|
Cənubi Qafqaz regionu ətrafında qəliz geopolitik oyunlar həlledici mərhələyə doğru yönəltməyə başlayıb. Üstəlik, bu məkrli geopolitik oyunlar iki istiqamət üzrə inkişaf edir. Birinci istiqamətin ssenari müəllifi rolunda məhz ABŞ və Qərb çıxış edir. Və Cənubi Qafqaz regionu üçün ən böyük təhlükə də məhz bu istiqamətdən qaynaqlanır.
Onu da qeyd etmək lazımdır ki, Rusiya da artıq Cənubi Qafqazda baş verənlərin təhlükəli istiqamətlər almağa başlamasından ciddi şəkildə narahatdır. Çünki Kremldə anlayırlar ki, belə davam edərsə, bu region Rusiyanın təsir dairəsindən tamamilə çıxarılmış olacaq. Və nəticədə Rusiya onilliklər boyu hegemoniya qurduğu Cənubi Qafqazda regiondan kənar dövlətə çevrilə bilər.
Təbii ki, Kremlin Cənubi Qafqazda yenidən fəallaşaraq, geopolitik təşəbbüsü Rusiyanın nəzarətinə qaytarmaq cəhdləri qətiyyən təsadüfi deyil. Hər halda, Rusiya öz tarixində ilk dəfə Cənubi Qafqazdan çıxarılmaq təhlükəsi ilə üz-üzə qalıb. Üstəlik, Kreml indiki situasiyada böyük ölçüdə hazırlıqsız tərəf kimi görünür. Və bu səbəbdən də, Kreml daha qətiyyətli davranmaqla, geopolitik situasiyanı Rusiyanın xeyrinə dəyişməyə nail ola biləcəyinə də hələ ümidini tam itirməyib.
Ancaq Kremldə onu da anlayırlar ki, hazırda Rusiyanın Cənubi Qafqazdakı maraqlarını böyük risk altına salan əsas region ölkəsi rolunda məhz Ermənistan çıxış edir. Yəni, rəsmi İrəvan israrla Rusiyadan uzaqlaşma siyasi kursunu davam etdirməyə çalışır. ABŞ və Qərbin Ermənistana maliyyə və hərbi-siyasi dəstəyi rəsmi İrəvanın Rusiya əleyhinə manevr imkanlarını nisbətən genişləndirir. Və bu səbəbdən də, Kreml ilk növbədə tədricən Qərbin siyasi müstəmləkəsinə çevrilməyə başlayan Ermənistana xəbərdarlıq etmək məcburiyyətində qalıb.
Maraqlıdır ki, Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin rəsmi təmsilçisi Mariya Zaxarova Paşinyan hakimiyyətinin Ermənistanı böyük fəlakətə doğru sürükləyən siyasi kursdan dərhal imtina etməyə çağırıb. Rusiya diplomatiyasının təmsilçisi Kremlin Ermənistanı ABŞ və Qərbə belə asanlıqla, güzəştə getməyəcəyinə, ən həlledici məqamda radikal reaksiya veriləcəyinə də üstüörtülü eyham vurub. Və bu, o deməkdir ki, son vaxtlar Kreml rəsmi İrəvanı vaxtaşırı dolayısı yolla təhdid etmək ehtiyacı duyur.
Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin rəsmisi Ermənistanın ABŞ və Qərb tərəfindən silahlandırılmasının da təhlükəli proses olduğunu vurğulamaqdan özünü saxlaya bilməyib. Halbuki, Kreml onilliklər boyu Ermənistanı silahlandıran tərəf rolunda çıxış edib. Böyük ehtimalla indi rəsmi İrəvanın Kremlin təsir dairəsindən çıxmaq cəhdləri fonunda Ermənistanın silahlandırılması Rusiya üçün əlavə problem faktoruna çevrilməyə başlayıb. Və bu səbəbdən də, Kreml açıq mətnlə bəyan edir ki, Qərbin Ermənistanı silahlandırması son nəticədə Cənubi Qafqazda yeni savaş təhlükəsi yaradır.
