadan, ötən dövrlərin reallıqlarına həqiqi münasibət ortaya qoymaq olmaz. Ən başlıcası da odur ki, hansı siyasi quruluşda fəaliyyət göstərməsindən asılı olmayaraq, dəmiryolçular öz çətin və məsuliyyətli işlərini vicdanla icra ediblər. Bu gün müstəqil dövlətçiliyimizin inkişafına əməli xidmətləri ilə qoşulan dəmiryolçuların ustalıq təcrübəsi məhz keçmişdən üzü bəri gərgin zəhmət bahasına formalaşdırdıqları ənənəvi peşəkarlıqdan qaynaqlanır.


Dəmir yolu nəqliyyatı elə bir təsərrüfat sahəsidir ki, burda ancaq peşəkarlığın, təcrübənin və ustalığın dəqiqliklə işə tətbiqi uğur gətirir. Dövlət müstəqilliyinə nail olduğumuz ilk illərdən bəri yeni texnologiyaların işə tətbiqində müəyyən çətinliklər yaşadıq. Texniki və maddi ehtiyaclar polad magistralın yenidən qurulmasına imkan vermədi.Dünya nəqliyyat sisteminin üstünlüklərinə sahiblənmək problemli məsələyə çevrildi. Niyə? Çünki bizim qüdrətli deyib ideallaşdırdığımız və xidmətçisinə çevrildiyimiz sovet dövləti öz iqtisadi sistemini kustar iqtisadi metodlar üzərində qurmuşdu. Nəhayət, ötən əsrin 90- cı illərindən biz, müasir dünyanın real durumu ilə tanış olmaq, onun üstünlüklərinə istiqamətlənmək imkanı qazandıq.


Bu gün dəmir yolu nəqliyyatı özünün bütün sahələrini əhatə edən bir yeniləşmə dövrünə qədəm qoyub. Dünyada iqtisadi və siyasi ziddiyyətlərin kəskin xarakter aldığı bir vaxtda bütün bunlar böyük çətinliklər bahasına başa gəlsə də, müasirləşmənin yeganə yolu budur. Polad magistralda yolların əsaslı təmirini aparmadan, texniki bazanı yeniləşdirmədən, üstün texnologiyaların işə tətbiqinə nail olmadan inkişafdan danışmaq real görünmür və hazırda bu istiqamətdə aparılan işlər müsbət xarakterizə olunmalıdır. Dəmir yolunda yolların əsaslı təmiri prosesinə 2011 – ci ilin yayında Baki- Böyük Kəsik istiqaməti üzrə layihələndirilmiş böyük işlərlə başlanılıb.

Bu, dövlət müstəqilliyinə qovuşduğumuz illərin ən böyük və yeganə layihəsi idi. İşin icrası yol təmiri işlərində ənənəvi peşəkarlığa sahib olan “ Dəmiryolservis “ MMC – nin kollektivinə tapşırıldı və ilk illərdə bu kollektiv 379 km yolu əsaslı təmir etməyə nail oldu. Özü də bu işlər elə bir vaxtda aparılırdı ki, proses üçün lazım olan texniki vasitələr, maşın və mexanizmlər yox dərəcəsində idi. Amma kollektivin uzun illər formalaşdırdığı zəngin iş təcrübəsi bu çətinlikləri fədakarlıqla dəf etməyə imkan yaratdı.

2015 – ci ildə “ Dəmiryolservis “ MMC – nin bazasından ayrılmaqla yeni strukturların yaradılması və müəssisənin yol tikintisi üzrə üç güc mərkəzinə bölünməsi həyata keçirildi. Hazırda hər üç müəssisə ayrı – ayrılıqda dəmir yollarının əsaslı təmir proseslərinə öz əməli xidmətini göstərməkdə davam edir. Bu yazımızda “ Dəmiryolservis “ MMC – nin son üç illik fəaliyyətinə nəzər salacaq, keçilən zəhmət yolunu dəyərləndirməyə çalışacağıq.

