![]() |
|
Azərbaycana idxal ediləcək ət və ət məhsulları ilə bağlı yeni tələb qoyulub.
Bu, Nazirlər Kabinetinin qərarı ilə təsdiqlənən “Azərbaycan Respublikasının gömrük ərazisinə idxal olunması üçün təhlükəsizliyini təsdiq edən müvafiq sənədlə müşayiət edilməli olan qida və yem məhsullarının Siyahısı”nda əksini tapıb.
Qərara əsasən, Azərbaycan Respublikasının gömrük ərazisinə idxal olunması üçün təhlükəsizliyini təsdiq edən müvafiq sənədlə müşayiət edilməli ət, toyuq və hindişka məhsulları aşağıdakılardır:
Sıra №-si |
Malların adları və ya kateqoriyaları |
XİF MN üzrə kod |
1. |
İribuynuzlu mal-qara ətinin təzə və ya soyudulmuş cəmdəkləri və şaqqaları |
0201 10 |
2. |
İribuynuzlu mal-qara ətinin təzə və ya soyudulmuş sümüklü parçaları |
0201 20 |
3. |
İribuynuzlu mal-qara ətinin təzə və ya soyudulmuş sümüksüz parçaları |
0201 30 |
4. |
İribuynuzlu mal-qara ətinin dondurulmuş cəmdəkləri və şaqqaları |
0202 10 |
5. |
İribuynuzlu mal-qara ətinin dondurulmuş sümüklü digər parçaları |
0202 20 |
6. |
İribuynuzlu mal-qara ətinin dondurulmuş sümükdən ayrılmış əti |
0202 30 |
7. |
Təzə və ya soyudulmuş donuz ətinin cəmdəkləri və şaqqaları |
0203 11 |
8. |
Təzə və ya soyudulmuş donuz ətinin sümüklü budları, kürəkləri və onların parçaları |
0203 12 |
9. |
Təzə və ya soyudulmuş donuz ətinin digər hissələri |
0203 19 |
10. |
Dondurulmuş donuz ətinin cəmdəkləri və şaqqaları |
0203 21 |
11. |
Dondurulmuş donuz ətinin sümüklü budları, kürəkləri və onlardan parçalar |
0203 22 |
12. |
Dondurulmuş donuz ətinin digər hissələri |
0203 29 |
13. |
Təzə və ya soyudulmuş quzu ətinin cəmdəkləri və şaqqaları |
0204 10 |
14. |
Təzə və ya soyudulmuş qoyun ətinin cəmdəkləri və şaqqaları |
0204 21 |
15. |
Təzə və ya soyudulmuş qoyun ətinin digər sümüklü parçaları |
0204 22 |
16. |
Təzə və ya soyudulmuş sümüksüz qoyun əti |
0204 23 |
17. |
Dondurulmuş quzu ətinin cəmdəkləri və şaqqaları |
0204 30 |
18. |
Dondurulmuş qoyun ətinin cəmdəkləri və şaqqaları |
0204 41 |
19. |
Dondurulmuş qoyun ətinin sümüklü digər parçaları |
0204 42 |
20. |
Dondurulmuş sümüksüz qoyun əti |
0204 43 |
21. |
Təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş keçi əti |
0204 50 |
22. |
Atların, ulaqların, qatırların və ya at qatırlarının təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş əti |
0205 00 |
23. |
İribuynuzlu mal-qaranın təzə və ya soyudulmuş qida üçün yararlı olan ətinin əlavə məhsulları |
0206 10 |
24. |
Dondurulmuş iribuynuzlu mal-qaranın dilləri |
0206 21 |
25. |
Dondurulmuş iribuynuzlu mal-qaranın qaraciyəri |
0206 22 |
26. |
Dondurulmuş iribuynuzlu mal-qaranın qida üçün yararlı olan ətinin digər əlavə məhsulları |
0206 29 (0206 29 100 0 istisna olmaqla) |
27. |
Donuzların təzə və ya soyudulmuş qida üçün yararlı olan ətinin əlavə məhsulları |
0206 30 |
28. |
Donuzların dondurulmuş qaraciyəri |
0206 41 |
29. |
Donuzların dondurulmuş qida üçün yararlı olan ətinin digər əlavə məhsulları |
0206 49 |
30. |
Qoyunun, keçinin, atların, ulaqların, qatırların və at qatırlarının təzə və ya soyudulmuş qida üçün yararlı olan ətinin əlavə məhsulları |
0206 80 (0206 80 100 0 istisna olmaqla) |
31. |
Qoyunun, keçinin, atların, ulaqların, qatırların və at qatırlarının dondurulmuş qida üçün yararlı olan ətinin əlavə məhsulları |
0206 90 (0206 90 100 0 istisna olmaqla) |
32. |
Ev toyuqlarının (Gallus domesticus) hissələrə ayrılmamış, təzə və ya soyudulmuş əti |
0207 11 |
33. |
Ev toyuqlarının (Gallus domesticus) hissələrə ayrılmamış, dondurulmuş əti |
0207 12 |
34. |
Ev toyuqlarının (Gallus domesticus) təzə və ya soyudulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 13 |
35. |