Belə anlaşılır ki, Kreml nəhayət, əsl reallığı tam dəqiqliyi ilə dəyərləndirmək qərarına gəlib. Xüsusilə də, ABŞ və Qərbin Ermənistanı silahlandırmaqla, güddüyü əsas məqsədi açıq mətnlə ifadə edir. Çünki ABŞ və Qərbin Ermənistan üzərindən Cənubi Qafqazda sabitliyi pozmağa, hərbi-siyasi xaos vəziyyəti yaratmağa çalışdığı inkaredilməz reallıqdır. Və Qərb siyasi dairələrinin bu məkrli geopolitik oyunları yalnız Azərbaycana deyil, Rusiyaya da ciddi problemlər yarada bilər.
Məsələ ondadır ki, Cənubi Qafqazda növbəti savaşın başlayacağı təqdirdə, ilk növbədə Rusiyanın regional mövqeləri böyük ölçüdə öz əhəmiyyətini itirə bilər. Ukraynada "savaş bataqlığı"na salınmış Kreml üçün Rusiyanın sərhədləri ətrafında daha bir hərbi münaqişə geopolitik kataklizmlər vəd edir. Hər halda, Kremlin Rusiyanın cənub sərhədlərində baş verən hərbi-siyasi hadisələrə müdaxilə imkanları hazırda o qədər də geniş deyil. Və bu baxımdan, Cənubi Qafqazda növbəti savaş Rusiyaya qarşı ikinci cəbhənin açılması effektini də verə bilər.
Onu da nəzərə almaq lazımdır ki, yeni Cənubi Qafqaz müharibəsi əslində, müəyyən mənada, ABŞ və Qərbin bu regiona yerləşməsinə yol aça biləcək əsas hərbi-siyasi faktordur. Əgər, ABŞ və Qərb Ermənistanı yeni müharibəyə hazırlamağa nail olarsa, rəsmi İrəvanı belə bir hərbi avantüraya yönəltmək elə də ciddi çətinlik törətməz. Çünki erməni düşüncə tərzi yalnız "ideoloji xəyallar" üzərində indeksləşib.
Halbuki, erməni düşüncə tərzində "ideoloji xəyallar"ın mümkün nəticələrinin və ya reallaşdırılma variantlarının araşdırılması ilə bağlı vərdiş yoxdur. Yəni, ermənilər adətən, öz absurd "xəyallar"ının böyük dövlətlərin maraqlarına xidmət etməklə, reallaşa biləcəyinə inanmağa meyilli toplumdur. Halbuki, hər dəfə bu səbəbdən ağır zərbələrə məruz qaldıqlarını anlamağa qətiyyən həvəs göstərmirlər. Və Qərb siyasi dairələrinin hazırda Ermənistanı silahlandırması da rəsmi İrəvanı bu baxımdan, tamamilə revanşist "ideoloji xəyallar"ın reallaşa biləcəyinə ümidlındirib.
Bütün bunları nəzərə aldıqda, həm ABŞ və Qərbin, həm də Ermənistanın hərbi-siyasi gərginliyi ortaq şəkildə artırmaq cəhdləri hazırda o qədər də gözlənilməz deyil. Rəsmi İrəvan vaxtilə Rusiyanın dəstəyi ilə Azərbaycana qarşı hərbi işğalçılıq siyasəti yürüdürdü. İndi isə Ermənistan ABŞ və Qərbin dəstəyi və yardımları ilə Azərbaycana qarşı revanşist xəyallar qurmağa çalışır.
ABŞ və Qərb isə Ermənistandan geopolitik alət kimi istifadə edərək, Cənubi Qafqazı qarışdırıb, xaos vəziyyəti yaratmaqla, bu regionda tamamilə yerləşmək niyyəti güdür. Bu baxımdan, Rusiyanın regiondan sıxışdırılıb, çıxarılması məqsədilə həlledici mərhələyə keçid ehtimalı artmış kimi görünür. Və indi Rusiyanın Cənubi Qafqazdakı maraqlarının taleyi Kremlin yaxın vaxtlarda verəcəyi çevik geopolitik qərarlardan birbaşa asılı olacaq.(Musavat.com)
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev sentyabrın 24-də Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən V “ADEX-2024” Azərbaycan Beynəlxalq Müdafiə yubiley və “Securex Caspian” Beynəlxalq Daxili Təhlükəsizlik, Mühafizə və Xilasetmə Avadanlıqları sərgiləri ilə tanış olub.