Əvvəla onu deyək ki, bu müəssisənin tərkibində yolların əsaslı təmirini həyata keçirən və istehsalat bazası Çarxıda yerləşən bir İxtisaslaşdırılmış Dəmir Yolu Müəssisəsi, həmçinin uzunölçülü rels pletlərinin qaynaq edilməsi üzrə ixtisaslaşan Rels – Qaynaqlama Qatarı fəaliyyət göstərir. İllərlə formalaşmış ənənəvi iş metodlarına söykənən kollektivdə təcrübəli və peşəkar kadrlar üstünlük təşkil edirlər. Peşəkar dəmiryolçu Əli Əşrəf Lütfəlibəyovun rəhbərlik etdiyi bu kollektiv dəmir yolunun tarixinə özünün qələbəli imzasını atıb. O ki, qaldi yuxarıda qeyd etdiyimiz hesabat dövrünün nəticələrinə, son 3 ildə müəssisənin yol təmirçiləri Bakı – Böyük Kəsik istiqamətində 76,9 km baş yolların əsaslı təmirini həyata keçirmiş, Bakı – Sumqayıt dairəvi yolunun əsaslı təmiri prosesində 40 km yolun əsaslı təmirini aparmışlar.O cümlədən “ Şimal – Cənub “ layihəsi çərçivəsində proseslərə qoşulan kollektiv Ələt – Osmanlı – Astara istiqamətində 42 km yolun əsaslı təmirinə başlamış, Şirvan stansiyası – Şirvan çeşidləmə mənzilində 3,175 km, Şirvan stansiyasının tək yolunda 0,918 km , Şirvan çeşidləmə stansiyasında 1,122 km, Qaragünə - Şirvan çeşidləmə mənzilində 6,709 km, Xıdırlı – Qaragünə mənzilində 13,9 km yolu əsaslı təmir etmiş, “ADY Konteyner” MMC –nin sifarişi ilə Sumqayıtçayda yük həyətinin yollarinda 19 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 5,5 km, Biləcəri Təchizat bazasında 4 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 2 km, Böyük Şor lokomotiv deposunun yollarında 16 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 3,424 km, Ləcət stansiyasında 3 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 1,218 km yolu əsaslı təmir etməyə nail olmuşlar.Regionda ən müasir müəssisə olanRels – Qaynaqlama Qatarının kollektivi 2016 – cı ildə 157437,70 metr/yol, 2017 – ci ildə 207719,60 metr/yol, 2018 – ci ildə isə 184081,31 metr/yol rels qaynaq etməyə nail olmuş, hesabat dövründə qaynağın cəmi həcmi 549238,61 metr/yol təşkil etmişdir. Hazırda da bu kollektiv əsaslı təmir proseslərində yaxından iştirak edir.

Əslində, yuxarıda qeyd etdiklərimiz “ Dəmiryolservis “ MMC kollektivinin potensial imkanlarını özündə tam əks etdirmir.Çünki bu kollektiv daha böyük işləri görmək imkanlarına malikdir və bunu öz əməli işləri ilə dəfələrlə sübuta yetiriblər. Yaradıcı və qurucu insanlar heç vaxt öz əməllərindən usanmırlar.Ona görə ki, icra etdikləri iş dövlətə və millətə xidmətə köklənir. Əlləri var olsun !

20 Noyabr 2024 ADY ilə UIC arasında “Dəmir yollarının iqlim öhdəliyi” sənədi imzalandı
20 Noyabr 2024 ADY sədri COP29 çərçivəsində dəmir yollarında etibarlı həllər mövzusunda panel müzakirələrində iştirak edib
19 Noyabr 2024 ADY ilə Beynəlxalq Dəmir Yolları İttifaqı arasında əməkdaşlığın əsas istiqamətləri müzakirə olunub
19 Noyabr 2024 ADY və “Stadler Rail Group” arasında yeni anlaşma: dəmiryol sektorunda kadr hazırlığı üçün Təlim və İnkişaf Mərkəzi yaradılır
07 Noyabr 2024 Prezident İlham Əliyev Böyükşor-Pirşağı yeni avtomobil yolunun açılışında iştirak edib
07 Noyabr 2024 Daxili işlər naziri xidmətə qəbulla bağlı növbəti sıra baxişı keçirib
25 Oktyabr 2024 Qəbələ və Oğuz rayonlarından olan vətəndaşların qəbulu keçirilıb VİDEO/FOTO
23 Oktyabr 2024 ADY-nin ilk “Dayanıqlılıq hesabatı”nın təqdimatı keçirilib
17 Oktyabr 2024 Daxili İşlər Nazirliyində Kollegıya iclası keçirilib
16 Oktyabr 2024 ADY İranda Şərqi Zəngəzur və Naxçıvanı birləşdirəcək dəmir yolu xəttinin inşasını müzakirə edib
13 Oktyabr 2024 Azərbaycan dəmiryolçularının peşə bayramı münasibətilə Fəxri xiyaban və Şəhidlər xiyabanı ziyarət olunub
12 Oktyabr 2024 Peşə bayramı ilə əlaqədar veteran dəmiryolçularla görüş
10 Oktyabr 2024 Nazir Vilayət Eyvazov Gəncədə növbəti vətəndaş qəbulu və sıra baxışı keçirib
08 Oktyabr 2024 Saleh Məmmədov ikiqat Paralimpiya çempionu Orxan Aslanovla görüşüb FOTO
01 Oktyabr 2024 ADY sədri Bakı İqlim Fəaliyyəti Həftəsində dəmir yollarının ətraf mühitə qayğısından danışıb
27 Sentyabr 2024 AAYDA-nın rəhbərliyi və əməkdaşları Zəfər parkında olublar FOTO
27 Sentyabr 2024 ADY ailəsi olaraq Zəfər parkında oldular
25 Sentyabr 2024 ADY rəhbərliyi “InnoTrans” beynəlxalq sərgisində Orta Dəhlizin perspektivlərini müzakirə etdi
24 Sentyabr 2024 ADY “InnoTrans” beynəlxalq sərgisində geniş nümayəndə heyəti ilə təmsil olunur
20 Sentyabr 2024 Şirvan şəhəri və Hacıqabul rayon sakinlərinin qəbulu keçirilib VİDEO/FOTO

Xəbər lenti