Deputatlardan BNA-nın taksilərlə bağlı yeni konsepsiyasına REAKSİYA

Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA) taksi xidməti ilə bağlı yeni konsepsiyanı ictimai müzakirəyə çıxarıb. Müzakirələr zamanı bəziləri bu  sahədə müəyyən tənzimləmələrə ehtiyac olduğunu bildirsə də, digər qisim konsepsiyanın reallaşdırılmasından sonra paytaxtda bu xidmətin bahalaşacağını deyir. 

Məsələ ilə bağlı Milli Məclisin İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin üzvü Vahid Əhmədov bildirib ki, taksilərlə bağlı müəyyən qərarlar qəbul edilməlidir: “Ümumiyyətlə, taksilərin qanunuyğun şəkildə fəaliyyət göstərməsi üçün tənzimləmələrə ehtiyac var. Bəzi insanlar var ki, əlavə iş kimi, bir parça çörək qazanmaq üçün taksi sürməklə məşğuldur. Amma bunu qanun çərçivəsinə salmaq lazımdır. Əksər ölkələrdə olduğu kimi, kilometraja uyğun olaraq tariflər müəyyənləşdirilməlidir, kassalar qoyulmalıdır. Azərbaycana kifayət qədər yeni taksilər gətirilib, dövlət tərəfindən müəyyən işlər görülüb. Bəzi hallarda sürücülərin kartla ödəniş edən sərnişinlərə xidmət göstərməkdən imtina etdiyini görürük. Niyə? Çünki qeyri-leqal işləyirlər. Ona görə də Bakı Nəqliyyat Agentliyi bununla bağlı qərarlar qəbul etməlidir. Hətta lazım gələrsə, qanunlarda da dəyişikliklər etmək olar. Amma bir şərtlə ki, taksi işilə məşğul olan insanlar və onların sərnişinləri əziyyət çəkməsinlər. Elə vahid tarif müəyyən olunmaldır ki, nə kimsə çörəyindən olsun, nə də sərnişinin cibinə ziyan olsun. Ən əsası, bu sahədə işsizliyin yaranmasına imkan verilməməlidir”.

 

Digər deputat Vüqar Bayramov taksi xidmətində keyfiyyətin aşağı olduğunu dilə gətirib: “Bizim apardığımız tədqiqatlar göstərir ki, taksi xidmətinin keyfiyyəti çox da yüksək deyil. Son illər bu sektorda xidmətdə keyfiyyətin artmasını müşahidə etməmişik. Baxmayaraq ki, sektorda fəaliyyət göstərən şirkətlərin sayında artım  var. Amma bu say artımı xidmətin keyifiyyətinin artmasına gətirib çıxarmır. Hətta pandemiya dövründə bir sıra hallarda taksi sürücülərinin Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargah tərəfindən müəyyən edilmiş qaydalara riayət etmədikləri bəlli oldu. Xüsusilə tibbi maskalardan istifadə etməmələri, avtomobillərdə arakəsmələrin olmaması halları vardı. Ona görə də xidmət keyfiyyətinin artırılması ilə bağlı standartların olması yaxşı olardı. Vahid tariflərin tətbiq olunmasına gəlincə, bu praktika bir sıra inkişaf etmiş ölkələrdə, o cümlədən qonşu Türkiyədə də var. Yəni taksilər vahid tarif çərçivəsində fəaliyyət göstərir. Lakin hələlik bizdə tariflər elan olunmadığı üçün konkret müzakirə mümkün deyil”.

Deputat təklif edib ki, vahid tariflər həm müştərilər, həm də sürücülər üçün əlverişli olsun: “Elə tarif olmalıdır ki, sərnişinlər üçün xüsusi ağırlıq yaratmasın, onların bu gedişhaqqını ödəmək imkanı olsun. Eyni zamanda, tariflər taksi şirlətlərinə gəlir əldə etməyə imkan versin, bu sektorda gəlirliliyi artırmaq mümkün olsun. Əgər vahid tarif müəyyənləşəcəksə, bunun optimal tariflər formasında tətbiqi məqsədəuyğundur”. (Modern.az)

Şagirdlər dərsə rayonlara işləyən avtobuslarla gedə bilərlər - 5 TƏKLİF

Azərbaycanda dərslərin sentyabrın 15-dən başlayacağı ilə bağlı qərardan sonra ən çox düşündürən məsələlərdən biri də nəqliyyat sistemindəki vəziyyətdir.