Yol-xeber.az xəbər verir ki, bu barədə Prezidentin Mətbuat xidməti məlumat yayıb.
Prezident İlham Əliyev Azərbaycan Prezidentinin Təhlükəsizlik Xidmətinin, Xüsusi Rabitə və İnformasiya Təhlükəsizliyi Dövlət Xidmətinin və Strateji Obyektlərin Mühafizəsi Dövlət Agentliyinin əməkdaşlarının peşə bayramı günlərinin təsis edilməsi haqqında Sərəncam imzalayıb.
Sərəncama əsasən hər il avqustun 23-ü Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Təhlükəsizlik Xidməti əməkdaşlarının peşə bayramı günü kimi, hər il sentyabrın 26-sı Azərbaycan Respublikası Xüsusi Rabitə və İnformasiya Təhlükəsizliyi Dövlət Xidməti əməkdaşlarının peşə bayramı günü kimi, hər il martın 16-sı Azərbaycan Respublikası Strateji Obyektlərin Mühafizəsi Dövlət Agentliyi əməkdaşlarının peşə bayramı günü kimi qeyd ediləcək.
Sənədə əsasən, “Azərbaycan Respublikası Xüsusi Dövlət Mühafizə Xidməti əməkdaşlarının peşə bayramı gününün təsis edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2008-ci il 21 avqust tarixli 2997 nömrəli Sərəncamı ləğv edilib.
İtaliya müdafiə naziri Quido Krosetto müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənovun dəvəti ilə bu gün Bakıya gəlib.
O, “ADEX” 5-ci Azərbaycan Beynəlxalq Müdafiə Sərgisində iştirak edəcək.
İtaliya nümayəndə heyətini Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunda müdafiə nazirinin müavini - Baş direktor Aqil Qurbanov və Nazirliyin digər rəhbər heyəti qarşılayıb.
İtaliyalı qonaq ölkəmizdə səfərdə olduğu müddətdə Azərbaycan-İtaliya hərbi əməkdaşlığının yeni perspektivləri və digər məsələlərlə bağlı görüşlər keçirəcək.
Azərbaycan müstəqillik əldə etdikdən sonra bir sıra nailiyyətlərə imza atmağa müvəffəq olub. Müstəqil siyasət yürüdən Azərbaycan beynəlxalq və regional təzyiqlərə baxmayaraq demokratik inkişaf yolunu hədəf seçib. Məqsədinə nail olmaqdan ötrü çoxsaylı təzyiqlərə sinə gərərək müstəqilliyini qoruyub saxlaya bilib. Prezident İlham Əliyev hakimiyyətə gəldikdən sonra dövlətçiliyin möhkəmləndirilməsi, milli və ideoloji təhlükəsizliyin təmin edilməsi, milli iqtisadiyyatın inkişaf etdirilməsi kimi məsələləri prioritet elan etdi. Qətiyyətli və şaxələndirilmiş xarici siyasət nəticəsində qısa zaman ərzində Azrbaycan Respublikasının beynəlxalq imicini formalaşdıra bildi. Ən əsası xalq-iqtidar-ordu birliyinə nail olan dövlət başçısı ölkənin suverenliyi və ərazi bütövlüyünü təmin etdi.
Azərbaycan xalqının birliyi, iradəsi, Azərbaycan ordusunun gücü hesabına 30 il işğal altına olan torpaqlarımız azad edildi. 44 günlük Vətən müharibəsində dünyada misli görünməmiş müasir hərbi taktika ilə uzun illər ərzində Qarabağda kök salmış separatizmin kökü kəsildi, terrorizmə son qoyuldu. Ən nəhayət, bir günlük antiterror tədbiri nəticəsində ölkənin suverenliyi və ərazi bütövlüyü təmin edildi. Bu zəfər təkcə işğalçı dövlət olan Ermənistan üzərində qələbə deyildi, həm də Azərbaycan dövlətinin gücünün, xalqımızın əyilməz ruhunun bütün dünyaya nümayişi idi.
