Prezident İlham Əliyev Seneqalın dövlət başçısını Azərbaycanda keçiriləcək BMT-nin İqlim Dəyişmələri üzrə Çərçivə Konvensiyasının Tərəflər Konfransının 29-cu sessiyasına (COP29) dəvət edib.

" Prezident İlham Əliyev dəvətini yanvarın 18-də Seneqal Azərbaycana yeni təyin olunan fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Şeyx Qeyenin etimadnaməsini qəbul edərkən çatdırıb.

Prezident ABŞ-nin yeni səfirinin etimadnaməsini qəbul edib - FOTO

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev yanvarın 18-də Amerika Birləşmiş Ştatlarının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Mark Libbinin etimadnaməsini qəbul edib.

Bu barədə Prezidentin Mətbuat Xidməti məlumat yayıb.

 

 

 

 
Seneqalın yeni səfiri etimadnaməsini Prezidentə təqdim edib - FOTO

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev yanvarın 18-də Seneqal Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Şeyx Qeyenin etimadnaməsini qəbul edib.

Bu barədə Prezidentin Mətbuat Xidməti məlumat yayıb.

 

 

 

Milli Məclisin Beynəlxalq münasibətlər və parlamentlərarası əlaqələr komitəsi Fransa Senatının qətnaməsi ilə əlaqədar Bəyanat qəbul edib.

"Bəyanatı təqdim edirik:

“Fransada fəaliyyət göstərən erməni lobbisi rəhbərlərinin və onların təsiri altında olan Fransa rəsmilərinin və siyasətçilərinin təhriki ilə Fransa Respublikası Senatının 2024-cü il yanvarın 17-də qəbul etdiyi qərəzli, birtərəfli və əsassız qətnamə ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin Beynəlxalq münasibətlər və parlamentlərarası əlaqələr komitəsi aşağıdakıları bəyan edir:

- Son illərdə Fransa Respublikasının siyasi dairələri, o cümlədən Senatı və Milli Assambleyası birbaşa Yelisey Sarayından alınmış təlimat əsasında açıq irqçi, azərbaycanofob və islamofob fəaliyyətini daha da intensivləşdirmişdir və beynəlxalq hüquq normalarına və prinsiplərinə açıq hörmətsizlik nümayiş etdirərək Azərbaycanın ərazi bütövlüyünə və suverenliyinə qarşı ədalətsiz addımlar atmaqda davam edir;

- Fransa hökumətinin apardığı anti-Azərbaycan siyasəti, o cümlədən Fransa Parlamentinin hər iki palatasında ölkəmiz əleyhinə indiyədək qəbul edilmiş qətnamələr ucbatından iki ölkə arasında münasibətlər tarixinin ən aşağı səviyyəsindədir və mahiyyətcə dayandırılmış hesab edilə bilər;

- Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq səviyyədə tanınmış sərhədləri çərçivəsində ərazi bütövlüyünə hörmət edilməsi Fransa tərəfinin həm çoxtərəfli, həm də ikitərəfli beynəlxalq öhdəliyi olsa da, Fransa istər ölkə daxilində, istərsə də beynəlxalq təşkilatlarda təşəbbüsçüsü olduğu qətnamə layihələrində ölkəmizin ərazi bütövlüyünü və suverenliyini sual altına qoymuşdur;

- BMT Təhlükəsizlik Şurası və Avropa İttifaqı çərçivəsində Fransanın irəli sürdüyü Azərbaycan əleyhinə çoxsaylı qərar və qətnamə layihələrinin qəbul olunmaması Azərbaycan dövlətinin uğurlu xarici siyasəti ilə yanaşı, Fransanın təşəbbüslərinin bu təşkilatlarda haqlı olaraq qərəzli və qeyri-obyektiv addımlar kimi qiymətləndirilməsi ilə bağlıdır;

- Fransanın Azərbaycana qarşı qeyri-qanuni fəaliyyətinin bir istiqamətini də uğursuz kəşfiyyat işi təşkil etmişdir. Bu ölkənin Bakıdakı səfirliyinin iki əməkdaşı diplomatik statuslarına uyğun olmayan, “Diplomatik əlaqələr haqqında” 1961-ci il tarixli Vyana Konvensiyası ilə ziddiyyət təşkil edən fəaliyyətə görə Azərbaycan hökuməti tərəfindən “persona non grata” (arzuolunmaz şəxs) elan olunaraq ölkə ərazisindən çıxarılmışdır;

- Fransa hökumətinin, eləcə də Senatının və Milli Assambleyasının destruktiv və təxribatçı addımları Azərbaycanla Ermənistan arasında sülh gündəliyinin həyata keçirilməsinin qarşısını almağa və Cənubi Qafqaz regionunda vəziyyəti gərginləşdirməyə xidmət edir;

- Son aylar Ermənistan–Azərbaycan şərti sərhədində tam sakitliyin hökm sürməsi və heç bir münaqişəli halın baş verməməsi, görünür, Fransa tərəfini narahat edir. Fransa müxtəlif vasitələrə əl ataraq Azərbaycanla Ermənistan arasında sülh müqaviləsinin bağlanması istiqamətində görülən işlərə maneçilik törətməyə çalışır;

- Fransa Ermənistana silah-sursat satmaqla onun Azərbaycanla münasibətlərinin normallaşdırılmasına zərbə vurur, Ermənistandakı revanşist qüvvələri yeni müharibəyə həvəsləndirir;

- Cənubi Qafqaz regionunun və bütövlükdə Avropanın təhlükəsizliyi üçün təhdid törətmiş, Azərbaycanın qətiyyətli səyləri ilə artıq tarixə qovuşmuş Ermənistan–Azərbaycan münaqişəsinin 30 ilə yaxın müddətdə həll edilməməsinin əsas səbəblərindən biri də danışıqlar prosesində beynəlxalq vasitəçi rolunu oynamış bəzi dövlətlərin, xüsusən Fransanın Azərbaycan torpaqlarının Ermənistan tərəfindən işğalına əsaslanan status-kvonu qoruyub saxlamağa çalışması olmuşdur;

