Prezident İlham Əliyevin ölkə əhalisinin dərin rəğbətini qazanmış total islahatlar paketini cəmiyyətə təqdim etməsi bulanıq suda balıq tutan bəzi məmurların, onların əsabələrinin yuxusunu ərşə çəkib.

Ardını oxu...

   
Tanrının bizə bəxş etdiyi ömrü hərə bir cür yaşayır.

   Bəzilərimiz fərqinə varmadan ,   bəzilərimiz isə hər anın , hər dəqiqənin qədrini bilərək .  Şərəflə , ləyaqətlə , üzərinə düşən  vəzifə və vətəndaşlıq borcunu yüksək səviyyədə yerinə yetirərək !

  Haqqında danışacağım şəxs də belə insanlardandır. Zəmanəmizdə çox nadir təsadüf edilən   insanlardan !

    Əməlləri , əqidəsi , amalı ilə hər kəsə nümunə olacaq insan !

   Xeyrxahlığı , dürüstlüyü , ləyaqəti özünə həyat kredosu seçən insan  !

      Hacı Rasim Məmmədov.

  Bu gün Hacı Rasimin doğum günüdür. Dönüb arxaya baxarkən bu illərdə qazancı ancaq və ancaq  yüksək mənəviyyat  və hörmət olub. Səriştəli , yüksək intelektual səviyyəsi , öz xüsusu dəst- xətti  ilə  bir mətbuat nümayəndəsi kimi hər zaman haqqın . ədalətin carçısı olub.  Hal-hazırda da bu yolda əzmlə . cəsarətlə davam etməkdədir.

      Bu sevincli gündə Hacını bütün çoxsaylı dostları , yoldaşları adından təbrik edirik. İlk növbədə sağlam və uzun ömür arzulayırıq. Qoy ömrünə yazılan hər gün , yaşının üzərinə gələn hər il ömrünə , gününə qızıl hərflərlə yazılsın.

    Tanrı Sizi qorusun !


Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatı ölkə iqtisadiyyatının əsas qollarından olan ən mühüm sahələrdən biridir.Yarandığı 139 illik tarix boyu bu nəqliyyat sahəsi sənayenin inkişafına kifayət qədər önəmli xidmətlər göstərib və paralel olaraq, özü də inkişaf edib.Dogrudur, dəmir yolu tariximizin təxminən 37 ili çar Rusiyasının, 73 ili isə sovet hakimiyyətinin inhisarında olub. Amma buna baxmayaraq, dəmiryolçuların keçdiyi şərəfli zəhmət yolu həm bizim hər birimiz, həm də ümumilikdə tariximiz üçün çox önəmlidir. Çünki keçmişin dəyərlərinə qiymət vermədən, onun bu günümüzlə müqayisəli təhlilini aparmadan, ötən dövrlərin reallıqlarına həqiqi münasibət ortaya qoymaq olmaz. Ən başlıcası da odur ki, hansı siyasi quruluşda fəaliyyət göstərməsindən asılı olmayaraq, dəmiryolçular öz çətin və məsuliyyətli işlərini vicdanla icra ediblər. Bu gün müstəqil dövlətçiliyimizin inkişafına əməli xidmətləri ilə qoşulan dəmiryolçuların ustalıq təcrübəsi məhz keçmişdən üzü bəri gərgin zəhmət bahasına formalaşdırdıqları ənənəvi peşəkarlıqdan qaynaqlanır.


Dəmir yolu nəqliyyatı elə bir təsərrüfat sahəsidir ki, burda ancaq peşəkarlığın, təcrübənin və ustalığın dəqiqliklə işə tətbiqi uğur gətirir. Dövlət müstəqilliyinə nail olduğumuz ilk illərdən bəri yeni texnologiyaların işə tətbiqində müəyyən çətinliklər yaşadıq. Texniki və maddi ehtiyaclar polad magistralın yenidən qurulmasına imkan vermədi.Dünya nəqliyyat sisteminin üstünlüklərinə sahiblənmək problemli məsələyə çevrildi. Niyə? Çünki bizim qüdrətli deyib ideallaşdırdığımız və xidmətçisinə çevrildiyimiz sovet dövləti öz iqtisadi sistemini kustar iqtisadi metodlar üzərində qurmuşdu. Nəhayət, ötən əsrin 90- cı illərindən biz, müasir dünyanın real durumu ilə tanış olmaq, onun üstünlüklərinə istiqamətlənmək imkanı qazandıq.


