|
“Bakı Metropoliteni” QSC-nin rəhbərliyi, Metropoliten İşçiləri Həmkarlar İttifaqının təşkilatçılığı ilə hər il metropolitençilər üçün həm ölkədaxili, həm də ölkə xaricinə turlar təşkil edir. Bu il də Metropolitençilərin Peşə Bayramı Günü və 9 Noyabr Dövlət Bayrağı Günü ilə əlaqədar olaraq paralel şəhərin bir qrup əməkdaşı ailə üzvləri ilə birgə ölkəmizin dilbər guşələrindən və turistik zonası olan Qaxa yollanıblar. Müəssisənin müxtəlif xidmətlərindən olan 50 nəfər işçi bu bayram səfərində iştirak edib. Metropolitençi turistlər Qaxın beşulduzlu otelinə yerləşiblər. Qədim tarixə və mədəniyyətə malik Qax rayonunun hər bir guşəsi turistlərin istirahətini məzmunlu və maraqlı edib. Metropolitençılərin istirahət marşrutu İlisu kəndindən, İlisu Tarixi-Mədəniyyət qoruğundan, Qum kəndindən keçib. V-VI əsrlərə aid Alban məbədini, Şəki xan sarayını ziyarət ediblər.
Bakıda müntəzəm marşrut xətlərində fəaliyyət göstərən avtobuslar üçün xüsusi zolaq təşkil edilsə də sürücülər bu zolaqdan istifadə edə bilmirlər.
Xezerxeber.az-ın məlumatına görə, məsələn, paytaxtın Babək prospektində avtobuslar üçün zolaq var, amma istifadə edilmir.
Avtobus sürücləri deyir ki, zolaq təşkil edildiyi ilk gündən mənzərə belədir. Onlar bu zolaqlardan istifadə edə bilmirlər. Xüsusilə də axşam saatlarında zolağın digər sürücülər tərəfindən zəbt edilməsi yolda tıxaca səbəb olur.
Avtobus zolağında avtomobil saxlayan sürücülər isə bildirir ki, prospekt yenidən qurulan zaman avtomobillərin parklanması nəzərə alınmayıb. Yol boyunca ticarət obyektləri də çox olduğundan sürücülər avtomobil saxlmağa yer tapmırlar. Odur ki, problemlər yaranır.
Ekspertlər isə hesab edirlər ki, yol infrastrukturu təşkil edilən zaman ətrafdakı ticarət obyektləri də nəzərə alınmalı idi. Bunun nəticəsidir ki, avtobus zolağından istifadə mümkünsüz olub.
Qeyd edək ki, qaydaları pozan sürücüləri 40 manat məbləğində cərimə gözləyir.
Xezerxeber.az mövzu ilə bağlı daha ətraflı videomaterialı təqdim edir
Bakı-Sumqayıt yolunda yol hərəkəti qaydasını pozan və qadağan olunmuş səs siqnalından istifadə edən sürücü kameraya düşüb. Yol-xeber.az xəbərinə görə videodan aydın şəkildə görünür ki, yanacaq doldurma məntəqəsindən hərəkətə başlamaq üçün iki zolaq təşkil edilib. Sol zolaqdan hərəkətə başlamaq istəyən 10-AS-988 qeydiyyat nişanlı “Hyundai Sonata” markalı avtomobilin sürücüsü baş yolun boş olmasına baxmayaraq dayanır. Sağ zolaqdakı avtomobil isə onun hərəkətə başlamasının gecikdiyini görüb öz zolağı ilə baş yola çıxır. Bu zaman 10-AS-988 qeydiyyat nişanlı avtomobil qadağan edilmiş səs siqnalından istifadə edərək öz etirazını bilidirib. Dövlətə məxsus olan avtomobili idarə edən sürücü bir neçə qaydanı kobud şəkildə pozub. Qeyd etdiyimiz sürücü biraz qarşıda yenə də qadağan olunmuş səs siqnalından istifadə edərək həmin sürücüyə haqsız etirazını bildirib.
