Binəqədi Rayon Polis İdarəsinin 5-ci polis bölməsinə yeni rəis təyin edilib.

"Unikal"ın əldə etdiyi məlumata görə, bununla bağlı daxili işlər naziri general-polkovnik Vilayət Eyvazov əmr imzalayıb.

Əmrə əsasən, rəis vəzifəsinə polis polkovnik-leytenantı Tuncay Abbasov təyinat alıb.

Qeyd edək ki, Tuncay Abbasov deputat Aqil Abbasın oğludur. O bu təyinatadək Binəqədi RPİ-nin 7-ci polis bölməsinin rəisi olub.

 

 

 

“44 günlük müharibənin başa çatması regionda yeni reallıq yaradıb. Ermənistan və onun havadarları bu reallığı qəbul etmək istəmir, təxribatlarını davam etdirirlər”.

“Report” xəbər verir ki, bunu Azərbaycanın xarici işlər naziri Ceyhun Bayramov ADA Universitetində diplomatlar üçün “Xarici siyasət” proqramının bağlanış mərasimində deyib.

Nazir bildirib ki, hazırda regionda çox mühüm proseslər baş verir.

O əlavə edib ki, indi gənc diplomatlar bu proseslərdə birbaşa iştirak edəcəklər və buna görə də bu ixtisasın daşıdığı məsuliyyəti dərk etməlidirlər.

Nazir 38 gənc mütəxəssisin iştirak etdiyi proqramın icrasının uğurla həyata keçdiyini qeyd edib.

"Ermənistan Təhlükəsizlik Şurasının katibi Armen Qriqoryanın İctimai Televiziyaya müsahibəsi zamanı növbəti dəfə bir sıra istiqamətlərdə məsələlərin mahiyyətini təhrif etməsi, Ermənistanın üzərinə götürdüyü öhdəliklərdən yayınmaqla həm beynəlxalq ictimaiyyət arasında, həm də Ermənistan cəmiyyətində çaşqınlıq yaratmaq cəhdləri qəbuledilməzdir".

Bu fikirlər Azərbaycan Xarici İşlər Nazirliyinin Ermənistanın Təhlükəsizlik Şurasının katibi Armen Qriqoryanın iyunun 4-də ölkəsinin İctimai Televiziyasına müsahibə zamanı səsləndirdiyi iddialara dair şərhində əksini tapıb.

"İlk öncə, delimitasiya prosesinin hansı əsasda aparılması ilə bağlı iddia ilə əlaqədar qeyd edək ki, həm Praqa, həm də Soçi görüşü üzrə bəyanatlara əsasən delimitasiyanın ərazi bütövlüyünün və suverenliyin qarşılıqlı tanınması əsasında həyata keçirilməsi nəzərdə tutulub. Ümumiyyətlə, bu bəyanatlarda BMT nizamnaməsinə və Alma-Ata bəyannaməsinə istinad qeyd edilən prinsiplər kontekstində verilib. Bu və digər bir görüşdə delimitasiyanın hansısa xəritə əsasında həyata keçirilməsi barədə hər hansı bir razılıq olmadığı Ermənistan tərəfinə yaxşı məlumdur", - nazirlikdən vurğulanıb.

Qeyd olunub ki, beynəlxalq təcrübəyə əsasən, Ermənistandan fərqli olaraq Azərbaycanın indiyə qədər bəzi qonşuları ilə həyata keçirdiyi delimitasiya prosesi xüsusi olaraq seçilmiş xəritə əsasında deyil, bütün hüquqi əhəmiyyəti olan sənədlərin təhlili və nəzərdən keçirilməsi əsasında həyata keçirilib: "Bu təcrübənin Ermənistanla da tətbiq edilməsi mümkündür. Bu xüsusda, Ermənistan tərəfinin 1975-ci il xəritəsinə xüsusi istinad edilməsini təkid etməsi əvəzinə, delimitasiya işinə başlaması daha faydalı olardı. 2020-ci il Vətən müharibəsindən sonra ölkəmizin Ermənistanla sərhədlərin delimitasiya olunması təklifinə uzun müddət heç bir cavab verməyən tərəfin də məhz Ermənistan olduğu unudulmamalıdır.

