|
Qış cədvəli çərçivəsində “Buta Airways” aviaşirkəti Bakı-Tehran-Bakı istiqamətində gündəlik reyslər həyata keçirir və hazır ki mərhələdə bu istiqamət üzrə reyslərin cədvəlinə dəyişiklik edilməsi planlaşdırılmır.
“Buta Airways”dən “APA-Economics”ə verilən məlumata görə, hər hansı bir dəyişiklik olduğu təqdirdə aviaşirkət rəsmi rabitə kanalları vasitəsilə cəmiyyəti məlumatlandıracaq.
Qeyd edək ki, bu gün göyərtəsində 180 sərnişin olan Ukraynaya məxsus “Boeing 737” tipli sərnişin təyyarəsi “texniki nasazlıq” səbəbindən Tehranın İmam Xomeyni adına beynəlxalq hava limanında qəzaya uğrayıb.
"Yol-xeber.az" Yenisabah-a istinadən xəbər verir ki, İlkin Əhmədov əvvəlcə 2011-ci ildə Nuşirəvan Səfərovun ATV rəhbərliyinə zəngindən sonra işdən çıxarıldığını xatırladıb.
“Dünən işdən çıxarılan Bakı şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin rəisi Nuşirəvan Səfərov 2011-ci ildə ATV-nin o vaxt prezidenti olan Tağı İbrahimova zəng edib demişdi ki, İlkin məni aylıq 3000 manat tasa qoymaq istəyib, mən də verməmişəm, başlayıb tənqid etməyə. Mənim də Eldar Mahmudov kimi vaxtlarım olub e! Bütün məmurları tasa qoymuşdum!
Təbii ki, işdən çıxarıldım. Axı o boyda idarə rəisi, polkovnik yalan deyə bilməz!”, -deyə İlkin Əhmədov bildirib.
O, daha sonra Nuşirəvan Səfərovun işdən çıxarılmasının səbəblərinə toxunaraq bildirib: “İndi onun işdən çıxarılmasının əsl səbəbi barədə!!! Məndə olan məlumata görə, Səfərovun qeydiyyatda olmayan 10-dan artıq radarın quraşdırılmasında əli olub və nazir də ona görə işdən çıxarıb. Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin alay komandiri Balakişi Əhmədovun buna dəxli var, ya yox, yalan deyərəm. Hələlik bu qədər”.
İlkin Əhmədov hazırda “Access Bank” QSC-nin mətbuat ximdətinin rəhbəri vəzifəsində çalışır.
“Binəqədi rayonu Əliheydər Qarayev küçəsində yaşayış evinin talandıqdan sonra yandırılması ilə bağlı iddialar araşdırılır”.
Bu barədə Bakı Şəhər Baş Polis İdarəsinin (BŞBPİ) Mətbuat Xidmətinin rəisi, polis mayoru Elşad Hacıyev bildirib ki, faktla bağlı Binəqədi RPİ İstintaq şöbəsində CM-nin 186.2.2 (əmlakı qəsdən məhvetmə və ya zədələmə - yandırmaqla, partlatmaqla və ya başqa ümumi təhlükəli üsulla törədildikdə və ya ağır nəticələrə səbəb olduqda) maddəsi ilə cinayət işi başlanıb.
E.Hacıyev vurğulayıb ki, cinayət işi üzrə bütün halların tam, hərtərəfli və obyektiv araşdırılmasını təmin etmək məqsədilə Bakı Şəhər BPİ-nin İstintaq və Təhqiqat İdarəsinin nəzarətindədir: “Cinayət-prosessual qanunvericiliyin tələblərinə müvafiq olaraq hadisə yerinə baxış keçirilib, müvafiq ekspertizalar təyin edilib. Hazırda digər zəruri istintaq-əməliyyat tədbirləri davam etdirilir”.
Qeyd edək ki, saytların birində 2 gün əvvəl Binəqədi rayonu Əliheydər Qarayev küçəsində evin qarət olunduqdan sonra yandırıldığı barədə xəbər yayılıb.
“Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu xəttinin işə düşməsi ölkələrarası ticarətin inkişafına səbəb olub”.
Bunu “Report”a açıqlamasında Türk Dünyası Parlamentlər Birliyinin baş koordinatoru, Türkiyənin Azərbaycandakı keçmiş səfiri Hulusi Kılıç deyib.