Təbii ki, əldə edilmiş Zəfər bölgədə yeni reallıqların yaranmasına səbəb oldu. Çox təəssüf ki, yeni reallıqla barışmaq istəməyən, xüsusən Azərbaycanın işğal altında olan torpaqlarını azad etməsini həzm edə bilməyən dairələr ölkəmizə qarşı total hücuma keçiblər. Avropa koalisiyası, ABŞ, Fransa kimi dünyanın aparıcı ölkələri ədaləti, beynəlxalq hüququ deyil, açıq-aşkar separatizmi dəstəkləyirlər. İran, Rusiya, Fransa, Hindistan kimi dövlətlər beynəlxalq hüquqa zidd gedərək işğalçı dövləti silahlandırmaqda davam edirlər. Məhz dünyada və bölgədə yaranmış xaotik vəziyyət Azərbaycanın yeni strategiya, yeni hədəflər müəyyən etməsini zəruri edir.
Elə bu səbəbdən də Prezident İlham Əliyev VII çağırış Milli Məclisin ilk iclasındakı çıxışında Azərbaycan Respublikasının yeni hədəflərinin cizgilərini cızıb. Şübhəsiz ki, dövlət başçısı yeni hədəfləri hazırkı dövrə kimi əldə edilmiş nəticələrin təhlili əsasında irəli sürüb. Belə ki, dövlət başçısının nitqində ölkəmizin və xalqımızın qarşısında duran əsas vəzifələr göstərilir və əsaslandırılır. Dövlət başçısının proqram xarakterli çıxışında İkinci Qarabağ müharibəsi və antiterror tədbirlərinin nəticələrinin ölkəmizin qarşısında açdığı yeni imkanlar qiymətləndirilərək qarşıda duran vəzifələr sadalanır. Yeni çağırışlardan biri milli təhlükəsizliyin təmin edilməsidir ki, dövlət başçısı buna nail olmaq üçün "yol xəritəsi"ni açıqlayıb.
Dövlət başçısı bəyan edib ki, birinci nömrəli vəzifə hərbi gücümüzün artırılmasıdır: "Baxmayaraq ki, İkinci Qarabağ müharibəsi və antiterror əməliyyatı arxada qaldı, həm dünyada gedən proseslər, yeni münaqişə, müharibə ocaqlarının yaradılması və ətrafımızda gərginliyin artması, eyni zamanda, Ermənistanda revanşizm meyilləri bizi bu sahəyə daim diqqət göstərməyə vadar edir".
Belə məlum olur ki, dünyada gedən proseslər, Ermənistanda revanşizm meyilləri hərbi sahəyə daim diqqət göstərilməsini zəruri edir. Beynəlxalq hüquq anlayışının tamamilə sarsılması, İkinci Dünya müharibəsindən sonra formalaşmış təhlükəsizlik arxitekturasının iflasa uğraması Ordumuzun daha da güclənməsini zəruri edir. Məlumdur ki, Ermənistanda revanşist qüvvələr mütəmadi olaraq baş qaldırır, həm marginal siyasi ünsürlərin, həm də Ermənistan hakimiyyətinin revanşizm xülyaları ilə yaşayır. Sürüşkən siyasət yürüdən Ermənistanın silahlanması heç də bölgədə sülhün, əminamanlığın bərpa olunmasına xidmət etmir. Üstəlik, Ermənistana qahmar çıxan ölkələrin ikili siyasəti, beynəlxalq təşkilatlarda Azərbaycana qarşı qəbul etdirdikləri qətnamələr çirkin oyunun hələ də davam etməsini göstərir. Bir sözlə, Azərbaycanın qələbəsini həzm edə bilməyən xarici dairələr ölkəmizə qarşı yeni planlar hazırlayırlar. Məhz bu amillər nəzərə alınaraq ölkəmizin hərbi gücünün artırılması ön planda olmalıdır.