- “Silahlı münaqişə zamanı mədəni sərvətlərin qorunması haqqında” 1954-cü il tarixli Haaqa Konvensiyasını və onun iki protokolunu, UNESCO-nun “Ümumdünya mədəni və təbii irsin qorunması haqqında” 1972-ci il 16 noyabr tarixli Konvensiyasını və “Mədəni irsin qəsdən dağıdılması haqqında” 2003-cü il 17 oktyabr tarixli Bəyannaməsini xatırladan Fransa Senatı Azərbaycan torpaqlarını 30 ilə yaxın işğal altında saxlamış Ermənistanın həmin konvensiyaları və Bəyannaməni kobudcasına pozduğunu bilə-bilə heç zaman bu ölkəni beynəlxalq öhdəliklərinə əməl etməyə çağırmamışdır;

- İndiki Ermənistan ərazisində yaşamış yüz minlərlə azərbaycanlının ata-baba yurdlarından zorla kütləvi surətdə qovulmasına səssiz qalan və onların geri qayıdış hüququnun bərpasına çağırış etməyən Fransa yenə də ikili standartlar siyasətinə sadiq qalaraq ermənilərin Azərbaycan ərazisində yerləşdirilməsi üçün hər fürsətdə canfəşanlıq edir;

- Mədəni irsin qorunmasından dəm vuran Fransa qadın azadlığının və hüquqlarının tərənnümçüsü kimi tanınan görkəmli şairə, rəssam, maarifçi və xeyriyyəçi Xurşidbanu Natəvanın Evian-le-Ben şəhərində heykəlinin təhqir olunmasının qarşısını almamış, bu rəzaləti törədənləri hələ də tapıb cəzalandırmamışdır;

- Fransa “İrqi ayrı-seçkiliyin bütün formalarının ləğv edilməsi haqqında” Beynəlxalq Konvensiyanın tətbiqi ilə bağlı Beynəlxalq Ədalət Məhkəməsinin müvəqqəti tədbirlər barədə qərarlarını məqsədli şəkildə təhrif edir. Fransanın iddialarının əksinə olaraq, Məhkəmə Azərbaycanın suverenliyini və ərazi bütövlüyünü bir daha təsdiq edən, Ermənistanın Azərbaycanın Qarabağ üzərində beynəlxalq səviyyədə tanınmış suverenliyini şübhə altına alan tələbini rədd edən qərar qəbul etmiş, Azərbaycanın bütün hərbi və hüquq mühafizə orqanlarının şəxsi heyətinin Qarabağ bölgəsindən çıxarılması ilə bağlı əsassız tələbini rədd etmişdir. Həmçinin Beynəlxalq Ədalət Məhkəməsi Laçın nəzarət-buraxılış məntəqəsinin Laçın yolu boyunca hərəkətə mane olduğuna dair Ermənistanın iddiasını qəbul etməmişdir;

- Fransa Senatının qətnaməsində və Fransa rəsmilərinin mütəmadi açıqlamalarında iddia edildiyinin əksinə olaraq, hətta Avropa Şurasının İnsan hüquqları üzrə komissarının Ermənistana və Azərbaycana səfərindən sonra hazırladığı hesabatda da qeyd edilir ki, Azərbaycan hakimiyyəti tərəfindən heç bir güc tətbiq olunmadan, Azərbaycanın Qarabağ bölgəsini tərk etmək yerli ermənilərin öz könüllü qərarı olmuşdur;

- Azərbaycana qarşı açıq düşmənçilik siyasəti yürüdən Fransadan fərqli olaraq, dünyanın əksər ölkələri, eləcə də müvafiq beynəlxalq təşkilatlar Azərbaycanın qarşılaşdığı “mina terroru”nu pisləyən açıqlamalar yaymışlar. Azərbaycanın işğaldan azad edilmiş ərazilərində minalarla kütləvi çirklənmə ilə bağlı kəskin problem və bunun ərazilərin reabilitasiyası, eləcə də keçmiş məcburi köçkünlərin öz evlərinə təhlükəsiz və ləyaqətli şəkildə qayıtması prosesi üçün yaratdığı əngəllər, habelə onların sağlamlığı və həyatı üçün törətdiyi ciddi təhlükələr beynəlxalq hesabatlarda tanınmışdır;

- Dünyanın müxtəlif bölgələrində 50-dən artıq dövlətin ərazisini işğal etmiş, sərvətlərini talamış, xalqlarını uzun illər əsarətdə saxlamış Fransanın törətdiyi vəhşiliklər, habelə insanlıq əleyhinə cinayətlər, eləcə də müharibə cinayətləri bəşər tarixinin qara səhifələridir. Müstəmləkə illərində Fransa silahlı qüvvələri etnik və dini mənsubiyyətinə görə yüz minlərlə dinc sakini kütləvi surətdə qətlə yetirmişdir. Törədilmiş soyqırımı cinayətləri Fransanın siyasi tarixində silinməsi mümkün olmayan ləkədir;

- 1960–1966-cı illərdə Əlcəzairin Böyük Səhrada payına düşən Reggan və İn Ecker adlı ərazilərində Fransa tərəfindən 17 nüvə sınağı gerçəkləşdirilmişdir ki, onlardan da 11-i yeraltı sınaqlar olmuşdur. Fransa aşkar edilməmiş kimyəvi, radioaktiv və zəhərlənmiş tullantıların yerləşdiyi ərazilərə dair topoqrafik xəritələri indiyədək Əlcəzair tərəfinə təqdim etmir. Eyni zamanda, Fransa həmin sınaqların və tullantıların yerli əhaliyə göstərdiyi təsirlərin qiymətləndirilməsi və müvafiq kompensasiyanın verilməsi məsələsindən də boyun qaçırır;

- İşğal etdiyi Əlcəzair ərazisində 5 milyondan artıq mina basdıran Fransa həmin minaların xəritələrini Əlcəzair tərəfinə verməkdən bu günədək imtina edir. Nəticədə Azərbaycan kimi Əlcəzair də dünyada mina partlayışından ən çox əziyyət çəkən ölkələrin sırasında ön yerlərdən birini tutur;

