|
Sərtləşdirilmiş xüsusi karantin rejiminin tətbiq olunduğu Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Abşeron rayonunda ictimai nəqliyyatın fəaliyyəti yenidən bərpa edilib.
Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın qərarına əsasən 5 sentyabr saat 00:00-dan 7 sentyabr saat 06:00-dək ictimai nəqliyyatın hərəkəti qadağan edilmişdi.
Qeyd edək ki, xüsusi karantin rejimi 2020-ci il 30 sentyabr saat 00:00-dək uzadılıb. Bu müddət ərzində ictimai nəqliyyatın fəaliyyəti
12 sentyabr saat 00:00-dan 14 sentyabr saat 06:00-dək;
19 sentyabr saat 00:00-dan 21 sentyabr saat 06:00-dək;
26 sentyabr saat 00:00-dan 28 sentyabr saat 06:00-dək qadağandır.
Bakı metrosu isə sentyabrın 15-dək işləməyəcək.
2020-2021-ci tədris ili üçün Təhsil Nazirliyi sisteminə daxil olan ümumi təhsil müəssisələrinə müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin vakansiya seçimi mərhələsi üçün 10 fənn üzrə müvafiq keçid balı müəyyənləşdirilib.
"Qafqazinfo"ya daxil olan məlumata görə, keçid balı Azərbaycan dili və ədəbiyyat, ibtidai sinif müəllimliyi üzrə 36, rus dili və ədəbiyyat, rus dili, biologiya, fizika, fransız dili, fiziki tərbiyə, musiqi və təsviri incəsənət fənləri üzrə 30 müəyyən edilib.
Mövcud qaydalara əsasən, keçid balı namizədlərin test imtahanında göstərdiyi nəticələr və vakansiyaların sayı nəzərə alınmaqla Təhsil Nazirliyi tərəfindən müəyyən edilir.
Yuxarıda qeyd olunan fənlər üzrə işə qəbul imtahanlarında iştirak edərək keçid balını toplamış namizədlər 8-9 sentyabr tarixlərində şəxsi səhifələrinə daxil olaraq vakansiya seçimi edə biləcəklər.
Digər fənlər üzrə keçid balı və vakansiya seçiminin tarixi barədə yaxın günlərdə məlumat veriləcək.
Eyni zamanda əvvəlki ildən fərqli olaraq, cari ildə peşə təhsili müəssisələrində mövcud olan vakant yerlər də namizədlərin seçimi üçün təqdim ediləcək.
Qeyd edək ki, 14-28 avqust tarixlərində keçirilmiş müəllimlərin işə qəbulu imtahanları üzrə apellyasiya şikayətlərinə baxılıb və nəticə barədə məlumatlar namizədlərin şəxsi səhifələrinə göndərilib.
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi elektronlaşdırma proqramı çərçivəsində yeni "pensiya kalkulyatoru" elektron xidmətini hazırlayır.
"Xəzərxəbər xəbər verir ki, vətəndaşlar onlara pensiyanın nə zaman və qanunvericilikdə nəzərdə tutulan hansı şərtlərlə təyin ediləcəyini real vaxt rejimində öyrənə biləcəklər. Bu, Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi tərəfindən elektronlaşdırma proqramı çərçivəsində yaradılacaq "Pensiya kalkulyatoru" elektron xidməti vasitəsilə mümkün olacaq. Əmək və Əhalinin sosial müdafiəsi Nazirliyinin şöbə müdiri Kənan Əkbərov qeyd edib ki, vətəndaşlar yeni xidmət köməkliyi ilə pensiya təminatı ilə bağlı ətraflı məlumat əldə edə biləcəklər.
Fondun departament müdiri Eyvaz İsmayılov isə bildirib ki, "Pensiya kalkulyatoru" vasitəsi ilə vətəndaşlar pensiya kapitalının həcmi barədə məlumatlı olacaqlar. Bütün bunlar vahid düstur hesablanacaq.
Qeyd edək ki, istənilən vətəndaş şəxsiyyət vəsiqəsinin fin kodu və adına olan telefon nömrəsi ilə elektron xidmətdən istifadə edib, pensiya kapitalına baxa bilər. Elektron Xidmət bu ayın sonu istifadəyə veriləcək.
Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA) taksi fəaliyyətinin tənzimlənməsi ilə bağlı verdiyi qalmaqallı açıqlamaya görə işdən azad edilən şöbə müdiri Hikmət Babayevə, quruma məxsus “BakuBus” MMC-də vəzifə verilməsi barədə sosial şəbəkələrdə yayılan məlumatlara münasibət bildirib.