Pandemiya dövründə şagirdləri virusdan qorumaq üçün nəqliyyat sahəsində hansı alternativ variantlar nəzərdən keçirilə bilər?

Yol-xeber.az xəbər verir ki, bu barəd hüquqşünas, nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Ərşad Hüseynov milli.az-a yeni təhsil ilinin başlaması ilə əlaqədar ictimai nəqliyyatda yarana biləcək sıxlığın və yoluxma riskini azaltmaq məqsədi ilə təkliflərini açıqlayıb: "Onun tibbi və təhsil tərəfi, təbii ki, bizlik deyil. Bu məsələləri aidiyyəti qurumlar özləri götür-qoy edəcəklər. Yoluxma səviyyəsi, virusun dinamikası, böyük şəhərlərdə şagirdlərin nə qədər hissəsi ictimai nəqliyyatla dərsə gəlir, nə qədər hissəsi piyada və yaxud da fərdi avtomobillərlə gəlir, araşdırılmalıdır. Bu da ciddi bir araşdırma predmetidir. Ona uyğun məktəblərə imkan yaradılmalıdır ki, fərdi qərarlar qəbul etsinlər, mənim birinci təklifim budur. Şagirdlər hansı məsafədən gəlirlər, hansı üsulla (piyada, fərdi avtomobil, ictimai nəqliyyat) gəlirlər, bax, nəqliyyatdakı o riski aradan qaldırmaq üçün ona uyğun qərarlar qəbul etmək lazımdır. 

II təklif - Metronun fəaliyyətinin bərpası qaçılmaz olacaq. 

III təklif - Yenə də maksimum dərəcədə avtobusları xətlərə cəlb etmək lazımdır. 

IV təklif - Düzdür, bu təklif çətindir. Amma imkan daxilində servis təşkil etmək lazımdır. Yəni, harada ki tədris bərpa olunmalıdır, o tədris ocaqlarına məktəbliləri daşıyan avtobusların təşkilini təklif edərdim. Amma o, belə asan, üç günün içində həll olunan məsələ deyil. Bunun üçün avtobus tapmaq lazımdır. Məsələn, belə bir təkliflər olmuşdu ki, məktəblilər üçün ayrıca marşurutlar yaradılsın. Bu ideya mümkün deyil. Nəylə yaradacaqlar, hansı avtobuslarla yaradacaqlar? Azərbaycanda bu sayda avtobus yoxdur. Bəzi məktəblər imkan daxilində servislər təşkil edə bilərlər. Bunun yolunu da deyim - servisi təşkil etmək üçün bu dəqiqə rayonlararası sərnişin daşımaları da məhdudlaşdırılıb, rayonlararası daşımlarda istifadə olunan bəzi avtobusları bu işə cəlb etmək olar. Təbii ki, müqavilə ilə olacaq, orada heç kim nəzarətsiz işləməyəcək. 

V təklif - Məktəblərin dərsə başlama saatlarını dəyişmək lazım olacaq. Çünki bütün məktəblərdə dərslər eyni vaxtda dərsə başlasa, pik saatlarda o sıxlıq yaranacaq. Bu zaman yoluxma da qaçılmaz olacaq. Məktəblərin imkanlarını, şagirdlərin gəlmə məsafəsi nəzərə alınmaqla tədris prosesinin başlanmasını pandemiya dövründə sürüşkən etmək olar. Məsələn, səhər 8-dən dərslər başlayır, 10-a qədər. Məktblərdə dərslərin başlaması saatı bölünməklə 8, 9-un yarısı, 9, 10-un yarısı, 10-a kimi. Bax belə bölmək olar. Bu cür eyni rayonun məktəblərinin və yaxud da qonşu məktəblərin başlama saatını bölüşdürmək olar. 

Ən əsas məsələ bilirsiniz nədir? Yaxşı təcrübə var, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı bunu xüsusi vurğuladı. Məsələn, İsveç nümunəsi. ÜST belə bir şey vurğuladı ki, hər şey xeyli dərəcədə insanların məsələyə şüurlu, məsuliyyətli yanaşmasından asılıdır. Yəni, əsas həlledici məsələlərdən biri də insanların özlərinin bu məsələlərə şüurlu, diqqətli yanaşmasıdır. Şüurlu, diqqətli yanaşma olarsa, insanlar özləri də düşünəcəklər ki, hansısa bir yollarla özlərinə ad riskləri azaltsınlar". 