Ev toyuqlarının (Gallus domesticus) dondurulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 14 |
36. |
Hindtoyuğunun hissələrə ayrılmamış, təzə və ya soyudulmuş əti |
0207 24 |
37. |
Hindtoyuqlarının hissələrə ayrılmamış dondurulmuş əti |
0207 25 |
38. |
Hindtoyuğunun təzə və ya soyudulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 26 |
39. |
Hindtoyuğunun dondurulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 27 |
40. |
Ördəklərin hissələrə ayrılmamış, təzə və ya soyudulmuş əti |
0207 41 |
41. |
Ördəklərin hissələrə bölünməmiş, dondurulmuş əti |
0207 42 |
42. |
Ördəklərin təzə və ya soyudulmuş yağlı qaraciyəri |
0207 43 |
43. |
Ördəklərin təzə və soyudulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 44 |
44. |
Ördəklərin dondurulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 45 |
45. |
Qazların hissələrə ayrılmamış, təzə və ya soyudulmuş əti |
0207 51 |
46. |
Qazların hissələrə bölünməmiş, dondurulmuş əti |
0207 52 |
47. |
Qazların təzə və ya soyudulmuş yağlı qaraciyəri |
0207 53 |
48. |
Qazların təzə və ya soyudulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 54 |
49. |
Qazların dondurulmuş cəmdək hissələri və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 55 |
50. |
Firəngtoyuqlarının təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş əti və qida üçün yararlı ətin əlavə məhsulları |
0207 60 |
51. |
Evdovşanlarının və ya dovşanların təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş əti və ətin qida üçün yararlı olan əlavə məhsulları |
0208 10 |
52. |
Primatların təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş əti və ətin qida üçün yararlı olan əlavə məhsulları |
0208 30 |
53. |
Balinaların, delfinlərin və dəniz donuzlarının (Cetacea məməlilər dəstəsi), lamantinlərin və dyoqonların (Sirenia məməlilər dəstəsi), suitilərin, dəniz şirlərinin və morjların (Pinnipedia yarımdəstəsinin məməliləri) təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş əti və ətin qida üçün yararlı olan əlavə məhsulları |
0208 40 |
54. |
Sürünənlərin (ilanlar və tısbağalar da daxil olmaqla) təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş əti və ətin qida üçün yararlı olan əlavə məhsulları |
0208 50 |
55. |
Dəvələrin və dəvəkimilər fəsiləsinin digər heyvanlarının (Camelidae) təzə, soyudulmuş və ya |
0208 60 |
|
dondurulmuş əti və ətin qida üçün yararlı olan əlavə məhsulları |
|
56. |
Təzə, soyudulmuş və ya dondurulmuş digər ətlər və ətin qida üçün yararlı olan əlavə məhsulları (ev göyərçinləri, ov heyvanları, şimal maralı və digərləri) |
0208 90 |
57. |
Əridilməmiş və ya digər üsulla hasil edilməmiş, təzə, soyudulmuş, dondurulmuş, duzlu, duzlu suda olan, qurudulmuş və ya hisə verilmiş yavan ətdən ayrılmış donuz piyi |
0209 10 |
58. |
Əridilməmiş və ya digər üsulla hasil edilməmiş, təzə, soyudulmuş, dondurulmuş, duzlu və ya duzlu suda olan qurudulmuş və ya hisə verilmiş yavan ətdən ayrılmış ev quşunun piyi |
0209 90 |
59. |
Duzlu, duzlu suda olan, qurudulmuş və ya hisə verilmiş donuz ətinin sümüklü budları, kürəkləri və onların parçaları |
0210 11 |
60. |
Duzlu, duzlu suda olan, qurudulmuş və ya hisə verilmiş donuz ətinin döş hissəsi və onun parçaları |
0210 12 |
61. |
Duzlu, duzlu suda olan, qurudulmuş və ya hisə verilmiş donuz ətinin digər hissələri |
0210 19 |
62. |
Duzlu, duzlu suda olan, qurudulmuş və ya hisə verilmiş, sümüklü və ya sümüksüz iribuynuzlu mal- qara əti |
0210 20 |
Prezident İlham Əliyev Gədəbəy rayonunun Kiçik Qaramurad‒Cəfərli‒Əyrivəng‒Alnabat‒Kərimli‒İnəkboğan‒Göyəmli‒Şınıx‒Göyəlli‒Çobankənd‒Şahdağ‒Çiçəkli avtomobil yolunun əsaslı təmiri ilə bağlı Sərəncam imzalayıb.