Agentliyin mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev Report-a açıqlamasında deyib ki, bu xəbərlər həqiqətə uyğun deyil.
“Sosial şəbəkələrdə həmin məlumatları yayanlar bunu məqsədli şəkildə edirlər, cəmiyyətdə çaşqınlıq yaratmaq niyyəti güdürlər”, - deyə o qeyd edib.
Asiya İnkişaf Bankı (ADB) Masallı-Astara avtomobil yolunun (58,6 km, M3 magistralının bir hissəsi) yenidən qurulması layihəsinin ölkədəki sosial-iqtisadi vəziyyətə təsirini məqbul olaraq dəyərləndirib.
Sözügedən yol qonşu ölkələrlə ticarət dövriyyəsini 2006-cı ildəki 2,2 milyard ABŞ dollarından 2020-ci ildə 2,5 milyard ABŞ dollarınadək çatdırılmasına dəstək verəcəyi gözlənilsə, həmin dövriyyənin həcmi hələ 2018-ci ildə 3,6 milyard ABŞ dollarına çatmışdı. Layihənin iqtisadi inkişafa, sahibkarlıq və məşğulluq imkanlarının artmasına rəvac verdiyi qeyd olunur.
Bununla belə layihənin verdiyi səmərənin bütöv şəkildə 2021-ci ildə, yəni Bakıdan Rusiya sərhədinədək inşa edilən magistral yolun (Şimal-Cənub dəhlizinin başqa bir hissəsi) hazır olmasından bir il sonra üzə çıxacağı bildirilir: “Layihənin yekun dəyərləndirilməsi 2025-ci ildə, yəni ölkənin yol şəbəkəsinin inkişafı layihəsi çərçivəsində ikinci multi-tranş maliyəsinin (MFF) başa çatmasından beş il sonra aparıla bilər. Bununla da layihənin həmçinin M2 (Bakı-Gürcüstan sərhədi) və M3 magistral yollarının əsas hissələrinə təsirini də öyrənmək olar”.
Hesabat müəlliflərinin fikrincə, həmin dəyərləndirmə işləri Gəncə-Qazax yolunun yenidən qurulması layihəsinə maliyyə dəstəyi göstərmiş Dünya Bankı, habelə Yevlax – Gəncə yolunun yenidən qurulmasını dəstəkləmiş İslam İnkişaf Bankı ilə birgə görülə bilər.
ADB-nin qənaətincə, Masallı-Astara yolu layihəsinin icrası nəticəsində 2017-ci ildə yükdaşımaların həcmi hədəflənən 10 faizə qarşı 116 faiz, sərnişin daşımaları 5 faizə qarşı 128 faiz, büdcə məsrəfləri texniki xidmət xərclərinin artması nəticəsində 100 milyon ABŞ dollarından 151 milyon ABŞ dollarınadək artıb, qəzaların sayı isə 2 faizə qarşı 30 faiz azalıb.
Eyni zamanda yolun iqtisadi daxili mənfəət səviyyəsi (EİRR) də əvvəlcədən nəzərdə tutulan 12,8 faizə qarşı tamamlama zamanı 3,8 faiz səviyyəsində dəyərləndirilib. Bunun səbəbi kimi də layihənin əslində gözləniləndən 60 faiz baha başa gəlməsi, gündəlik avtomobil sayının isə 50 faizədək az olması göstərilir.
Xatırladaq ki, 28 sentyabr 2007-ci il tarixində ADB Masallı-Astara yolunun yenidən qurulması üçün multi-tranş maliyyə (MFF) planını təsdiq edib. Bu çərçivədə Masallı-Astara yolunun yenidən qurulması layihəsinin ümumi dəyəri ilkin olaraq 249 milyon ABŞ dolları həcmində qiymətləndirildi ki, bunun 200 milyonluq hissəsi ADB-nin krediti hesabına, qalan hissəsi hökumətin vəsaiti hesabına maliyyələşdirəcəkdi. ADB-nin hesabatına görə, layihə başa çatarkən dəyəri 216,3 milyon ABŞ dolları təşkil etmişdi ki, bunun 182,9 milyonu ADB kreditlərinin, 33,4 milyonu də hökumətin payına düşür.
