Arayikgilin “hərbi əsir” kimi qələmə verilməsinə - XİN-dən sərt cavab

Xarici İşlər Nazirliyi Niderland parlamentinin Nümayəndələr Palatasının Azərbaycan əleyhinə qəbul etdiyi qətnamələri qəbuledilməz hesab edib.

Bu barədə Azərbaycan Xarici İşlər Nazirliyinin mətbuat katibi Ayxan Hacızadənin Niderland Krallığının Parlamentinin əsassız qətnamələrinə və xarici işlər naziri Kaspar Veldkampın qərəzli fikirlərinə dair şərhində bildirilib.

“Niderland Krallığının Parlamentinin Nümayəndələr Palatasının 10 oktyabr tarixində Azərbaycan əleyhinə qəbul etdiyi növbəti iki qətnaməni qətiyyətlə rədd edirik. Bununla yanaşı, Niderlandın xarici işlər naziri Kaspar Veldkampın çıxışı zamanı bu qərəzli qətnamələrə dəstək ifadə etməsi, Azərbaycan tərəfindən həbs edilmiş keçmiş separatçı rejimin nümayəndələrinin və terrorçuların “hərbi əsir” kimi qələmə verilərək azad edilməsinə dair çağırışları qəbuledilməzdir”, – sözçü vurğulayıb.

Onun sözlərinə görə, Azərbaycana “münasibətdə törədilmiş hərbi işğalın və Azərbaycan əhalisinin etnik təmizləməyə məruz qoyulmasının, Ermənistanın Azərbaycana qarşı hələ də davam edən ərazi iddialarının tamamilə gözardı edilməsi təəssüf doğurur.

“Ermənistanın Azərbaycana qarşı hərbi təcavüzü və torpaqlarımızın işğalı zamanı 1954-cü il Haaqa konvensiyasına zidd olaraq mədəni və dini irsimizin dağıdılmasına, təhqir edilməsinə, mənimsənilməsinə, mədəni sərvətlərin ölkəmizdən qeyri-qanuni çıxarılması kimi hərbi cinayətlərə etinasız yanaşan Niderland tərəfinin indi ermənilərin saxta təbliğatına istinadən ölkəmizin guya erməni abidələrini hədəf aldığını bildirməyə heç bir mənəvi haqqı yoxdur”, – mətbuat katibi qeyd edib.

O deyib ki, sənədlərdə və XİN başçısının səsləndirdiyi fikirlərdə Azərbaycanın ötən ilin sentyabr ayında həyata keçirdiyi lokal xarakterli antiterror tədbirlərinin məram və məqsədlərinin təhrif olunması ölkəmizə qarşı ikili standartların bariz nümunəsidir:

“Həmin tədbirlərin Azərbaycana qarşı davam edən hərbi təhdidlərin aradan qaldırılması və qanunsuz hərbi birləşmələrin mövcudluğuna son qoyulmasına yönəldiyini bir daha xatırlatmaq istərdik”.

“Niderland tərəfinin iddialarında “hərbi əsirlər” kimi istinad edilən şəxslər Azərbaycan ərazisində separatçılıq, qəsdən öldürmə, işgəncə, terrorçuluq və digər insanlıq əleyhinə cinayətlərin törədilməsində təqsirləndirilən şəxslərdir. Azərbaycanın həm beynəlxalq hüquq, o cümlədən 1949-cu il Cenevrə Konvensiyaları, Muzdluların cəlb edilməsi, istifadəsi, maliyyələşdirilməsi və təliminə qarşı beynəlxalq Konvensiya, həm də yerli qanunvericiliyə əsasən bu şəxsləri məsuliyyətə cəlb etməyə həm hüququ, həm də beynəlxalq öhdəliyi var. Buna görə də, qeyd edilən məsələdə Azərbaycana qarşı səslənən bütün fikirlərin heç bir əhəmiyyəti yoxdur”, – XİN-in rəsmisi söyləyib.

“Niderland tərəfini bölgədə sülhə qarşı olan və Azərbaycan-Niderland münasibətlərində gərginlik yaradan birtərəfli mövqedən əl çəkməyə çağırırıq”, – Hacızadə vurğulayıb.

Azərbaycanda bələdiyyələrin sayı yarıbayarı azaldılır 

Azərbaycanda 1 400 bələdiyyə birləşdirilir və ümumi say 684-ə endirilir.

Bu barədə Milli Məclisin Regional məsələlər komitəsinin iclasında müzakirə aparılır.

Qeyd olunub ki, “Bələdiyyələrin birgə fəaliyyəti, birləşməsi, ayrılması və ləğv edilməsi haqqında qanunda dəyişiklik edilməsi barədə” qanuna əsasən, ölkə üzrə sonuncu bələdiyyə seçkilərinin keçirildiyi ildən sonrakı dörd ilin son iki ili ərzində əhalisinin sayı 3 000 nəfərdən və ya ev təsərrüfatlarının sayı 1 000 vahiddən az olan bələdiyyələr onlarda yaranan sosial-iqtisadi vəziyyət, tarixi və digər yerli xüsusiyyətlər nəzərə alınmaqla Milli Məclisin qərarı ilə digər bələdiyyələrlə birləşdirilir.