30 ilə yaxın bir dövrdə Azərbaycan ərazilərini işğal altında saxlayan, Azərbaycanın 8 kəndini hələ də işğal edən, əldə edilmiş yazılı və şifahi razılıqlara baxmayaraq qüvvələrini Azərbaycan ərazisindən tam çıxarmayan, 8 kəndin Azərbaycana qaytarılmasını müxtəlif bəhanələrlə ləngidən, eləcə də hərbi təxribatlarını davam etdirən Ermənistanın Azərbaycanı Ermənistana qarşı təcavüzdə təqsirləndirməsi tamamilə əsassızdır.

Üçtərəfli bəyanatın müddəalarına zidd olaraq erməni silahlı qüvvələrinin ötən ilin sentyabr ayında Azərbaycan ərazisindən çıxarılacağını bəyan edən Armen Qriqoryanın, bu bəyanatla Azərbaycana qarşı təcavüz aktlarını necə davam etdirdiklərini təsdiq etməsini də hər kəs yaxşı xatırlayır. Bu çərçivədə, Ermənistanın sülh prosesinə sadiq olduğunu populistcəsinə bəyan etməsi heç bir məntiqə sığmır.

Armen Qriqoryanın müsahibə zamanı guya Azərbaycanın saxlanılan ermənilərdən 10 nəfəri azad etməyə söz verdiyini bildirməsi, əslində Ermənistan tərəfinin beynəlxalq humanitar hüquqa və humanizm prinsiplərinə məhəl qoymaması, ölkəmizin erməni əsirlərinin, xüsusilə də yolu azaraq sərhədi keçmiş 10-dan artıq erməni hərbçinin qeyd-şərtsiz dərhal geri qaytarılması üzrə etimad quruculuğu tədbirlərinə Ermənistanın qarşılıq verməməsi kimi əməllərini ört-basdır etmək niyyətini göstərir.

Ermənistan tərəfinin Üçtərəfli bəyanatın 9-cu bəndinə zidd olaraq, hələ də Azərbaycan Respublikasının qərb rayonları və Naxçıvan Muxtar Respublikası arasında nəqliyyat əlaqəsini bərpa etməməsi, müxtəlif bəhanələrlə prosesi uzatması, Naxçıvan Muxtar Respublikası ilə Azərbaycanın qərb rayonlarını birləşdirən yeni nəqliyyat kommunikasiyalarının inşasını təmin etmək əvəzinə siyasi polemikaya yol açması Ermənistanın prosesə maneçiliyinin bariz nümunəsidir.

Laçın sərhəd buraxılış məntəqəsindən gün ərzində onlarla erməni sakinlərin müvafiq prosedurlara əməl etməklə hər iki istiqamətdə sərbəst şəkildə keçməsini həzm edə bilməyən Ermənistan rəsmisinin Laçın yolunun bağlanmasını iddia etməsi gülüncdür. Bununla yanaşı, erməni sakinlərin reinteqrasiyası məsələsinə müdaxiləyə dərhal son qoyulması, Ermənistanın sözdə deyil əməldə Azərbaycanın ərazi bütövlüyü və suverenliyinə hörmət edildiyinin göstəricisi olardı.

Bölgədə sülh prosesinin irəlilədilməsi əvəzinə, Ermənistanın rəsmi şəxsinin ölkəsinin yeni silahlanma dövrünə qədəm qoyduğunu bəyan etməsi, bu ölkənin hələ də tarixdən dərs çıxartmadığını nümayiş etdirir.

Əldə edilmiş razılıqları yanlış şərh edərək, öz öhdəliklərindən boyun qaçırmaq istəyən Ermənistan tərəfinə xatırladırıq ki, bu destruktiv fəaliyyət bölgədə sülhün bərpasına xidmət etməməklə yanaşı, ilk növbədə Ermənistanın əleyhinədir".

Azərbaycan Xarici İşlər Nazirliyi Hindistana başsağlığı verib.

Bu barədə qurumun tviterində paylaşım edilib.

“Hindistanda dəhşətli sərnişin qatarı qəzası xəbəri bizi dərindən kədərləndi.

Bu faciəvi qəzada yaxınlarını itirən ailələrə dərin hüznlə başsağlığı verir və Hindistan Respublikası xalqının və hökumətinin kədərini bölüşürük”, - başsağlığında bildirilib.

Bu gün Ermənistan və Qarabağdakı ermənilər dünyada baş verən prosesləri dəyərləndirib, ondan öz gələcəkləri üçün düzgün nəticə çıxarıb faydalanmaq əvəzinə, yenə də destruktiv mövqe sərgiləməklə bölgədə gərginliyin davam etməsi istiqamətində siyasət yürüdürlər.

Bunu açıqlamasında deputat Məlahət İbrahimqızı deyib.

Onun sözlərinə görə, son aylarda Ermənistanla Azərbaycan arasında sülh danışıqları prosesi aktivləşsə də, İrəvanın sözdə bir, əməldə isə bölgədə sülhü pozan addımlar atması nəticəsində ciddi irəliləyiş əldə olunmur. “Ermənistan birdəfəlik anlamalıdır ki, dünyada baş verən geosiyasi proseslər onların ziyanına işləyir. Azərbaycanın isə beynəlxalq aləmdə hər ötən gün mövqeyi daha da möhkəmlənir və nüfuzu artır. Bu da Azərbaycana hədəflərinə nail olmaqda əlavə imkanlar yaradır. Azərbaycan bu gün artıq dünyanın yenidən şəkillənməsində ciddi aktor rolunu oynamaqdadır və bunu dünənədək Ermənistana hərtərəfli dəstək verən güclər də qəbul edir. Artıq onlar da reallığı dərk edərək, əvvəlkitək ermənilərə lazımi dəstəyi vermirlər, geri çəkirlər”, - o qeyd edib.
O əlavə edib ki, Azərbaycanın Cənubi Qafqazda dayanıqlı sülhün təmin edilməsi istiqamətində irəli sürdüyü təkliflər bu gün bir zamanlar Ermənistanı dəstəkləyənlər tərfindən də qəbul edilməkdədir: “Lakin təəssüflər olsun ki, Ermənistan reallığı dərk edib ona uyğun formada reaksiya vermək əvəzinə bölgədə fərqli gücləri toqquşdurmaq yolunu seçib. Amma onu da unudurlar ki, fərqli güclərin toqquşmasından ən ciddi ziyan çəkən tərəf məhz Ermənistan olacaq. Bu toqquşma sonda hətta Ermənistan dövlətçiliyinin varlığını sual altında qoyar. Odur ki, Ermənistan nə qədər gec deyil Azərbaycanın təklif etdiyi sülh şərtlərini qəbul edib, sazişi imzalamalıdır.

Ermənistan və Qarabağdakı separatçılar Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyevin bu günlərdə Laçında səsləndirdiyi amnistiya bəyanatından nəticə çıxarmalıdırlar. Onsuz da Azərbaycan nəyin bahasına olur-olsun qarşısına qoyduğu hədəflərə nail olacaq. Azərbaycan ərazi bütövlüyünü təmin edib və hazırda işğaldan azad olan bölgələrdə həyat asta-asta öz məcrasına dönməkdədir. İşğaldan azad edilən bölgələrdə sürətlə irimiqyaslı tikinti, bərpa-quruculuq işləri gedir. Bunu bütün dünya görür və Azərbaycanın hansı gücə qadir olduğunu dərk edir. Azərbaycan sərhədlərini möhkəmləndirir. İlk növbədə bundan Xankəndindəki separatçılar ciddi nəticə çıxarmalıdır. Nə qədər gec deyil onlar Azərbaycan Prezidentinin çağırışını düzgün qiymətləndirməlidirlər. Yox, anlamaq istəməyəcəklərsə, o zaman komandos gücləri onları başa düşdüyü dildə başa salmağı yaxşı bilir. O zaman isə hər şey gec olacaq. Kimsə onların imdadına yetişə bilməyəcək. bax onda həm separatçılar öz layiqli cəzalarını almış olacaq, həm də Qarabağda separatçıların əsirliyində yaşayan ermənilər onların girovluğundan xilas edilərək, normal həyata dönəcəklər. Xankəndində üçrəngli Azərbaycan bayrağı dalğalanacaq. Buna kimsənin şübhəsi olmasın.

Zəngəzur dəhlizi də açıqlacaq. Buna kimsənin şübhəsi olmasın. Əgər cənab Prezident bəyan edibsə ki, açılmalıdır və açılacaq, demələ elə də olacaq. Ermənilər bu coğrafiyada varlıqlarını sürdürüb, dövlətçiliklərini inkişaf etdirmək istəyirlərsə, o zaman Azərbaycanın şərtləri daxilində sülh sazişini imzalamalıdır. Azərbaycan və Türkiyə ilə normal qonşuluq münasibətlər qurmalıdır. Və onlar buna məhkumdur.

Bir təklifim də ondan ibarətdir ki, ermənilər öz təhlükəsizliklərinin təminatını başqa dövlətlərdə axtarmasınlar. Ermənilərin və Ermənistan dövlətinin təhlükəsizliyinin ən yaxşı və etibarlı təminatçısı elə Azərbaycan və Türkiyə ola bilər. Bunun xaricində istənilən dövlət bundan ancaq və ancaq öz maraqlarını təmin etmək üçün istifadə edəcək. Deyərlər ki, coğrafiya qədərdir. Ermənistan da Azərbaycan və Türkiyənin arasındakı coğrafiyada qərarlaşıb. Onların təhlükəsziliyinin ən etirbalı təminatçısı da məhz bu iki ölkə ola bilər və başqası yoxdur”.

Bəli, bizim Rusiya Federasiyasının Prezidenti ilə ünsiyyətimiz çox gərgin olub. Amma intensiv əlaqəmiz davam etməkdədir.

Bu fikri Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyan “CNN primanews”ə müsahibəsində Putinlə şəxsi münasibətlərinə aydınlıq gətirərkən deyib.


“Bu ay biz ən azı 2 dəfə görüşəcəyik. Və deməliyəm ki, bu, həm şəxsi, həm siyasi, həm də işgüzar təmasdır. Digər məqam ondan ibarətdir ki, bu görüşlərdə biz xüsusən ikitərəfli münasibətlərimizə və regional gündəliyimizə aid olmayan məsələləri çox müzakirə etmirik.
Mən sizə səmimi olaraq bir şeyi deyim: Ermənistanın daha geniş regionun və dünyanın bəzi hissələrinin yükünü öz çiyinlərində daşıya bilməyəcək qədər çox problemləri var. Təəssüflər olsun ki, bizim qayğılarımız kifayət qədərdir və Avropa İttifaqı, ABŞ və Rusiya ilə münasibətlərimizdə gündəmimizdəki problemləri həll etməyə çalışırıq. Gördüyünüz kimi, təəssüf ki, həmişə uğurlu olmur”, - Paşinyan qeyd edib.

Ermənistanın üzləşdiyi geosiyasi vəziyyətlə bağlı suala aydınlıq gətirən Paşinyan deyib ki, əslində, onlar çətin coğrafi vəziyyətdədirlər.

“Yəni bizim mürəkkəbliyimiz geosiyasətdən deyil, coğrafiyadandır, çünki dünyanın siyasəti necə dəyişsə də, coğrafiyamız dəyişməyəcək. Və buna görə də biz xalqımıza aşağıdakı siyasi baxışı təklif edirik: xarici siyasətimizin əsas məqsədi ilk növbədə yaxın qonşularımızla normal münasibətlər olmalıdır. Bunu dinləmək nə qədər çətin olsa da, tarix özü ilə çox mürəkkəblik, çoxlu mənfi yüklər gətirib”, - Paşinyan bildirib.

O əlavə edib ki, hakimiyyətə gəlməmişdən öncə üzləşdikləri durumun mahiyyətcə geosiyasi tələ olduğunu və dalana dirəndiyini düşünə bilməzdi: “Təbii ki, bu haqda çox düşünürəm və təbii ki, özümə suallar verirəm və birbaşa deməliyəm ki, hələ də bütün suallara özüm üçün cavab tapmamışam. İnsan təbiətcə nikbin olmalıdır. Baş nazir postunu tutandan sonra nə qədər çox şey öyrəndimsə, nikbinlik bir o qədər azaldı”.

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev İtaliya Prezidenti Sercio Mattarellaya təbrik məktubu ünvanlayıb.

Təbrikdə deyilir:

"Hörmətli cənab Prezident.

2 İyun – Respublika Günü münasibətilə Sizi və Sizin simanızda bütün xalqınızı öz adımdan və Azərbaycan xalqı adından ürəkdən təbrik edirəm.

Qarşılıqlı etimada və xoş ənənələrə əsaslanan Azərbaycan-İtaliya münasibətlərinin bugünkü səviyyəsi məmnunluq doğurur. Güclü siyasi əlaqələrimiz gündən-günə genişlənən ticari, iqtisadi, enerji, təhsil, mədəni və digər sahələrdə əməkdaşlığımızın və çoxölçülü strateji tərəfdaşlığımızın təməlini təşkil edir. Bu da öz növbəsində, dövlətlərimizin maraqlarına və xalqlarımızın mənafelərinə xidmət edərək onları bir-birinə daha da yaxınlaşdırır.

İtaliya Azərbaycanın əsas ticarət tərəfdaşıdır. İqtisadi sahədə səmərəli fəaliyyətimizin yüksələn xətlə inkişaf etməsi bizi sevindirir. Bunun da əsas tərkib hissələrindən birini enerji sahəsində uğurlu və davamlı əməkdaşlığımız təşkil edir. Şadam ki, bu istiqamətdə birgə atdığımız addımlar Avropanın enerji təhlükəsizliyinə töhfə verərək, eyni zamanda, Azərbaycan-İtaliya əməkdaşlığını möhkəmləndirir.

İtaliya şirkətlərinin Azərbaycanda, xüsusilə də işğaldan azad edilmiş ərazilərimizdə aparılan yenidənqurma və bərpa işlərində fəal iştirakını təqdir edirik. Ölkənizi təmsil edən şirkətlər Qarabağ və Şərqi Zəngəzurda ən çox iş görən şirkətlər sırasındadırlar ki, bu da dövlətlərarası əlaqələrimizin səviyyəsindən xəbər verir.

Biz dost ölkə və etibarlı strateji tərəfdaşımız olan İtaliya ilə əlaqələrimizin genişlənməsinə xüsusi əhəmiyyət verir, qeyri-neft sektorunda birgə fəaliyyətimizi şaxələndirmək və yeni məzmunla zənginləşdirmək əzmindəyik. Apardığımız ali səviyyəli siyasi dialoq, çoxsaylı qarşılıqlı səfərlər, imzalanmış sənədlər, həyata keçirilən birgə layihələr əməkdaşlığımızın yeni istiqamətlərinin müəyyən edilməsində mühüm rol oynayır. Azərbaycanın Avropa İttifaqı ilə münasibətlərinin inkişafına İtaliyanın daim verdiyi dəstəyi yüksək qiymətləndiririk.

Əminəm ki, Azərbaycan ilə İtaliya arasındakı ənənəvi dostluq münasibətləri, həm ikitərəfli, həm də Avropa İttifaqı çərçivəsində səmərəli əməkdaşlığımız dost xalqlarımızın mənafelərinə uyğun olaraq birgə səylərimizlə bundan sonra da genişlənəcək, strateji tərəfdaşlığımız daha da dərinləşəcəkdir.

Bu bayram günündə Sizə ən xoş arzularımı yetirir, dost İtaliya xalqına daim firavanlıq və əmin-amanlıq diləyirəm".

Kişinyovda beştərəfli formatda keçirilən qeyri-rəsmi görüşdə heç bir nəticə əldə olunmayıb. Mişelin bəyanatından aydın olur ki, masada indiyə qədərki gündəlik yenidən müzakirə olunub və növbəti beştərəfli görüşün keçirilməsi razılaşdırılıb.

Gündəliyin dəyişməməsi müsbət məqamdır, Fransanın olduğu masada hansısa yeniliyin olmaması da belə məqamlardan hesab oluna bilər. Hərçənd, növbəti beştərəfli görüşlə bağlı razılıq Bakı-İrəvan münasibətlərinin qurulması prosesində oyunçuların sayının çoxalması deməkdir və formatın böyüməsi maraqların da çoxalması ilə nəticələnəcək. İrəvan bunu prosesdən yayınmaq üçün manevr imkanı olaraq görür, lakin Bakı gündəliyin dəyişməsinə imkan verməsə, bunun üz tutduğu bütün masalarda qarşısına eyni məsələlərin çıxması baxımından Ermənistan üçün əks-effekti də ola bilər.

Nəticəsiz görüşlər həm sərhəddə, həm Qarabağda gərginlik vəd edir. İstisna deyil ki, Qarabağ məsələsini danışıqlar masasından kənarda saxlayan Azərbaycan müzakirələrə paralel olaraq, suverenliyinə təhdid olan separatizmə qarşı praktiki addımlar atacaq.

Paşinyan dalana dirənib: Sülhə isə Rusiya mane olur - İNCƏLƏMƏ...Regionda yaranmış son siyasi vəziyyət Azərbaycan-Ermənistan sülh prosesində davamlı danışıqlar nəticəsində əldə olunan irəliləyişləri alt-üst edə bilər.

Qeyd edək ki, iyunun 1-də Moldovanın paytaxtı Kişinyovda Avropa Siyasi Birliyinin sammiti çərçivəsində Avropa İttifaqı Şurasının prezidenti Şarl Mişel, Fransa Prezidenti Emmanuel Makron və Almaniyanın kansleri Olaf Şolzun iştirakı ilə Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev və Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan arasında sülh müqaviləsinin imzalanması ilə bağlı növbəti görüşün keçiriləcəyi gözlənilir.

Cənubi Qafqazda daimi sabitliyin olması üçün beştərəfli görüş ərəfəsində Azərbaycan-Ermənistan sərhədində, o cümlədən Rusiya sülhməramlılarının müvəqqəti nəzarəti altında olan ərazilərimizdə erməni terror və quldur birləşmələri tərəfindən intensiv təxribatların müşahidə edilməsi adi və normal hal hesab oluna bilməz.

Azərbaycan Müdafiə Nazirliyinin məlumatına görə, mayın 29-30-da Ermənistan-Azərbaycan sərhədinin Laçın, Kəlbəcər və Tovuz rayonları istiqamətlərində, eləcə də rus sülhməramlıların nəzarəti altında olan ərazilərimizdə Ağdam, Şuşa və Kəlbəcər istiqamətlərində Azərbaycan Ordusunun mövqeləri fasiləsiz atəşə tutulub.

Bildirilib ki, Qarabağın dağlıq əraziləri - Xocəvənd, Xocalı və Ağdərədə qeyri-qanuni erməni silahlı dəstələri kənd təsərrüfatı adı altında Ordumuzun mövqeləri qarşısında mühəndis-istehkam qurğuları quraşdırmağa cəhd göstəriblər. Bölmələrimiz tərəfindən görülən təxirəsalınmaz tədbirlər nəticəsində aparılan mühəndis işləri dərhal dayandırılıb.

Bununla yanaşı, Xocalı və Xocəvənddə bu silahlı dəstələrin təlimlər keçirmələri də müşahidə edilir.

Ölkəmizin hərbi-siyasi rəhbərliyinin mütəmadi xəbərdarlığına baxmayaraq, Rusiya sülhməramlı kontigentinin rəhbərliyi erməni separatçıların və onlara bağlı olan qanunsuz silahlı birləşmələrin özbaşnalıqlarına göz yumur.

Kişinyov görüşü ərəfəsində erməni tərəfinin təxribatlarının artması, habelə erməni separatçıların ölkəmizin rəhbərliyinə hədə-qorxu bəyanatlar səsləndirməsi təsadüf ola bilməz. Siyasətdən anlayan hər kəs yaxşı bilir ki, bütün bu hadisələrin arxasında məkirli və iyrənc siyasi oyunlar dayanıb.

Görəsən, bu siyasi oyunları kimlər planlaşdırıb? Bölgədə qanlı qarşıdurmalara və toqquşmalara yol açmaqla nə etməyə çalışırlar?

Bəziləri iddia edir ki, son günlərdə baş verən xoşagəlməz hadisələr Paşinyan hakimiyyəti tərəfindən planlaşdırılıb. Onlar bu məsələdə müəyyən mənada haqlı ola bilərlər. Lakin bir məqamı da nəzərə almaq lazımdır ki, Nikol Paşinyan artıq açıq şəkildə Qarabağı Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün tərkib hissəsi kimi tanıyıb. Əgər Paşinyan belə bir addım atmasaydı, nə Vaşinqton, nə də Brüssel görüşündə sülh müqaviləsi ilə bağlı müəyyən irəliləyişlər əldə edilməzdi. Ona görə də Paşinyanın sülh prosesindən yayınmaq üçün bu kimi hadisələrə bilərəkdən yol verməsi inandırıcı görünmür.

Bəs son hadisələrin arxasında hansı güc mərkəzləri dayanır?

Əlbəttə, iki dövlət arasında sülh danışıqlarında vasitəçilik edən ABŞ və Avropa İttifaqı bu təxribatların arxasında dayana bilməz. Emənistana öz bacısı kimi baxan, onun işğalçılıq siyasətinə haqq qazandıran Fransa və İranın da bu işdə əlinin olması mümkün görünmür.

Gözlər yalnız bir ölkəyə dikilir. Bu da, əlbəttə, şimal qonşumuz – Rusiya ola bilər.

Son 33 ildə regionda baş verən proseslər göstərib ki, Rusiya hər zaman Cənubi Qafqazda xalqlararası münaqişələr və digər müxtəlif vasitələrlə geosiyasi prosesləri manipulyasiya etməyə çalışıb.

Hazırda da Moskva bu regionda öz manipulyasiya siyasətini davam etdirir. Rusiyanın bu siyasətində Ermənistan həmişə mühüm rol oynayıb.

Düzdür, Ermənistanın hazırki hakimiyyəti qərbmeyillidir, lakin bu ölkənin hərbi-siyasi dairələri, hərbi elitası və dini qurumları, hətta Qarabağda erməni separatçıları da Rusiyanın təsiri altındadır. Hər zaman olduğu kimi bu dəfə də Azərbaycan-Ermənistan sərhədində və Qarabağda erməni tərəfinin ordumuza qarşı son təxribatları məhz Moskvanın təhriki ilə törədilib.

Bunu əsaslandırmaq üçün son prosesləri nəzərdən keçirmək kifayətdir.

Birincisi, ABŞ və Avropa İttifaqının vasitəçiliyi sahəsində Vaşinqton və Brüssel görüşlərində Azərbaycan və Ermənistan rəhbərliyi arasında ikitərəfli münasibətlərin normallaşması, o cümlədən sülh müqaviləsinin müddəaları ilə bağlı müəyyən razılaşmaların əldə olunması, habelə beştərəfli Kişinyov görüşündə hər hansı formada ilk sülh sazişinə imza atılması ehtimalı Kremli çox narahat edib.

Zatən, Rusiyanın hərbi-siyasi rəhbərliyi istər Vaşinqton, istərsə də Brüssel görüşü ilə bağlı kəskin bəyanatlarında Qərbin sülh prosesinə müdaxiləsini qəbuledilməz olduğunu bildirib. Kremldə hesab edirlər ki, Qərbin vasitəçiliyi ilə Azərbaycan və Ermənistan arasında sülh müqaviləsinin imzalanması Rusiyanın Cənubi Qafqazda geostrateji mövqeyinə ağır zərbə vuracaq.

Əlbəttə, ruslar bu mövqeyi başadüşləndir. Çünki Bakı və İrəvan arasında sülhün və barışığın bərqərar olunduğu təqdirdə nə Qarabağda, nə də Ermənistanda rus ordusuna ehtiyac qalmayacaq. Eyni zamanda Ermənistanın Türkiyə ilə sərhədləri açılacaq və bu ölkə Qərbə doğru inteqrasiya edəcək. Məhz bu səbəblərə görə, Rusiya hər vəchlə Azərbaycan və Ermənistan arasında sülh prosesini uğursuzluğa düçar etməyə çalışır.

İkincisi, Azərbaycanın uğurlu həmləedici diplomatiyası, həmçinin ABŞ və Avropa İttifaqının təzyiqləri nəticəsində Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyanın Azərbaycanın 86,6 min kvadrat kilometr ərazisini tanıması və qonşular ilə sülhün zəruriliyini vurğulaması revanşist erməni millətçiləri və separatçılarını qəzəbləndirməklə bərabər Rusiyanın imperalist dairələrini də narahat edib.
Regionda sülhün bərqərar olunmasına yönələn təşəbbüslər Rusiyanın ənənəvi geostrateji hədəfləri ilə ziddiyyət təşkil edir.

Burada, həmçinin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin Laçın şəhərində son çıxışına da nəzərə almaq lazımdır. Ermənistan rəhbərliyinə ciddi mesajlar çatdıran dövlət rəhbəri öz çıxışında Qarabağda 33 il ərzində qanunsuz fəaliyyət göstərən və Azərbaycan xalqına qarşı müxtəlif cinayətlər törədən qondarma qurumun təmamilə aradan qaldırılmasının zəruriliyini vurğulayıb.

Buradan aydın olur ki, yaxın zamanda Azərbaycanın hərbi-siyasi rəhbərliyi tərəfindən qondarma qurumun ləğvi və qeyri-qanuni silahlı birləşmələrin tərkisilah edilməsi istiqamətində zəruri addımlar atıla bilər. Əlbəttə ki, Prezidentin bu çıxışı və ölkəmizin bu yöndə hər hansı addımları erməni separatçılarını siyasi alət kimi istifadə edən Rusiya tərəfindən mənfi qarşılanması istisna edilmir.

Bütün bunlarla yanaşı, rus sülhməramlıların nəzarəti altında olan ərazilərimizdə müəmmalı siyasi vəziyyəti, yəni erməni separatçıları arasında yaşanan qarşıdurmaları da diqqətdən qaçırmaq olmaz. Ermənistan mətbuatının məlumatlarında vurğulanır ki, Baş nazir Nikol Paşinyanın sülh sazişinə imzalamağa hazır olduğunu bəyan etməsindən sonra erməni separatçıları – Araik Arutyunyan və Samvel Babayan arasında ziddiyyətlər kəskin şəkildə artıb.

Erməni jurnalistlərin sözlərinə görə, Samvel Babayan Xankəndində kütləvi etiraz aksiyaları ilə Arutyunyanı hakimiyyətdən devirmək niyyətindədir. Qarabağın ermənilərin məskunlaşdığı ərazilərdə mövcud vəziyyət Rusiyanın siyasi dairələrini narahat etməyə bilməz.

Ola bilsin ki, Moskvanın göstərişi ilə rus sülhməramlıların rəhbərliyi erməni separatçılarını bir-birinə qarşı qarşıdurmadan çəkindirmək üçün Xankəndi və ətraf bölgələrdə qeyri-qanuni erməni silahlı birləşmələrini təxribatların törədilməsinə sövq edə bilər.
Sonda qeyd edim ki, Qarabağda rus sülhməramlıların qaldığı təqdirdə Moskva həm Azərbaycan, həm də Ermənistan üzərində manevr imkanlarından istifadə etməyə davam edəcək.
Prezident “Avropa siyasi birliyi” 2-ci Zirvə toplantısında iştirak edir - YENİLƏNİB

İyunun 1-də Moldovanın paytaxtı Kişineuda “Avropa siyasi birliyi” 2-ci Zirvə toplantısının açılış mərasimi keçirilir.

"Report" xəbər verir ki, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev tədbirdə iştirak edir.

Moldova Respublikasının Prezidenti Maya Sandu Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevi, Zirvə toplantısında iştirak edən digər dövlət və hökumət başçılarını qarşılayıb.

Builki Zirvə toplantısında ümumilikdə 47 ölkədən dövlət və hökumət başçıları iştirak edirlər.

Qeyd edək ki, “Avropa siyasi birliyi” qitənin ölkələri arasında siyasi əlaqələndirmə platformasıdır. Birliyin məqsədi ümumi maraq doğuran məsələlərin həlli üçün siyasi dialoqu və əməkdaşlığı inkişaf etdirmək, Avropa qitəsinin təhlükəsizliyini, sabitliyini və rifahını gücləndirməkdir.

Xatırladaq ki, “Avropa siyasi birliyi”nin birinci Zirvə toplantısı ötən ilin oktyabrında Çex Respublikasının paytaxtı Praqada keçirilib.

***

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev Avropa Siyasi Birliyinin sammitinə gəlib.

"Report" xəbər verir ki, Azərbaycan Prezidentini Moldova Prezidenti Mariya Sandu qarşılayıb.

Sammitdə 40-dan çox dövlət başçısı, eləcə də Avropa İttifaqı (Aİ) Şurasının Prezidenti Şarl Mişel, Avropa Komissiyasının rəhbəri Ursula fon der Lyayen, Avropa Parlamentinin Prezidenti Roberta Metsola və Aİ-nin xarici siyasət və təhlükəsizlik məsələləri üzrə ali nümayəndəsi Jozep Borel iştirak edir.

Qeyd edək ki, tədbir Kişineudan 35 km aralıda yerləşən Bulboaka kəndində, Mimi qəsrində keçirilir.

Xəbər lenti