- Əlcəzairin 1830–1962-ci illəri əhatə edən işğalı dövründə 1,5 milyondan artıq insan fransızlar tərəfindən qətlə yetirildiyindən bu ölkə “1,5 milyon şəhid ölkəsi” adlandırılır;

- 1832-ci ildə El-Uffia qəbiləsi gecə yatdığı yerdə qılıncdan keçirilmiş, qadınlar və uşaqlar da daxil olmaqla, 12 min adam öldürülmüşdür;

- 1945-ci ildə Setif şəhərində 45 min əlcəzairli öldürülmüş, 5 minə yaxın adam həbs olunmuş, 99 nəfər edam, 64 nəfər ömürlük katorqa cəzalarına məhkum edilmişdir;

- 1961-ci il oktyabrın 17-də on minlərlə əlcəzairli Fransa işğalını pisləmək üçün Parisdə nümayişə çıxmışdır. Fransa polisinin açdığı atəş və etirazçıların Sena çayına atılması nəticəsində 1500-ə qədər əlcəzairli qətlə yetirilmiş, mindən çox şəxs həbs edilmişdir. Bu hadisə tarixə “Sena qətliamı” kimi daxil olmuşdur;

- Fransanın işğal etdiyi Cibuti, Nigeriya və Çadda xalqın islam təhsili alması qadağan edilmiş, məscid və mədrəsələr dağıdılmışdı. Müsəlman alimləri həbs edilmiş, müqavimət göstərən on minlərlə müsəlman qətlə yetirilmişdi. Tarixə “elm adamlarının soyqırımı” kimi həkk olunan hadisəni də fransızlar törətmişlər. Fransızlar 1917-ci ildə Çadda dini həyatı yenidən nizamlamaq adı altında konfrans təşkil edərək tədbirə qatılan 400-ə yaxın müsəlman elm adamının hamısını güllələmişlər;

- XIX əsrdə müstəmləkə müharibələrində öldürülən döyüşçülərin 18 min ədəd kəllə sümüyü Parisin İnsan Muzeyində saxlanılır və nümayiş etdirilir. Həmin kəllə sümüklərinin 500-dən çoxu əlcəzairli döyüşçülərə aiddir. Əlcəzairin həmin sümükləri geriyə qaytarmaq tələbini Fransa hələ də tam yerinə yetirmir. Bu cür mağara təfəkkürünə hazırda Fransadan başqa, dünyanın az dövlətində rast gəlmək mümkündür;

- Fransanın işğal etdiyi Mərakeşdə 1907-ci ilin avqustunda tarixə “Kasablanka döyüşü” kimi daxil olmuş hücumu nəticəsində 2 gün ərzində 3 minə yaxın mərakeşli qətlə yetirilmişdir;

- Tunisdə 1956-cı ildə mübarizə nəticəsində Fransa işğalına rəsmən son qoyulsa da, Fransa tərəfi ölkənin suverenliyinə hörmət etməyərək, bu ölkədə hərbi mövcudluğunu qoruyub saxlamağa cəhd göstərmişdir. 1961-ci ildə Tunis xalqının Fransa hərbi bazasının bağlanmasına dair tələbinə fransız hərbçilər qətllərlə cavab vermişlər. “Bizert böhranı” nəticəsində 5 minə yaxın tunislinin öldürüldüyü bu ölkənin Qırmızı Xaç Cəmiyyəti tərəfindən qeydə alınmışdır;

- Fransa işğal etdiyi ölkələrdə Cenevrə Konvensiyası ilə qadağan olunmuş kimyəvi silahlardan – zəhərli qazlardan istifadə etmişdir. Həmin qazların təsirinə məruz qalmış insanların nəvə-nəticələri bu gün də onkoloji və digər xəstəliklərdən əziyyət çəkirlər;

- Vyetnamda 1947-ci il noyabrın 29-da törədilmiş, “Mıy Ça” adlandırılan qətliam nəticəsində fransızlar 170-i qadın və 157-si uşaq olmaqla, yüzlərlə vyetnamlını vəhşicəsinə öldürmüşlər. 400-ə yaxın evin yandırıldığı bu qətliamlar zamanı vyetnamlı qadınlar güllələnməzdən əvvəl Fransa əsgərləri tərəfindən zorlanmışlar;

- 1994-cü ildə Fransa Ruandada “təhlükəsiz zona yaratmaq” adı altında hərbi əməliyyat keçirmişdir. Nəticədə Fransa silahlı qüvvələri onlara qoşulan yerli münaqişə tərəfinin iştirakı ilə bu ölkədə tutsi qəbiləsinin 800 mindən çox üzvünü qətlə yetirmişlər. “Ruandada tutsi qəbiləsinin soyqırımında Fransanın roluna dair hesabata məsul komissiya” tərəfindən 2021-ci il martın 26-da Fransa dövlətinin başçısına təqdim edilmiş sənəddə Fransanın qətliamda məsuliyyəti qeyd olunmuşdur;

- 2021-ci il martın 30-da Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Malidə sabitləşmə üzrə çoxölçülü kompleks missiyasının (MİNUSMA) Müdafiə və insan hüquqları bölməsinin dərc etdiyi hesabatda Fransa hərbçilərinin Malinin Bounti kəndi yaxınlığında həyata keçirdiyi hava hücumu nəticəsində 19 mülki şəxsin həlak olduğu qeyd edilmişdir;

- Fransa işğal altında saxladığı dənizaşırı ərazilərdə mədəni hegemonluq, “kultursid” həyata keçirir, yerli mədəniyyətin inkişafını əngəlləyir, yoxa çıxmaq təhlükəsi altında olan yerli dilləri unutduran və aborigenlərin tarixinə, coğrafiyasına uyğun gəlməyən fransız məktəb proqramlarını tətbiq edən assimilyasiya siyasəti yürüdür;

- Fransa Maohi Nuidə (Fransa Qvianası) çay suyunun civə ilə kütləvi çirklənməsi, Martinik və Qvadelupanın torpaqlarının pestisidlərlə zəhərlənməsi kimi ağır cinayətlər törətmişdir;