10-AS-988 qeydiyyat nişanlı avtomobilin sürücüsü sağa dönərkən yol hərəkəti haqqında qanunun 42- ci maddəsinin I hissəsinin tələbini pozaraq dönmə işığını yandırmayıb (Sürücü hərəkətə başlamazdan əvvəl dönmə işıqlarından istifadə etməlidir), 42-ci maddənin X hissəsinin tələbini pozaraq sağ zolaqdakı avtomobili sıxışdırıb (Nəqliyyat vasitələrinin hərəkət trayektoriyaları kəsişdikdə sağ tərəfdən hərəkət edən nəqliyyat vasitəsinə yol verməlidir. Sürücü avtomobilə 74- cü maddənin IV hissəsinin tələbini pozaraq çoxavazlı səs siqnalı da quraşdırıb (Dövlət standartları ilə müəyyən edilmiş rəng qrafikası sxemlərindən və rənglərin birləşdirilməsindən, habelə avazı dəyişən çoxavazlı siqnallardan digər nəqliyyat vasitələrinin istifadə etməsi qadağandır).
Ağcəbədi rayonunda bir yük avtomobilinin sürücüsü , nəqliyyat vasitəsini dövlət nömrə nişanını bağlayaraq magistral yolda idarə edib. Bu sürücü hər hansı bir hadisə törədərsə yol polisi onu necə müəyyən edəcək? Sujetdə sizə təqdim edəcəyimiz başqa bir yük avtomobilin üzərində isə iki fərqli nömrə var.
Daşla dolu olan yük avtomobilinin sürücüsü dövlət nömrə nişanını palçıqla bağlayıb.
Hadisəni şahid olan sürücülərdən biri bunu çəkərək ''Xəzər Xəbər''in votsap nömrəsinə göndərib. Sürücü deyir ki, həmin faktı Ağcəbədi rayonuna gədən yolda qeydə alıb. Görüntüdən aydın our ki, dövlət qeydiyyat nişanının ''04-BO-05'' -ə qədər olan hissəsi görsənir. Amma sürücü hələki bilinməyən səbəbdən nömrənin axrıncı rəqəmini palçıqlayıb ki, görsənməsin.
Yol hərəkəti üzrə ekspert Azər Allahverənov deyir ki, avtomobilin bu şəkildə idarə olunması yolverilməzdi. Üstəgəl avtomobil sahibi bu hərəkəti ilə özü haqqında bir sıra şübhələrin yaranmasına da səbəb ola bilər.
Ekspertin sözlərinə görə, bu məsələ qanunla tənzimlənir və bunu edən sürücülər cərimə edilməlidirlər. Qeyd edək ki, sürücü bunu bilərəkdən etdiyi üçün inzibati xətalar məcəlləsinin 342.9-cu maddəsi ''yəni avtomobilin dövlət nömrə nişanını bağlanmasına'' görə 500-800 manat arasında cərimə edilə bilər.
Yollarda çəkilən başqa bir videoda isə yük avtomobilinin üzərində iki fərqli nömrə var. Magistral yolların birində hərəkət edən yük maşının dövlət nömrə nişanı ''57-CE- 388'' olaraq göstərilib. Lakin bort üzərində yazılan nömrə isə tamamilə fərqli ''99- FP- 178''-dir. Ekspert bunun da qanunsuz oduğunu deyir.
Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsindən bildirildi ki, hər iki faktla bağlı araşdırma aparılacaq.
DİN Mətbuat Xidmətinin Şəki regional qrupundan verilən məlumata görə, Qax Rayon Polis və Təhsil Şöbəsinin birgə təşkilatçılığı ilə rayonun Ləkit kənd tam orta məktəbində “Narkomaniya ümumbəşəri bəladır”, “Dini radikalizmə qarşı mübarizə” və “Yol hərəkəti qaydaları” mövzularında maarifləndirmə tədbiri keçirilib.