Qeyd edək ki, Azərbaycanda dərslər sentyabrın 15-də başlayacaq. İbtidai sinif şagirdləri (1-4) sentyabrın 15-dən etibarən ənənəvi tədris formalarına qayıdırlar. Ancaq onlar məktəbə həftədə 2-3 dəfə gedəcəklər.

5-9-cu sinif şagirdləri sentyabrın 15-dən etibarən onlayn formatda distant təhsilə başlayacaqlar. Lakin oktyabrın 1-dən etibarən onları əyani, ənənəvi təhsil formasına cəlb etmək məsələsinə baxılacaq. Ənənəvi və distant təhsil paralel davam edəcəyi üçün məktəblilər həftədə 2-3 dəfə təhsil müəssisələrinə gedəcəklər.

Yuxarı sinif şagirdləri (10-11 siniflər) də sentyabrın 15-dən distant təhsilə başlayacaqlar. Oktyabrın 15-dən etibarən onların əyani, ənənəvi təhsil formasına cəlb olunması məsələsinə baxılacaq. Ənənəvi və distant təhsil paralel davam edəcəyi üçün şagirdlər həftədə 2-3 dəfə təhsil müəssisələrində dərslərdə iştirak edəcəklər.

Təhsil müəssisələrinin bütün sinif şagirdləri üçün bu qərar noyabrın 2-dək qüvvədədir, sonrakı qərar epidemioloji vəziyyəti nəzərə alaraq qəbul ediləcək.

London taksiləri üçün Bakıda yeni elektrik doldurma stansiyalarının quraşdırılması planlaşdırılır

Bakıya gətirilən yeni London taksiləri üçün də elektrik doldurma stansiyalarının quraşdırılması planlaşdırılır. Bu barədə Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyindən bildiriblər.

Qeyd olunub ki, stansiyaların quraşdırılacağı yer “Bakı Taksi Xidməti” MMC-nin parkı və Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Hava Limanı ərazisidir:

"Hal-hazırda 50 ədəd yeni “LEVC TX” modelli taksi istifadəyə verilib. Avtomobillər Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində və “Azpetrol” yanacaqdoldurma məntəqələrində mövcud olan elektrik doldurma stansiyalarında, eyni zamanda, ev şəraitində də elektriklə təmin edilə bilərlər. Bundan əlavə, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi “Bakı Taksi Xidməti” MMC-nin parkında və Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Hava Limanı ərazisində də elektrik stansiyalarının quraşdırılması planlaşdırılır".

Xatırladaq ki, ölkəyə gətirilən 100 ədəd yeni London taksisi smart konfiqurasiyalıdır və 130 kilometrə qədər elektriklə çalışır, sonra rejimin dəyişməsi mümkündür. Bu isə ətraf mühitə və ekologiyaya ziyanın sıfıra endirilməsi deməkdir. (Trend)

Operativ qərargaha etimad kifayət qədər aşağı düşüb
Aprel ayında Nazirlər Kabineti yanında operativ qərargaha göstərilən yüksək münasibət sonrakı aylarda kifayət qədər aşağı düşüb.

Modern.az xəbər verir ki, bu sözləri Sosial Tədqiqatlar Mərkəzinin (STM) İdarə Heyətinin sədri  Zahid Oruc Mərkəzin təşkil etdiyi brifinqdə çıxışı zamanı deyib.

O bildirib ki, STM-in pandemiya ilə bağlı apardığı sorğuların nəticələri ötən dövr ərzində mütəmadi dəyişib:

“Vətəndaşlar hakimiyyət institutlarının hər birinə münasibəti bizdən istəyirlər. Həmçinin, cəmiyyətin də istəyi ilə əmək bazarındakı vəziyyətin araşdırılması, sosial müavinətlər və s. məsələlərlə əlaqədar tədqiqatları da yaxın zamanlarda ictimaiyyətə təqdim etməyi düşünürük”.

Təhsil nazirindən yeni dərs ili ilə bağlı ƏMR

Dövlət ümumtəhsil məktəblərində yaradılan məktəbəhazırlıq qruplarının 2020-2021-ci dərs ilinə aid tədris (məşğələ) planı və tədris (məşğələ) planına dair qeydlər təsdiq edilib.
Bununla bağlı Təhsil naziri Emin Əmrullayev əmr imzalayıb.

