![]() |
|
Bir çox bölgələrdə dekabr ayındakı olduqca isti havadan sonra qışın astanasındayıq. Bu o deməkdir ki, avtomobil sahibləri, xüsusi ilə təhlükəsiz idarə etməyə böyük müdaxilə edən ön şüşələrin yenidən tərləməsi ilə qarşılaşacaqlar. Nə etməli? Bu problemin bir çox həlli var. Budur, keçmiş NASA mühəndisindən məsləhətlər.
Hamımız bilirik ki, avtomobil şüşələrinin tərləməsi qışda avtomobilin salonunda olan nəmin dövriyyəsi ilə əlaqələndirilir. Həmçinin, avtomobil sobasını maksimuma qaldırmaqla, içərini həddindən artıq nəmdən qurutduğumuzu da bilirik. Düzdür, sobanın bütün salonu qızdırmasına çox vaxt lazımdır. Avtomobilinizin şüşəsi tərlidirsə və siz səhər işə gecikirsizsə, nə etməli? Görünüşü mümkün qədər necə tez yaxşılaşdırmaq olar? Axı, tərli alın şüşəli bir avtomobil ilə yolda getmək narahat və təhlükəlidir.
Avtosfer.az xəbər verir ki, keçmiş NASA mühəndisi və YouTube kanal müəllifi Mark Robertin maraqlı bir məsləhəti var. Pəncərələrin dumanını (ilk növbədə ön şüşədən) ən qısa müddətdə içəridən yox etməyə kömək edəcək bir neçə sadə məsləhət hazırladı. İnanmırsız? Xeyr, bunlar nağıl deyil, bu elmdir!
Aydınlıq üçün keçmiş mühəndis, avtomobildə olan şüşə tərləməsini aradan qaldırmağın hansı üsulun ən sürətli olduğunu öyrənmək üçün bir sıra elmi təcrübələr aparıb.
Nəticədə keçmiş NASA mühəndisi, apardığı təcrübələr sayəsində avtomobildə olan təri aradan qaldırmaq üçün ən yaxşı və sürətli hansı metodun olduğunu müəyyən etdi. Siz nə etməlisiz:
Salonda külək sürətini maksimuma qaldırın
Küləyin temperaturunu maksimuma qurun
A/C düyməsini qoşun
Salonda təkrar hava dövriyyəsini söndürün
Avtomobilin pəncərələrini açın.
Ehtiyatlı olun: içkili olduğunuz üçün sürücülük hüququndan məhrum olunarsınız! İçdin, oğurladın, fərqi yoxdur, həbsə düşəcəksən! Məşhur "Uğur cənabları" rus filminin qəhrəmanından tanış bir kəlməni belə demək olar: "İçdim, yatdım, səhər sükan arxasında oturdum - sürücülük hüququmu itirdim." Axı biz niyə bunu edirik?
Məsələ burasındadır ki, hər gün yüzminlərlə avtomobilsevər səhər saatlarında hətta içkili halda sükan arxasında oturur, sürücülük vəsiqələrini itirmək riskini belə şübhə etmir. Bəs necə olur ki, sürücü axşam spirtli içki içib, ancaq ertəsi gün nahar yeməyinədək sükan arxasına oturdu? İnsan ayıq olanda niyə sürücülük hüququndan məhrum olur? Səbəb odur ki, bədəndəki qalıq spirtə görə sürücülük hüququnuzu itirə bilərsiniz.
Və bu vəziyyətdə içkililik sindromu tamamilə olmadıqda və axşam yalnız bir neçə qədəh zəif spirt içilirsə, nə etməlisiniz və ertəsi gün spirtli içki içmisinizsə sürücülük hüququnuzu necə itirməyəsiz? Qalıq spirtin nə olduğunu və spirti içdikdən sonra bütün sürücülərin tamamilə fərqli reaksiyaya malik olduğunu nəzərdən keçirək.
Təəssüf ki, səhərlər çox sayda sürücü bədəndəki qalıq spirtin miqdarını ciddi qiymətləndirmir. Üstəlik, yol polisi əməkdaşları yolda üfürülən hava ilə spirt səviyyəsini yoxlayır. Bu vəziyyətdə bir çoxları sükan arxasına oturarkən əsas şeyin ağızdan spirt qoxusunu dəf etmək olduğuna inanır və onun bundan sonra yol polisinin alkotesterinin sükan arxasına sərxoş vəziyyətdə keçdiyini təyin etməyəcəyini düşünür. Ancaq bu, belə deyil.