Qeyd edək ki, sözügedən layihə Masallı-Astara yolunun 59 kilometrlik hissəsinin başqa istiqamətdən inşasını, yolboyu 4 ədəd nəqliyyat vasitələri tərəzisinin qurulmasını və dayanacaqların təşkilini, yola qulluq avadanlığının gətirilməsini, ətraf ərazilərdə 120 kilomertədək yerli yolların əsaslı təmirini, yol şəbəkəsinin idarəetməsini gücləndirmək üçün tədbirləri ehtiva edir. (“Report”)
Azərbaycanda Hacıqabul sənaye kvartalında yerləşən avtomobil yığılması üçün "General Motors" Azərbaycan-Özbəkistan müəssisəsinin istifadəyə verilməsi ilə ixrac potensialına sahib avtomobil yığma sənayesinin güclü klasteri formalaşacaq. Ölkədə artıq Neftçala sənaye kvartalındakı "Azərmaş" zavodunda İran, Naxçıvan Muxtar Respublikasındakı "NAZ-Lifan" zavodunda Çin avtomobillərinin istehsalına başlanıb.
Mütəxəssislərin fikrincə, klasterin formalaşmasında növbəti addım məhsulların yenidən ixracı üçün AİZ mexanizmlərinin birləşdirilməsi olacaq. Postsovet ölkələrində (RF, Özbəksitan, Qazaxıstan) avtomobil yığımının lokallaşdırılması üçün effektiv sxemlər barədə ekspert rəyi alaraq material hazırlamaq tövsiyə olunur. Bu təcrübəyə əsaslanaraq Azərbaycanda komponentlərin bir hissəsinin istehsalın maya dəyərinin aşağı düşməsinə və ixrac imkanlarının artırılmasına imkan verən istehsalının lokallaşdırılması əsaslıdırmı?
Bununla bağlı Sonxeber.az-a danışan avtomobil eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, Azərbaycan avtomobil sənayesinin inkişaf etdirilməsi bağlı son vaxtlar çox ciddi addımlar atılmaqdadır: "Bu addımların sonuncu mərhələsi Neftçalada inşa edilən avtomobil zavodu idi. İranla Azərbaycanın müştərək avtomobil zavodudur. Burada istehsal olunan avtomobillər ictimaiyyət tərfindən müsbət qarşılanır. Kütləvi şəkildə maraq var. Alıcılıq qabiliyyəti də yüksəkdir. Bundan başqa NAZ-Lifan" avtomobil zavodu fəaliyyətə başlamışdı. Bu müəssisə Çinlə birlikdə yaradılmışdı. Artıq "General Motors" avtomobillərinin də Hacıqabulda istehsalı Azərbaycanla Özbəkistan müəssisələrinin birgə səyi nəticəsində mümkün olacaq.
Bundan başqa Ələt iqtisadi zonsı cənab prezidentin tapşırığı ilə yaradılıb. Bu zonada da gələcək böyük avtomobil sənayesinin inkişafından danışılır. Artıq proqnozlar da verilir. Düşünürəm ki, bunlar gələcəkdə Azərbaycan avtomobil sənayesinin inkişafında böyük rol oynayacaq. Amma avtomobil sənayesinin inkişafı ayrı-ayrı ölkələrdən hansısa detalların gətirilib . Azərbaycanda yığılıb hazır şəkildə təqdim edilməsindən ibarət olmamalıdır".
Elməddin Muradlı qeyd edib ki, Azərbaycan özü hansısa avtomobilin istehsalının 25-30 faizini istehsal etməlidir:
"Yəni detallar və müəyyən elementləri özləri hazırlayanda artıq bu Azərbaycanın yerli istehsalı olur. Qardaş Türkiyədə bu tendensiya 50, Rusiyada 100 faiz təşkil edir. Azərbaycan isə buna yeni-yeni başladığı üçün müəyyən işartılar var. Gələcəkdə bunu genişləndirmək olar. Ələt iqtisadi zonası gələcəkdə Azərbaycanın avtomobil ixracatçısı kimi potsovet məkanda əvəzsiz xidmətlər göstərə bilər. Eyni zamanda avtomobillərin ikinci əl satışında Gürcüstanı üstələyə bilər. Azərbaycan ticarət tranziti olması danılmaz faktdır. Bu sahədə təəssüf ki, biz Gürcüstanı üstələyə bilməmişik. Əksinə bizim ikinci əl avtomobil bazarımız Gürcüstan hesabına formalaşır.
Gələcəkdə Azərbaycan həm quru, həm də su yolu ilə müxtəlif ölkələrə ikinci əl avtomobillərin gətirilib satılmasını təşkil edə bilər. Təbii ki, bu böyük iqtisadi potensial deməkdir. Yeni avtomobil sənayesinin və ikinci əl avtomobil bazarının inkişafı Azərbaycan üçün böyük dividentlər qazandıra bilər. Bunun üçün müəyyın imkanlar yaradılmalıdır. Sahibkarların da müəyyən təklifləri ola bilər.