Qaydalarda qeyd olunub ki, dövlət ümumtəhsil məktəblərində yaradılmış məktəbəhazırlıq qruplarına 5 yaşı həmin il tamam olan uşaqlar qəbul edilirlər.

Məktəbəhazırlıq qruplarında uşaqların sıxlığı aşağıdakı kimi müəyyənləşdirilir:

– qəsəbə və kəndlərdə yerləşən ümumtəhsil məktəbləri üçün – ən azı 10 uşaq;

– şəhərlərdə yerləşən ümumtəhsil məktəbləri üçün – ən azı 15 uşaq.

Dövlət ümumtəhsil məktəblərində yaradılan məktəbəhazırlıq qrupunda uşaqların sayının 30 nəfərdən artıq olmasına yol verilmir.

Məktəbəhazırlıq qrupların məşğələlər oktyabrın 1-də başlayır və mayın 31-də başa çatır.

Məktəbəhazırlıq qrupları həftədə 4 gün keçirilir. Bir gün ərzində 3 məşğələ tədris olunur. Bir məşğələnin müddəti 30 dəqiqə, məşğələlərarası fasilə 10 dəqiqə müəyyən edilir. Zehni gərginlik tələb edən məşğələlərdə bir qayda olaraq, 3 idman dəqiqəsi keçirilir.

Məktəbəhazırlıq qruplarında təhsil alan uşaqlara ev tapşırığı nəzərdə tutulmur. Məktəbəhazırlıq qruplarında məşğələlərə davamiyyət və tədris olunan mövzu müvafiq sinif jurnalında qeyd edilir, uşaqların təlim nailiyyətləri şifahi formada qiymətləndirilir və bu barədə valideynlərə məlumat verilir.
Məktəbəhazırlıq qruplarında məşğələlər yalnız ibtidai sinif müəllimləri tərəfindən aparılır.

Məktəbəhazırlıq qruplarında dərs ili iki yarımilə bölünür:

– I yarımil: 1 oktyabr-26 yanvar;

– II yarımil: 1 fevral-31 may.

Dərs ili ərzində aşağıdakı tətillər müəyyən olunur:

– 5 gün payız tətili (16-20 noyabr);

– 5 gün qış tətili (27-31 yanvar);

– 5 gün əlavə tətil (1-5 may).

Əmrin icrasına nəzarət nazir müavini Məhəbbət Vəliyevaya həvalə edilib.

“Pandemiyadır, kreditə maşın götürüb taksi sürürlər”

“Biz təklif edirik ki, Tarif Şurası və ya digər dövlət qurumları tariflərin müəyyən edilməsi mexanizmini hazırlasın. Yəni minimal və maksimal qiymətlər müəyyən edilməlidir. Biz demirik ki, “Koroğlu”dan 28 Maya 3 manata aparılsın, ya da hər kilometr 1 manat olsun. Biz deyirik ki, müvafiq qurumlar qiymətlərlə bağlı təkliflərini hazırlasınlar”.
 

“Qafqazinfo”nun verdiyi xəbərə görə, bunu Bakı Nəqliyyat Agentliyinin hüquq şöbəsinin müdiri Hikmət Babayev bildirib. O deyib ki, bu gün taksi sifariş etdikdə, yaxud yol kənarında dayanan taksi sürücülərinə müraciət etdikdə onların fərqli qiymətlər təklif etdiyini görərik: “Bəzi avtomobillər köhnə, hətta yararsız olur. Avtomobillərdə mövcud tərtibat qaydalara cavab vermir. Sürücülərin böyük əksəriyyəti qeyri-peşəkardır. Bunlar da taksi fəaliyyəti ilə bağlı yeni konsepsiyasının reallaşmasını labüd edir. Konsepsiyanın icrası ilə sərnişinlər üçün təhlükəsiz və keyfiyyətli taksi xidmətinə nail olmaq qarşıya məqsəd kimi qoyulub. Sürücülər üçün isə iqtisadi baxımdan müsbət addımlar atılacaq”.

