|
Koronavirus (COVİD-19) xəstəliyinin yayılmasının qarşısının alınması məqsədilə ictimai nəqliyyatda əksepidemik tədbirlər davam etdirilir.
Yol-xeber.az xəbər verir ki, bu çərçivədə gün ərzində 270 min nəfərə yaxın sərnişinin istifadə etdiyi “Koroğlu” Nəqliyyat Mübadilə Mərkəzi növbəti dəfə dezinfeksiya olunub. Sərnişinlərin rahatlığı nəzərə alınaraq işlər gecə saatlarında keçirilib. Perronlar, gözləmə zalları, sərnişinlərin birbaşa təmasda olduğu qurğu və avadanlıqlar dezinfeksiya edilib. Eyni zamanda, park ərazisi, oturacaqlar da dezinfeksiya edilib. Sərnişinlərin, sürücülərin və burda çalışan digər personalın əllərini tez-tez dezinfeksiya edə bilməsi üçün gözləmə zallarında xüsusi məhlullar da qoyulub.
Məlumat üçün bildirək ki, əvvəllər mərkəzdə müvafiq tədbirlər həftədə 1 dəfə həyata keçirilirdi.
Gecə boyu Bakı şəhərinin inzibati ərazisində müntəzəm marşrutlar üzrə istismar edilən bütün avtobuslarda da (ümumilikdə 2 100 ədəd) dezinfeksiya tədbirləri həyata keçirilib.
İstehsalat bazasında həyata keçirilən dezinfeksiya işləri ilə yanaşı, dərman preparatlarının təsiri nəzərə alınmaqla avtobuslar gün ərzində son dayanacaq məntəqələrində də təmizlənir.
Taksi ilə daşımaları həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslər (20 şirkət üzrə) tərəfindən 2 462 ədəd nəqliyyat vasitəsində dezinfeksiya işləri aparılıb.
Bununla yanaşı, sərnişinlərə ictimai nəqliyyatdan istifadə edərkən özlərini və başqalarını xəstələnməkdən qorumaq baxımından vacib olan qaydalara əməl etmələrini xahiş edilir. ÜST və TƏBİB tövsiyələri əsasında hazırlanan təlimatla Bakı Nəqliyyat Agentliyinin sosial şəbəkələrdəki rəsmi hesablarında, "Koroğlu" Nəqliyyat Mübadilə Mərkəzində və müntəzəm marşrut avtobuslarında tanış olmaq mümkündür.
Əksepidemik tədbirlər qarşıdakı günlərdə də davam etdiriləcək.
Paytaxtda sürəti bildirən yol nişanının olmaması sürücüləri çaşdırır. Yol-xeber.az xəbər verir ki, Moskva prospektindən üzü Sumqayıt istiqamətinə gedən yolda körpünün başlanğıcına sürət məhdudiyyətini bildirən 80 nişanı qoyulub. Lakin bu nişan 20 yanvar dairəsindən gəlib həmin yola qoşulan nəqliyyat vasitələri üçün quraşdırılmayıb. Həmin yolayrıcından sonra sürücülərin yarısı 80-lə, yarısı isə 60-la hərəkət edir. Bu isə sürücülər arasında çaşqınlıq yaradır. Bu çaşqınlığı yaratmamaq üçün ya 80 nişanı körpünün girişindən çıxarılmalı, ya da qeyd etdiyimiz birləşmədə nişan təkraralanmalıdır.
Yol hərəkəti təhlükəsizliyini təmin etmək üçün həmin 80 nişanı oradan çıxarılsa daha məqsədəuyğun hesab olunar. Çünki tunel təhlükəli yol sahəsi olduğu üçün sürət həddi aşağı endirilməlidir. Beynəlxalq təcrübədə də tunelə və digər bu kimi təhlükəli yol sahələrinin girişində sürət həddi aşağı endirilir.
Qurumun mətbuat xidmətindən verilən məlumata görə, buna qədər koronavirusla əlaqədar profilaktiki dezinfeksiya işləri ay ərzində iki dəfə nəzərdə tutulmuşdusa, həmin tədbirlərin hər həftə yerinə yetirilməsi qərara alınıb.
Əsas məqsəd profilaktik xarakterli sanitar-gigiyenik tədbirlərin səmərəsini artırmaq, sərnişinlərin metropolitendən daha sağlam, təhlükəsiz və rahat şəraitdə istifadəsini, onların məmnunluğunu, sanitar vəziyyətə əminliyini daha yüksək səviyyədə təmin etməkdir.
Qatarlarda və stansiyalarda, həmçinin digər metropoliten obyektlərində dezinfeksiya işlərini xüsusi lisenziya ilə uzun illərdir fəaliyyət göstərən və bu sahə üzrə ixtisaslaşmış müəssisə həyata keçirir. Yeniliklə əlaqədar tədbirlər planına qrafik üzrə müvafiq dəyişikliklər edilib. Hazırda Bakı metropolitenində koronavirusla bağlı tədbirlərin ikinci mərhələsi başa çatmaq üzrədir.
Qatarlarla bağlı tədbirlər
Qatarların ikinci mərhələ çərçivəsində dezinfeksiyası başa çatmaqdadır. Planlı cari təmir işləri aparılan 3 qatar (15 vaqon) istisna olmaqla, digər qatarların vaqonları dezinfeksiya işlərinə cəlb olunub. Artıq "Bakı Metropoliteni" QSC-nin sanitariya və gigiyena üzrə həkiminin və aidiyyəti strukturların nəzarəti altında 47 qatarda (235 vaqon) geniş spektrli dezinfeksiya işləri növbəti dəfə aparılıb. Proses həftəsonu yekunlaşdırılacaq.
Gündəlik yerinə yetirilən tədbirlər də davam etdirilir. Texniki-istismar qaydalarına əsasən, texniki baxış, xidmət və qulluq məqsədilə elektrik deposuna daxil olan hər bir qatara
sanitar-gigiyenik tələblərə uyğun xidmət göstərilir. Koronavirusla əlaqədar verilmiş göstərişə əsasən, gün ərzində “Bakmil” stansiyasından "Nərimanov" elektrik deposuna hərəkət edən qatarların (sərnişinsiz və işçi personal olmadan) salon qapıları açıq saxlanılaraq vaqonlar, əlavə ehtiyat tədbiri kimi, havalandırılır.
Stansiyalarla bağlı tədbirlər
Stansiyalarda gecə saatlarında, sərnişinlər stansiyaları tərk etdikdən və elektrik xətlərindən yüksək gərginlik çıxarıldıqdan sonra geniş spektrli dezinfeksiya işlərinə başlanılır. Giriş sahələri, keçid, vestibül, platforma və stansiya yollarının planlaşdırılmış profilaktik tədbirləri mütəxəssislərin və məsul şəxslərin nəzarəti şəraitində davam etdirilir. Stansiyalarda işlərin ikinci mərhələsi həftəsonu başa çatdırılacaq.
Bununla yanaşı, gündəlik iş rejimi şəraitində profilaktik tədbirlər davam etdirilir. Hər gün, ən azı 3 dəfə olmaqla, stansiyaların əllə təmas olan bütün səthləri dezinfektantlarla silinərək təmizlənir və işlər daimi nəzarət altında saxlanılır. Onu da əlavə edək ki, istifadə olunan dezinfektantlar insan səhhəti üçün zərərsizdir.
Diqqətdə saxlanılan məsələlər
“Bakı Metropoliteni” QSC koronavirusla əlaqədar qaynar xətt yaradaraq, onun sutka ərzində 24 saatlıq fəaliyyətini təmin edib. 964 və (012) 490 00 00 telefon nömrələrinə zəng etməklə, Bakı metropolitenində koronavirusla əlaqədar görülən işlər barədə ətraflı məlumat almaq olar. Müraciət edənlərə bütün məlumatlar operativ və obyektiv şəkildə təqdim olunur.
“Bakı Metropoliteni” QSC koronavirusla əlaqədar fəaliyyətini Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahla əlaqəli qurur, tapşırıq və tövsiyələrə əməl olunmasına diqqət yetirir, metropolitenlə bağlı aktual məsələlərin operativ həllini təmin edir.
İşçilərin maarifləndirilməsi istiqamətində əhəmiyyətli tədbirlər həyata keçirilir. Yanvar ayının sonundan başlanmış fəaliyyət nəticəsində metropoliten işçiləri arasında Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı və Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin tövsiyələri geniş təbliğ olunur, iş yerlərində sanitar-gigiyenik normalara əməl olunması üçün müvafiq şərait yaradılır.
Sərnişinlərə müraciət
"Bakı Metropoliteni" QSC bir daha sərnişinlərindən öz sağlamlıqları naminə sanitar-gigiyenik normaların tələblərinə ciddi riayət etməyə və bu məsələlərdə metropoliten işçiləri ilə fəal əməkdaşlığa, həmfikir və həmrəy olmağa çağırır. Stansiya və qatarların zibillənməməsi, təmizliyə riayət olunması hər kəsin sağlamlığının təməlidir.
Tibbi ləvazimatların, qida, yeyinti və kulinariya məhsullarının, o cümlədən fəal və dayanıqlı mikrob daşıyıcılarının təmas olunan yerlərə atılmasına, yapışdırılmasına və sair bu kimi hallara yol verilməməsi günün qaçılmaz tələbi, hər birimizin vətəndaş və vicdan borcudur.
Bunu Təhsil Nazirliyinin İctimaiyyətlə Əlaqələr sektorunun müdiri Cəsarət Valehov sosial şəbəkədəki hesabında bildirib.
O qeyd edib ki, yeni qərar qəbul edildikdən sonra, uyğunlaşdırma çərçivəsində həmin normalar nizamnamədən çıxarılmalı idi:
“Başqa sözlə desək, indi həmin normalar ayrıca sənəddə öz əksini tapıb.