- Fransa parlamentarilərini ilk öncə öz hökumətini müstəmləkəçilik siyasətindən əl çəkməyə və artıq uzun müddətdir ki, müstəqilliyi uğrunda mübarizə aparan Kanaky (Yeni Kaledoniya) və Maohi Nuinin (Fransa Polineziyası) azadlığını təmin etməyə çağıran qətnamə qəbul etməyə dəvət edirik;

- Qəmər Adaları İttifaqının ərazisi olan Mayotla bağlı BMT Baş Assambleyasının 1994-cü il 6 dekabr tarixli, A/Res/49/18 nömrəli qətnaməsində Baş Assambleya Qəmər Federativ İslam Respublikasının Mayot adası üzərində suverenliyini bir daha təsdiq etmiş, Fransa hökumətini Qəmər arxipelaqının 1974-cü il dekabrın 22-də öz müqəddəratını təyinetmə referendumu ərəfəsində Qəmər adalarının ərazi bütövlüyünə hörmət edəcəyinə dair götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirməyə çağırmışdır. BMT-nin əlaqədar qətnamələrinə məhəl qoymayan və beynəlxalq hüquqa hörmət etməyən Fransanı sözügedən qətnamələri icra etməyə çağırırıq;

- Fransanı törətdiyi insanlığa qarşı cinayətləri və müharibə cinayətlərini tanımağa, vəhşiliklər törətdiyi xalqlardan üzr istəməyə, həmçinin təbii sərvətlərini talan etdiyi dövlətlərə kompensasiya ödəməyə çağırırıq;

- Fransa parlamentarilərini öz hökumətini ölkədə artmaqda davam edən irqçi, antisemit, türkofob və islamofob təzahürlərin qarşısını almaq üçün siyasi iradə nümayiş etdirməyə və bu halların qarşısını almağa yönələn qətnamə qəbul etməyə dəvət edirik.

Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin Beynəlxalq münasibətlər və parlamentlərarası əlaqələr komitəsi yuxarıda şərh olunanları, xüsusən Fransanın davamlı anti-Azərbaycan fəaliyyətini nəzərə alaraq, Azərbaycan Respublikası Hökumətinə aşağıdakı tədbirlərin görülməsi ilə bağlı çağırış edir:

1. Fransaya qarşı sanksiyalar tətbiq edilsin.

2. Fransa rəsmilərinin Azərbaycanda hər hansı aktivləri aşkar edildikdə dondurulsun.

3. Fransa ilə bütün iqtisadi əlaqələr dayandırılsın.

4. Total da daxil olmaqla, bütün Fransa şirkətləri Azərbaycandan çıxarılsın.

5. Fransa şirkətlərinin Azərbaycan dövlətinin sifarişi ilə həyata keçirilən hər hansı layihədə iştirakına yol verilməsin.

6. Xarici İşlər Nazirliyinə tapşırılsın ki, Kanaky, Maohi Nui və Korsikanın müstəqilliyinin tanınması istiqamətində addımlar atsın”.

Növbədənkənar prezident seçkilərində Mərkəzi Seçki Komissiyası (MSK) tərəfindən qeydə alınmış namizədlərin siyahısı dərc edilib.

“Prezidentliyə namizədlərin yekun siyahısını və sıralamasını təqdim edir:

 

Qeyd edək ki, Seçki Məcəlləsinə əsasən, MSK səsvermə gününə azı 20 gün qalanadək qeydə alınmış namizədlərin siyahısının dərcini təmin etməlidir.

Fevralın 7-nə təyin edilmiş prezident seçkiləri ilə əlaqədar bu müddət 2024-cü il yanvarın 18-dək olan dövrü əhatə edirdi.

Fransanın idarə olunduğu “siyasi və hüquqi zəka” indiyə qədər yalnız soyqırımlar törədərək, müstəmləkəçiliklə məşğul olmaqdan başqa heç nəyə yaramayıb… Rəsmi Paris Azərbaycan-Fransa siyasi savaşında davamlı olaraq, məğlubiyyətə məhkum tərəf kimi çıxış edir…
Fransanın Cənubi Qafqaz siyasəti Azərbaycana qarşı düşmənçilik üzərində qurulub. Rəsmi Paris Fransanın Afrika qitəsindən qovulmasını bu regionda kompensasiya etməyə can atır. Bu hədəfinə çatmaq üçün isə məhz Ermənistan üzərindən Cənubi Qafqaza yerləşməyə cəhd göstərir. Və bu cəhdlərini də birmənalı şəkildə Azərbaycana qarşı siyasi-diplomatik hücunlar üzərində indeksləşdirməyə çalışır.

Təbii ki, Azərbaycan ermənipərəst Fransanın Cənubi Qafqaz “yürüş”ünə açıq və kəskin şəkildə müqavimət göstərir. Üstəlik, rəsmi Bakı Fransanın beynəlxalq nüfuz və mövqeyindən çəkinmədiyini də birmənalı şəkildə biruzə verir. Ona görə də, Azərbaycanın Fransaya qarşı cəsarətli müqavimət addımları ilk növbədə rəsmi Parisi çaşqın vəziyyətinə salıb. Makron hakimiyyəti Azərbaycanın Fransanı Cənubi Qafqazdakı regional sülh prosesindən kənarlaşdırması ilə barışmaq istəmir. Və bu səbəbdən də, Azərbaycana qarşı təzyiqləri artırmaq üçün bütün mümkün vasitələrdən yararlanmağa çalışır.

Məsələ ondadır ki, rəsmi Paris indiyə qədər bir neçə dəfə BMT-nin Təhlükəsizlik Şurasında Azərbaycan əleyhinə qətnamələrin qəbul edilməsinə cəhd göstərib. Ancaq hər dəfə də rəsmi Bakı çevik siyasi-diplomatik manevrlərlə Fransanın bu cəhdlərini iflasa uğradıb. Nəticədə Fransanın beynəlxalq imicinə və nüfuzuna sarsıdıcı zərbələr vurulub. Və indi Fransa, beynəlxalq məkanda əslində, Ermənistan kimi, qeyri-ciddi ölkə imici qazanmağa doğru irəliləyir.