Sərəncama əsasən, on yeddi min nəfər əhalinin yaşadığı 19 yaşayış məntəqəsini birləşdirən Kiçik Qaramurad‒Cəfərli‒Əyrivəng‒Alnabat‒Kərimli‒İnəkboğan‒Göyəmli‒Şınıx‒Göyəlli‒Çobankənd‒Şahdağ‒Çiçəkli avtomobil yolunun əsaslı təmiri məqsədilə 2 milyon manat Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinə ayrılıb.
Maliyyə Nazirliyinə bu Sərəncamın 1-ci hissəsində göstərilən məbləğdə maliyyələşməni təmin etmək, İqtisadiyyat Nazirliyi bu Sərəncamın 1-ci hissəsində göstərilən avtomobil yolunun əsaslı təmirinin başa çatdırılması üçün zəruri olan maliyyə vəsaitini Azərbaycan Respublikasının 2024-cü il dövlət büdcəsi layihəsində dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu xərclərinin bölgüsündə nəzərdə tutmaq tapşırılıb.
Nazirlər Kabinetinə bu Sərəncamdan irəli gələn məsələləri həll etmək tapşırılıb.
“Fərdi yaşayış evi alan zaman mütləq şəkildə əmlakın çıxarışının olması ilə bağlı məlumat əldə etmək lazımdır. Belə evləri yalnız notarial qayda ilə almaq təhlükəsizdir. Çünki əmlakın yüklü olub-olmaması, birgə nikah dövründə əldə edilməsini və digər problemləri öyrənmək üçün notarial qaydada alqı-satqıya müraciət etmək lazımdır. Bu çox önəmli məqamdır”.
Bu sözləri “Yeni Sabah”a əmlak məsələləri üzrə ekspert Ramil Osmanlı deyib.
Ekspert ev alan zaman diqqət edilməsi vacib olan nüansları açıqlayıb:
“Təəssüflər olsun ki, bugün yeni tikililərdə satış qaydaları o qədər də mütərəqqi deyil. Qanunvericilikdə yeni tikililərdə mənzil satılarkən ilkin qeydiyyat arayışının təqdim olunması təminat olsa da, məlum tikinti korporativlərinin əksəriyyəti bu sənədi vermir yaxud verə bilmir. Bu mənada hesab edirəm ki, yeni tikililərdə mənzil alqı-satqısı bir qədər problemdir. Nağdsız alqı-satqılar zamanı əlavə dəyər vergisinin müəyyən hissəsini geri qaytarılması ilə bağlı qərarın da qəbulu bu işi bir qədər mürəkkəbləşdirir.
Düşünürəm ki, bu istiqamətdə ciddi addımlar atılmasına ehtiyac var. Təbii ki, respublika prokurorluğu bu illər ərzində oxşar tələyə düşən 5 mindən artıq vətəndaşın mövcud vəziyyətini əsas götürərək əhaliyə məsələ ilə bağlı müraciətlər edir. Amma biz digər istiqamətlərə də nəzər salmalıyıq ki, orada da mövcud qanunvericiliyimiz bu istiqamətdə alqı-satqı əməliyyatlarının aparılmasına imkan verir? Alternativ yollarımızın nədən ibarət olduğu barədə də düşünməliyik”.