Əgər səhər bədəninizdə qalıq spirit varsa, onda heç bir kimyəvi maddə, "orbitlər", "dirollar" və "sovurma konfetlər" sizə kömək etməyəcək. Bir qayda olaraq, alkotester üfürülmüş havada spirtin miqdarını asanlıqla müəyyənləşdirir. Buradan belə bir nəticəyə gəlinir: heç vaxt sükan arxasına sərxoş əyləşməyin. Axşam bir az güclü içki içmisinizzsə, səhər sükan arxasına oturmamaq daha yaxşıdır. Çünki bədəndəki qalıq spirtə görə sürücülük hüququnuzu itirmək riski var. Razılaşın, nə vaxt spirtli içki qəbul etməniz önəmli deyil. Qanunvericiliyə görə, başqa bir şey vacibdir - alkotester tərəfindən müəyyən edilən nəfəsdəki spirtin miqdarı.
Unutmayın ki, axşam saatlarında qəbul edilən spirtli içkinin miqdarına baxmayaraq, səhər saatlarında qanda və nəfəs alıb-verdiyiniz havada onun səviyyəsi çox olacaq. Xüsusilə saat 00:00-a yaxın spirtli içki qəbul etmisinizsə və səhər saat 8:00-da isə sükan arxasına oturursunuzsa, qısa müddətdə spirtin bədəndən çəkilmədiyini bilməlisiniz.
Beləliklə, gecə 00:00-da içmisinizsə, bunun nəticəsində qanınızda 1,5‰ promil spirt təşkil edəcək (% faiz işarəsi ilə ‰ işarəsini qarışdırmayın), onda bu vəziyyətdə səhər 9:00-da da sükan arxasına oturmanız məsləhət deyil, çünki qanınızda yenə orta hesabla 0,6 ‰ promil spirt olacaq. Bu, əlbəttə ki, orta statistikalı sürücü üçün orta dəyərdir.
Tədqiqatlar orta hesabla saatda 0,1 promil spirtin qandan atıldığı fərziyyəsi əsasında aparılıb.
Düzdür, bunların orta rəqəmlər olduğunu unutmayın. Spirtin bədəninizdən necə çıxarılacağı fərdi konstitusiyanızdan asılıdır. Yəni bəzilərində spirt bir az daha sürətli xaric oluna bilər, bəzilərində əksinə - bir az yavaş.
Təbii ki, gecə saat 12-də spirtli içki içib, səhər saat 9-da sükan arxasında oturmağınızın həqiqətən sərxoş vəziyyətdə avtomobili idarə etməniz, sürücülük hüququndan məhrum olma riskini başa düşməlisiniz.
Təəssüf ki, çox sayda sürücü bunu unudur və nəinki hüquqlarını itirə bilər, həm də qəza törədə biləcəyini düşünmədən hər səhər yola çıxır. Həqiqətən də, çoxsaylı araşdırmalara görə, avtomobili içkili vəziyyətdə sürmək təhlükəlidir. İçkili vəziyyətdə sizin reaksiyanız əhəmiyyətli dərəcədə azalır. Təhlükə olduqda avtomobil idarə edə bilməyəcəksiniz və ya sadəcə heç bir təhlükə hiss etməyəcəksiniz. Beləliklə, bir gün əvvəl spirtli içki qəbul etdikdən sonra səhər sükan arxasına oturmamağı bir qayda halına gətirin.
Sərxoş olma mərhələsi |
mg/l - nəfəs vermə ilə |
Qandakı promil |
Bədəndəki təbii spirt tərkibi |
0,045 |
0,1 |
Norma (insan özünü yaxşı hiss edir, amma qanunvericiliyə əsasən, əgər alkotester ilə yoxladıqdan və ya laboratoriyada tibbi müayinədən sonra fakt aşkar edilərsə sürücülük hüququnuzdan məhrum olacaqsınız) |
0,18 |
0,4 0,6 |
Yüngül sərxoşluq səviyyəsi |
0,45 |
1,0 |
Orta sərxoşluq səviyyəsi |
0.9 |
2,0 |
Ağır sərxoşluq səviyyəsi |
1.35 |
3.0 |
Komaya düşməyə səbəb olan dərinləşən intoksikasiyaya(zəhərlənmə) görə kliniki ağır sərxoşluq dərəcəsi |
1,8 və daha çox |
4,0 və daha çox |
Natiq Nazimoğlu
Çox güman ki, sürücülük məktəbində bunlar sizə tədris olunmayıb. Yolda dövlətin qanunvericilik səviyyəsində təsdiq etdiyi yol qaydaları ilə birlikdə riayət edilməli yazılmamış qaydalar olduğunu bilirsinizmi? Təəssüf ki, sürücülük məktəbində təlim zamanı müəllimlər bəzi şeyləri izah etmir, yalnız yol hərəkəti qaydalarına diqqət yetirirlər. Avtosfer.az bildirir ki, yazılmamış sürücülük qaydaları olmadan yolda çətin olacaq. Budur, əməl edilməli olan 7 əsas yazılmamış qayda.