Onun sözlərinə görə, "Dəmir İpək Yolu" adlandırılan BTQ 21-ci əsrin ən böyük layihəsidir: “Layihənin məqsədi Gürcüstan üzərindən Türkiyə ilə Azərbaycan arasında dəmir yolu bağlantısını qurmaq, beləliklə, sərnişin və yükləri Azərbaycandan Orta Asiyaya və Çinə, həmçinin digər istiqamətdən Türkiyə üzərindən Avropaya çatdırmaqdır. Layihə Azərbaycan-Gürcüstan və Türkiyə üzərindən Pekin və London arasında dəmir yolu xətti quraraq karqo və yükdaşıma məqsədinə istiqamətlənib. BTQ dəmir yolu xəttinin yaradılması ilə bağlı işlərə mən Bakıda səfir ikən başlanılmışdı, bu baxımdan layihə mənim üçün xüsusi önəm kəsb edir. Buna görə layihənin icrası ilə bağlı bütün mərhələləri yaxından izləmişəm. BTQ Azərbaycan və Türkiyə prezidentlərinin təşəbbüsləri və əməkdaşlıqları nəticəsində reallaşıb. Bununla üç ölkə arasında yaxın və məhsuldar əməkdaşlıq həyata keçirilib. Layihənin reallaşması üçün Azərbaycan Gürcüstana çox aşağı faizlə kredit verib və bütün reallaşma mərhələlərini yaxından izləyib".
O əlavə edib ki, gələcəkdə BTQ ilə daşınacaq yüklərin miqdarı çox olacaq və yükdaşıma tarifləri daha da sərfəli olacaq: "Həmçinin çatdırılma müddəti qısaldılacaq, beləliklə, məhsulların maya dəyərinin aşağı düşməsinə səbəb olacaq. Bu vəziyyət az da olsa, məhsulların qiymətini azaldacaq. BTQ dəmir yolu xətti Azərbaycan üçün nə qədər vacib əhəmiyyət daşıyırsa, Türkiyə üçün də bir o qədər əhəmiyyətə malikdir. Nəticədə əsrin ən böyük dəmir yolu xətti layihəsinin Türkiyə və Azərbaycan arasında ticarət dövriyyəsinin, ümumilikdə, dünyada ticarətin inkişafına qatqıları olacaq. Həmçinin layihənin reallaşdırılması bir daha iki qardaş ölkə arasında əməkdaşlığın önəmini və gücünü dünyaya sübut edib. Bu mənada Azərbaycanın ərazisinin təcavüzə məruz qalmasına baxmayaraq, dünyaya energetika layihələrində olduğu kimi, dəmir yolu layihəsində də potensialını göstərib”.
Xatırladaq ki, BTQ 30 oktyabr 2017-ci ildə açılıb. Dəmir yolu xətti Asiya və Avropanın dəmir yol şəbəkələrinin birləşdirilməsini təmin edir. Bu təkcə 3 ölkə arasında deyil, həm də Asiya ilə Avropa arasında ən qısa yoldur. BTQ yüklərin daşınmasına sərf edilən vaxtı 2 dəfədən çox qısaltmağa imkan verir. BTQ dəmir yolu Mərkəzi Asiya ölkələrinin – Türkmənistan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan, Tacikistan və Əfqanıstanın Avropa və dünya bazarlarına çıxışını asanlaşdırır. Ümumi uzunluğu 846 kilometr olan BTQ-nin 504 kilometrlik hissəsi Azərbaycanın ərazisinə düşür. Dəmir yolu xəttinin 263 kilometri Gürcüstandan keçir. Yolun 79 kilometri isə Türkiyə ərazisindədir. Bu yol vasitəsilə birinci mərhələdə 5 milyon ton, ondan sonrakı mərhələdə 17 milyon ton, ondan sonra isə daha böyük həcmdə yüklərin daşınması nəzərdə tutulur.
Bakı Şəhər Baş Polis İdarəsinin Dövlət Yol Polisi İdarəsinin rəisi vəzifəsinə təyinat olub.
Avtosfer.az xəbər verir ki, bu vəzifəyə polis polkovniki Rəşid Piriyev təyin edilib.
Bu təyinata qədər R.Piriyev Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin rəis müavini vəzifəsində çalışırdı. Ondan əvvəl isə Beyləqan Rayon Polis Şöbəsinin rəisi olub.
Qeyd edək ki, Rəşid Piriyev Qarabağ veteranıdır. Döyüşlərdə iştirak edib. Bir qardaşı isə şəhid olub.
Xatırladaq ki, ötən gün Bakı Şəhər Baş Polis İdarəsinin Dövlət Yol Polis İdarəsinin rəisi, polis polkovniki Nuşirəvan Səfərov vəzifəsindən azad olunub.
Respublikanın cənub zonasında müşahidə edilən güclü dumanla əlaqədar Bakı-Astara magistralının cənub hissəsində nəqliyyatın hərəkətində çətinliklər yaranıb. Yol-xeber.az “Report”a istinadən xəbər verir ki, magistalın Astara, Lənkəran, Masallı, Cəlilabad, Biləsuvar, Salyan rayonlarında qatı dumanla əlaqədar avtomobillərin hərəkətində maneələr yaranıb. Bu səbəbdən bəzi sürücülər nəqliyyat vasitələrini yolun kənarında saxlayaraq dumanın çəkilməsini gözləyiblər. Xüsusən magistral yolun Biləsuvar rayonundan keçən ərazisində nəqliyyatın hərəkəti məhdudlaşıb.
Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin yol patrul xidmətinin əməkdaşları duman səbəbindən gücləndirilmiş iş rejiminə keçiblər. Yol patrul xidmətinin əməkdaşları hərəkətdə olan bir sıra nəqliyyat vasitələrini müşayiət ediblər.
Bu gün qadağan işarəsi altında avtomobili saxlamaq ən çox yayılan qanun pozuntularından biridir, qeyri-qanuni yerdə parklamaya görə cərimə mövzusu isə hər zamankından daha aktualdır. Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA) bu məsələni diqqətlə izləyir və yol qaydalarının bu formada pozulmasına operativ şəkildə reaksiya göstərir. Bir çox hallarda iş cərimə yazılması ilə bitmir, hətta avtonəqliyyat vasitəsinin cərimə meydançasına aparılması ilə nəticələnir.
Parklamanı qadağan edən işarələr altında nəqliyyat vasitəsini saxlamaq birmənalı şəkildə olmaz və heç kim bununla mübahisə etmir. Bəs “parkovka” yerinin qanuni olduğu halda bu ərazinin yaxınlığında yerləşən obyektin sahibi onu "özəlləşdirib”sə, nə etmək lazımdır?
Son vaxtlarda dost-tanışdan tez-tez eşidirəm, hətta özüm də dəfələrlə şahidi olmuşam ki, avtomobili park edərkən yaxınlıqdakı obyektdən mühafizəçi çıxaraq “Bizim mağazamıza, gözəllik salonumuza, restoranımıza gəlmisiniz” sualı ilə müraciət edir. Cavabınız mənfidirsə, sizdən bu parklama yerini boşaltmağınız xahiş olunur, oranın guya obyektə məxsus olduğu bildirilir və imtina edəcəyiniz təqdirdə evakuator çağırılacağı, geri dönəcəyiniz ana qədər avtomobilin artıq olmayacağı ilə bağlı təhdidlər başlayır.
Avtosfer.az xəbər verir ki, bu cür halların nə qədər qanuni olduğunu və belə hallarda kimə müraciət edilməli olduğunu müəyyənləşdirmək üçün “Report” İnformasiya Agentliyi müvafiq strukturlarla əlaqə saxlayıb.
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin mətbuat katibi İsrafil Kərimov ötən ilin aprel ayından bəri avtomobillərin parklanması ilə ilə bağlı bütün məsələlər BNA-nın öhdəliyinə verildiyini vurğulayaraq bildirib ki, şəxsi obyektin sahibi kiməsə avtomobilinin obyekti qarşısında park etməyi qadağan etmək və ya ərazinin rəsmi ona aid olmadığı təqdirdə parklama üçün ödəniş etməyinizi tələb etmək hüququna malik deyil.
Öz növbəsində, Bakı Nəqliyyat Agentliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev bildirib ki, şəxsi obyektlər tərəfindən dayanacaq yerlərinin “özəlləşdirilməsi” qanunsuzdur: "Əgər bu ərazi parklanma üçün nəzərdə tutulubsa, o zaman şəxsi obyektin hansısa nümayəndəsinin avtomobilinizi orada saxlamağınıza qadağa qoymaq hüququ yoxdur. Yəni heç kimdən icazə istəmədən avtomobilinizi rahat şəkildə park edə bilərsiniz”.
Şəxsi obyektin nümayəndəsinin avtomobil sahibinin yoxluğunda evakuator çağırıb avtomobili cərimə meydançasına göndərməsinin mümkün olub-olmaması barədə suala cavabında M.Ağayev qeyd edib ki, evakuator yalnız qanunsuz yerdə saxlama olduğu halda maşını cərimə meydançasına apara bilər: “Ancaq bu ərazidə parklanmaya icazə verilirsə və bu yalnız obyekt sahibinin şıltaqlığıdırsa, heç kim avtomobilinizə toxunmayacaq”.
Öz növbəsində, Bakı Şəhər Baş Polis İdarəsinin Dövlət Yol Polisi İdarəsinin bölmə rəisi Vaqif Əsədov bildirib ki, sürücü avtomobilini parklanmaya icazə verilən ərazidə düzgün park edibsə, kim şəkil çəkib, evakuator çağırmasından asılı olmayaraq, bu sürücüyə heç bir inzibati cərimə tətbiq edilməyəcək. “Təəssüf ki, obyekt nümayəndələrinin bu cür davranışı şəxsi maraqları ilə əlaqədardır, lakin icazə verilən ərazidə düzgün park edilmiş avtomobil sürücülərinin çəkinəcəyi bir şey yoxdur”, - deyə o əlavə edib.
“Belə hallarla qarşılaşdıqda hara şikayət etmək lazımdır” sualına isə "Report"a açıqlamasında vəkil Səməd Vəkilov cavab verib. Onun sözlərinə görə, obyekt sahibi məkan qarşısındakı park yerinin ona aid olduğunu bəyan edirsə, müvafiq sənədləri təqdim etməlidir: “Əgər obyektin bu əraziyə sahib olması ilə bağlı rəsmi sənədləri yoxdursa, o zaman obyektin sahibi vətəndaşın hüquqlarını pozaraq ərazini qanunsuz zəbt edir. Belə hallarla qarşılaşdıqda polisə, Bakı Nəqliyyat Agentliyinə, eləcə də icra hakimiyyəti orqanlarına müraciət edə bilərsiniz”.
Azərbaycanda “Yol-nəqliyyat hadisələri” elektron məlumat bazası yaradılacaq. Bu barədə Baş Dövlət Yol Polis İdarəsinin Yol-Patrul Xidməti şöbəsinin rəisi Kamran Əliyev məlumat verib.
Yaradılacaq elektron bazada nəqliyyat vasitəsinin buraxılış ilindən başlayaraq, ölkə qeydiyyatı, onun aktiv təhlükəsizlik avadanlığının mövcud və ya işlək vəziyyətdə olub-olmaması, hava şəraiti, yol örtüyünün vəziyyəti, sükanın hansı tərəfdə olması, səfər, yaxud səyahətin məqsədi və sair məlumatlar toplanacaq. Bunun nəticəsində hadisələrin daha ətraflı təhlilinə, habelə bir sıra xarici ölkələr arasında yol-nəqliyyat hadisələri üzrə məlumatların müqayisə edilməsinə imkan yaradacaq.
Eyni zamanda, həmin bazadakı məlumatlar əsasında həm də hadisələrin elektron xəritəsini yaratmaq mümkün olacaq və elektron xəritənin köməyi ilə ölüm, xəsarət və maddi zərərlə nəticələnmiş qəza nöqtələrinin vizual görüntüsünü əldə etmək mümkün olacaq, analizlərin aparılması işi daha da təkmilləşəcək”.
Yeni sistemlə bağlı Sherg.az-a danışan “Avtosfer.az”saytının baş redaktoru, nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, elektron məlumat bazasının yaradılması yol hərəkəti təhlükəsizliyinin təmin edilməsinə öz töhfəsini verə bilər.
Ekspert qeyd edib ki, bu, yol hərəkətinin təhlükəsizliyinə dair dövlət proqramında nəzərdə tutulub:
“Bununla bağlı aidiyyəti qurumlara müəyyən tapşırıqlar və tövsiyələr verilib. Məlumat bazasında bütün yol-nəqliyyat hadisələri öz əksini tapır. Həmin hadisələrin təhlili, baş vermə səbəbləri və.s məsələlər sistemə yerləşdirilir. Amma hadisə ilə bağlı aparılan təhlillər sadəcə formal xarakter daşımamalıdır. Aidiyyəti qurumlar düşünməsinlər ki, elektron sistemə sadəcə nəqliyyat hadisələri ilə bağlı məlumatları yerləşdirməklə işi tamamlayırlar. Dünya təcrübəsində bu məsələyə yanaşma başqa cürdür. Yanaşmalar ondan ibarətdir ki, qəza baş verirsə, hadisənin səbəbləri araşdırılır və qarşısını ala biləcək addımlar atılır. Bu addımlar atılmayacaqsa, elektron məlumat bazasına, təhlillərə ehtiyac yoxdur”.
E.Muradlı bildirib ki, bəzən qəzaya səbəb olaraq müxtəlif arqumentlər əsas gətirilir:
“Məsələn, sürücü manevr qaydasını pozaraq qəza törətdi və maşın yoldan çıxaraq aşdı. Məntiqlə yanaşanda yol polislərinin də haqlı olduğunu görürük. Sürücünün nə üçün idarəetməni itirməsi aşardırılmalıdır. Sürücü yuxuladısa bunun üçün tədbir görmək lazımdır, yox əgər telefonla danışırdı, yüksək sürətlə hərəkət edirdi və ya başqa problem var idi. Yəni, əsas məsələ hadisənin baş vermə səbəbi aydınlaşandan sonra həll yolları axtarılmalıdır. Maşın ağaca və ya divara dəydisə, bunun niyə baş verməsi araşdırılmalıdır. Qəza baş verən yerdə işlər görülməlidir, ekspertiza aparılmalıdır. Problem ağacdırsa, ağacı kəsib atmaq lazımdır. Yol hərəkətinin təşkilində problem varsa, bunu aradan qaldırmaq lazımdır ki, maşın gedib ağaca dəyməsin. Yoxsa məlumat bazası yaradıb məlumatları ora yerləşdirməklə iş həll olunmur.
Neçə dəfələrlə təklif vermişəm və dəvət etmişəm ki, gedib yol-nəqliyyat hadisələrinə səbəb olan bir çox yerlərə baş çəkək. Həmin ərazilər böyük təhlükələrə səbəb olur. Məsələn, Koroğlu Rəhimov küçəsi ilə Həsən Əliyev küçəsinin kəsişməsi, Prezident iqamətgahının qarşısında demək olar ki, hər gün qəza baş verir. Səbəb də məlumdur. Amma gedib hadisəni təhlil edib qarşısını almaq üçün tədbir görülmür. Rəşid Behbudov və 28 May küçəsində də belə təhülkəli ərazilər var. Problemli ərazilərimiz çoxdur. Bakı-Qazax yolu da olduqca təhlükəlidir. Bəzən sürücülər zaraftala deyirlər ki, “yol o qədər hamardır ki, adam sükan arxasında yuxulayır”. Onda belə çıxır ki, gedib yolu qazmaq lazımdır ki, sürücülər yuxulamasın? Bu məsələnin həlli üçün ciddi tədqiqatlar aparılmalı və poblemin həll yolu tapılmalıdır”.
Beyləqan Rayon Polis Şöbəsinin əməkdaşları tərəfindən Yeni ilin gəlişi münasibəti ilə torpaqlarımızın müdafiəsi uğrunda canından keçmiş aprel şəhidlərinin ailələrinə bayram sovqatları paylanılıb. DİN Mətbuat Xidmətinin Bərdə regional qrupundan Yol-xeber.az-a verilən məlumata görə, bu məqsədlə polis əməkdaşları rayonda yaşayan şəhid ailələrini ziyarət ediblər, onlara ərzaq məhsullarından ibarət sovqatlar təqdim olunub, bayram münasibətilə təbrik ediblər.
Beyləqan RPŞ-nin şəxsi heyəti tərəfindən həyata keçirilən bu yardım kompaniyası şəhid ailələri tərəfindən müsbət qarşılanıb, onlar göstərilən bu diqqət və qayğıya görə, polis əməkdaşlarına öz minnətdarlıqlarını bildiriblər.