Onu da qeyd etmək lazımdır ki, rəsmi Bakı Fransanın Cənubi Qafqaz regionuna yerləşmək cəhdlərinə müqavimək göstərməklə kifayətlənmir. Belə ki, rəsmi Bakı vaxtaşırı Fransaya qarşı beynəlxalq platformalarda siyasi hücumlar da təşkil edir. Həmin siyasi hücumlar üçün isə Fransanın yaxın keçmişində mövcud olan çoxsaylı “qara ləkələr”in gündəmə gətirilməsindən istifadə olunur. Hazırda Azərbaycan Fransanın Afrika qitəsindəki müstəmləkəçilik siyasətinə kəskin etiraz edən ölkələrə hətta demək olar ki, liderlik edir.

Nə qədər qəribə də olsa, Fransa mətbuatı və siyasi dairələri Azərbaycanın bu müstəmləkəçi ölkəyə böhtan atmaqda suçlamağa da çalışır. Halbuki, Azərbaycan rəsmi Parisin müstəmləkəçilik siyasətini gündəmə gətirərkən, Fransanın Afrika qitəsində törətdiyi dəhşətli və çoxsaylı soyqırımları da inkaredilməz faktlarla təqdim edir. Rəsmi Paris isə Fransanın bəşəri cinayətləri barədə faktları eşitməyə vərdişli deyil. Əksinə, yaxın keçmişi “qara ləkələr”lə zəngin olan Fransa adətən, başqalarını ittiham etməyə öyrəşib. Və indi Fransanın bəşəri cinayətləri beynəlxalq platformalarda gündəmə gətirildikcə, rəsmi Paris aldığı sarsıdıcı zərbələrdən çaşqınlıq keçirir.

Bu baxımdan, Ermənistanın beynəlxalq himayəsini və silahlandırılmasını öz öhdəsinə götürmüş Fransa və Azərbaycan arasında siyasi-diplomatik savaş intensive şəkildə davam edir. Hazırda rəsmi Paris növbəti dəfə Azərbaycanın üzərinə siyasi hücuma cəhd göstərir. Belə ki, Fransa parlamentində Makron hökumətini Azərbaycana qarşı sanksiyaların tətbiq edilməsinə çağıran qətnamə qəbul olunub. Və bu qətnamənin məzmun etibarilə həm məntiqsiz, həm də beynəlxalq hüquq baxımından, əsassız olduğu açıq-aşkar nəzərə çarpır.

Məsələ ondadır ki, Fransa parlamentində qəbul olunmuş qərəzli qətnamədə rəsmi Bakı Azərbaycan ordusunu “Ermənistan ərazisindən çıxartmağa” çağırılır. Eyni zamanda, fransız parlamentarilər 10 noyabr üçtərəfli anlaşmasına istinadla, “Laçın dəhlizi”nin statusunun dəyişdirilməyəcəyinə təminatın verilməsi də tələb edirlər. Nəhayət, “qətnamə”də “Dağlıq Qarabağ hökuməti”nin “demokratik şəraitdə seçilmiş siyasi təmsilçilərinin dərhal və qeyd şərtsiz azadlığa buraxılması”na yönəlik çağırış da yer alır.

Belə absurd, məntiqsiz və beynəlxalq hüquq normalarına zidd “qətnamə”ni yalnız erməni və fransız düşüncəsi ilə hazırlamaq mümkün ola bilərdi. Birincisi, Azərbaycan və Ermənistan arasında delimitasiya prosesi hələ heç başlamayıb. İndi hələlik delimitasiya prosesinə başlamaq üçün hansı xəritələrdən istifadə olunacağı ətrafında müzakirələr aparılır. Yəni, iki ölkə arasında beynəlxalq hüquq normaları çərçivəsində dəqiqləşmiş sərhədlər mövcud deyil. Belə olan halda, Fransa parlamenti Azərbaycan ordusunun Ermənistan ərazisində olduğunu necə müəyyən edib? Əgər, Fransa parlamenti sərhədlərin haradan keçdiyini bu iki ölkədən daha dəqiq bilirsə və bu barədə artıq “qərar”ını da veribsə, onda delimitasiya prosesinə nə ehtiyac var?

Digər tərəfdən, fransız parlamentarilərinin deyəsən, “Laçın dəhlizi”inin artıq mövcud olmadığından da xəbərləri yoxdur. Rəsmi Bakı Azərbaycanın Xankəndi və ətraf bölgəsi üzərində öz suveren hüquqlarını bərpa edib. “Boz zona” ləğv olunub, erməni separatizmi və terrorizmi də həmişəlik sıradan çıxarılıb. Xankəndi və ətraf bölgədə bundan sonra milli-etnik mənsubiyyətindən asılı olmayaraq, yalnız Azərbaycan vətəndaşları yaşayacaq. Ermənistan isə Azərbaycan vətəndaşları üçün xarici ölkədir. Dövlətlərarası gediş-gəliş prinsipləri isə Fransanın istəyi ilə deyil, birmənalı şəkildə məhz beynəlxalq hüquq normaları çərçivəsində müəyyən olunur. Və belə olan təqdirdə, Fransa “Laçın dəhlizi” ilə nə etmək, hara getmək niyyətindədir?

“Qətnamə”də yer alan “Dağlıq Qarabağ hökuməti”nin “demokratik şəraitdə seçilmiş siyasi təmsilçilərinin dərhal və qeyd-şərtsiz azadlığa buraxılması”na yönəlik çağırış isə ümumiyyətlə, fransız siyasi və hüquqi təfəkkürünün nə qədər geridə qaldığını göstərir. Belə ki, dünyada heç vaxt “Dağlıq Qarabağ” adlı hər hansı dövlət olmayıb. Dağlıq Qarabağ beynəlxalq hüquq normalarına görə, Azərbaycanın ayrılmaz tərkib hissəsidir. Hətta Ermənistan və Fransa belə, erməni separatizmi və terrorizminin artıq ləğv edilmiş “boz zona”sını dövlət kimi tanımayıb.