Yeganə fərq ondan ibarətdir ki, nizamnaməyə görə, bütün ölkə üzrə tətil və tədris müddəti ilə bağlı qərar qəbul etmək səlahiyyəti Təhsil Nazirliyində idi. İndi isə Nazirlər Kabinetindədir. Amma ayrı-ayrı məktəblər üzrə bu qərarı vermək səlahiyyəti yenə də Təhsil Nazirliyindədir”.
C.Valehov əlavə edib ki, yəni bu sənəddə hər hansı tətilin ləğv olunmasından söhbət getmir. oxu.az
Yaz aylarında avtomobil bazarında “ikinci əl” maşınların qiyməti bahalaşacaq”. Bu fikirləri Yenicag.az-a açıqlamasında ölkənin avtomobil bazarında “ikinci əl” maşınların satışı ilə bağlı mövcud vəziyyəti şərh edən yol hərəkəti üzrə ekspert Elməddin Muradlı deyib. Ekspertin sözlərinə görə, mövcud şəraitdə avtomobil bazarında hökm sürən özbaşınalıq vətəndaşların aldadılaraq, maddi zərərlə üzləşmələrinə səbəb olur: “Son illər “ikinci əl” avtomobillərə tələbat yüksəlib. Bu tələbatdan istifadə edən dəllallar xarici ölkələrdən ucuz qiymətə vurulmuş, əzilmiş maşınları alaraq, təmir etdirir və vətəndaşlara baha qiymətə satırlar.
Həmin dəllallar avtomobil bazarında qiymətləri öz maraqlarına uyğun şəkildə müəyyən etməklə, bazarda at oynadırlar. Ona görə də, avtomobil bazarına dövlət nəzarətinin artırılmasına ehtiyac var.
Eyni zamanda, ölkəyə gətirilən avtomobillərin böyük hissəsi Gürcüstandan idxal olunur və bu, arzuolunan hal deyil. Azərbaycana gətirilən avtomobillərin birbaşa istehsal olunduğu ölkələrdən alınması daha məqsədəuyğundur. Bununla yanaşı, gömrük rüsumlarının azaldılması da avtomobil bazarında qiymətlərə təsir göstərə bilər”.
Uzun illər Bakı şəhərində ictimai nəqliyyat sektoru üçün səciyyəvi problemlərdən biri də avtobuslarda yaşanan sərnişin sıxlığı olub. Xüsusən pik saatlarda yollarda yaşanan nəqliyyat sıxlığının bənzəri avtobusların içində sərnişinlər arasında da yaşanırdı. Hətta bəzi hallarda avtobusların sərnişin çoxluğundan öz hərəkət tarazlığını itirdiyinin də şahidi olurduq.
Yol-xeber.az nəqliyyat üzrə ekspert Yasin Mustafayev “Report”a verdiyi açıqlamada bildirib ki, son illər görülən bir sıra işlərin nəticəsində avtobuslarda sərnişin sıxlığında azalma müşahidə edilir:
“Ölkəyə yeni gətirilən avtobuslar əvvəlkilərə nisbətən daha böyük, daha iri tutumlu və komfortludur. Bundan başqa istifadəyə verilən avtobus sayında da əvvəlkinə nisbətən çoxluq var. Bütün bunlar avtobuslarda sərnişin sıxlığının azalmasına səbəb olan faktorlardır. Ödəniş sisteminin dəyişilməsi də avtobuslarda sərnişin sıxlığının azalmasına təsir göstərən amillər sırasındadır. Kartla ödəniş sisteminə keçidin bu cəhətdən müəyyən qədər təsiri var. Əvvəllər sürücülərin məvacibi gündəlik plan əsasında ödənildiyinə görə onlar çalışırdı ki, avtobusa daha çox sərnişin mindirsinlər və qazancları daha çox olsun. Çünki onların qazancı yığılan vəsaitdən ödənilirdi. Bu səbəbdən də avtobuslarda sərnişin sıxlığı olurdu. İndi sürücülərə maaş sistemi tətbiq edildiyinə görə onlar daha çox sərnişin götürməkdə maraqlı deyillər. Avtobus sürücüləri əsasən çalışırlar ki, təyin olunan vaxtda lazımi ünvana çatsınlar. Bu səbəbdən də avtobuslarda gecikmələr olmur. Əvvəllər sürücülər harada gəldi avtobusu saxlayıb sərnişin götürürdülər. Bu da avtobusda sıxlığı artırırdı. İndi isə sərnişinlərin avtobusa mindirilməsi daha sivil formadadır. Sərnişinlər avtobuslara dayancaqlarda minir və dayanacaqlarda da tərk edirlər. Sanki bu proseslər bir normal axara və tempə düşüb, ona görə də avtobuslarda sərnişin sıxlığı bir qədər normallaşıb”.