Əmlak mütəxəssisi vətəndaşları ayıq-sayıq olmağa səsləyib:
“Vəziyyətin belə olmağı mövcud problemlə bağlı nə isə deməyə imkan vermir. Vətəndaşlar sadəcə diqqətli olmalıdırlar. Çünki burada çoxlu problemli məqamlar var. Çıxarışı olmayan həyət evlərinin alınması təhlükəlidir. Həmin evin kimə məxsus olduğu müəmmalı məsələdir. Eyni zamanda bəzən sənədsiz evi satan şəxsin həyat yoldaşının razılığı olmadıqda problemlər yaranır. Bu nüanslara həssas yanaşmaq lazımdır. Çoxmərtəbəli binalardan ev almaq isə daha qəliz prosesdir. Ona görə də, seçilən tikinti şirkətinin bazarda müəyyən nüfuzu və etibarı olsun. Bu məqam aldanma riskini olduqca azaldır”.
Azərbaycan seqmentində “TikTok” yayımlarında yüz minlərlə dollar dövr edir. Bəzi iddialara görə Azərbaycanda da bir çox ölkələrdə olduğu kimi sui istifadə halları var.
Bunu texnobloger Fərid Pərdəşünas son günlər qonşu Türkiyədə blogerlərə qarşı nəzarətin gücləndirilməsindən danışarkən deyib.
“Türkiyədə dəbdəbəli həyat tərzi ilə diqqət çəkən bloger, “influencer”lər uzun müddətdir nəzarətdədir. Artıq bir neçə cütlük çirkli pulların yuyulmasında iştirak etdiyinə görə həbs edilib. Adətən? hər hansı pul yumaq istəyən şəxs “influencer”ə çox böyük miqdarda rəsmi köçürmə edir. Daha sonra həmin “influencer” də aldığı ödənişin bir hissəsini ödəyənə geri qaytarır. Ortada çox böyük məbləğlərdən söhbət gedir.
Əlavə olaraq “TikTok” yayımlarında hədiyyə qarşılığında bədən əzalarını göstərən xanımlar da qanunla məsuliyyətə cəlb edilib. Dövlət orqanları bunu bədənini canlı yayımda satmaq olaraq mövqeləndirir. Bir məsələ də var ki, bədənin müxtəlif nahiyələrinin fotolarının “OnlyFans” da satılmasına görə “OnlyFans” da Türkiyədə bloklanıb. Türk xanımlar isə “OnlyFans”ın bloklanmasına görə hökümətə etirazlar edirlər.
Nəzərə almaq lazımdır ki, Azərbaycan seqmentində də “TikTok” yayımlarında yüz minlərlə dollar dövr edir. Bəzi iddialara görə Azərbaycanda da bir çox ölkələrdə olduğu kimi sui istifadə halları var”, - deyə F. Pərdəşünas bildirib.
Cəbrayıl rayonu, Horovlu kənd yaşayış məntəqəsində 2, 3 , 4 , 5 otaqlı, 1 və 2 mərtəbəli fərdi yaşayış evləri tikiləcək.
“Tikinti işlərini “19 Saylı Tikinti Təmir İdarəsi” MMC həyata keçirəcək.
Şərqi Zəngəzur İqtisadi Rayonunda 1 Saylı Bərpa, Tikinti və İdarəetmə Xidməti layihə ilə bağlı şirkətə 45 739,888 min manat ödəniş edəcək.
Qeyd edək ki, ötən il Cəbrayıl rayonunun Horovlu kəndinin salınması üçün əsaslandırmalara 387 min manat ayrılmışdı.
Prezident İlham Əliyev Şuşa‒Laçın avtomobil yolunun yenidən qurulması ilə bağlı tədbirlər haqqında Sərəncam imzalayıb.
Sərəncamla qırx bir kilometr uzunluğu olan Şuşa‒Laçın avtomobil yolunun yenidən qurulması məqsədilə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2023-cü il 23 yanvar tarixli 3720 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının 2023-cü il dövlət büdcəsində dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya xərcləri) üçün nəzərdə tutulan vəsaitin bölgüsü”nün 1.31.25-ci yarımbəndində göstərilmiş məbləğin 6,0 (altı) milyon manatı Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinə ayrılıb.
2. Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi bu Sərəncamın 1-ci hissəsində göstərilən məbləğdə maliyyələşməni təmin etsin.
3. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti bu Sərəncamdan irəli gələn məsələləri həll etsin.