Onun sözlərinə görə, bu gün bazarda fəaliyyət göstərən xarici taksi şirkətləri dövlətdə qeyri-rezident kimi qeydiyyatdan keçməyiblər: “Onlar sürücülər vasitəsilə pul qazanırlar və həmin pulu xaricə daşıyırlar. Onlar bir çox xərclərdən azad olduğu üçün qiyməti aşağı müəyyən edirlər. Onlarla mübarizə aparan yerli şirkətlər də məcburiyyət qarşısında qiymətləri süni olaraq daha da aşağı endirirlər. Bunu etməsələr, xarici şirkətlər bazarı tam ələ keçirərlər. Bu, artıq inhisarçılıqdır. Onlar bir neçə ölkədə fəaliyyət göstərdikləri üçün digər ölkələrdən də qazanc əldə edirlər. Yerli şirkətlər qiyməti endirdikdən sonra bunun çətinliyi sürücülərin üzərinə düşür. Onlar yanacağı və digər xərcləri çıxartmaq və qazanc əldə etmək üçün daha uzun müddət işləməyə məcbur olurlar. Bəzi insanlar bunu sağlam rəqabət kimi təqdim edirlər. İctimaiyyətdə belə bir fikir var ki, pandemiyadır, insanlar işləyə bilmir. Heç bir işə əli çatmayan kreditə avtomobil götürüb taksi xidməti ilə məşğul olur. Qeyri-peşəkar şəxslərin sərnişindaşıma ilə məşğul olması, sərnişinlərin təhlükəsizliyi üçün risk yaradır”.

Sabah əsl dəniz havası olacaq

Azərbaycanda sentyabrın 2-nə gözlənilən hava proqnozu açıqlanıb.
Milli Hidrometeorologiya Xidmətinin verdiyi məlumata görə, Bakıda və Abşeron yarımadasında havanın günəşli olacağı gözlənilir. Mülayim cənub küləyi əsəcək.

Havanın temperaturu Abşeron yarımadasında gecə 20-24, gündüz 28-32, Bakıda gecə 21-23, gündüz 30-32 dərəcə isti olacaq. Atmosfer təzyiqi norma daxilində 761 mm civə sütunu, nisbi rütubət gecə 70-80, gündüz 45-55 faiz təşkil edəcək.

Abşeron çimərliklərində mülayim cənub küləyi əsəcək. Dəniz suyunun temperaturu Sumqayıt, Novxanı, Pirşağı, Nardaran, Bilgəh, Zuğulbada 23-24, Türkan, Hövsan, Sahil, Şıxda isə 24-25 dərəcə isti olacaq.
Azərbaycanın rayonlarında havanın əsasən yağmursuz keçəcəyi, lakin axşama doğru bəzi dağlıq ərazilərdə şimşək çaxacağı, arabir yağış yağacağı, dolu düşəcəyi gözlənilir. Şərq küləyi əsəcək, ayrı-ayrı yerlərdə arabir güclənəcək. Havanın temperaturu gecə 17-22, gündüz 31-36, dağlarda gecə 10-15, gündüz 20-25 dərəcə isti təşkil edəcək.

Tibbi-meteoroloji proqnoza gəlincə, sentyabrın 2-də Abşeron yarımadasında meteoroloji amillərin zəif və mülayim tərəddüdü gözlənilir. Bu da meteohəssas insanlar üçün əsasən əlverişlidir.

Maskaların ölkədən aparılmasına qoyulan qadağa götürüldü

Baş Nazir Əli Əsədov “Bəzi malların ölkə ərazisindən aparılmasının müvəqqəti olaraq məhdudlaşdırılmasına dair tədbirlər haqqında” Nazirlər Kabinetinin qərarında dəyişiklik edilməsi barədə qərarı imzalayıb. 

“Qafqazinfo” xəbər verir ki, dəyişikliyə əsasən, “sentyabrın 1-dək” sözləri “noyabrın 1-dək” sözləri ilə əvəz edilib. 

Həmin qərara əlavə – “Yeni koronavirus (COVID-19) infeksiyası ilə mübarizədə ehtiyacların təmin edilməsi məqsədilə gömrük ərazisindən aparılması məhdudlaşdırılan malların Siyahısı” üzrə “Malın adı” sütununda “3001 və 3006 mal mövqelərində” sözləri “3001, 3006 mal mövqelərində və 3005 90 100 0 alt yarımmövqeyində” sözləri ilə əvəz edilib.

“Malın adı” sütunundan “maskalar və” sözləri çıxarılıb.