Yəni, “Dağlıq Qarabağ”da heç vaxt dövlət olmayıb. Əgər, dövlət olmayıbsa, deməli, hansısa hökumət də olmayıb. Belə olan təqdirdə, orada necə demokratik seçkilər keçirilə bilərdi. Beynəlxalq qurumlar erməni separatçıların və terrorçuların həmin “boz zona”da keçirtdikləri “seçkiləri” heç vaxt tanımayıblar. İndi fransız deputatlar heç kimin tanımadığı “seçkiləri” hansı hüquqa əsaslanaraq, “demokratik” adlandırır və üstəlik, “siyasi təmsilçilərin (erməni separatçı və terrorçuların) dərhal, həm də qeyd-şərtsiz azadlığa buraxılması”nı istəyir.

Təbii ki, bütün bunlar Fransanın hansı “siyasi və hüquqi zəka” ilə idarə olunduğunu göstərir. Belə “zəka”nın indiyə qədər yalnız soyqırımlar törədərək, müstəmləkəçiliklə məşğul olması da qətiyyən təəccüblü deyil. Halbuki, “fransız zəkası”nda azca yaddaş da olsaydı, fransız deputatlar vaxtilə Makron hakimiyyətini qondarma “dqr”in müstəqilliyini tanımağa çağırdıqlarını və buna hər hansı reaksiyanın belə, verilmədiyini xatırlayardılar. Və bütün bunlar onu göstərir ki, Fransa parlamenti növbəti dəfə nəticəsi elə əvvəlcədən məlum olan məntiqsiz işlərlə məşğuldir.(Yeni Müsavat)

Azərbaycan Xarici İşlər Nazirliyinin sözçüsü Ayxan Hacızadə Azərbaycanın məhkəmə sisteminin ən yaxşı beynəlxalq təcrübələr əsasında qurulduğunu və ona müdaxilənin qəbuledilməz olduğunu bildirib.

Bu barədə o, "X" hesabında yazıb.

Almaniya Ermənistan sərhədlərini satın alır: İrəvan Rusiyanı yenə arxadan vurur


Almaniya Cənubi Qafqazda yerləşmək üçün Ermənistanın sərhəd təhlükəsizliyinin təmin olunmasını öz üzərinə götürməyə cəhd göstərir... Rəsmi Berlin Paşinyan hakimiyyətinə maliyyə yardımı vəd etsə də, Rusiya sərhədçilərinin Ermənistandan çıxarılması cəhdlərinə Kreml radikal reaksiya verə bilər...
Rusiyanın Ermənistan ilə münasibətlərində kəskin siyasi-diplomatik böhranın yaşandığı artıq inkaredilməz reallıqdır. Kremin bütün cəhdlərinə baxmayaraq, Rusiya və Ermənistan münasibətlərində sabitliyin bərpa edilməsi mümkün olmur. Əksinə, rəsmi İrəvanın "xaotik davranışları" iki ölkə arasında əlaqələri qəlizləşdirməkdə davam edir. Və bu, hazırda Rusiyanın Cənubi Qafqazdakı geopolitik maraqları qarşısında əsas problemlərdən biri hesab olunur.

Məsələ ondadır ki, Paşinyan hakimiyyəti Rusiyaya münasibətdə manipulyativ xarici siyasət yürüdür. Ermənistanın maraqları tələb edəndə rəsmi İrəvan Rusiyanı ən yaxın tərəfdaş elan edir. ABŞ və Qərbdən aldığı birbaşa təlimatlara uyğun davranaraq, qısa müddətdə də bu mövqeyini dərhal dəyişir. Və Rusiyanı Ermənistanın bütün hərbi-siyasi uğursuzluğunun əsas günahkarı kimi təqdim edir.

Böyük ehtimalla Paşinyan hakimiyyəti dönəmində rəsmi İrəvanın Rusiyaya yönəlik bu manipulyativ mövqeyi öz ardıcıllığını qoruyub, saxlayacaq. Çünki Paşinyan hakimiyyəti ABŞ və Qərbin siyasi dəstəyini itirməkdən ciddi şəkildə qorxur. Əgər, bu dəstək olmazsa, Ermənistanda hakimiyyət dəyişikliyinin qaçılmaz olması Paşinyan hakimiyyətini ABŞ və Qərbin Rusiya əleyhinə təlimatlarını icra etmək məcburiyyətində buraxır. Və indiki situasiyada rəsmi İrəvanın Qərbin müəyyən etdiyi cizgidən kənara çıxıb, müstəqil siyasi qərarlar qəbul etmək şansı yoxdur.

Halbuki, rəsmi İrəvanın davamlı ittihamları Kremldə artıq qıcıqla qarşılanmağa başlayıb. Xüsusilə də, Paşinyan hakimiyyətinin Rusiya sülhməramlı qüvvələrinin Qarabağı könüllü şəkildə tərk etmiş erməni azlığının təhlükəsizliyini təmin etməməsi barədə ittihamları Kremli açıq-aşkar qəzəbləndirir. Və Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin rəsmi təmsilçisi Mariya Zaxarovanın bu barədə son sərt açıqlamasını elə bunun təzahürü hesab etmək olar.

Belə ki, rus diplomatiyasının rəsmi təmsilçisi Ermənistanın Rusiya sülhməramlı qüvvələrinə qarşı ittihamlarının əsassız olduğunu vurğulayıb. Ardınca isə Paşinyan hakimiyyətindən Qarabağı könüllü şəkildə tərk etmiş erməni azlığına qarşı zorakılıq törədilməsi barədə faktları dərhal açıqlamağı tələb edib. Eyni zamanda, rəsmi İrəvanın belə faktlara malik olmasınına inanmadığını bildirib. Və bu, Kremlin rəsmi İrəvan tərəfindən israrla gündəmə gətirilən erməni azlığına qarşı "etnik təmizləmə" barədə iddiaların uydurma olduğunu birmənalı şəkildə təsdiqləməsi anlamına gəlir.