Bu gün dəmir yolu nəqliyyatı özünün bütün sahələrini əhatə edən bir yeniləşmə dövrünə qədəm qoyub. Dünyada iqtisadi və siyasi ziddiyyətlərin kəskin xarakter aldığı bir vaxtda bütün bunlar böyük çətinliklər bahasına başa gəlsə də, müasirləşmənin yeganə yolu budur. Polad magistralda yolların əsaslı təmirini aparmadan, texniki bazanı yeniləşdirmədən, üstün texnologiyaların işə tətbiqinə nail olmadan inkişafdan danışmaq real görünmür və hazırda bu istiqamətdə aparılan işlər müsbət xarakterizə olunmalıdır. Dəmir yolunda yolların əsaslı təmiri prosesinə 2011 – ci ilin yayında Baki- Böyük Kəsik istiqaməti üzrə layihələndirilmiş böyük işlərlə başlanılıb.

Bu, dövlət müstəqilliyinə qovuşduğumuz illərin ən böyük və yeganə layihəsi idi. İşin icrası yol təmiri işlərində ənənəvi peşəkarlığa sahib olan “ Dəmiryolservis “ MMC – nin kollektivinə tapşırıldı və ilk illərdə bu kollektiv 379 km yolu əsaslı təmir etməyə nail oldu. Özü də bu işlər elə bir vaxtda aparılırdı ki, proses üçün lazım olan texniki vasitələr, maşın və mexanizmlər yox dərəcəsində idi. Amma kollektivin uzun illər formalaşdırdığı zəngin iş təcrübəsi bu çətinlikləri fədakarlıqla dəf etməyə imkan yaratdı.

2015 – ci ildə “ Dəmiryolservis “ MMC – nin bazasından ayrılmaqla yeni strukturların yaradılması və müəssisənin yol tikintisi üzrə üç güc mərkəzinə bölünməsi həyata keçirildi. Hazırda hər üç müəssisə ayrı – ayrılıqda dəmir yollarının əsaslı təmir proseslərinə öz əməli xidmətini göstərməkdə davam edir. Bu yazımızda “ Dəmiryolservis “ MMC – nin son üç illik fəaliyyətinə nəzər salacaq, keçilən zəhmət yolunu dəyərləndirməyə çalışacağıq.

Əvvəla onu deyək ki, bu müəssisənin tərkibində yolların əsaslı təmirini həyata keçirən və istehsalat bazası Çarxıda yerləşən bir İxtisaslaşdırılmış Dəmir Yolu Müəssisəsi, həmçinin uzunölçülü rels pletlərinin qaynaq edilməsi üzrə ixtisaslaşan Rels – Qaynaqlama Qatarı fəaliyyət göstərir. İllərlə formalaşmış ənənəvi iş metodlarına söykənən kollektivdə təcrübəli və peşəkar kadrlar üstünlük təşkil edirlər. Peşəkar dəmiryolçu Əli Əşrəf Lütfəlibəyovun rəhbərlik etdiyi bu kollektiv dəmir yolunun tarixinə özünün qələbəli imzasını atıb. O ki, qaldi yuxarıda qeyd etdiyimiz hesabat dövrünün nəticələrinə, son 3 ildə müəssisənin yol təmirçiləri Bakı – Böyük Kəsik istiqamətində 76,9 km baş yolların əsaslı təmirini həyata keçirmiş, Bakı – Sumqayıt dairəvi yolunun əsaslı təmiri prosesində 40 km yolun əsaslı təmirini aparmışlar.O cümlədən “ Şimal – Cənub “ layihəsi çərçivəsində proseslərə qoşulan kollektiv Ələt – Osmanlı – Astara istiqamətində 42 km yolun əsaslı təmirinə başlamış, Şirvan stansiyası – Şirvan çeşidləmə mənzilində 3,175 km, Şirvan stansiyasının tək yolunda 0,918 km , Şirvan çeşidləmə stansiyasında 1,122 km, Qaragünə - Şirvan çeşidləmə mənzilində 6,709 km, Xıdırlı – Qaragünə mənzilində 13,9 km yolu əsaslı təmir etmiş, “ADY Konteyner” MMC –nin sifarişi ilə Sumqayıtçayda yük həyətinin yollarinda 19 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 5,5 km, Biləcəri Təchizat bazasında 4 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 2 km, Böyük Şor lokomotiv deposunun yollarında 16 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 3,424 km, Ləcət stansiyasında 3 dəst yoldəyişən quraşdırmaqla 1,218 km yolu əsaslı təmir etməyə nail olmuşlar.Regionda ən müasir müəssisə olanRels – Qaynaqlama Qatarının kollektivi 2016 – cı ildə 157437,70 metr/yol, 2017 – ci ildə 207719,60 metr/yol, 2018 – ci ildə isə 184081,31 metr/yol rels qaynaq etməyə nail olmuş, hesabat dövründə qaynağın cəmi həcmi 549238,61 metr/yol təşkil etmişdir. Hazırda da bu kollektiv əsaslı təmir proseslərində yaxından iştirak edir.

Əslində, yuxarıda qeyd etdiklərimiz “ Dəmiryolservis “ MMC kollektivinin potensial imkanlarını özündə tam əks etdirmir.Çünki bu kollektiv daha böyük işləri görmək imkanlarına malikdir və bunu öz əməli işləri ilə dəfələrlə sübuta yetiriblər. Yaradıcı və qurucu insanlar heç vaxt öz əməllərindən usanmırlar.Ona görə ki, icra etdikləri iş dövlətə və millətə xidmətə köklənir. Əlləri var olsun !

