|
Yol-xeber.az cəmiyyətdə xüsusi nüfuzu olan namizədlərə “Niyə deputat olmaq istəyirsiniz?”, “Deputat necə olmalıdır” sualları ilə müraciət edir.
Bu dəfə isə suallarımızı Azərbaycan Dəmir Yolları QSC-nin Maliyyə rəisinin müavini, 99 saylı Şəmkir kənd seçki dairəsindən namizəd Vəsilə Abulova cavablandırdı.
Vəsilə xanım deyir ki, əsas məqsədi daha çox insanlara kömək etməkdir:
“Ümumiyyətlə, mən harada çalışmışamsa, orada təkcə vəzifəmi icra etməklə qane olmamışam. Hər zaman çalışmışam ki, daha çox insanlara kömək edim. Bilirsiniz, ehtiyacı olan hər kəsə kömək etmək bizim xalqa məxsus dəyərdir. Bu mənada düşünmüşəm ki, insanın vəzifəsi artdıqca daha çox ehtiyacı olanlara kömək edə bilər. Yəni, mənim üçün vəzifə vasitədir. Deputatın da daha çox insanlara kömək etmək imkanları var və mən da qarşımda məqsəd qoydum ki, əgər mənsub olduğum bölgənin insanları mənə etimad göstərib səs verərlərsə, arzumu gerçəkləşdirim”.
O, “Deputat necə olmalıdır?” sualını isə belə cavablandırıb:
“Mənim fikrimcə, deputat hər bir seçicinin problemini öz problemi hesab etməlidir. Deputat hər bir seçiciyə əl çatan olmalıdır, hər bir seçicisini doğma adamı kimi sevməlidir. Mən imza vərəqələrini doldururkən müraciət etdiyim insanlarla təmasda olduqca bu fikirlərin nə qədər doğru olduğunun bir daha şahidi oldum”.
Bakı Nəqliyyat Agentliyi paytaxtda marşrut avtobuslarında kart sisteminin tətbiqi ilə bağlı tədbirləri davam etdirir. Avtosfer.az xəbər verir ki, bu barədə Trend-ə açıqlamasında Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev deyib.
Onun sözlərinə görə, müntəzəm marşrut xətləri üzrə avtobuslarda gediş haqqının nağdsız formada BakıKartla ödənişinə keçid qarşımızda qoyulan əsas tapşırıqlardandır: "Vətəndaşlarımıza keyfiyyətli və təhlükəsizlik sərnişindaşıma xidmətinin göstərilməsi baxımından bu olduqca vacibdir. Ötən dövrdə Bakı Nəqliyyat Agentliyi tərəfindən bu istiqamətdə çox mühüm tədbirlər görülüb. Bu çərçivədə biz hazırda istismarda olan avtobuslarda müəyyən texniki işləri vardı ki, onları yerinə yetirib başa çatdırdıq. İşin ən çətin tərəflərindən biri məhz bu mərhələydi. Çünki avtobuslar gündəlik xətlərdə olur və işlər elə aparıldı ki, gündəlik sərnişindaşımada hər hansı bir axsama olmadı. 1500-ə yaxın avtobusda kabelləşmə işləri tam olaraq yekunlaşıb. Dekabrın 25-dən başlayaraq kabelləşməsi bitən xətlər bir-bir BakıKarta inteqrasiya olunur. Hər bir xəttin inteqrasiyasından əvvəl isə təbii məlumatlandırma aparılır ki, sərnişinlərimiz buna hazır olsunlar. Artıq 27 müntəzəm marşrut xətti üzrə gediş haqqının ödənişi BakıKartla aparılır. Lakin dediyim kimi bu rəqəm qarşıdakı günlərdə dəyişəcək".
Avtobus sayına gəldikdə isə M.Ağayev bildirib ki, artıq istismarda olan avtobusların 600-ə yaxınında gediş haqqı məhz nağdsız qaydada aparılır: "Sərnişindaşımada göstərilən xidmətin səviyyəsinin artırılması məqsədi ilə eyni zamanda müntəzəm marşrut xətlərinin müsabiqəyə çıxarılması da davam etdirilir. Ötən il dekabrın əvvəlində 5 müntəzəm marşrut xətti üzrə müsabiqə elan olundu. Qarşıdakı günlərdə digər xətlərlə bağlı da müsabiqə elan olunacaq. Bunun özü də nəqliyyat sahəsində aparılan tərkib hissəsidir. Əsas hədəfi sərnişinlərin rahat və təhlükəsiz şəkildə mənzilbaşına çatdırılmasına nail olmaqdır və bu işlər tam hədəfə nail olunanadək davam edtiriləcək. Sərnişindaşıma qaydalarına əməl etməyən, qanunvericiliyin tələblərinə uyğun fəaliyyət göstərməyən daşıyıcılar müvafiq qaydada sərnişindaşımalardan kənarlaşdırılacaqdır. Avtobusların alınması işi də davam olaraq aparılır. Bu məsələ bildiyiniz kimi daim dövlətin diqqətində olan məsələdir. Tələbata uyğun olaraq yeni avtobusların alınması həyata keçiriləcək".
“Deputatların xüsusi toxunulmazlığı var. Hər bir deputat müraciət etdiyi təqdirdə ona fərdi silah verilir. Hansısa nazirin və ya komitə rəhbərinin toxunulmazlığı yoxdur və onlar dövlət tərəfindən mühafizə olunmur. Ancaq istənilən şəxsin özəl mühafizə şirkətlərinə müraciət edərək öz mühafizəsini təmin etmək hüququ var”. Bu sözləri lent.az-a “Müvəkkil” hüquq mərkəzinin rəhbəri, hüquqşünas Səməd Vəkilov deyib. Hüquqşünas, Azərbaycanda prezident və ailə üzvlərinin dövlət tərəfindən qorunması barədə əsasnamə olduğunu dilə gətirib:
“Azərbaycan Respublikası Xüsusi Dövlət Mühafizə Xidmətinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında 2012-ci il 26 dekabr tarixində əsasnamə təsdiq edilib. Əsasnamə ölkə prezidenti tərəfindən konstitusiyanın 109-cu maddəsinin 32-ci bəndinə əsasən, qərara alınıb. Bu qanuna görə, prezident və onun ailə üzvləri Dövlət Xüsusi Mühafizə Xidməti tərəfindən qorunur. Həmçinin sözügedən əsasnamə birbaşa dövlət təhlükəsizliyi ilə bağlı olduğu üçün məxfi qrifli sənəddir və ictimaiyyət üçün qapalıdır. Bundan əlavə, Azərbaycanda «Qeyri-dövlət (özəl) mühafizə fəaliyyəti haqqında» qanunla özəl təhlükəsizlik şirkətləri fəaliyyət göstərir. Bu da kommersiya fəaliyyəti hesab edilir”.
Səməd Vəkilov cinayət prosesində iştirak edən şəxslərin də dövlət tərəfindən mühafizə edildiyini vurğulayıb. O, bununla bağlı “Cinayət prosesində iştirak edən şəxslərin dövlət müdafiəsi haqqında” dövlət qanunu olduğunu qeyd edib:
“Azərbaycanda cinayət prosesində iştirak edən xüsusi şəxslər də mühafizə edilir. Bu haqda qanunun 7-ci maddəsinə əsasən, müdafiə olunan şəxslər barəsində tətbiq edilən təhlükəsizlik tədbirlərinin bir neçə növü var. Müdafiə olunan şəxs, onun mənzili və əmlakı mühafizə edilməlidir. O, xüsusi fərdi müdafiə vasitələri ilə təmin edilməli, mövcud təhlükə barədə xəbərdar olunmalıdır. Müdafiə olunan şəxs müvəqqəti olaraq təhlükəsiz yerdə yerləşdirilməli, barəsində olan məlumatların məxfiliyi qorunmalıdır. Onun iş və ya təhsil yerini dəyişdirilməsinə, başqa yaşayış yerinə köçürülməsinə, sənədlərinin və xarici görkəminin dəyişdirilməsinə icazə verilir. Müdafiə olunan şəxsin iştirak etdiyi məhkəmə baxışı qapalı keçirilməlidir. Təhlükəsizlik tədbirlərinin tətbiq edilməsi qaydaları bu qanunla və Azərbaycan Respublikasının digər qanunvericilik aktları ilə müəyyən edilir. Həmin qanunun 8-ci maddəsinə görə, müdafiə edilən şəxs, onun mənzili və əmlakı zəruri hallarda təhlükəsizliyi təmin edən orqanlar tərəfindən həyata keçirilir. Onların razılığı ilə mənzili və əmlakı yanğın təhlükəsizliyinə qarşı vasitələr və mühafizə siqnalları ilə təchiz edilə bilər. İstifadə etdikləri telefon nömrələri və nəqliyyat vasitələrinin dövlət qeydiyyat nişanları dəyişdirilə bilər. Real təhlükə hiss olunduqda müdafiə olunan şəxslərə silah verilməsi və onların xəbərdar edilməsi 9-cu maddədə göstərilib. 10-cu maddəyə əsasən, zərurət yaranarsa müdafiə olunan şəxslər müvəqqəti olaraq təhlükəsiz yerdə yerləşdirilə bilər. Bu zaman şəxs yetkinlik yaşına çatıbsa özündən, əks halda isə valideynlərindən icazə alınmalıdır”.
Hüquqşünas həmçinin “Məhkəmə və hüquq mühafizə orqanları işçilərinin dövlət müdafiəsi haqqında” qanundan söz açaraq, ölkədə həmin şəxslərin də mühafizə edildiyini dilə gətirib. Səməd Vəkilov həmin şəxslərin hətta ailə üzvləri və yaxın qohumlarının da qorunduğunu bildirib:
“Cinayət prosesində iştirak edən şəxslərlə yanaşı məhkəmə və hüquq mühafizə orqanlarının işçiləri də mühafizə edilir. Həmin şəxslərin dövlət müdafiəsi haqqında qanunun 4-cü maddəsinə əsasən, bütün məhkəmə hakimləri, andlı iclasçılar, prokurorlar, müstəntiqlər, təhqiqat aparan və əməliyyat-axtarış fəaliyyətini həyata keçirən şəxslər dövlət tərəfindən mühafizə olunur. Həmçinin ictimai qaydanın mühafizəsini və milli təhlükəsizliyi təmin edən, gömrük işini, miqrasiya sahəsində idarəetməni həyata keçirən, fövqəladə halların nəticələrinin aradan qaldırılmasını təmin edən, habelə cinayət işləri üzrə məhkəmə hökmlərini, qərarlarını və qərardadlarını, istintaq orqanlarının və prokurorların qərarlarını icra edən müvafiq icra hakimiyyəti orqanlarının əməkdaşları da dövlətin mühafizə etdiyi şəxslər sırasındadır. Bundan əlavə, maddənin 1-6-cı bəndlərində nəzərdə tutulan şəxslərin valideynləri, uşaqları, övladlığa götürənlər, övladlığa götürülənlər, doğma qardaş və bacıları, babaları, nənələri, nəvələri, habelə ər-arvadı da mühafizə olunur. Məhkəmə və hüquq mühafizə orqanları işçiləri işdən çıxdıqda və ya başqa işə keçdikdə əvvəlki xidmət vəzifələrinin icrası ilə əlaqədar olaraq həyatına və sağlamlığına, mənzilinə, əmlakına təhlükə yarandıqda onların barəsində təhlükəsizlik tədbirləri tətbiq edilir. Bundan əlavə hərbi məhkəmələrin, Azərbaycan Respublikasının ağır cinayətlərə dair işlər üzrə hərbi məhkəmənin, apelyasiya məhkəmələrinin, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məhkəməsinin və Azərbaycan Respublikası Ali Məhkəməsinin hərbi məhkəmələrinin işləri üzrə kollegiyalarının və hərbi prokurorluğun hərbi qulluqçularının təhlükəsizliyinin təmin edilməsi məqsədi ilə də bəzi tədbirlər həyata keçirilir. Onlar digər hərbi hissəyə və ya hərbi idarəyə ezam edilə və yeni xidmət yerinə köçürülə bilər”.
“Heç bir qiymət artımından söhbət getmir. Qiymət tənzimlənməsi Tarif Şurası tərəfindən həyata keçirilir”.
Bunu Modern.az-a açıqlamasında Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) mətbuat katibi Mais Ağayev 125 saylı avtobusda gedişhaqqının 40 qəpik olması ilə bağlı narazılıqlara münasibət bildirərkən deyib.