Hansı ki, onlar Azərbaycanda ikinci əl avtomobil bazarını xarici ölkələrdən özləri də formalaşdıra bilirlər. Onlar avtomobilləri üçüncüb ölkəyə də sata bilərlər.
Gələcəkdə bundan yararlanmaq olar. Necə ki, Gürcüstan bunu öz ölkəsində yaradıb. Ondan da daha gözəl şərait yaradıb Azərbaycanın inkişafına dəstək olmaq mümkündür. Amma bu gün arzuolunan əsas məsələ Azərbaycanın özünün milli brendini gələcəkdə formalaşdırmasıdır. Bu milli brend dünya ölkələrinə satıla bilsin. Bu gün Azərbaycan maşınqayırma sahəsindəki məhsullarına bir çox ölkələrdə maraq var.
Çünki Azərbaycanın bu istiqamətdə böyük təcrübəsi olub. Bu təcrübəni böyüdüb, genişləndirmək olar. Azərbaycan dövlətinin bu istiqamətdə maraqları ortadadır. Bu maraqlar da məhz bu sahənin inkişafına yönəlib. Sadəcə tutarlı layihələr ortaya qoyulmalıdır. Bununla da biz böyük avtomobil sənayesinin şahidi ola bilərik".
Daxili İşlər Nazirliyi Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsi Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Abşeron rayonuna gediş-gəlişlə əlaqədar tətbiq olunmuş məhdudiyyətlərin 2020-ci il sentyabrın 8-i saat 00:00-dan aradan qaldırılması ilə bağlı hərəkət iştirakçılarına müraciət edib.
Avtosfer.az xəbər verir ki, müraciətdə deyilir:
“Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın ölkədə sanitar-epidemioloji vəziyyətə uyğun olaraq şəhərlərarası və rayonlararası sərnişindaşıma istisna olmaqla Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Abşeron rayonuna gediş-gəlişlə əlaqədar tətbiq olunmuş məhdudiyyətlərin 2020-ci il sentyabrın 8-i saat 00:00-dan aradan qaldırılması barədə məlumatı nəzərə alınaraq DİN Baş DYP İdarəsi bir daha hərəkət iştirakçılarından müvafiq ezamiyyə sənədləri olmadan və ya “icaze.e-gov.az” portalına bu barədə məlumatlar daxil edilmədən respublikanın digər şəhər və rayonlarına, eləcə də əks istiqamətdə getməyə cəhd edilməməsini və qeyd olunan vaxtadək təmkin göstərərək mövcud qaydalara ciddi riayət olunmasını xahiş edir”.
Şəhidlərimizin fotoşəkillərini avtomobilin şüşələrinə vuraraq yollarda şütüyən sürücülərin sayı artır. Onların çoxu bunu şəhidlərimizə hörməti kimi etsə də, bəziləri şəhid adına hörmətsizlik nümayiş etdirir. Şəhidlərimizin fotoları vurulan maşınlarla kobud qayda pozan, yol polisi tərəfindən saxlandıqda fotoları önə çəkib “hörmət” tələb edənlər də var, bu fotoları maşınları vurub natəmiz saxlayan, kobudluq edənlər də var. Bunu nəzərə alaraq ötən həftə Bakı Şəhər BPİ Dövlət Yol Polisi İdarəsinin rəisi, polis polkovniki Rəşid Piriyev bir qrup şəhid ailəsi ilə görüşüb. Görüş zamanı şəhidlərimizin ailə üzvlərinə sürücülər tərəfindən natəmiz saxlanılan fotoların görüntüləri təqdim edilib, kobud qayda pozuntularına dair faktlar göstərilib. Özü Qarabağ döyüşlərinin iştirakçısı olmuş, şəhid qardaşı olan Rəşid Piriyev bildirib ki, belə natəmiz fotolar vurulan avtomobillər saxlanılır, sürücülərlər mədəni şəkildə söhbət aparılır. Heç kimə cərimə yazılmır, sadəcə, şəhidlərimizin ruhunu əziz tutmaq üçün daha faydalı addımlar izah olunur: “Məsələn, biz təklif edirik ki, şəhidlərimizin şəkillərini maşınlara vurmaqdansa məhəllələrdə, həyətlərdə xatirə lövhəsi yaratmaq daha faydalı olar, vaxtında da qulluq etmək mümkündür. Kimsə ofisində, obyektinin qarşısında şəhidlərimizin fotolarından ibarət lövhə yaradarsa, binalardan asmaq istəyərsə biz də onlara köməklik göstərərik. Amma mən bir döyüşçü kimi, bir vətəndaş kimi şəhidlərimizin şəkillərinin natəmiz maşınlarda, toz-torpaq içində görmək istəmirəm. O şəkillərdən kimisnə sui-istifadə etməsi isə daha böyük biabırçılıqdır”. Şəhid ailəsi üzvləri də yaranmış vəziyyətin həssas bir mövzu olduğunu bildiriblər. Qeyd ediblər ki, hörmət əlaməti olaraq şəhidlərin şəkillərini maşınlarına vuran sürücülərə təşəkkür edirlər. Amma hazırda heç bir ailə üzvü avtomobilinə nə şəhidlərin fotolarını vurub, nə də bundan hansısa məqsəd üçün istifadə edir. Bunu nəzərə alaraq şəhid ailələrinin üzvləri də sürücülərə müraciət edərək fotoları maşınlara vurub natəmiz halda saxlamaqdansa həyətlərdə, ofislərin qarşısında lövhə asılmasını daha təqdirəlayiq hal saydıqlarını bildiriblər. Fotoları maşınlara vurub qayda pozan, daha sonra imtiyaz tələb edənləri qınayan şəhid ailələrinin üzvləri belə hərəkətləri şəhid adına hörmətsizlik kimi qiymətləndiriblər. Onlar qeyd ediblər ki, neqativ hallar çox baş verdiyi üçün hər kəs maşına vurulan şəhid fotolarını sökərək şəhidlərimizin xatirəsini öz həyətlərində, ofislərində uca utaraq xatirə lövhəsi yarada bilər. Bu addım hamı üçün faydalı olacaq. Qeyd edək ki, bir neçə gün əvvəl Milli Qəhraman, şəhid Mübariz İbrahimovun atası Ağakərim İbrahimov da Baş DYP İdarəsinə etdiyi müraciətdə gənc sürücülərin şəhidlərə olan sayğılarını, sevgilərini yüksək qiymətləndirdiyini, lakin bəzi sürücülərin şəhid şəkilləri vurulmuş avtomobillərlə yol hərəkəti qaydalarının pozulmasının əleyhinə olduğunu və bunun yolverilməz olduğunu bildirib. Və onun müraciəti təkcə öz oğlu ilə bağlı deyildi. O, bütün şəhidlərimizin ruhuna ehtiramla, hörmətlə yanaşmağı xahiş edərək həmin şəkillərin avtomobilin gündə qorunan və ya tez-tez çirkab dəyən yerlərində deyil, salonunda yerləşdirilməsini daha uyğun hesab edib.
Bu gündən sentyabrın 7-dək Bakı, Sumqayıt və Abşeronda ictimai nəqliyyat işləməyəcək.
Bu barədə Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargah qərar qəbul edib.
Qərara əsasən, 5 sentyabr saat 00:00-dan 7 sentyabr saat 06:00-dək Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Abşeron rayonunda ictimai nəqliyyatın fəaliyyəti qadağandır.
Qeyd edək ki, Bakı metrosunun fəaliyyəti də sentyabrın 15-dək dayandırılıb.
Ölkənin şəhər və rayonlarından sərt karantin rejiminin mövcud olduğu Bakı, Sumqayıt şəhərlərinə və Abşeron rayonuna yerüstü və hava nəqliyyatı ilə sərnişin daşımalarının dayandırılması qərarı qüvvədə qalır.
Qazet.az-ın məlumatına görə, bu, Nazirlər Kabinetinin “Xüsusi karantin rejimi ilə bağlı əlavə tədbirlər barədə” 2020-ci il 16 may tarixli qərarına edilən müvafiq dəyişiklikdə əksini tapıb.
İndiyə qədər xüsusi təyinatlı, o cümlədən təcili tibbi yardım, qəza-bərpa, xilasedici, habelə yük daşıyan avtomobillərin hərəkəti istisna olmaqla, Bakı, Sumqayıt şəhərlərinə və Abşeron rayonuna giriş-çıxış və ölkənin digər şəhər və rayonlarından yerüstü və hava nəqliyyatı ilə sərnişin daşımaları dayandırılmışdı. Beləliklə, fərdi avtomobillərlə Bakı, Sumqayıt şəhərlərinə və Abşeron rayonuna giriş-çıxışa icazə verilsə də, ölkənin digər şəhər və rayonlarından yerüstü və hava nəqliyyatı ilə sərnişin daşımalarının dayandırılması qüvvədə qalır.