Toyların keçirilməsi ilə bağlı

Operativ Qərargahın yeni qərarı ilə Bakı, Sumqayt şəhərləri, Abşeron rayonu istisna olmaqla ölkə ərazisindəki sərt karantin rejiminə son qoyuldu. Lakin, bu o demək deyil ki, virus yoxa çıxıb, yenidən yayıla bilməz, digər rayonlarda alovlana bilməz.
Bunu "Azvision"a Milli Məclisin deputatı Musa Quliyev deyib.

“Hesab edirəm ki, koronavirusun geniş şəkildə tətbiq olunan vaksini tapılmayınca pandemiyanın diktə etdiyi şərtlər daxilində yaşamağa davam etməliyik. Bu şərtlər fiziki məsafəyə və təcrid qaydalarına əməl etmək, maska taxmaq, dezinfeksiyaedici vasitələrdən istifadə etmək və məsuliyyətli olmaqdır.

Bütün bu şərtləri yerinə yetirsək koronavirusun bizim üçün o qədər də qorxusu yoxdur. Qapalı məkanlarda mütləq maska taxmalıyıq. Qanunvercilik də bunu tələb edir. Həkimlərimiz də bildirir ki, koronavirusun yoluxma ehtimalı qapalı məkanlarda açıq havadan qat-qat yüksəkdir. Heç kəs bilmir ki, yanındakı şəxs virus daşıyıcısıdır, virsua yoluxub ya yox. Ona görə, istənilən qapalı məkana daxil olan zaman maska taxmaq olduqca zəruridir”.-deyə, millət vəkili bildirib.
Toy və yas mərasimlərilə bağlı qadağanın qüvvədə qaldığını bildirən deputat qeyd edib ki, toyların keçirilməsi üçün müəyyən, çox güman ki, yüngül şərtlər olacaq:

“Çünki ömür boyu insanları toy mərasimini keçirməyə qadağa qoymaq olmaz. Bunlar hamısı diktə edir ki, özümüzü qoruyaq. Mart, aprel, may aylarında insanlar koronavirusun olduğuna inanmırdı. Artıq insanlarda şübhə yoxdur ki, virus var. Amma başqa problem ortaya çıxıb. İnsanlarda məsuliyyət hissi bir o qədər deyil.

Virus nə qədər azalırsa, qonşu, qohumda yoluxan olmayanda, düşünürlər ki, daha virus yoxdur. Ona görə də məsuliyyət hissimizi ayıq saxlamalıyıq və tibbi qaydalara əməl etməliyik”.

İşsizlərə ŞAD XƏBƏR
“Sosial sığorta haqqında" Qanuna uyğun olaraq iş yerlərinin ləğvi və ya ixtisarı zamanı işsizlikdən sığorta ödənişi verilir. Əvvəlki qaydaya görə, işsizlikdən sığorta ödənişi almaq üçün vətəndaşın ən azı üç il sığorta stajı olmalı idi və son 24 ayın 12 ayından çox işləyən vətəndaşlar müavinəti “İşsizlikdən sığorta haqqında” Qanuna uyğun olaraq hissə-hissə ala bilərdilər.

Həmin vətəndaş üç ildən beş ilədək sığorta olduqda orta aylıq əmək haqqının 50, beş ildən 10 ilə sığorta olduqda 55, həmin müddətdən çox olduqda isə 60 faizi qədər müavinat alırdı. İndi isə İşsiz statusu alan və əmək müqaviləsinin müddəti bitən şəxslərin işsizlikdən sığorta ödənişi alması asanlaşacaq.

Bu məsələ Milli Məclisdə müzakirə edilən “İşsizlikdən sığorta haqqında” qanuna təklif edilən dəyişiklik nəticəsində mümkün olacaq. "Yeni qanunun qəbulu “Sosial sığorta haqqında” Qanunun daha çox insanı əhatə etməsinə səbəb olacaq. Daha dəqiq desək bir il ərzində 30-40 min arası şəxsin yararlanmasına səbəb olacaq".

Bunu Dövlət Məşğulluq Agentliyinin sözçüsü Əsmər Nəcməddinqızı Baku.tv-yə müsahibəsində qeyd edib. Hazırda işsizlikdən sığorta ödənişi Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin dərhal həmin vətəndaşın mobil telefonuna SMS vasitəsilə təmin edilir. Vətəndaşın mobil telefonu olmadıqda, yaxud SMS gəlmədikdə yaşadığı rayonun məşğulluq mərkəzinə müraciət etmək olar.

Ötən il 1.700 nəfərdən çox adama iki milyon manata yaxın sığorta ödənişi verilib.

Xəbər lenti