Tədbirdə çıxış edən RPŞ-nin rəisi, polis polkovniki Vidadi Qurbanov narkomaniyanın cəmiyyətimizə, ümumilikdə bəşəriyyətə ağır zərbələr vurduğunu bildirərək belə maarifləndirmə tədbirlərinin zəruriliyini və əhəmiyyətini tədbir
iştirakçılarının diqqətinə çatdırıb. Şöbə rəisi “ağ ölüm”ün qurbanına çevrilənlərin sağlam həyata qayıtmasının da çox çətin olduğunu vurğulayıb.
Dini radikalizmin fəsadlarından rayon prokuroru vəzifəsini müvəqqəti icra edən Hidayət Nurəlibəyov və DQİDK-nin nümayəndəsi geniş bəhs ediblər. Onlar ölkəmizdə formalaşmış tolerantlıq ənənələrindən danışıblar və sağlam dini düşüncənin formalaşmasında maarifləndirmənin böyük əhəmiyyət kəsb etdiyini bildiriblər.
Tədbirdə məktəblilərə yol hərəkəti qaydaları mövzusunda da geniş məlumat verilib. Şagirdlər də öz növbəsində mövzular ətrafında müxtəlif səhnəciklər nümayiş etdirib, mahnı oxuyub, şerlər səsləndiriblər.
Sonda gəncləri maraqlandıran suallar cavablandırılıb.
Bakıda yol kənarındakı ağacı kəsib yerində avtomobil dayanacağı qurublar. Son günlər sosial şəbəkələrdə bu məsələ geniş müzakirələrə səbəb olub. Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi ağacın təmir işi aparan yol idarəsi tərəfindən kəsildiyini iddia edir. Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi isə məsələdən xəbərsiz olduqlarını bildirir. İndi iki dövlət qurumu bir-birlərini ittiham edirlər.
Yol kənarındakı ağacı kəsib, yerində avtomobil dayanacağı qurublar.
Hadisə paytaxtın Nəsimi rayonu Kövkəb Səfərəliyeva küçəsi 23 ünvanında baş verib. Görüntüləri ərazidə olan şahidlərdən biri çəkərək sosial şəbəkələrdə paylaşdıqdan sonra məsələ ictimailəşib.
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi ağacın kəsilməsi ilə bağlı daxil olan şikayətə dərhal reaksiya verib və həmin ünvanda araşdırma aparıb. Nazirliyin mətbuat katibi İradə İbrahimova deyir ki, ağacın həqiqətən də kəsilməsi faktı təsdiqini tapıb.
Qeyd edək ki, ərazidə ağac kəsildikdən sonra iki obyektin qarşısında səki ensizləşdirilərək avtomobil dayanacağı qurulub. Obyekt sahiblərinin sözlərinə görə, onlar ərazidə dayanacağın qurulması ilə bağlı heç bir idarəyə müraciət etməyiblər. Amma artıq dayanacağın nəzarətçisi də var.
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin mətbuat katibi Anar Nəcəfli isə Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin ittihamları ilə razılaşmır. Amma ərazidə onların əməkdaşları tərəfindən asfaltlanma işi aparıldığını təsdiq edir. Anar Nəcəfli deyir ki, paytaxt ərazisində nəqliyyat vasitələrinin rahat gediş-gəlişini təşkil etmək üçün həmin yerdə xüsusi cibli dayanacaq salınıb.
Hər halda baş vermiş xoşagəlməz hadisə məhkəmədə araşdırılacaq. Ağacın kəsilməsinə görə fiziki şəxslər 2200, vəzifəli şəxslər 5 min, hüquqi şəxslər isə 35 min manat məbləğində cərimə ediləcək.