Milli Məclis 2024-cü il büdcə zərfini qəbul edib.
Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında 2024-cü il büdcə zərfinə daxil olan qanun toplusu müzakirə olunaraq qəbul edilib.
Parlament Azərbaycan Respublikasının 2024-cü il dövlət büdcəsinin gəlirləri 34 173 000,0 min manat, xərcləri 36 763 000,0 min manat (o cümlədən, mərkəzləşdirilmiş gəlirləri 33 399 895,0 min manat, yerli gəlirləri 773 105,0 min manat, mərkəzləşdirilmiş xərcləri 35 980 547,0 min manat, yerli xərcləri 782 453,0 min manat) məbləğində təsdiq edilməsinə səs verib.
Gələn ildən bəzi avtomobillərin ölkəyə idxalı mümkün olmayacaq.
Xəzər TV xəbər verir ki, 2024-cü il yanvarın 1-dən 2014 və ya onlan əvvəlki dövrdə istehsal olunmuş avtomobillərin Azərbaycana idxal edilməyəcək.
Mövzu ilə bağlı danışan nəqliyyat sahəsi üzrə ekspert Yasin Mustafayev bildirib ki, bu məsələ Nazirlər Kabinetinin qərarına əsasən tənzimlənir.
Qərara əsasən artıq 2024-cü ildə istehsal ili 2014 və ya əvvəlki dövrdə olan nəqliyyat vasitələrinin ölkəyə idxalına məhdudiyyət qoyulacaq. Onun sözlərinə, bütün dünya ölkələri müasir tipli avtomobillərə keçid edir. Azərbaycan da bu prosesdən geri qalmaq istəmir.
Ekspert əlavə edib ki, istehsal ili 10 ildən çox olan avtomobillərin idxalına qoyulan qadağa bazara təsirsiz ötüşməyəcək. 2024-cü ilin ilk aylarından avtomobillərin qiymətində 5-10 faiz artımın olacağı gözlənilir.
O hesab edir ki, ölkəyə istehsal ili yeni, bir qədər ucuz avtomobillər idxal etməklə qiymət artımın qarşısını qismən almaq olar.
Siqaret və spirtli içkilərə tətbiq edilən aksiz vergisi artırılacaq.
Bu, Vergi Məcəlləsinə növbəti dəfə ediləcək dəyişiklikdə nəzərdə tutulur.
Bəs Vergi Məcəlləsinə ediləcək bu və ya digər dəyişikliklər qiymət artımına səbəb ola bilərmi?
İqtisadçı Əyyub Kərimli bildirib ki, sözügedən dəyişiklik siqaret və içkilərdə qiymət artımına müəyyən təsirləri olacaq:
"Lakin digər ərzaq məhsullarının istehlak səbətinin qiymətinin artmasına elə bir əhəmiyyətli təsiri olmayacaq. Çünki spirtli içkilər və tütün məhsulları istehlak səbətinə daxil deyil”.
Əyyub Kərimli hesab edir ki, vergi dərəcəsinin artırılması mikrosahibkarları qeydiyyatsız işçilərlə əmək müqaviləsi bağlamağa sövq edəcək. Əks halda sahibkarlar daha çox vergi ödəməli olacaqlar. İqtisadçı Rəşad Həsənov isə belə düşünmür:
"Aksiz vergilərinin artması tütün məhsullarının və spirtli içkilərin qiymətinin artması ilə nəticələnəcək. Bu, özünü 0,5 litrlik spirtli içkilərdə 40 qəpik, bir litrliklərdə isə 80 qəpik ətrafında özünü göstərəcək.
Tütün məhsullarında isə bir paket üçün 10-15 qəpik əlavə xərc yaradacaq. Eyni zamanda sahibkarların vergi yükünün 4 dəfə artmasına səbəb olacaq”.
Ekspertin sözlərinə görə, bu da dolayı yolla qiymətlərin artmasına səbəb ola bilər. Amma bununla yanaşı, Məcəlləyə ediləcək dəyişikliklər arasında sahibkarların vergi yükünün azaldılmasına imkan verən müddəalar olduğu da bildirilir. Bunlardan biri regionlarda yerləşdirmə fəaliyyəti göstərən müəssisələrin əmlak vergisinin 75 faiz azaldılmasıdır.
Ətraflı Baku TV-nin süjetində: