Azərbaycanla Macarıstan arasındakı strateji münasibətlərin son illər daha da dərinləşməsi müşahidə olunur. Macarıstan Şərqi və Mərkəzi Avropada Azərbaycanın tərəfdaş ölkələrindən hesab edilir. 2022-ci ildə ölkələr arasındakı ticarət dövriyyəsi 26.0 faiz artaraq 35,161 milyon dollardan 47,399 milyon dollaradək yüksəlib. Bu ilin ilk yarısında isə tərəflər arasında 23,990 milyon dollarlıq ticarət qeydə alınıb.

Axar.az xəbər verir ki, bu sözləri iqtisadçı ekspert, millət vəkili Vüqar Bayramov Prezident İlham Əliyevin Macarıstana işgüzar səfəri ilə bağlı bildirib.

Q qeyd edib ki, Azərbaycan ilə Macarıstan arasında iqtisadi əlaqələrin qeyri-neft sektoru üzrə daha da inkişaf etməsi potensialı kifayət qədər böyükdür:

“Hər iki ölkənin birgə sərmayə qoyuluşları, idxal və ixrac əməliyyatlarını genişləndirmək imkanları yüksək qiymətləndirilir. Bu baxımdan, Azərbaycan Prezidentinin səfəri iki ölkə arasındakı iqtisadi əlaqələrin daha da dərinləşməsinə xidmət edəcək.

Macarıstan Azərbaycan ilə enerji əməkdaşlığını genişləndirmək istəyən Avropa ölkələrindədir. Macarıstanın MVM CEEEnergy və Azərbaycanın SOCAR şirkətləri arasında bu ilin iyunun 2-də imzalanmış müqaviləyə əsasən Azərbayacan 2023-cü ilin sonunadək Macarıstana 100 milyon kubmetr qaz tədarük edəcək. Bütövlükdə, Macarıstan Azərbaycandan ildə 2 milyard kub metr qaz idxal etmək niyyətindədir. Yunanıstan-Bolqarıstan İnternkonnektoru istifadəyə verildikdən sonra daha 5 Avropa ölkəsinin, o cümlədən Macarıstanın da Azərbaycan qazını idxal etmək imkanları genişlənib.

Azərbaycan Prezidentinin siyasi iradəsi nəticəsində reallaşması mümkün olan Cənub Qaz Dəhlizinin yeni elementinə çevrilən Yunanıstan-Bolqarıstan Qaz İnterkonnektorundan (IGB) ötürmə qabiliyyətinin 3,5 milyard kubmetrdən 5,0 milyard kubmetrdək artırılması Macarıstan, Serbiya, Slovakiya, Ruminiya, Şimalı Makedoniya kimi ölkələrin də Azərbaycandan daha çox qaz almasına və ya yeni enerji əməkdaşlığına başlamasına imkan yarada bilər.

Azərbaycan Prezidentinin Macarıstana səfəri ölkələr arasındakı münasibətlərdə yeni səhifə açacaq. Bütövlükdə, ölkəmizin Mərkəzi və Şərqi Avropanin enerji təhlükəsizliyinin formalaşmasındakı rolu daha da artmaqdadır. Bu, Azərbaycanın strateji mövqeyini daha da möhkəmləndirir”.

“İtkin düşmüş şəxslərin taleyinin müəyyən edilməsi müharibədən sonrakı barışıq prosesin mühüm hissəsidir. Amma Ermənistan bu faktları gizlədir, inkar edir”.

Bunu Azərbaycan Prezidentinin köməkçisi - Prezident Administrasiyasının Xarici siyasət məsələləri şöbəsinin müdiri Hikmət Hacıyev “X”də yazıb.

O bildirib ki, Ermənistan indiyədək I Qarabağ müharibəsi zamanı erməni əsir düşərgələrində 4000 azərbaycanlının işgəncələrə məruz qaldığı, qeyri-insani rəftara məruz qalaraq öldürüldüyü kütləvi məzarların geolokasiyasını təqdim etməkdən imtina edir:

“Kütləvi məzarlıqlarda qalıqları tapılan 15 itkin düşmüş şəxslərdən biri Hüseynov Gülverdinin qızları 30 ildən sonra nəhayət ki, atalarının məzarlığına qovuşduğuna çox seviniblər”.

Qeyd edək ki, itkin düşmüş 15 nəfərin taleyinə aydınlıq gətirilib.

Baş nazir Nikol Paşinyan Azərbaycanla sülh danışıqlarının alternativinin olmaması barədə daha bir tutarlı arqument qazandı, onun BMT Təhlükəsizlik Şurasında baş verənləri çarəsizliyin izahı üçün örnək göstərəcəyi qətiyyən istina deyil... Rəsmi İrəvanın yaxın vaxtlarda bütün dünyanın ermənilərdən üz çevirib, məhz Azərbaycanı dəstəklədiyini Ermənistan cəmiyyətinə təbliğ etməyə başlayacağı gözlənilir...

Ermənistanın sülh prosesini “dondurmaq” üçün düşünüb, reallaşdırmağa çalışdıqları planın daha bir mərhələsi yekunlaşdı. Hələlik rəsmi İrəvanın nəyəsə nail olduğunu iddia etmək qətiyyən mümkün deyil. Çünki “humanitar yük” tamaşası heç bir real nəticə verməyib. Və böyük ehtimalla Paşinyan hakimiyyəti əvvəl-axır TIR karvanını geri İrəvana qaytarmaq məcburiyyətində qalacaq.

Məsələ ondadır ki, rəsmi Bakı “humanitar yük”ün Laçın postundan buraxılmayacağını birmənalı şəkildə təsdiqləyirb. Azərbaycan bu məsələ ilə bağlı heç bir halda, geri çəkilmək niyyətində deyil. Ən azından ona görə ki, rəsmi İrəvanın avantürist sərhəd təxribatı baş tutarsa, bu, Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün və suveren hüquqlarının ciddi şübhə altında qalmasına yol aça bilərdi.

Deməli, Ermənistan “humanitar yükü” ya Azərbaycanın ciddi yoxlamasından sonra Ağdam-Xankəndi yolu ilə keçirtməli olacaq. Ya Paşinyan hakimiyyəti təxribat üçün hazırladığı həmin yükləri İrəvanda qarşılamaq məcburiyyətində qalacaq. Xüsusilə də, Ağdam-Xankəndi yolunun istifadəsi ilə bağlı Azərbaycanın təkliflərinin artıq beynəlxalq səviyyədə dəstək qazanması bu iki variantı aktual saxlayır.

Düzdür, Paşinyan hakimiyyəti Laçın postuna qarşı təxribatı məhz BMT Təhlükəsizlik Şurasının sayəsində reallaşdıra biləcəyinə də ümid bəsləyirdi. Ancaq bu nüfuzlu beynəlxalq platformada müzakirələr Ermənistanın ağır siyasi-diplomatik məğlubiyyəti ilə yekunlaşıb. Yəni, indi rəsmi İrəvan Azərbaycana qarşı yaratmağa çalışdığı problemlərin bumeranq effekti ilə üzləşib. Və Paşinyan hakimiyyətinin Azərbaycana qarşı qurduğu “tələ”də indi elə Ermənistan özü çabalayır.

Ancaq Paşinyan hakimiyyəti üçün mövcud problemlərin sırası yalnız bunlarla məhdudlaşmır. Belə ki, rəsmi İrəvanın təxribat vərdişləri Ermənistana əlavə problemlər yaradıb. Hər halda, BMT-nin Təhlükəsizlik Şurasında nəticəsiz sona çatmış diskussiyaların real təsirini Ermənistan daha ağır şəkildə hiss etməyə başlayacaq. Çünki Paşinyan hakimiyyəti “təxribat ssenarisi” indi Ermənistana qarşı çevrilib. Və mövcud situasiyadan çıxmaq rəsmi İrəvan üçün o qədər də asan olmayacaq.

Məsələ ondadır ki, rəsmi İrəvanın sülh prosesini “dondurmaq” planı artıq iflasa uğramaq üzrədir. Böyük ehtimalla Paşinyan hakimiyyəti tezliklə sülh danışıqlarının yenidən aktivləşdirilməsinə ciddi ehtiyac duymağa başlayacaq. Çünki Azərbaycana qarşı beynəlxalq təzyiq kampaniyası baş tutmayıb. BMT Təhlükəsizlik Şurasındakı diskussiyalar Azərbaycanın haqlı olduğunu qabarıq şəkildə təzdiqləyirb.

Təbii ki, Paşinyan hakimiyyətinin “təxribat planı”na davam etməyə çalışacağı da qətiyyən istisna deyil. Ancaq rəsmi İrəvan iki önəmli mərhələ üzrə ağır məğlubiyyətə uğradığından Paşinyan hakimiyyətinin növbəti etap üçün daha effektiv variantının ola biləcəyi də mübahisə mövzudur. Yəni, indi rəsmi İrəvan prinsipial seçim etməlidir. Ya avantürist planlar üzrə irəliləməyə, regional situasiyanı silahlı toqquşmalar həddinə qədər gərginləşdirməyə çalışmalıdır. Ya da öz məğlubiyyəti ilə barışıb, sülh masası arxasına oturmaq məcburiyyətini nəzərə almalıdır.

Onu da qeyd etmək lazımdır ki, indiki situsiyada hər iki variant Ermənistan üçün hər hansı ciddi uğur vəd etmir. Çünki rəsmi İrəvan situasiyanı silahlı toqquşmalar həddinə qədər gərginləşdirərsə, bu, genişmiqyaslı müharibə təhlükəsi deməkdir. Ermənistanın isə yaxın gələcəkdə daha bir genişmiqyaslı savaşa tab gətirmək şansı qətiyyən yoxdur.

İkinci variantdasa, rəsmi İrəvan bundan sonra Ermənistanın danışıqlar masası arxasında daha ağır təzyiq altında olacağını artıq indidən bilir. Çünki Paşinyan hakimiyyəti Azərbaycana qarşı beynəlxalq təzyiq kampaniyası planını reallaşdıra bilməyib. BMT-nin Təhlükəsizlik Şurası isə dolayısı ilə Ermənistanın Azərbaycanla anlaşmasının vacibliyinə yönəlik mesaj verib. Və belə vəziyyətdə rəsmi Bakının sülh prosesində Ermənistana öz şərtlərini daha sərt metodlarla qəbul etdirəcəyi şübhə doğurmur.

Bütün bunları nəzərə aldıqda, Ermənistan üçün uduş variantının ümumiyyətlə, mövcud olmadığını düşünmək olar. Bundan sonrakı mərhələdə Ermənistanı daha çox əlavə itkilər müşayiət edə bilər. Ona görə də, Paşinyan hakimiyyətinin mövcud situasiyadan çıxış yolu tapmaq üçün Ermənistan cəmiyyəti daxilində siyasi manipulyasiyalara üstünlük verə biləcəyi qətiyyən istisna deyil.

Məsələ ondadır ki, Paşinyan hakimiyyətinin BMT-nin Təhlükəsizlik Şurasında Laçın postu ilə bağlı müzakirələrə cəhd edərkən, ikibaşlı oyun qurmaq niyyəti güdə biləcəyini də nəzərdən qaçırtmaq olmaz. Belə ki, əgər, BMT Təhlükəsizlik Şurasından Ermənistanın xeyrinə qərar çıxsaydı, rəsmi İrəvan bunu öz aktivinə yazaraq, siyasi dividend qazanmağa çalışacaqdı.

Əks təqdirdəsə, Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyan Azərbaycanla sülh danışıqlarının alternativinin olmaması barədə daha bir tutarlı arqument qazanmış olcaqdı. Böyük ehtimalla erməni baş nazir BMT-nin Təhlükəsizlik Şurasında Ermənistan üçün ortaya çıxan uğursuz situasiyadan sülh danışıqlarında istifadə etməyə çalışacaq.

Belə ki, baş nazir Nikol Paşinyanın BMT Təhlükəsizlik Şurasında baş verənləri örnək göstərərək, Ermənistan cəmiyyətinə bütün dünyanın ermənilərdən üz çevirib, məhz Azərbaycanı dəstəklədiyini təbliğ etməyə çalışacağı gözlənilir. Və bununla da Azərbaycanla sülh sazişinin imzalanmasının qaçılmazlığını sübut etməyə çalışacaq.(Yeni Müsavat)

İrançı erməni və “qala-dövlət” nağılı - ekspert danışır“Müxtəlif cür və çox vaxt şübhəli mədəni məzmunlu konsertlər, festivallar və atəşfəşanlıqlar bizim üçün son dərəcə təhlükəli illüziya yaradır – sanki Ermənistan Respublikası və Artsax Respublikasının ekzistensial təhlükəsizlik problemi həll olunub və biz bayram edə bilərik”. Bunu İrəvan Dövlət Universitetinin (İDU) şərqşünaslıq fakültəsinin iranşünaslıq kafedrasına rəhbərlik edən Vardan Voskanyan özünün Telegram kanalında yazıb.

“Bu, geniş ictimai səviyyədə milli müqaviməti korşaldır. Çünki reallıqları unutmağa, bu reallıqların bizim xeyrimizə dəyişməsi ilə bağlı fikirlərin yaranmasına yönəlmiş başqa bir “reallıq” yaradır ki, bu da bizi gözü doymayan düşmənin ekspansiyası qarşısında daha da zəif vəziyyətə salır.

Mən təkid etməkdə davam edəcəyəm ki, Ermənistanın güclənməsinin və barbarların məğlubiyyətinin yeganə təminatı qala-dövlətin qurulmasıdır. Bu qala-dövlətdə daimi sərsəm şənliklər yox, hərbiyə yaxın nizam-intizam olmalıdır”, – Voskanyan qeyd edir.

Bu bəyanat özü-özlüyündə ondan xəbər verir ki, ermənilərin əhəmiyyətli bir hissəsi artıq heç bir qisas və Azərbaycanla yeni müharibənin zəruriliyi barədə düşünmür. Bu, sözsüz ki, müsbət siqnaldır. Qoy daha çox və daha yaxşı əylənsinlər, daxili problemləri haqqında düşünsünlər, amma qonşu dövlətlərin ərazilərinə ekspansiya planları qurmasınlar. Əlbəttə, bu, kefi belə istədiyi üçün qonşu xalqı “barbar” adlandırmağı normal hesab edən irançı Voskanyan kimi tiplərin ürəyinə sancılan bıçaq effektidir. Sanki ermənilər özləri vərdişlərinə və həyat tərzinə görə bölgədə yaşayan digər xalqlardan çox fərqlənirlər.

Maraqlıdır, “reallıqları bizim xeyrimizə dəyişmək”, “hərbiyə yaxın nizam-intizamı olan qala-dövləti qurmaq” zərurəti ilə bağlı fikirlər Ermənistan cəmiyyətində nə dərəcədə geniş yayılıb? Ermənistanda belə fikrin daşıyıcısı nə qədərdir? Ermənistanın Azərbaycan və Türkiyə ilə necə münasibətlər quracağı da əhval-ruhiyyənin belə bir balansından asılıdır. Tez bir zamanda sülh bağlanması mümkündürmü, yoxsa hər şey yeni qarşıdurmaya, hətta yeni müharibəyə doğru gedəcək?

DİA.AZ-ın məlumatına görə, vəziyyəti Press Kluba şərh edən Hankuk Xarici Tədqiqatlar Universitetinin (Cənubi Koreya) professoru, politoloq Rövşən İbrahimov ilk növbədə qeyd edib ki, Voskanyan bütövlükdə ikrah yaradan, axmaq, elmdən uzaq adamdır.

“Onun açıqlamaları ilə rastlaşdığım son illər ərzində heç vaxt onun ağıllı söz dediyini görməmişəm. Ola bilsin ki, o, İran üzrə yaxşı mütəxəssisdir. Onun fars dilini bilməsi səviyyəsindən xəbərim olmadığından, bu barədə heç nə söyləyə bilmərəm. Amma o, öz biliyinin, ilk növbədə öz ixtisasının hüdudlarından açıq şəkildə kənara çıxır.

Ümumilikdə götürdükdə, başa düşdüyüm qədər, onun təqdim etməyə çalışdığı ideya İsrail modelidir. Və onlar hesab edirlər ki, bu modeli Ermənistana da tətbiq etmək olar. Yaxşı, istəyirlərsə, onda qoy yaratsınlar”, – professor deyir.

“Mən bu məsələ ilə bağlı konkret araşdırma aparmadığımdan, Ermənistan cəmiyyətində bununla bağlı əhval-ruhiyyənin necə olduğu barədə zərrə qədər fikrim yoxdur. Bunun üçün sosioloji sorğu keçirmək lazımdır. Amma dolayı faktorları da nəzərə almaq olar. Məsələn, baş nazir Paşinyan və onun partiyasının müharibədən dərhal sonra parlament seçkilərində 50%-dən çox səs toplaması və Nikolun birpartiyalı hökumət yaratmağa nail olması mühüm meyar ola bilər. Bu çox şeydən xəbər verir. Biz bilirik ki, bununla yanaşı, revanşist əhval-ruhiyyəli müxalifətin çoxsaylı etiraz mitinqləri keçirilib, amma onlar heç vaxt uğur qazanmayıblar, kütləni cəlb edə bilməyiblər. Diqqət edin, müxalifət çoxdan mitinqlər keçirmir, yolları bağlamır, yəni bu alətlərdən tamamilə imtina edib. Və bu aspektdə deyə bilərik ki, bəlkə də bir çox ermənilər ürəklərində qisas almaq arzusundadırlar. Amma iş reallığa gəldikdə, onlar başa düşürlər ki, kimsə bunun üçün mübarizə aparmalı, kimsə bunun üçün canından keçməlidir – və burada onlarda praqmatik yanaşma oyanır.

Öz növbəmdə deyə bilərəm ki, qoy, qonşuları ilə normal münasibətləri olmadan yaşamaq üçün qala-dövlət qursunlar, lavaş bişirə biləcəkləri qarajlar, dikər tikililər tiksinlər – bu onların işidir. Əgər inkişaf etmək istəmirlərsə, qoy istədikləri kimi yaşasınlar”, – politoloq bildirib.
Ermənistan odla oynayır: hərbi təxribatlara hazır olmalıyıq - GƏLİŞMƏAvqustun 16-da BMT Təhlükəsizlik Şurasının Qarabağda humanitar vəziyyətə həsr olunmuş iclası baş tutub. Amma iclas heç də erməni diasporunun və Ermənistan hakimiyyətinin gözləntilərini doğrultmayıb. Ermənistan BMT TŞ-də Azərbaycana qarşı hansısa qərarın qəbul olunacağına ümid etsə də, Təhlükəsizlik Şurasının daimi və qeyri-daimi üzvləri Ermənistanın fakta söykənməyən hay-küylü iddialarını "yola vermək"lə keçiniblər. Ermənistan hakimiyyəti isə bu iclasın baş tutmasını uğur kimi təqdim edərək "quyruğunu dik tutmağa" çalışır.
Qeyd edək ki, Azərbaycanla Ermənistan arasında müşahidə olunan gərginlik təkcə diplomatik müstəvidə davam etmir. Belə ki, avqustun 16-da Ermənistan ordusu Azərbaycana qarşı növbəti təxribat törətməyə cəhd göstərib. Azərbaycan ordusunun bölmələri diversiyanın qarşısını alıb, təxribatçıların biri yaralı halda olaraq ələ keçirilib. Ermənistanın hərbi uğursuzluğu, BMT TŞ-dəki fiasko ilə başa çatıb.
Ermənistanın BMT Təhlükəsizlik Şurasının iclası fonunda hərbi təxribatlarını davam etdirəcəyi isə yüksək ehtimal olaraq qalır. Sputnik Azərbaycan baş verən son proseslərlə bağlı millət vəkili Elman Nəsirovun və politoloq İlyas Hüseynovun fikirlərini öyrənib.
Millət vəkili Elman Nəsirov bildirib ki, Ermənistanın Laçın yolu istiqamətindakı vəziyyətlə bağlı saldıqları hay-küy tamamilə cəfəng və reallıqdan uzaq iddialardır. Onun sözlərinə görə, bu həm də Ermənistanın təxribatçı siyasətinin tərkib hissəsidir:
"BMT Təhlükəsizlik Şurasında da bu məsələyə baxıldı və Azərbaycanın BMT-dəki daimi nümyəndəsi Yaşar Əliyev çox ciddi faktlarla Ermənistanın yalan üzərində qurulmuş iddialarına cavab verdi. Regionda heç bir halda humanitar böhrandan söhbət getmir. Qarabağda yaşayan əhalinin ərzaq təhlükəsizliyi, eyni zamanda onların gündəlik tələbat mallarına olan ehtiyaclarının qarşılanması üçün Azərbaycan Ağdam-Xankəndi, həmçinin Füzuli-Şuşa yolunu təklif edir. Lakin Ermənistana bunlar lazım deyil. Onların niyyəti heç də humanitar böhran məsələləri deyil.

Millət vəkili qeyd edib ki, Ermənistan Azərbaycana qarşı beynəlxalq təzyiqə və sanksiyaların tətbiq edilməsinə nail olmaq istəyir:
"Azərbaycan nümayəndəsi BMT TŞ-nin keçmiş münaqişə bölgəsi ilə bağlı qəbul edilmiş dörd qətnaməsini də xatırladıb. Azərbaycan öz silahlı qüvvələri hesabına bu qətnamələrin yerinə yetirilməsinə nail oldu. Amma hələ də Qarabağda silahlı erməni birləşmələri var. BMT qətnamələrində ərazilərimizdəki Ermənistan silahlı qüvvələrinin tam şəkildə tərk etməsi tələb edilirdi. Hesab edirəm ki, Ermənistanın Azərbaycana qarşı təzyiqlərə nail olmaq niyyəti tamamilə müvəffəqiyyətsizliyə uğrayıb. Bunu Azərbaycanın diplomatik qələbəsi kimi də qiymətləndirmək lazımdır.
"Xüsusilə də, Türkiyə bu məsələdə Azərbaycanın haqq işini müdafiə etdi. Azərbaycan bütün alternativ həll yollarını təqdim edib. Amma beynəlxalq birliyin bəzi üzvləri, xüsusən də Fransa bu alternativlərin adının çəkilməsini belə istəmir. Ermənistan təkcə diplomatik müstəvidə deyil, həmçinin Azərbaycanla şərti sərhəddə hərbi təxribatlarını davam etdirir. Son zamanlar sərhədlərimiz yaxınlarına hərbi texnikanın yığılması, Ermənistan qoşunlarının dislokasiya yerlərini dəyişməsi kimi addımlar atır. Bu addımlar 2022-ci ilin sentyabr təxribatlarından öncəki vəziyyəti xatırladır. İndi də oxşar tendensiya müşahidə edilir", - millət vəkili bildirib.
"Ermənistan unutmamalıdır ki, Azərbaycanla təhdid dilində danışmaq ağılsızlıqdır. Kimlərsə, üçüncü Qarabağ müharibəsini planlaşdırırsa, bu həmin şəxslər üçün siyasi intihar qərarını qəbul etməkdən başqa bir şey deyil. Hərbi təxribatlardan istifadə Paşinyanın icadı deyil, onun sələfləri Koçaryan, Sarkisyan da tənzimləmə prosesi ilə bağlı mühüum addımların atılması öncəsi bu yola əl atırdılar. Görünür, Ermənistanın hərbi siyasi rəhbərliyi ağlını itirib. Azərbaycan ordusu üç il öncəkindən daha güclüdür və Ermənistan odla oynayır. Həmin od Ermənistanı yandıra bilər", - deyə E.Nəsirov fikirlərini yükunlaşdırıb.

Politoloq İlyas Hüseynov isə bildirib ki, TŞ-də keçirilən müzakirələrdən sonrakı uğursuzluq özü ilə hərbi təxribatları da gətirə bilər:
"Hər bir vəchlə çalışacaqlar ki, regionda gərginlik ən yüksək səviyyədə olsun. Düşünürəm ki, hərbi təxribatlara hazır olmaq lazımdır. Xüsusən də işğaldan azad edilmiş ərazilərdə, şərti sərhəddə və Naxçıvan istiqamətində ordumuz hazır vəziyyətə gətirilməlidir. Çünki son dövrlər separatçıların fortifikasiya qurğularını quraşdırma cəhdləri görünür. Onlar mühəndis istehkam işləri görməyə cəhd edirlər. Bunlar hərbi təxribat üçün hazırlıqlardan xəbər verir. Hesab edirəm ki, hərbi təxribatlara hazır olmalıyıq".

Prezident İlham Əliyev Masallı rayonunun Ləngan–Əhmədli–Təklə–Köcəkli, Bala Təklə–Şərəfə və Öncəqala–Hüseynhacılı–Viləş–Xallıcalı–Dəlləkli–Qədirli avtomobil yollarının tikintisi ilə bağlı tədbirlər haqqında Sərəncam imzalayıb.

Yol-xeber.az xəbər verir ki, sərəncama əsasən, əlli bir min nəfər əhalinin yaşadığı 27 yaşayış məntəqəsini birləşdirən Ləngan–Əhmədli–Təklə–Köcəkli, Bala Təklə–Şərəfə və Öncəqala–Hüseynhacılı–Viləş–Xallıcalı–Dəlləkli–Qədirli avtomobil yollarının tikintisi məqsədilə “Azərbaycan Respublikasının 2023-cü il dövlət büdcəsində dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya xərcləri) üçün nəzərdə tutulan vəsaitin bölgüsü”nün 1.31.8-ci yarımbəndinə uyğun olaraq, Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinə 14,6 milyon (on dörd milyon altı yüz min) manat ayrılıb.

Maliyyə Nazirliyinə Sərəncamın 1-ci hissəsində göstərilən məbləğdə maliyyələşməni təmin etmək, Nazirlər Kabinetinə Sərəncamdan irəli gələn məsələləri həll etmək tapşırılıb.

Avqustun 18-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Kolumbiya Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Luis Fernando Kuartas Ayalanın etimadnaməsini qəbul edib.

Səfir etimadnaməsini Prezident İlham Əliyevə təqdim etdi.

Sonra dövlətimizin başçısı səfirlə söhbət etdi.

Səfir Azərbaycan ilə Kolumbiya arasında siyasi əlaqələrin yaxşı səviyyədə olduğunu qeyd etdi, ölkələrimizin Xarici İşlər nazirlikləri arasında siyasi məsləhətləşmələr mexanizminin uğurla inkişaf etdiyini bildirdi. Minatəmizləmə sahəsində kolumbiyalı mütəxəssislərin Azərbaycanda fəaliyyət göstərdiyi qeyd olundu. Luis Fernando Kuartas Ayala ölkələrimiz arasında turizm sahəsində əlaqələrin daha da genişləndirilməsi üçün böyük potensialın olduğunu vurğuladı.

Səfir ölkəmizdə akkreditə edilmiş diplomatik korpusun nümayəndələrinin Ağdama səfərində iştirak etdiyini, həmin ərazilərdə aparılan bərpa-quruculuq işləri ilə yerində tanış olduğunu bildirdi.

Dövlətimizin başçısı Azərbaycan ilə Kolumbiya arasında siyasi əlaqələrin məmnunluq doğurduğunu vurğuladı, ölkələrimizin BMT, Qoşulmama Hərəkatı çərçivəsində səmərəli əməkdaşlıq etdiyini və daim bir-birini dəstəklədiyini dedi.

Prezident İlham Əliyev iqtisadi-ticari əlaqələrin genişləndirilməsi üçün böyük imkanların olduğunu vurğuladı, mədəniyyət sahəsində əlaqələrin genişləndirilməsinin vacibliyini bildirdi.

***
Avqustun 18-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Kolumbiya Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Luis Fernando Kuartas Ayalanın etimadnaməsini qəbul edib.

Bu barədə Prezidentin Mətbuat Xidməti məlumat yayıb.

Prezident İlham Əliyev “Lisenziyalar və icazələr haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanunu təsdiqləyib.

"Report" xəbər verir ki, bununla da qanun “Avtomobil nəqliyyatı haqqında” yeni qanuna uyğunlaşdırılıb.

Yenilənmiş qanunla sərnişin və yük daşımalarında lisenziya tələbi icazə tələbi ilə əvəzlənib.

Belə ki, Azərbaycanda avtomobil nəqliyyatı ilə sərnişin və yük daşımaları xidmətləri göstərənlər icazə almalı olacaqlar. Həmin icazələr aşağıdakılardır;

-Azərbaycan ilə xarici ölkələr arasında avtomobil nəqliyyatı ilə daşımaları yerinə yetirmək üçün operatorlara verilən beynəlxalq yük və qeyri-müntəzəm daşımalarına buraxılış vəsiqəsi;

-Ölkədaxili sifarişli daşımalara buraxılış vəsiqəsi:

-Taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin daşımalarına buraxılış vəsiqəsi:

-Taksi sifariş operatoru fəaliyyətinə icazə.

Avqustun 18-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Tacikistan Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri İlxom Abduraxmonun etimadnaməsini qəbul edib.

Səfir etimadnaməsini Prezident İlham Əliyevə təqdim etdi.

Sonra səfirlə söhbət edən dövlətimizin başçısı Azərbaycan ilə Tacikistan arasında münasibətlərin qardaşlıq və dostluq xarakteri daşıdığını vurğuladı, hökumət üzvləri, parlamentlər, ictimai təşkilatlar xətti ilə daim təmasların və qarşılıqlı səfərlərin həyata keçirildiyini dedi.

Prezident İlham Əliyev Tacikistana dövlət səfərini məmnunluqla xatırladı, səfər çərçivəsində aparılmış müzakirələr zamanı müəyyənləşdirilmiş hədəflərə nail olunması istiqamətində ardıcıl fəaliyyətin həyata keçirildiyini bildirdi. Dövlətimizin başçısı Tacikistana səfəri zamanı bu ölkənin və Düşənbənin inkişafının şahidi olduğunu vurğuladı.

Azərbaycan Prezidenti iqtisadiyyat, ticarət, nəqliyyat, logistika və digər sahələrdə ikitərəfli əməkdaşlığın daha da genişləndirilməsi üçün bir çox təşəbbüslərin olduğunu diqqətə çatdırdı, ölkələrimiz arasında tərəfdaşlıq əlaqələrinin möhkəmləndiyini qeyd etdi.

Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın və Tacikistanın regionları arasında əməkdaşlığın və şəhərlərarası birbaşa əlaqələrin yaradılmasının vacibliyini bildirdi.

Səfir, ilk növbədə, Tacikistan Prezidenti Emoməli Rəhmonun salamlarını dövlətimizin başçısına çatdırdı.

Prezident İlham Əliyev salamlara görə minnətdarlığını bildirdi, onun da salamlarını Tacikistan Prezidentinə çatdırmağı xahiş etdi və Prezident Emoməli Rəhmonu Azərbaycana dövlət səfərinə dəvət etdi.

Səfir İlxom Abduraxmon dövlətimizin başçısının Tacikistana səfəri zamanı ikitərəfli əlaqələrin inkişafı baxımından çox vacib və səmərəli müzakirələrin aparıldığını vurğuladı, müxtəlif səviyyələrdə, o cümlədən parlament sədrlərinin səfərlərinin önəmini qeyd etdi, hökumətlərarası komissiyanın bu yaxınlarda iclasının keçirildiyini xatırladı, ölkələrimizin beynəlxalq təşkilatlar çərçivəsində də uğurla əməkdaşlıq etdiyini vurğuladı.

İlxom Abduraxmon Bakı ilə Düşənbə arasında birbaşa aviareyslərin açılmasının turizm sahəsində əməkdaşlığımızın inkişafına ciddi təkan verəcəyini qeyd etdi. O, Azərbaycanın sürətli inkişafının, Bakının gözəlliyinin və şəhərin memarlıq üslubunun onda dərin təəssürat hissi yaratdığını dedi.

***

Avqustun 18-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Tacikistan Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri İlxom Abduraxmonun etimadnaməsini qəbul edib.

Bu barədə Prezidentin Mətbuat Xidməti məlumat yayıb.

“Göyçə Zəngəzur Respublikası” fəaliyyətini dayandırdığını elan edib.

Bu barədə “Göyçə-Zəngəzur Respublikası” və “Qərbi Azərbaycana Qayıdış” İctimai Birliyinin birgə bəyanatında bildirilib.

Rizvan Talıbov və Tünzalə Çələbiyevanın imzaladığı bəyanatda deyilir:

“Tarixən ermənilər və hazırkı Ermənistan Respublikası azərbaycanlıları etnik zəmində soyqırımı və deportasiya cinayətlərinə məruz qoymuşlar. Qərbi Azərbaycandan – indiki Ermənistan ərazisindən 1987-1991-ci illərdə deportasiya edilən azərbaycanlıların böyük əksəriyyəti Azərbaycan Respublikasında qaçqınçılıq həyatı yaşamış, deportasiya qurbanlarının bir qismi də qardaş ölkə Türkiyə Respublikasında və digər ölkələrdə məskunlaşmışlar.

Ətrafımızda olan bəzi deportasiya qurbanları ilə birgə Azərbaycanda məskunlaşmış soydaşlarımız kimi öz adət-ənənələrimizi qoruyub yaşatmaq, bir-birimizə kömək etmək, məhrum edildiyimiz təməl insan haqlarımızı bərpa etmək, erməni cinayətlərinə və Ermənistanın Azərbaycan ərazisində separatçılığı dəstəkləməklə nümayiş etdirdiyi ikiüzlülüyə qarşı mübarizə aparmaq məqsədilə təşkilatlanmaq barədə qərar qəbul etmiş və Qərbi Azərbaycana Qayıdış İctimai Birliyini təsis etmişdik. Müzəffər Ali Baş Komandan, möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin sərkərdəliyi ilə 44 günlük Vətən müharibəsində qazanılan böyük Zəfərdən ruhlanaraq Birlik bir təşkilat qismində “Göyçə Zəngəzur Respublikası”nın yaranması təşəbbüsünü elan etmişdir. Biz bu yolla ermənilərin törətdiyi deportasiya cinayəti və soyqırıma məruz qalmış soydaşlarımızın haqq səsinin beynəlxalq aləmdə eşidilməsi üçün əlavə imkanlardan istifadə etməyə çalışmışıq. Ötən müddətdə elan edilmiş “Göyçə Zəngəzur Respublikası” tərəfindən qardaş Türkiyə Respublikası ərazisində də nümayəndəlik və müxtəlif təsisatların formalaşdırılması təşəbbüsü həyata keçirilmişdir.

Eyni zamanda Prezident cənab İlham Əliyevin Qərbi Azərbaycan və bu bölgədən köçürülən yüz minlərlə soydaşımızın taleyi ilə bağlı müdrik düşüncələrə və planlara sahib olduğunu gördük. Prezident İlham Əliyevin hələ 2014-cü ildə hərbçilərimiz qarşısında çıxış edərkən söylədiyi “Bu gün biz yaxşı bilirik ki, Ermənistan dövləti tarixi Azərbaycan torpaqlarında yaranıbdır. İrəvan xanlığı, Zəngəzur, Göyçə mahalı bizim tarixi torpağımızdır. Biz azərbaycanlılar o torpaqlara qayıtmalıyıq və qayıdacağıq” sözlərinin reallığa söykəndiyini hiss etdik.
Prezident cənab İlham Əliyevin 24 dekabr 2022-ci il tarixində Qərbi Azərbaycan ziyalıları ilə görüşündə etdiyi çıxışından sonra Qərbi Azərbaycanlılarla bağlı dövlətimizin siyasi xətti ilə daha yaxından tanış olduq. Prezident İlham Əliyevin bu sahədə həyata keçirdiyi siyasi xəttə uyğun Qərbi Azərbaycan İcmasının qısa müddətdə yenidən təşkilatlandığına və bu gün çox böyük uğurla fəaliyyət göstərdiyinə şahid olduq.
Bu gün bütün Qərbi azərbaycanlılar öz pozulmuş hüquqlarının Azərbaycan Prezidentinin siyasi iradəsi, dövlətimizin gücü ilə bərpa olunacağına əmindirlər. Buna görə də onlar vahid niyyətlə bir olmalı, çaşqınlıq yaradan hər cür bölücü addımlardan kənar durmalı və Qərbi Azərbaycana – öz doğma torpaqlarımıza qayıtmaq üçün birgə mübarizə aparmalıdırlar.

Biz də öz növbəmizdə bu ali məqsədə xidmət etmək niyyəti ilə hazırda bir təşkilat olaraq “Göyçə Zəngəzur Respublikası”nın fəaliyyətini dayandırdığını rəsmən elan edir və bütün soydaşlarımızı Prezidentimizin vahid siyasi xətti ətrafında və bu siyasi xəttə öz töhfəsini vermək üçün qətiyyətlə fəaliyyət göstərən, Ermənistandan qovulmuş azərbaycanlıların maraqlarını legitim və mötəbər şəkildə müdafiə edən, Qərbi azərbaycanlıların hər birini əhatə edərək yeganə ümumi təşkilatı olan Qərbi Azərbaycan İcmasında səylərini bundan sonra da birləşdirməyə çağırırıq.

Yolumuz doğma torpağımız Qərbi Azərbaycanadır. Bu yolda hər birimizə uğurlar arzulayırıq”.

Xəbər lenti