Siz də avtomobil ustalarına güvənən sürücülərdənsiniz? Avtomobilinizə düzgün şəkildə qulluq edə bilən bir usta tapmırsınızsa, çox şanslısınız. Təəssüf ki, bütün ustalar müştərilərinə qarşı məsuliyyətli və dürüst olmurlar.
Yol-xeber.az bildirir ki, maşınınızı servisə aparan zaman ustaların bəziləri müəyyən məqamları sizdən gizlədə bilər:
1. Əgər usta sizə avtomobilin akkumulyatorunun dəyişdirilməsini israr edirsə, inanmayın. Akkumulyatorun ömrünü uzatmağın mümkünlüyünü çox sürücü bilmir. Bəzən onu dəyişmək doğrudan da lazım olur, amma çox vaxt servislər sizə pul xərclətmək üçün əllərindən gələni edirlər. Əslində akkumulyatorların ən böyük nasazlıqları onların özündə deyil, naqillərində olur. Akkumulyatorun bağlandığı yerlər vaxt keçdikcə aşınır və zədələnir. Buna görə də o, avtomobilinizə əvvəlki qədər güc ötürə bilmir. Bəzi insanlar naqillərin akkumulyatora bağlı hissələrinə "Coca-Cola" tökürlər və bununla da korroziyanı yox edirlər. Onu da qeyd edəki ki, akkumulyator satılmazdan əvvəl mağazada nə qədər çox qalırsa, gücü bir o qədər azalır. Buna görə də, akkumulyatorunuzu dəyişən zaman onun istehsal tarixinə baxın.
2. Ustaların çoxu avtomobilinizin yağının hər 5000 kilometrdən bir dəyişdirilməli olduğunu deyir. Buna baxmayaraq, müxtəlif avtomobil mütəxəssisləri hər 12000 kilometrdən bir yağ dəyişmənin düzgün olduğunu deyirlər. Üstəlik, əgər yağı hər 16000 kilometrdən bir də dəyişsəniz, avtomobiliniz heç bir ziyan görməyəcək. Tez-tez yağ dəyişməkdənsə, ustaların dili ilə desək, avtomobilinizin "yağ yeməməsinə" diqqət edin. Bəzi ustalar köhnə və kirlənmiş yağın avtomobilinizə ziyan verəcəyini deyir. Ancaq müasir avtomobillərdə yağ yanıb buxarlandığı üçün təmizlik məsələsi o qədər də vacib deyil. Sadəcə vaxtı gəldikcə avtomobilinizin yağını dəyişməlisiniz.
3. Əyləc yastıqları. Əlbəttə ki, heç bir sürücü əyləcdən gələn səsə biganə qala bilməz. Belə vəziyyət çoxumuzu narahat edir və avtomobili dərhal ustaya aparırıq. Bilmədiyimiz məqam odur ki, bu səsin səbəbi əyləc yastıqlarının üzərindəki pasdır. Əslində, bu pası fırçalamaqla, qazımaqla və ya üstünə hava axını ilə təsir göstərməklə, rahatlıqla təmizləmək olar. Bəzi sürücülər bu problemi özləri həll etsə də, bəziləri yeni əyləc yastığı dəsti almalı olduqlarna inanırlar. Əslində isə əyləc yastıqları tamamilə paslanmamış, onları dəyişməyə ehtiyac yoxdur.
4. Pulsuz servis. Bir çox hallarda sizi pulsuz servisə dəvət edirlər. Çoxumuz da onsuzda pul ödəməyəcəyimizi düşünüb dərhal maşını servisə aparırıq və elə bunula da səhv edirik. Baxış bitdikdən sonra usta mütləq maşının təcili təmirə ehtiyacı olduğunu deyəcək. Sizə avtomobilinizi, yalnız hansısa problemi olduğu zaman servisə aparmağı məsləhət görürük.
5. Ustaların çoxu "hidravlik sükanın baxıma ehtiyacı var" və ya "soyutma suyu mütəmadi olaraq dəyişməlidi" ifadələrini tez-tez işlədir. Əslində isə yağ dəyişmə kimi bu xidmətlərin də hər 16000 kilometrdən bir yerinə yetirilməsi kifayətdir.
