Sərnişinlərə ŞAD XƏBƏR

Avtobuslar üçün xüsusi hərəkət zolaqlarının təşkili ilə bağlı işlərə hələ 2017-ci ildən başlanılıb.
Bunu Milli.Az-a açıqlamasında Bakı Nəqliyyat Agentliyinin Mətbuat katibi Mais Ağayev pik saatlarda sərnişin dolu avtobusların tıxacda qalması problemi ilə bağlı danışarkən deyib.

Sözçü avtobusları yollardakı sıxlıqdan xilas etmək üçün müvafiq qurumlara təkliflər təqdim olunduğunu bildirib:

Pandemiya bir daha bu zolaqların təşkilinin son dərəcədə vacibliyini ortaya qoydu

"Doğrudur, hazırda 2 küçə və 1 prospektdə avtobuslar üçün xüsusi hərəkət zolaqları təşkil edilib. Lakin təəssüf, bu zolaqların təşkili ilə istədiyimiz nəticəni əldə edə bilməmişik. Həm bu zolaqlar çox az bir məsafəni əhatə edir, yəni bir şəbəkə formasında deyil, həm də nəzarət mexanizimləri istənilən formada deyil. Hazırkı pandemiya bir daha bu zolaqların təşkilinin son dərəcə vacibliyini ortaya qoydu. Bəli, bu gün səhər və axşam pik saatlarında yollarda yaranan sıxlıq halları avtobusların da intervalında gecikmələrə səbəb olur.

21 küçə və prospektdə bu cür zolaqların təşkili nəzərdə tutulub

BNA tərəfindən müvafiq qurumlara təkliflər təqdim olunub. Reallaşması üçün ciddi iş aparılır. Bizim təkliflərdə 21 küçə və prospektdə bu cür zolaqların təşkili nəzərdə tutulub. Avtobus zolaqlarının təşkilinin bir neçə müsbət tərəfləri var. Müsbət cəhətləri ondan ibarətdir ki, avtobusun hərəkət sürəti, intervalı yaxşılaşır, sərnişinlərin orta səyahət sürəti artır, şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edənlər artacaq, insanlar daha çox ictimai nəqliyyatdan istifadəyə meyl göstərəcək, yolun buraxıcılıq qabiliyyəti artır, ictimai nəqliyyatın, infrastrukturun inkişafını sürətləndirir, sərnişindaşıma xidmətlərinin keyfiyyətini və etibarlığının artmasına gətirib çıxarır.

Bu zolaqların olmasının iqtisadi təsirləri də var. Məsəl üçün, bura aiddir şəxsi minik avtomobilindən istifadənin azalması ilə avtomobil, yol və parkinq xərcləri azalır. Avtobusdan istifadə edən hər bir şəxs üçün sərnişindaşıma xidməti göstərən şəxslərin əməliyyat xərcləri azalır (Avtobusların dövriliyi artır, avtobuslararası interval tənzimlənir). Səyahət sayının artması və gedişlərin daha sərfəli olması gəliri artıracaq. Daha az stress faydalı iş əmsalının artmasına təsir göstərəcək. Zolaqlar olduqdan sonra sərnişinlərdə əlavə əsəb, stress olmayacaq və adamın getdiyi, çalışdığı yerdə faydalı iş əmsalı artacaq. Operativ nəqliyyat vasitələri üçün çox mühüm üstünlüyü var, çünki həmin zolaqlardan avtobuslarla yanaşı operativ nəqliyyat vasitələri də (Təcili tibbi yardım, yanğınsöndürmə, polis avtomobilləri) rahat hərəkət edə biləcəklər.

Bu zolaqların olmasının ən üstün cəhətlərindən biri sosial ekoloji təsirlərdir. Biz deyirik insanlar zolaqlar olandan sonra şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edib ictimai nəqliyyatdan istifadə edəcəklər, bu da atmosferə olan tullantıların azamlasına gətirib çıxaracaq. Bu zolaqlar gün ərzində 600 minə yaxın sərnişinə xidmət göstərəcək".

18 Aprel 2025 Baş nazirdən onların maaşı ilə bağlı - Qərar
18 Aprel 2025 Ev almaq niyə çətinləşir? - AÇIQLAMA
18 Aprel 2025 Azərbaycanın qızıl ehtiyatı 165 tonu ötüb
15 Aprel 2025 Qlobal iqtisadi böhran riski sovuşdumu - Azərbaycanın ön hazırlıqları
14 Aprel 2025 Siqaret yenə bahalaşdı
12 Aprel 2025 Şərqi Zəngəzurla Naxçıvanı birləşdirən körpüdən - Son görüntülər
11 Aprel 2025 İki stansiyanı birləşdirəcək yeni tunel - Tikinti 11 ay çəkəcək
10 Aprel 2025 Tbilisi-Bakı qatarının bərpası ilə bağlı daha bir açıqlama
08 Aprel 2025 Azərbaycan Mərkəzi Bankının valyuta məzənnələri
07 Aprel 2025 “Dərnəgül” elektrik deposunun inşasına başlanılıb
07 Aprel 2025 Krediti olanlara ŞAD XƏBƏR - Bağlana bilər
07 Aprel 2025 Kərə yağı bahalaşdı - AÇIQLAMA
05 Aprel 2025 Beynəlxalq əmtəə, fond və valyuta bazarlarının göstəriciləri
04 Aprel 2025 Müasir və rahat “Stadler” FLIRT qatarı Bakı-Qəbələ-Bakı marşrutunda!
04 Aprel 2025 ABŞ-nin gömrük rüsumları: ticarət müharibəsi, yoxsa yeni imkanlar?
03 Aprel 2025 Kirayə mənzillərin satışa çıxarılması əmlak bazarında qiymətləri qaldırır?
02 Aprel 2025 ADY Abşeron dairəvi dəmiryol marşrutu üzrə qatarların qrafikini optimallaşdırdı
01 Aprel 2025 Türkiyə və Azərbaycanın Yeni Dəmir Yolu Körpüsü: Qars-İğdır-Naxçıvan Xətti İlə 85 Dəqiqəyə Birlik
01 Aprel 2025 ADY bir sıra stansiyalarda yeniliklər etdi: Daha çox turniket, daha az növbə
31 Mart 2025 Qızılın qiyməti yenidən tarixi maksimumu yeniləyib

Xəbər lenti