 Tbilisidə Bakı-Tiblisi -Qars dəmir yolu layihəsi üzrə Koordinasiya şurasının növbəti iclası keçirilib.

 
Həbib Misirov adlı şəxsin şəkli.
Həbib Misirov adlı şəxsin şəkli.
Həbib Misirov adlı şəxsin şəkli.
Həbib Misirov adlı şəxsin şəkli.

Cənab Prezident, mən, ilk növbədə, Sizə təşəkkür etmək istəyirəm ki, iş qrafikinizin gərgin olmasına baxmayaraq, bizə vaxt ayırmısınız və bizimlə görüşürsünüz.

Ardını oxu...


Azərbaycan Respublikası Prezidenti İlham Əliyev Xızı rayonunun Giləzi–Xızı (28 km)–Tıxlı avtomobil yolunun tikintisi ilə bağlı tədbirlər haqqında sərəncam imzalayıb.

Ardını oxu...

Paytaxtın Bakıxanov qəsəbəsi ilə Qaraçuxur və Yeni Suraxanı qəsəbələrini birləşdirən avtomobil yolu yenidən qurulur.

Ardını oxu...


Prezident İlham Əliyev Ağdam rayonunun Kolqışlaq-Mirəşelli-Əhmədağalı-Çıraxlı avtomobil yolunun tikintisi ilə bağlı tədbirlər haqqında sərəncam imzalayıb.

Ardını oxu...

Məlum olduğu kimi, jurnalist Natiq Qocaman 1 fevral tarixindən insult səbəbindən koma vəziyyətinə düşüb və hazırda Mərkəzi Klinik xəstəxanada müşahidə altındadır. Jurnalistin xanımı Könül Qocaman həyat yoldaşının müalicəsinə dəstək üçün ölkə Prezidentinə müraciət edib.

“Qafqazinfo” xəbər verir ki, prezident İlham Əliyevin ictimai-siyasi məsələlər üzrə köməkçisi, Administrasiyanın şöbə müdiri Əli Həsənov musavat.com-a bildirib ki, komada olan jurnalistin müalicəsi ilə maraqlanıb, xəstəxananın baş həkimi ilə bilavasitə söhbət edib və vəziyyət haqqında tam informasiyanı alıb:

“Cənab Prezidentin tapşırığı ilə jurnalistlərlə bağlı yaranmış bu tipli halları daim diqqət mərkəzində saxlayır, mütəmadi maraqlanıram. Zərurət yarandığı təqdirdə cənab Prezidentə bu haqda məruzə edilir və müvafiq yardım göstərilir. Nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm ki, bundan əvvəlki dövrlərdə də ayrı-ayrı jurnalistlərin səhhətində yaranmış ciddi problemlərlə, həm ölkə daxilində, həm xaricdə təcili müalicə ilə bağlı dövlət dəstəyi üçün cənab Prezidentə müraciət olunub və bütün hallarda onun tapşırığı ilə bu məsələlər həll edilib.

Natiq Qocayevlə bağlı məsələyə gəldikdə, bildirirəm ki, mənə məlumat daxil olan kimi hazırda onun yerləşdiyi Mərkəzi Klinik Xəstəxananın rəhbərliyi ilə əlaqə saxlamışam. Həkimlərinin rəyinə görə, hazırda Natiq Qocayevi bir yerdən başqa yerə köçürtmək, daşımaq mümkün deyil. Əvvəlcə ümumi təcrübəyə uyğun olaraq onun durumu sabitləşdirilməli, müalicəyə reaksiyası təmin olunmalı, transportabel vəziyyətinə gətirilməlidir. Mənim əldə etdiyim məlumata görə, bunun üçün hazırda Mərkəzi Klinik xəstəxanada dünyanın ən öncül klinikalarında tətbiq olunan metodlarla Natiq Qocayevin müalicəsi aparılır”.

Əli Həsənov deyib ki, xəstəxananın baş həkimi ilə şəxsən danışıb, təfsilatlı məlumat alıb, jurnalistin müalicəsi nəzarət altındadır:

“Onun hazırda aparatdan ayrılıb, haraya isə aparılması mümkün deyil. Biz ona Allahdan can sağlığı arzılayırıq. Həkimlər əlindən gələni edir, biz də onun müalicəsi ilə daim maraqlanırıq. Sonrakı müddətdə, stabilləşmə baş verəndən sonra lazım gəlsə xaricdə müalicəsi də davam etdiriləcək”.

 

Prezident İlham Əliyev vergilər naziri Mikayıl Cabbarova xüsusi rütbənin verilməsi ilə bağlı sərəncam imzalayıb.

Ardını oxu...

Xəbər lenti