6. Əgər sizə desələr ki, təkərlərin yeri dəyişməlidir, buna da inanmayın. Bu proses təkərlərin dişlərinin daha tez paslanmasına səbəb ola bilər. İlk öncə onu deyək ki, təkərlərin, həqiqətən, dəyişib-dəyişməməsini başa düşmək demək olar ki, mümkün deyil. Bunu anlamaq üçün təkərlərin üzərinə hansısa nişan qoya bilərsiz. Təkərlərin rotasiyası (əvəzlənməsi) isə onların paslanma sürətini azaltmaz.
7. Yağ işığının yanmasını çoxumuz ciddi problem hesab edirik. Bunun səbəbini çox az sürücü bilir. Səbəb isə yanacaq çəninin qapağının lazımi qədər sıxılmaması ola bilər. Qapaq kifayət qədər sıxılmazsa, oksigen çənin borularından içəri sıza bilər.
8. Bəzi ustalar sizə motora və ya yanacaq çəninə əlavə etmək üçün müxtəlif maddələr təklif edə bilər. Bu maddələr kifayət qədər bahalıdır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, avtomobilə mütəmadi nəzarət etsəniz, belə məhsullara ehtiyacınız qalmaz. Aldığımız yanacaq və mühərrik yağları onsuz da lazımi əlavə maddələrlə zənginləşdirilmiş olur. Bu maddələr həm də kirliliyin və tez buxarlanmanın qarşısını alır. (ted.az)
Ötən həftə "Azadlıq" prospekti ilə hərəkət edən avtobuslardan birinin sərnişini qapı açıq olduğu üçün yıxılıb. Lakin sürücü buna baxmayaraq, işıqforun qırmızı işığında yolayrıcına daxil olub. Yol-nəqliyyat hadisələri içərisində avtobus sürücülərinin iştirakı ilə baş verən pozuntu halları az deyil. Son bir ay ərzində bir neçə piyada avtobus vurması nəticəsində dünyasını dəyişib. Bəs kütləvi şəkildə insanları daşıyan həmin sürücülərin qayda pozuntularının qarşısının alınması üçün hansı tədbirlər görülür?
Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri, polkovnik Vaqif Əsədov Lent.az -a açıqlamasında problemlərin qarşısının alınması üçün avtobus sürücüləri ilə maarifləndirici görüşlərin keçirildiyini bildirib: “Avtobus sürücüləri arasında nizam-intizam qaydalarına riayət edilməsi üçün dəfələrlə maarifləndirici və profilaktiki tədbirlər keçirilib. Müşahidələrimiz göstərir ki, avtobusların və yük maşınlarının törətdiyi qəzaların sayında azalma var”.
Vaqif Əsədov "Azadlıq" prospektində sərnişinin yıxılması ilə nəticələnən qəza barədə də danışıb. Polkovnik daşıyıcı şirkətin cərimələndiyini qeyd edib: “Bütün hadisələr qeydə alınır və günahkar məsuliyyətə cəlb olunur. Həmin hadisəni törədən sürücü də müəyyən edilib və daşıyıcı şirkətə cərimə yazılıb. Cərimə yaxın müddətdə ödəniləcək”.
Qurumun mətbuat xidmətindən verilən məlumata görə, şou noyabrın 29-dan dekabrın 1-dək Bakı şəhərində Argentinanın Azərbaycandakı səfirliyi ilə əməkdaşlıq və “United Cultures” təşkilatının dəstəyi ilə keçiriləcək III Bakı Tanqo Festivalı çərçivəsində baş tutacaq.
Şounun gedişində Azərbaycanın peşəkar tanqo ifaçıları tanqoyla yaxından maraqlanan sərnişin və tamaşaçılar üçün ustad dərsləri də təşkil edəcəklər.