O qeyd edib ki, 125 nömrəli müntəzəm marşrut xətti üzrə avtobusların hərəkət sxemi vətəndaşların çoxsaylı müraciətləri nəzərə alınmaqla dəyişdirilib:
“Nəticə etibari ilə Lökbatan qəsəbəsi sakinlərinin birbaşa müntəzəm marşrut xətti ilə şəhər mərkəzinə gediş-gəlişi təmin olundu. Belə olan halda marşrutun ümumi dövr uzunluğu 47.3 km təşkil etdi. Tarif Şurasının da qərarına əsasən qəsəbələrarası və şəhərətrafı marşrutlarda dövrün uzunluğunun yarısı 15 km-dən 30 km-dək (30 km daxil olmaqla) olarsa, tarif 40 qəpik hesablanır. Yəni 125 nömrəli marşrutun dövr uzunluğunun yarısı 23.6 km təşkil etdiyi üçün gedişhaqqı 40 qəpiyə düşür.
Bununla yanaşı qeyd edim ki, 125 nömrəli xətt üzrə dəyişiklikdən əvvəl sakinlər Lökbatan qəsəbəsindən şəhər mərkəzinə gedərkən 60 qəpik xərcləyirdilərsə, hazırda bunun üçün 40 qəpik ödəyirlər. Daha rahat və müasir avtobuslardan istifadə edirlər”,- deyə BNA rəsmisi qeyd edib.
"Yol hərəkətinin təhlükəsizliyinə dair" (2019-2023) Dövlət Proqramında məqsəd nəqliyyatla bağlı təhlükəsizliyin təmin edilməsidir. Belə ki, məhz bu proqram çərçivəsində Azərbaycanda ekoloji təmiz avtomobillərdən istifadənin təşviq edilməsi, köhnə nəqliyyat vasitələrinin, xüsusilə də dizel mühərrikli avtomobillərin istismarının mərhələlərlə məhdudlaşdırılması istiqamətində işlər görülür.
Bu barədə Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin Ekoloji Siyasət şöbəsinin müdiri Rasim Səttarzadə bildirib.
O qeyd edib ki, proqramda bir neçə istiqamət nəzərdə tutulub. Bunlardan biri də ətraf mühitə və insan sağlamlığına mənfi təsirin azaldılmasıdır.
Azərbaycanda dizel mühərrikli avtomobillərin istismarının tədricən məhdudlaşdırılması birmənalı qarşılanmır.
Nəqliyyat məsələri üzrə ekspert Eldəniz Cəfər Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, dizel mühərrikli avtomobillərin istismarına qadağanın qoyulması aktual məsələ deyil.
O deyib ki, bu, həm müəyyən bir vaxt tələb edir, həm də heç kimi dizel mühərrikli avtomobildən istifadə etməməyə məcbur etmək olmaz.
"Artıq Avropa İttifaqının bəzi ölkələrində bu proses baş verir. Bəzi şəhərlərdə dizel mühərrikli avtomobilləri idarə edənlərə cərimələr tətbiq edilir. Lakin həmin ölkələrdə alternativlər var. Benzinlə işləyən, hibrid və s. avtomobillər idarə edilir. Dövlət vətəndaşı yeni avtomobil almağa təşviq edir və bunu stimullaşdırır. Həmin ölkələrdə bank kreditlərinin faizləri azdır, avtokreditləşmə çox ucuzdur. İnsanlar köhnə avtomobillərini verib, yeni avtomobil almaqda heç bir çətinlik çəkmirlər", - deyən ekspert vurğulayıb ki, Azərbaycanda bu proses qəlizdir.
Belə ki, ölkədə yeni avtomobil almaq hər vətəndaş üçün əlçatan deyil. Çünki o, avtomobil almaq üçün kredit götürməlidir. Ancaq kredit faizləri çox yüksək olduğu üçün vətəndaşlar avtomobil ala bilmirlər.
Elə bu səbəbdən də dizel mühərrikli avtomobillərin istimarına qadağa qoyulması hələ ki aktual deyil.
"Azərbaycan neft-qaz ölkəsidir. Xüsusilə Bakı və Abşeronda sənaye müəssisələri cəmləşib. Sənayedə isə dizel mühərrikli avtomobillərdən istifadə edilir. Çünki digər yanacaqla çalışan avtomobillərdən istifadə qadağandır. Dizel mühərrikli avtomobillərdə yanma, alışma və partlama riski daha az olduğuna görə dizel mühərrikli avtomobillərdən istifadə edilir", - deyə E.Cəfər bildirib.