1. Yolda nəzakətli olmalı və sənə yol verən sürücüyə necə təşəkkür etməyi bilməlisən
Sürət zolağında və ya tənzimlənməyən bir kəsişmədə uzun müddət dayanaraq heç bir şəkildə əsas hərəkata qoşula bilmirsiniz? Əsəbləşibsiz və əsas yolda hərəkətə necə qoşulacağınızı bilmirsiniz? Heç kim sizi buraxmır, guya görmür? Tanışdır? Təəssüf ki, çox vaxt insanlar başqalarına etinasız yanaşırlar. Ancaq hamı yox.
Buna görə də, uzun müddət yolda dayansan da, səni görən və yol verəcək avtomobilini dayandırası biri var. Təbii ki, siz xilaskarınıza təşəkkür etməlisiniz. Bəs necə? Əlinizi bir az qaldırın və yelləyin. Həmçinin, yola çıxaraq qısa müddətli qəza işığını yandıra bilərsiniz, bunun köməkliyi ilə sizə yol verən sürücüyə ona minnətdar olduğunuzu göstərəcəksiniz.
2. Avtomobili əlcək ilə idarə etmək rahatdır
Şübhəsiz ki, sürücülük məktəbində oxuduğunuz zaman, heç kim əlcəklərlə sürməyin daha rahat olduğunu söyləməyib. Xüsusilə, xüsusi avtomobil əlcəklərindən söhbət gedirsə. İş ondadır ki, əlcəklər əllərin sükan çarxında sürüşməsinə imkan vermir.
Nəticədə bütün hərəkətləriniz daha aydın və düzgün olacaq.
3. Digər yol iştirakçılarının yol qəzəbindən necə qaçmaq olar?
Təəssüf ki, sürücülük məktəblərində yol iştirakçılarının sizə qarşı qəzəbli davranışın qarşısını almaq üçün bir şey söyləmirlər. Yolda digər sürücülərin qəzəbinə necə gəlmək olmaz? Bilirsiz? Niyə bu şeylər sürücülük məktəblərində izah edilmir?
Axı, bu yol təhlükəsizliyinin çox vacib bir hissəsidir. Ancaq təəssüf ki, sürücülük məktəblərində avtomobil müəllimi, əksinə, gələcək sürücülərə digər yol istifadəçilərinə əhəmiyyət verməməyi öyrədir. Əsas odur ki, onların fikrincə - yol hərəkəti qaydalarına ciddi əməl etməkdir. Qalanları - başqalarının problemləridir.
Şübhəsiz ki, sürücülük məktəblərinin tez-tez tıxaclar və təhlükəli vəziyyətlərə necə səbəb olduğunu görürsünüz. Bir tərəfdən bu nəqliyyat vasitələrini idarə edən kursantlara anlayışla yanaşmaq lazımdır. Axı, onlar hələ də təcrübəsiz sürücülərdir. Buna görə səhvləri bağışlamaq olar. Ancaq digər tərəfdən, təlimçilər niyə gələcək sürücülərə öz növbəsində başqalarına anlayışla yanaşmağı öyrətmirlər? Nəticədə, yeni vəsiqə alan təcrübəsiz sürücülər ətrafdakılara əhəmiyyət vermədən və vicdan əzabı çəkmədən səhvlər edərək yollara çıxırlar. Bəli, əlbəttə ki, təkəbbür - ikinci xoşbəxtlikdir, amma yenə də hər bir sürücü kimisə qəzəbləndirməmək üçün avtomobil idarə etməyi bilməlidir. Yolda tək olmadığınızı unutmayın.
4. Avtomobili necə park etmək olmaz?
Yəqin ki, bir çox sürücülərin pis park etdiklərini görmüsünüz. Təəssüf ki, bu, yalnız son zamanlar sükan arxasında olanlara aid deyil. Cəmiyyətimizdə bir çox insan "nə özümə, nə də insanlara" prinsipi ilə yaşayır. Məsələn, avtomobilinizi ictimai dayanacaqda park edərkən nə düşünürsünüz? Əlbəttə, hamımız avtomobili elə bir şəkildə qoymaqdan çəkinirik ki, Allah eləməsin, kimsə ona zərər verməsin.
Ancaq təəssüf ki, park anında, avtomobili necə gəldi qoymaqla, digər sürücülərin park yerlərindən məhrum edərək başqalarını çox unuturuq. Bunun ən çox niyə baş verdiyini bilirsinizmi? Xeyr, yolda olan avtomobillərin əksəriyyəti tək özünü düşündüyünə görə deyil. Hər şey daha sadədir.
Məsələ burasındadır ki, çoxları bu barədə düşünmür. Amma əgər təlimçilər, təlim müddətində yeni başlayanlara başqalarını düşünərək avtomobillərini düzgün park etməyi öyrətsə idilər, bu gün yollarda daha diqqətli sürücülər olardı. Buna görə dayanacaq davranışınıza yenidən baxmağın vaxtı gəldi. Sadə birindən başlayın - ən azı dayanacaqda çəkilmiş xətlər boyunca park edin.
"Əgər kimsə səhv edibsə, mən də edərəm" prinsipinə görə səhv park edənlər ilə müqayisə edilməyinizə ehtiyac yoxdur.
5. İşıqforda yaşıl işıq yanan kimi dərhal hərəkətə başlamağa ehtiyac yoxdur
Yolda olan bir çox sürücü üçün işıqforun yaşıl işığı, korridodakı öküz üçün qırmızı dəsmala bənzəyir. Yolda sürücülərin yarış yolundakı kimi kəsişmənin hər iki tərəfinə baxmağı unudaraq, işıqfordan necə hərəkətə başladığını yəqin ki, dəfələrlə görmüsüz, bu da tez-tez qəzaya səbəb olur. Heç bir halda işıqforun yaşıl işığı yandıqdan dərhal hərəkətə başlamayın. Xüsusilə söhbət kəsişmədən gedirsə.
Axı, yaşıl işıq yanandan dərhal sonra kimsə kəsişmə boyunca manevrini tamamlamamış ola bilər və ya kimsə işıqforun sarı işığında keçərək həyatını sınamağa qərar vermişdi. Təəssüf ki, bütün avtomobil təlimçiləri işıqforun yaşıl işığında hərəkətə başlamağı öyrətmirlər. Ancaq bir qayda olaraq bənzər hərəkət tərzinə özünüzü öyrətməlisiniz. Beləliklə, idarə etməniz daha təhlükəsiz olacaq.
6. Sürücüləri yoldakı təhlükədən xəbərdar edin
Sürücülük məktəblərində avtomobil müəllimi izah etməyi unutduğu daha bir məqam. Məsələ burasındadır ki, təhlükə zamanı digər yol iştirakçılarını təhlükə barədə xəbərdarlıq etməkdir. Məsələn, yolun kənarında piyada olduğu yerlərdə piyada keçidinə yaxınlaşarkən - vəziyyəti təsəvvür edin (təəssüf ki, ölkəmizdə, digər ölkələrdən fərqli olaraq maqistral yollarda çox sayda piyada keçidi yoxdur). Qanunvericiliyə görə siz ona yol verməlisiz.
Təbii ki, bu vəziyyətdə olduqca kəskin şəkildə yavaşlatmalısınız. Lakin, magistral yolda sürətin kəskin azalması ilə arxadan gələn avtomobil dayanmaya bilər. Xüsusilə, siz sürəti kəskin yavaşladığınıza vaxtında fikir verməsəz. Bunun baş verməməsi üçün yolda yalnız özünüzü deyil, digər yol iştirakçıları barədə də düşünməlisiniz.
Məsələn, bu vəziyyətdə, sürəti azaldan zaman arxadan gələn avtomobilin sürücüsünü təhlükə barədə xəbərdar etməlisiniz. Bunu etmək üçün qəza işıqlarını işə salın. Bunu əvvəlcədən, hətta dayanmağa başlamazdan əvvəl etmək məsləhətdir. Beləliklə, digər yol iştirakçılarına təhlükəsiz bir dayanma üçün vaxt verəcək təhlükə barədə xəbərdarlıq edirsiniz.
7. Ona yol verməyinizi necə anlatmalı?
Bilirsiniz, qəzaların ən çox yayılmış səbəblərindən biri nədir? Bəli, əlbəttə ki, yol hərəkəti qaydalarının pozulmasıdır. Ancaq həmişə qanun pozuntularına görə qəzalar baş vermir. Çox vaxt sürücülər bir-birini başa düşməməsi səbəbindən qəzaya düşürlər. Üstəlik, tez-tez bu cür qəzalar düz yerlərdə olur.
Məsələn, bəzən nəzakətli və səliqəli sürücülər bir-birlərinə yol verməyə çalışırlar. Ancaq bəzən belə qarşılıqlı hörmətdə də anlaşılmazlıqlar olur. Məsələn, belə olur ki, başqa bir sürücüyə yol vermək qərarına gəlirsiz, lakin onun sizin niyyətinizi başa düşmədiyini görürsüz. Sonda, yola davam etməyi qərara alırsınız ki, bu da ona yol vermək istədiyinizi gec başa düşən sürücü tərəfindən gözlənilmədən bloklana bilər. Çox vaxt belə hallar axmaq qəzalarla başa çatır.
Ancaq yol vermək qərarına gəldiyinizi digər sürücüyə necə izah etmək olar? Çox sadədir. Sürücüyə uzaq vuran və ya yaxın vuran işıq fənərləri ilə işarələyin. Həmçinin, hərəkətlərlə də yol vermək istəyinizi göstərə bilərsiniz. Beləliklə, sizi başa düşmə şansınızı artırırsınız.