Böyük ehtimalla Kremlin erməni manipulyasiyalarına bu reaksiyası Rusiyanın Ermənistana növbəti xəbərdarlıq mesajıdır. Yəqin ki, Kremldə hesab edirlər ki, erməni uydurmalarının ifşa edilməsinin davamlı xarakter daşıya biləcəyi məzmunlu mesajla Ermənistanın Rusiya əleyhinə ittihamlarını bloklamaq mümkün ola bilər. Halbuki, bu, o qədər də inandırıcı təsir bağışlamır. Və rəsmi İrəvanın Rusiya ilə siyasi-diplomatik qarşıdurmanı davam etdirəcəyi qətiyyən şübhə doğurmur.

Əsas səbəb isə ABŞ və Qərbin Paşinyan hakimiyyətindən Rusiya əleyhinə mövqe tutulmasını tələb etməsi ilə birbaşa bağlıdır. Rəsmi İrəvandan tələb edilir ki, Ermənistanı Rusiyanın təsir dairəsindən mümkün qədər tez bir zamanda uzaqlaşdırsın. Rusiya hərbi bazaları Ermənistan ərazisindən çıxarılsın, qarşılıqlı əməkdaşlıq sahələrinin sırası məhdudlaşdırılsın. Və ABŞ, Avropa Birliyi, xüsusilə də, Fransa bu istiqamətdə Ermənistanı intensiv şəkildə yönləndirir.

Maraqlıdır ki, son vaxtlar ABŞ, Avropa Birliyi və Fransanın sırasına Almaniya da qoşulub. Kremlə yaxın mənbələrdən Rusiya KİV-lərinə sızdırılmış məlumata görə, Almaniya Ermənistanın "satın alınması" variantına üstünlük verir. Belə ki, rəsmi Berlin Rusiya sərhəd qoşunlarının Ermənistandan ən qısa zaman ərzində çıxarılmasında maraqlıdır.

Bəzi iddialara görə, Almaniya da Fransa kimi, Ermənistan üzərindən Cənubi Qafqaza yerləşmək üçün səbəb və mexanizmlər axtarışına başlayıb. Belə səbəblərin sırasında isə Almaniya hərbçilərinin Rusiya sərhədçilərinin əvəzinə Ermənistanın sərhəd təhlükəsizliyini öz üzərinə götürməsi ilə bağlı variant da nəzərdən keçirilir. Və rəsmi Berlinin bu variantın reallaşdırılmasının əvəzində Paşinyan hakimiyyətinə maliyyə yardımları təklif etdiyi də bildirilir.

Mətbuata sızdırılmış məlumata görə, Almaniya maliyyə dəstəyi qarşılığında Ermənistanı məhz Qərbin Ermənistan əleyhinə planlarına daxil etməyə cəhd göstərir. Rəsmi Berlin Rusiya-Ermənistan münasibətlərini mümkün qədər korlamağı hədəflıyib. Almaniya Rusiya sərhədçilərinin çıxarılması ilə yanaşı, Ermənistan dövlət aparatının Kremlə simpatiyası olan məmurlardan təmizlənməsini də istəyir. Xüsusilə də, Paşinyan hakimiyyətindən ordunun, kəşfiyyat qurumlarının və hüquq mühafizə orqanlarının Rusiya təsirindən uzaqlaşdırılması tələb olunur.
Almaniya bütün bunların reallığa çevriləcəyi təqdirdə, rəsmi İrəvana genişmiqyaslı maddə-texniki dəstək vəd edib. Eyni zamanda, rəsmi Berlin Paşinyan hakimiyyətinə vəd edib ki, Qarabağ ermənilərinin Avropa Birliyi ölkələrinə kütləvi emiqrasiyası prosesini dayandırmaq istiqamətində dəstək də söz verilib. Və bu, onu göstərir ki, Almaniya da rəsmi İrəvanı "satın" alaraq, öz "geopolitik alət"inə çevirməyə çalışır.

Son vaxtlar Paşinyan hakimiyyətinin dövlət orqanlarında və hərbi strukturlarda "rus agenti ovu"na çıxmasının səbəbləri indi aydınlaşmağa başlayır. İndi məlum olur ki, baş nazir Nikol Paşinyanın yaxın ətrafı vəzifədən uzaqlaşdırılmış məmurları niyə Rusiyaya xidmət etməkdə syçlayırmış. Görünür, rəsmi Berlini Ermənistana vəd etdiyi maliyyə yardımlarını göndərməyə inandırmaq üçün buna ehtiyac duyulub. Və nəticədə rəsmi İrəvan Ermənistanı para vəd edən hər kəsə atmağa hazır olduğunu təsdiqlədi.

Belə anlaşılır ki, Almaniya Cənubi Qafqaza yerləşmək üçün ilk növbədə Ermənistan sərhədlərini "satın almaq" niyyətinə düşüb. Rəsmi İrəvan bu "siyasi bazarlıq"da satıcı rolunda çıxış etsə də, alıcının - Almaniyanın "rus sərhədçilərini çıxart" tələbini icra etmək o qədər də asan olmayacaq. Bu məsələ rəsmi şəkildə gündəmə gətiriləcəyi təqdirdə, Rusiyanın verəcəyi reaksiyanı təxmin etmək hələlik bir qədər çətindir.

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev yanvarın 16-da Neftçala şəhərinin içməli su təchizatı sistemlərinin istismara verilməsi tədbirində iştirak edib.

"Yol-xeber.az" xəbər verir ki, Azərbaycan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyinin sədri Zaur Mikayılov dövlətimizin başçısına görülən işlər barədə məlumat verdi.

Bildirildi ki, Neftçala şəhərinin içməli su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin yenidən qurulması layihəsi dövlət büdcəsi hesabına həyata keçirilir. Layihə Neftçala rayonu üzrə 2035-ci ilə perspektiv inkişaf nəzərə alınmaqla 89 min nəfərin içməli su təchizatının yaxşılaşdırılmasına hesablanıb.