Ekspert Elməddin Muradlı isə bildirib ki, dizel mühərrikli avtomobillərin istismarına qadağa hər ölkə üçün əlverişli ola bilməz. "Azərbaycanda Dövlət Gömrük Komitəsi avtomobil bazarını elə bir iflic vəziyyətə salıb ki, dizel və ya benzinlə çalışan hər hansı bir avtomobili istismardan çıxarmaq vəziyyəti qəlizləşdirə bilər. Düzdür, dizel mühərrikli avtomobillər ekologiyaya ciddi zərər vurur. Eyni zamanda dizelin keyfiyyəti də sual altındadır. Belə avtomobillərin atmosferə atdığı zərərli qazlar müxtəlif xəstəliklərə səbəb olur".
Ekspert vurğulayıb ki, benzin və elektriklə çalışan avtomobillərin vergi və gömrük rüsumları azaldılsa, ola bilsin ki, dizel mühərrikli avtomobillərin ölkəyə gətirilməsi məhdudlaşdırılsın.
E.Muradlının sözlərinə görə, Nazirlər Kabinetinin 73 saylı qərarına görə, 2022-ci ildən Azərbaycana dizel mühərrikli avtobusların gətirilməsinə qadağa qoyulur.
"Bu məsələdə ortaq yolu tapmaq lazımdır. Zorla məhdudiyyət qoymaq olmaz", - deyə o bildirib.
Xatırladaq ki, Çin, Hindistan, Fransa, İngiltərə, Norveç fərqli tarixlərdə benzin və dizel mühərrikli avtomobillərin istismar edilməsinə qadağa qoymağı planlaşdırır.
Beynəlxalq Enerji Agentliyinin məlumatına görə, artıq 8 ölkədə bu istiqamətdə planlar hazırlanır. Bu ölkələr Avstriya, Danimarka, İrlandiya, İspaniya, Niderland, Yaponiya, Cənubi Koreya, Portuqaliyadır.
Mütəxəssislərə görə, havanı daha çox dizel və benzin mühərrikli avtomobillər çirkləndirir.
Ölkədə yol-nəqliyyat hadisələrinin elektron məlumat bazası yaradılacaq. Nəticədə avtoqəzaların başvermə səbəbləri və hadisənin nəticələri barədə daha müfəssəl məlumat toplanacaq. Yeni sistem sayəsində sığorta ödənişləri də daha tez həyata keçiriləcək. Yol-xeber.az xəbər verir ki, elektron məlumat bazasının yaradılması "Yol hərəkətinin təhlükəsizliyinə dair" Dövlət Proqramında nəzərdə tutulub. Hazırda "Yol-nəqliyyat hadisələri" elektron məlumat bazasının yaradılması istiqamətində iş gedir. Baza hazır olduqdan sonra qəza baş verdikdə hadisə yerinin şəkli dərhal yerində çəkilib sistemə ötürüləcək və təqsirkar tərəfin inzibati məsuliyyətə cəlb edilməsi ilə bağlı protokol tərtib oluncaq.
Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin şöbə rəisi Kamran Əliyev bildirib ki, məlumat bazasında hadisələrin elektron xəritəsi də yaradılacaq və onun köməyi ilə qəza nöqtələrinin vizual görüntüsünü əldə etmək mümkün olacaq.
Bu məlumat bazasının yaradılması sığorta ödənişlərinin tez bir zamanda köşürülməsinə də kömək edəcək.
Kamran Əliyevin sözlərinə görə, Dövlət Proqramında hadisə yerinə müvafiq qəza-xilasetmə bölmələrinin qısa müddətdə çatması və daha operativ əlaqələndirməni təmin etmək üçün təlimlərin keçirilməsi də nəzərdə tutulub. Belə təlimlərdən biri ötən ilin sonunda Gəncədə keçirilib və digər bölgələrdə də davam etdiriləcək.
"Yol-xeber.az" qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, medal və bayraq şəhidin atası Əlimürsəl Fərzəliyeva Dövlət Sərhəd Xidmətinin rəisi Elçin Quliyevin adından təqdim edilib.
Qeyd edək ki, şəhid F. Fərzəliyev bu gün doğulduğu Ucar rayonunun Alpı kəndində torpağa tapşırılıb.