Natiq Nazimoğlu
Erməni hərbi birləşmələri Xankəndi şəhərində dislokasiya olunmuş 366-cı alayın silah və texnikasının, habelə orada xidmət edən erməni və rus hərbçilərin köməyi ilə fevralın 9-dan etibarən Malıbəyli və Quşçular kəndləri üzərinə hücuma keçib.
Üç gün davam edən qeyri-bərabər döyüşdən sonra 1992-ci il fevralın 11-də hər iki kənd işğal edilib. Kəndlər yandırılıb, yaşayış evləri, məktəblər, uşaq bağçaları, xəstəxanalar, məişət evləri, inzibati binalar, mədəniyyət abidələri, təsərrüfat obyektləri məhv edilib. İşğal nəticəsində iki kəndin 30-dək dinc sakini qətlə yetirilib, əsir götürülüb, yüzlərlə sakin yaralanıb.
Qalan əhali qarlı, şaxtalı havada bir neçə kilometr dağ yolunu və erməni postlarını çətinliklə keçərək Ağdam rayonuna gələ bilib.
Qoç - Bu gün başlayacaq münasibətlər dinamik inkişaf etməyəcək. Başqalarının səhvləri və sapıntılarına görə məsuliyyəti boynunuza almayın. Yaxın ətrafınızdakı insanların problemlərinin öhdəsindən gələ bilməyəcəklərini düşünməyin. Axşam saatlarında dincəlin. Emosional fonun məqbul olmamasına fikir verməyin.
Buğa - Gün çoxsaylı və fərqli problemlər vəd edir. Onları ardıcıl şəkildə, tələsmədən, vurnuxmaya qapılmadan həll edin. Yalnız öz qüvvənizə bel bağlayın. Sizə yardım etmək istəyən yoxdur. Günün ikinci yarısında nüfuzlu şəxslə görüşə can atmayın. Onda özünüzə rəğbət hissi yarada bilməyəcəksiniz.
Əkizlər - Rəğbət bəslədiyiniz, önəm verdiyiniz insanlarla təmaslarda səmimi olun. Belədə qarşılıqlı inam və səmimiyyəti qoruya biləcəksiniz. Nəyisə gizlətmək cəhdləri uğursuzluğa düçardır. Uzunmüddətli planlar qurursunuzsa, onları yaxınlarınızla müzakirə edin. Məsləhət, dəstək və yardım alacaqsınız. Günün ikinci yarısı maraqlı tanışlıq baş tuta bilər.
Xərçəng - Günün ilk yarısı əlverişlidir. İstənilən müstəvidə yeni işə və ya layihəyə başlamaq olar. Təfərrüatlarına tam bələd olmadığınız işi görməkdən çəkinməyin. Detalları tez qavrayacaq, uğur əldə edəcəksiniz. Günün ikinci yarısında başlayacaq münasibətlər harmonik olacaq.
Şir - Münasibətlərdə sərinlik yaranarsa, onu aradan qaldırmaq asan olmayacaq. Maliyyə və əmlak məsələlərinin müzakirəsi üçün əlverişli zaman deyil. Alış-verişdə bədxərclik etməyin.
Qız - Gün ərzində baş verənlərin həddən artıq ciddi olaylar olduğunu düşünməyin. Ağır və çətin dəf ediləsi problemlər yaranmayacaq. Küsənləri, mübahisə edənləri barışdırmağa can atmayın. Səyləriniz nəticə verməyəcək. Günün ikinci yarısında tərəfdaş və yaxınlarınızla münasibətlərdə həssas, diqqətli olun.
Tərəzi - Dil tapa biləcəyiniz insanı tez müəyyənləşdirəcəksiniz. Axşam saatlarına yaxın maliyyə itkisi, uğursuz təsadüf ola bilər. Mühüm maliyyə məsələsini həll edərkən səhvə yol verə bilərsiniz.
Əqrəb - Yeni tanışlıqlar olacaq. Sizi əsla tanımayan insanda xoş təəssürat oyadacaqsınız. Romantik münasibət başlarsa, bir müddət sonra yaşamınızda önəmli rol oynayacaq. Liderlik məziyyətlərinizi nümayiş etdirin. Bədxahları üstələyin.
Oxatan - Yeni dostlar tapa bilərsiniz. Romantik münasibətin başlanma ehtimalı çox azdır. Kimdənsə xoşunuz gələrsə, hissləriniz qarşılıqlı olmayacaq. Sayıqlıq və təfərrüatlara diqqət tələb edən işə başlamaq üçün münasib zamandır.
Oğlaq - Enerjiniz çoxdur. Onu gərəkli məcraya yönəltsəniz, gün sözün əsl mənasında, uğurlu olacaq. Xırdalıqlara vaxt sərf etməyin. Mühüm işlə məşğul olun. Əmlakla bağlı məsələni həll etmək, təmirlə məşğul olmaq, tikintiyə başlamaq olar. Günün ikinci yarısında emosional fon stabil deyil. Əhvalınızı korlamayın.
Dolça - Birmənalı olmayan gündür. Müsbət təmayüllərin təsiri artır. Yaranmış şanslardan istifadə edin. Gəlir istisna deyil. Sərfəli anlaşmaya nail olmaq və ya əməkdaşlığın çox məhsuldar olacağı insanlarla tanışlıq mümkündür. Günün ikinci yarısı hüquqi və əmlak məsələlərinin müzakirəsi, dövlət qurumlarının mənsubları ilə təmaslar üçün əlverişlidir.
Balıqlar - Çox uğurlu gündür. Yaranmış problemlərin öhdəsindən gəlmək, ən "çətin" insanla dil tapmaq imkanı var. Müşküllə qarşılaşmış insana zəruri yardım edin, məsləhət verin. Yaxın ətrafınızdakı insanlarla təmaslarda problemlər yaranmayacaq.
Avtosfer.az saytı ötən həftənin sualının doğru cavabını və qalib gəlmiş oxucunun adını təqdim edir. Sual belədir: Göstərilən yerdə dayanmağa və ya durmağa icazə verilir?
1) İcazə verilmir
2) İcazə verilir
3) Sərnişin mindirib-düşürmək üçün icazə verilir
Sualın doğru cavabı belədir: Göstərilən yerdə həm dayanmağa, həm də durmağa icazə verilir. Yol Hərəkəti Haqqında Qanunun 69-cu madəsinin VI hissəsinin 4-cü bəndində qeyd olunub ki, 1.4 (düz sarı xətt) — 3.27 (dayanma durma) nişanı ilə birlikdə tətbiq edildikdə dayanma qadağan olunan yerləri bildirir və hərəkət hissəsinin kənarına və ya bordürün üst hissəsində çəkilir.
Yəni, 1.4 nişanlanması 3.27 nişanı ilə birgə tətbiq edildikdə nişanlanma xəttinin sonunda nişan qüvvəsini itirir. Təqdim etdiyimiz fotoda 1.4 sarı xətt bitdiyi yerdən sonra nişan qüvvəsini itirdiyi üçün həm dayanma, həm də durma qaydalar çərçivəsində olacaqdır.
Sualın ilk düzgün və izahlı cavabını verən Emil Hüseynov adlı oxucumuz 5 manatlıq danışıq kartını qazandı. Oxucumuzu Avtosfer.az saytı adından təbrik edirik.
Sabah"xəbər verir ki, o, Ardan Küçün və Kübra Yeşildağın evliliyinə şahidlik edib.
Bildirilir ki, toya dövlət başçısının xanımı Əminə Ərdoğan da qatılıb.
Mərasimdən sonra cütlüyü təbrik edən prezident nikah haqqında şəhadətnaməni gəlinə təqdim edib.
Fevralın 9-da Azərbaycanda növbədənkənar parlament seçkiləri keçiriləcək. Azərbaycanda bu seçkilərə maraq böyükdür. Xeyli sayda namizəd qeydə alındığı üçün səsverməyə gələnlərin də kifayət qədər olacağı bildirilir.
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin Milli Hidrometeorologiya Departamentinin yaydığı məlumata görə, seçki günü ölkədə soyuq hava şəraiti müşahidə olunacaq. Məlumatda bildirilir ki, uzun müddət davam edən qeyri-adi isti hava şəraitindən sonra soyuq arktik hava kütlələri ölkə ərazisinə keçəcək:
“Fevralın 7-si axşamdan başlayaraq Bakıda şimal-qərb küləyinin üstünlük təşkil edəcəyi, fevralın 8-i səhərədək küləyin sürətinin 30-35 m/s-dək artacağı gözlənilir. Fevralın 9-da havanın temperaturunun aşağı düşməsi fonunda yağış, bəzi yerlərdə sulu qar və qar yağacaq. Xüsusilə dağlıq və dağətəyi rayonlarda yollar buz bağlayacaq”,-deyə bildirilib.
Bəs seçicilərin məntəqələri rahat çatması, səsvermə prosesində hər hansı bir texniki problemin yaranmaması üçün müvafiq qurumlar hansı işləri görürlər?
“Yeni Müsavat”a danışan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Anar Nəcəfli bildirib ki, agentlik əməkdaşları ehtiyac olduğu təqdirdə lazımi tədbirləri görəcəklər:
“Bakı şəhəri və Abşeron yarımadası üzrə kəskin hava şəraitinin olacağı barədə xəbərdarlıq edilməyib. Dağlıq və dağətəyi rayonlarda yolların buz bağlayacağı gözlənilir. Onu da deyim ki, hazırda da bizim əməkdaşlarımız dağlıq rayonlarda gücləndirilmiş iş rejimində çalışırlar. Bakı şəhərində hiss olunmasa da qış fəsli girəndən dağlıq və dağətəyi rayonlara zaman-zaman qar yağır, yollar buz bağlayır. Bunun aradan qaldırılması üçün də müvafiq addımlar atırlar. Yəni seçki günü də bizim üçün normal iş günüdür. Dağlıq ərazilərdə həmin günü də gücləndirilmiş iş rejimində çalışacağıq. Təbii ki, nəzarət olacaq ki, səsvermə keçirilən ərazilərdə hər hansı bir problem yaşanmasın. Yaşansa belə, bu, qısa müddətdə aradan qaldırılacaq”.
“Azərişıq” ASC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Tanrıverdi Mustafayev bildirib ki, onlar indi də gücləndirilmiş iş rejimində çalışırlar:
“Çünki son iki gündə baş verən güclü küləklər bəzi yerlərdə elektrik təsərrüfatımıza ziyan vurub. Xüsusilə də dağlıq rayonlarda, Lerik, Gədəbəy, Daşkəsəndə problemlər var. Hazırda hər yerdə enerji təchizatı normaldır. Ancaq təhlükəsizlik baxımından işlər görürük. Bəzi yerlərdə insanlara, evlərə təhlükə yaranmaması üçün özümüz qısamüddətli fasilələr yaradırdıq. Qarşıdan seçkilər gəlir, ayın 10-na qədər hər gün növbətçilik təşkil edilib. Bakı şəhəri, ətraf kənd və qəsəbələrdə, o cümlədən də regional enerjisi təchizatı və satışı idarələrində əlavə mal-materiallar, mexanizmlər ayrılıb. Hər bir seçki məntəqəsinin elektrik xətləri yoxlanılıb. Haradasa problem yarana bilərsə, əvvəlcədən ölçü götürülməsi, araşdırılması üçün işlər görülüb. İstər seçki məntəqələri, istərsə də seçki dairələri üçün növbətçilik əsasında texniki departamentdən fərdi qaydada insanlar ayrılıb. Hər bir məntəqədə bizdən asılı olmadan problemlər yaranarsa, əlavə generatorlardan istifadə ediləcək. Tam 24 saat seçki məntəqələrinin enerji təchizatı təmin olunsun deyə, çox yüksək səviyyədə göstərişlər verilib. Hazırda da bütün dairələr yenidən yoxlanılır. Hansısa problem yaranarsa, bunun operativ qaydada aradan qaldırılması üçün mal-material alınaraq, problem olan yerlərə göndərilir. Bundan əlavə, ”199″ çağrı mərkəzimiz də 24 saat xidmətdədir. Əgər bir problem olarsa, bu nömrəyə zəng etməklə bildirmək olar. Bu mərkəzdə də gücləndirilmiş iş rejimi tətbiq edilib. Seçki günü ölkə üzrə gücləndirilmiş iş rejimində xidmət göstəriləcək”.
“Azəriqaz” İstehsalat Birliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Ceyhun Səfərov bildirib ki, onlar da ayın 9-da müvafiq tədbirləri görəcəklər:
“Məlum olduğu kimi, fevralın 9-da soyuq hava şəraiti gözlənilir. Buna görə də qazpaylayıcı stansiyalarda yerləşən ölçü qovşaqlarından qidalanan orta təzyiqli qaz kəmərlərinin başlanğıc, orta və son nöqtələrində quraşdırılan qaztənzimləyici qurğuların giriş-çıxış təzyiqləri zamanında araşdırılacaq. Çünki əgər təzyiq aşağı düşməsi qeydə alınarsa, vətəndaşlar tərəfindən qaynar xətlərimizə bu barədə məlumat daxil olarsa, o zaman normativə uyğunluq yoxlanacaq. Texnoloji rejimin artırılmasına tələbat olduğu halda, qaz təchizatı şəbəkəsində boruda olan qazın həcmi ciddi şəkildə azalarsa, o zaman rejimlərin optimallaşdırılmasına ciddi nəzarət olunacaq və rejim qaydasına salınacaq. Vətəndaşlardan xahiş edirik ki, hava şəraitinin dəyişməsi ilə əlaqədar qazın təzyiqində dəyişiklik yaranarsa, onlar ”104″ və “108″ saylı qaynar xətlərə məlumat versinlər. Əgər qaynar xəttimizə düşə bilməsələr, o zaman daim aktiv olan 077 3104104 saylı ”vhatsap” nömrəmizə həm yaza, həm də mövcud durumla bağlı foto, video göndərə bilərlər. Dərhal da həmin xətt aktiv olduğu üçün reaksiya göstəriləcək. Bundan əlavə, deyim ki, qaz-qəza xidmətinin əməkdaşları ciddi və gücləndirilmiş iş rejimində çalışacaqlar. Hər hansı bir problem yaranarsa, hadisə yerinə çıxıb, həmin problemin aradan qaldırılması üçün səy göstərəcəklər. Hava şəraiti kəskin dəyişən zaman əməyin təhlükəsizliyi ilə bağlı tədbirlər də görülür. Havanın dəyişməsindən asılı olaraq hündür yerlərdə işləməyə, odlu işlərin aparılmasına və xüsusən də qapalı yerlərdə belə işlərin görülməsinə qadağalar tətbiq edilir. Bir sözlə, əməyin təhlükəsizliyi ilə bağlı da ciddi tədbirlər görüləcək”.
