|
Aparılan araşdırmalar zamanı məlum olub ki, Çindən Avropaya daşınan yüklərin həcmi 100 milyon tona yaxındır. Yəni Çin ilə Avropa ölkələri arasında yük dövriyyəsi 650 milyard dollar təşkil edir. Hazırda mövcud iqtisad vəziyyəti nəzərə alsaq, rəqəmlərdə az da olsa, azalma və ya çoxalma prosesi gedir. Buna baxmayaraq bu böyük bir rəqəmdir. Yüklər üç əsas yolldan istifadə edilməklə daşınır. Bunlardan isə ən səmərilisi Azərbaycan üzərindən olan yoldur.
Belə ki, həm məsafə, həm də tarif qiymətləri baxımından sərfəlidir. Bir daha qeyd edim, bunun üçün nə etmək lazımdır? Sadəcə olaraq şərait yaratmaq lazımdır ki, bu yüklər əldə çıxmasın. Vaxtilə bunun arxasınca düşən, bu istiqamətdə danışıq aparmaq, eləcə də cəlb etmək istəyən olmayıb.
Əsas bazarlar - Çin, Hindistan və Avropadır. Yüklər məhz Qazaxstan, Azərbaycan və Gürcüstandan keçir. Əgər biz Azərbaycan - İran arasında yolun inşasını başa çatdıra bilsək, bu zaman Hindistandan - Mumbaydan, yəni Bombeydən başlamaqla, Bəndərabbasdan Azərbaycan üzərindən keçməklə, Rusiya Helsinki və Avropanın ortalarına qədər davam edər. Məhz “İpək yolu” dediyimiz bu şimal – cənub və şərq - qərb dəhlizləri həm Azərbaycanın, həm də Gürcüstanın üzərindən keçir. Gürcüstan isə güclü bir iqtisadiyyata malik deyil. Yüklərin daşınmasıda Gürcüstan çox maraqlıdır. Ona gərə də burda hər bir kəs maraqlıdır.
Bu layihələrin rəvac verməsi 2015-ci ilıdən sonra mümkün oldu.
Məhz həmin il Cavid Qurbanov Dövlət başçısının etimadı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nə rəhbər təyin olunub və burada əsaslı islahatlar aparılmasına, iş əmsalının artmasına, bu məsuliyyətli sahənin imicinin möhkəmlənməsinə nail olub.
Postneft dövründə strateji sayılan bu sahələrdən başqa daxili marşrutlarda da uğurlu işlər görülüb.
"Sürət qatarının ilk olaraq Gəncəyə gəlməsini böyük hadisədir. İnkişafa, uğura gedən bu qatarın açılışı Prezident İlham Əliyevin uğurlu siyasətinin nəticəsində reallaşıb. Azərbaycan dəmir yolları daha da inkişaf edəcək, ilk olaraq Gəncəyə gedən sürət qatarı gələcəkdə Ankaraya qədər uzanacaq".
Bu sözləri Cavid Qurbanov ötən ilin sonlarında Bakı-Gəncə sürət qatırının açılış mərasimində bildirdi.
İşlər hələ də davam edir. Maraqlıdır ki, Cavid Qurbanovun gördüyü işlər artdıqca onun haqda hədyan yazan dırnaqarası media mənsubları da çoxalır. Müxalifətçilərin yazması yenə anlaşılandır. Oldu-olmadı tənqid etməlidirlər. Xaricdəki ağaları bunu tələb edir.
Bəs Azər Həsrət kimi özünü iqtidara yaxın SAYAN ADAMLARIN AMACI NƏ?
Deyir ki, Cavid Qurbanov ancaq kəlbəcərlilərin deputatıdır.
Xeyir, o millət vəkilidir. İstənilən ölkə vətəndaşının vəkili. Lakin çoxlarından fərqli olaraq ilk növbədə onu seçən, qarşısında söz verdiyi kəlbəcərlilərin problemi ilə məşğul olur. Ayrı necə olmalıdır.