Prezident İlham Əliyevin təsdiqlədiyi “Su ehtiyatlarından səmərəli istifadənin təmin edilməsinə dair 2020-2022-ci illər üçün Tədbirlər Planı”na uyğun olaraq qısa müddət ərzində Şirvan-Muğan qrup su kəmərindən Neftçala şəhərinə qədər diametri 560 millimetr, uzunluğu 40 kilometr olan birinci magistral su kəməri çəkilib və Salyan şəhəri yaxınlığında tutumu 7500 kubmetr olan su anbarı inşa edilib. 2020-ci ilin noyabr ayında Neftçala şəhərinə suyun verilməsi təmin olunub. 2023-cü ildə Neftçala rayonunun qəsəbə və kəndlərinin su təchizatına xidmət edəcək diametrləri 560-450 millimetr, uzunluğu 36 kilometr olan ikinci magistral su kəmərinin tikintisi işləri yekunlaşıb.

Bununla paralel olaraq, Neftçala şəhərində ümumi uzunluğu 150 kilometr içməli su təchizatı şəbəkəsi inşa edilib və 5060 sayğac quraşdırılaraq şəhərin su təchizatı sisteminin yenidən qurulması işləri tam yekunlaşıb. Eyni zamanda, layihə çərçivəsində şəhərdə ümumi uzunluğu 145 kilometr tullantı su şəbəkəsi, 8,5 kilometr kanalizasiya kollektoru, 9 nasos stansiyası və məhsuldarlığı gündə 4 min kubmetr olan tullantı sutəmizləyici qurğunun inşası planlaşdırılır. Ötən dövr ərzində uzunluğu 9,6 kilometr kanalizasiya kollektoru və 1 nasos stansiyası inşa edilib.

Yeni yaradılmış infrastrukturun imkanları hesabına ötən müddətdə Neftçala şəhəri ilə yanaşı, rayonun içməli sudan əziyyət çəkən 39 yaşayış məntəqəsinin problemi həll edilib. Neftçala rayonunun qalan 11 yaşayış məntəqəsi və Salyan rayonunun 6 kəndi də daxil olmaqla, ümumilikdə 17 yaşayış məntəqəsinin su təminatının yaxşılaşdırılması məqsədilə 76 kilometr uzunluğunda kəmər, tutumu 7500 kubmetr olan su anbarı və 1 su nasos stansiyasının inşası layihələndirilib.

Qeyd olunub ki, indiyədək su xəttinin 64 kilometrlik hissəsi çəkilib, anbarların və nasos stansiyasının tikintisi davam etdirilir.

Prezident İlham Əliyev Neftçala şəhərinin içməli su təchizatı sistemlərini işə saldı.

 

 

 

***
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev yanvarın 16-da Neftçala şəhərinin içməli su təchizatı sistemlərinin istismara verilməsi mərasimində iştirak edib.

"Bu barədə Prezidentin Mətbuat Xidməti məlumat yayıb

***
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev yanvarın 16-da Neftçala rayonuna səfər edib.

Dövlət başçısı Neftçala şəhərində Ümummilli Lider Heydər Əliyevin abidəsini ziyarət edib.

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev yanvarın 16-da Lənkəran rayonuna səfər edib.

"Yol-xeber.az" xəbər verir ki, dövlətimizin başçısı “Lenk Fruit” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin (MMC) Lənkəran rayonunun Separadi kəndində yeni salınmış sitrus bağında yaradılan şəraitlə tanış olub.

“Lenk Fruit” MMC-nin direktoru Namiq Cəbiyev Prezident İlham Əliyevə yeni sitrus bağı haqqında məlumat verildi. Bildirildi ki, bağın ümumi ərazisi 150 hektardır. Burada əsasən Türkiyədən gətirilmiş 141 min ədəd sitrus meyvələri, şaftalı və nektarin ağacı əkilib. Ümumi dəyəri 10,7 milyon manat olan layihə üçün Sahibkarlığın İnkişafı Fondu tərəfindən müəssisəyə 1 milyon manat güzəştli kredit və Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Aqrar Kredit və İnkişaf Agentliyi tərəfindən 148 min manat faizsiz kredit verilib.

Ən müasir aqrotexniki xidmətlərin göstərildiyi bağda damcı üsulu ilə müasir suvarma şəbəkəsindən istifadə edilir. Bundan başqa, sitrus bağında respublikada ilk dəfə olaraq qış aylarında şaxtanın temperaturunu normal dərəcəyə salan, dəyəri 2,2 milyon ABŞ dolları olan 15 ədəd xüsusi avadanlıq quraşdırılıb. Bir avadanlıq 9 hektar ərazini şaxtadan qoruyur. Növbəti illərdə daha 5 ədəd belə avadanlığın quraşdırılması nəzərdə tutulub.

Bildirildi ki, hazırda təsərrüfatda 110 hektar sahədə naringi və limon, 20 hektarda şaftalı, 5 hektar sahədə nektarin və 7 hektarda giləmeyvə bağı salınıb. Sitrus əkin sahələrinin məhsuldarlığı hər hektardan 35-40 ton təşkil edəcək ki, bu da yerli növlərlə müqayisədə 2-3 dəfə çoxdur.

Qeyd olundu ki, 2023-2024-cü təsərrüfat ilində 3 min ton məhsul yığılıb və hazırda yığım davam etdirilir. İstehsal olunan meyvələr ölkə bazarlarında satılmaqla yanaşı, Rusiyaya da ixrac edilir. Gələcəkdə təsərrüfatın daha da genişləndirilməsi, o cümlədən dağətəyi ərazilərdə terras əkin sxemləri ilə sitrus sahələrinin yaradılması üçün hazırlıq işləri aparılır.

Hazırda təsərrüfatda 140 nəfər işlə təmin olunub.

 

 

***

 

Prezident İlham Əliyev yanvarın 16-da Lənkəran rayonuna səfər edib.

Dövlət başçısı “Lenk Frut” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin (MMC) Lənkəran rayonunun Separadi kəndində yeni salınmış sitrus bağında yaradılan şəraitlə tanış olub.

Xəbər lenti