Bakıda və Abşeron yarımadasında fevralın 6-da havanın dəyişkən buludlu olacağı, əsasən yağmursuz keçəcəyi, cənub-qərb küləyinin arabir güclənəcəyi gözlənilir. Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin Milli Hidrometeorologiya Departamentindən Yol-xeber.az-a verilən məlumata görə, havanın temperaturu Abşeron yarımadasında gecə 5-7, gündüz 15-19, Bakıda gecə 5-7, gündüz 17-19 dərəcə isti olacaq.
Atmosfer təzyiqi 758 mm civə sütunundan 753 mm civə sütununa enəcək, nisbi rütubət gecə 65-75, gündüz 40-50 faiz olacaq.
Azərbaycanın rayonlarında sabah havanın əsasən yağmursuz keçəcəyi gözlənilir. Gecə və səhər bəzi yerlərdə duman olacaq, cənub-qərb küləyi ayrı-ayrı yerlərdə arabir güclənəcək.
Havanın temperaturu gecə 3-8, gündüz 15-20 dərəcə, bəzi yerlərdə 23 dərəcəyədək isti, dağlarda gecə 2 dərəcə şaxtadan 3 dərəcəyədək isti, gündüz 8-13 dərəcə isti olacaq.
Tibbi-meteoroloji proqnoza gəlincə, fevralın 6-da Abşeron yarımadasında atmosfer təzyiqinin enməsi fonunda güclü gilavar küləyinin üstünlüyü gözlənilir ki, bu da meteohəssas insanlar üçün əsasən əlverişsizdir.
O, otuz il öncə alimlərin xəbərdarlıq etdiyi hadisələrin baş verdiyini deyib.
U.Tağıyeva qeyd edib ki, qışın ən soyuq dövrü olan kiçik çillə də girib, amma hələ də Bakıda gecələr belə mənfi tempertur müşahidə edilməyib: “İqlim dəyişmələrinin təzahürləri ilə hər gün üzləşirik. Bütün dünya daha tez-tez müşahidə edilən anomal meteoroloji hadisələrlə silkələnir. Bizə müraciət edərək soruşurlar ki, nə baş verir, nə üçün qış belə yumşaq keçir? Bu nadir hadisədir, yoxsa bundan sonra da belə davam edəcək? Bu sualların birmənalı cavabı olmasa da, belə tendensiyanın davam edəcəyi ehtimalı daha çoxdur”.
Onun sözlərinə görə, mülayim qış mövsümü tendensiyası artıq bir neçə ildir müşahidə edilir: “Lakin hazırkı qış mövsümündə bu proses nəinki Azərbaycanda, bir çox Avropa ölkələrində də müşahidə edilməkdədir. Məsələn, Aralıq dənizi sahili ölkələrində havanın temperaturu 24-27 dərəcədir ki, bu əsl yaz havasıdır. Bakıda da havanın temperaturu iqlim normasından 6 dərəcə yüksək olub və yaxın 2 gün ərzində, fevralın 7-dək paytaxtımızda arabir güclənən cənub-qərb (gilavar) küləyi fonunda temperaturun 14-17 dərəcə isti olacağı gözlənilir. Mərkəzi Aran rayonlarında isə temperatur göstəricisi 20 dərəcəyədək yüksələ bilər”.
Direktor vurğulayıb ki, uzun sürən anomal isti hava şəraiti bir neçə günlüyə də olsa respublika ərazisinə müdaxilə edəcək soyuq arktik havalarla əvəz olacaq: “Hava şəraiti kəskin dəyişəcək. Fevralın 7-si axşamdan başlayaraq Bakıda artıq güclənən şimal-qərb küləyinin hakim olacağı, fevralın 8-dən 10-dək küləyin maksimum sürətinin 30-35 m/san-dək çatacağı gözlənilir. Temperaturun xeyli düşməsi fonunda bu proses zamanı gözlənilən yağıntılar fevralın 9-da sulu qara, qara keçə bilər. Respublikanın, xüsusən də dağlıq və dağətəyi rayonların avtomobil yollarının buz bağlayacağı gözlənilir”.