Qanunun tələblərinə əsasən, bələdiyyələrin birləşmə ilə bağlı Milli Məclisə təqdim etdikləri rəylərə baxılıb və nəticədə 1 400 bələdiyyənin birləşdirilməsi yolu ilə ölkə ərazisində bələdiyyələrin ümumi sayının 684-ə endirilməsi nəzərdə tutulub. Bununla əlaqədar “Azərbaycan Respublikasında bələdiyyələrin birləşməsi yolu ilə yeni bələdiyyələrin yaradılması haqqında” və “Bələdiyyələrin əraziləri və torpaqları haqqında” qanuna əlavə - “Azərbaycan Respublikasında bələdiyyələrin siyahısı”nda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihələri hazırlanıb.

Komitə sədri Siyavuş Novruzov bildirib ki, dekabrda keçirilməsi nəzərdə tutulan bələdiyyə seçkilərində yeni yaradılacaq bələdiyyə üzrə səsvermə aparılacaq: "Birləşən bələdiyyələrdən ən böyüyü mərkəz hesab edilərək adı müəyyənləşə

İrəvanın bir ayağı Rusiyaya, digəri Qərbə hərəkət edir: Ermənistanın parçalanacağı gün uzaqda deyil

Paşinyan hakimiyyəti bir tərəfdən Kreml ilə sərt qarşıdurma mühitini yumşaltmağa cəhd göstərir, bununla da hər ehtimala qarşı Rusiyanın orbitinə geri dönüş məkanını açıq saxlamağa çalışır... Digər tərəfdən isə rəsmi İrəvan Kremlin maraqlarına bağlı prosesləri bloklamaqla, ABŞ və Qərbə Ermənistanın Rusiyadan uzaqlaşma kursuna sadiq olduğunu göstərmək məqsədi güdür...

Ermənistan "iki stul siyasəti"nə davam etməkdə israrlı görünür. Son vaxtlara qədər rəsmi İrəvan nisbətən Qərbin "stul"una tərəf daha çox sürüşməyə çalışırdı. Ancaq son bir neçə ayda, xüsusilə də, prezident Vladimir Putinin Bakıya səfərindən sonra Paşinyan hakimiyyəti yenidən Rusiyaya doğru hərəkət etməyə başlayıb. Və bunu əvvəllər Rusiyada keçirilən sammitlərə qatılmaqdan nümayişkaranə şəkildə yayınan Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyanın bu dəfə Moskvada MDB liderlərinin toplantısında iştirak etməsi də təsdiqləyir.

Məsələ ondadır ki, rəsmi İrəvan baş nazir Nikol Paşinyanın və xarici işlər naziri Ararat Mirzoyanın Rusiyaya səfərlərdən imtina etməsini əsasən vaxt çatışmazlığı ilə arqumentləşdirməyə çalışırdı. Ancaq həmin dövrdə Ermənistanın baş naziri və xarici işlər naziri Qərb ölkələrində keçirilən ən mənasız tədbirlərə belə, qatılırdılar. Yəni, Paşinyan hakimiyyətinin sadəcə, yalnız Rusiya üçün sərf edəcək zamanı yox idi. Və bunun əsas səbəblərindən biri də məhz Qərbdən aldığı şirnikləndirici vədlərlə bağlıydı.

Ancaq Paşinyan hakimiyyəti son vaxtlar ABŞ və Qərbin davranışlarından tədricən məyusluq keçirtməyə başlayıb. Belə ki, indiyə qədər verilən cəlbedici vədlərin mütləq əksəriyyəti yerinə yetirilməyib. Buna paralel olaraq isə Ermənistanın Rusiya ilə münasibətləri kəskin şəkildə korlanıb. Və bu baxımdan, Ermənistan müəyyən mənada, çıxılması çətin olan "geopolitik labirintə" düşmüş kimi görünür.

Təbii ki, rəsmi İrəvan bu situasiyadan mümkün çıxış yollarını axtarmağa başlayıb. Paşinyan hakimiyyətinin Kremllə qarşıdurma mühitini bir qədər yumşaltmağa cəhd göstərməsi də əslində, bu axtarışların əlamətləridir. Baş nazir Nikol Paşinyan Moskvaya səfər etməklə, həm Kremlin Ermənistana münasibətini yumşaltmağa, həm də ABŞ və Qərbə verilən vədlərin yerinə yetirilmədiyi barədə mesaj göndərmək məqsədi güdür. Və prezident Vladimir Putinlə görüşdə erməni baş nazirin Rusiya-Ermənistan təmaslarının son bir neçə ayda pozitiv məzmun daşımasından məmnun olduğunu vurğulaması da bu baxımdan, rəsmi İrəvanın Qərblə bağlı tərəddüdlərini biruzə verir.

Maraqlıdır ki, prezident Vladimir Putin də Rusiya və Ermənistan münasibətlərində pozitiv istiqamətləri qabartmağa üstünlük verməsi ilk növbədə Qərbə mesaj xarakteri daşıyır. Belə ki, Kreml Ermənistanın etibarlı tərəfdaş olmadığını müxtəlif bəhanələrlə gündəmə gətirməkdə maraqlıdır. Çünki bütün bunlar növbəti mərhələdə ABŞ və Qərbin Ermənistanla bağlı planlarına yenidən baxmaq ehtiyacı da yarada bilər. Və bu baxımdan, Rusiya Ermənistanı Qərbin qarşısında ifşa etməyə üstünlük verir.

Məsələ ondadır ki, Kreml sahibi Rusiya və Ermənistan arasında iqtisadi-ticari münasibətlərin sürətlə inkişaf etdiyini xüsusi olaraq, vurğulayıb. O, bildirib ki, bu ilin sonuna qədər Rusiya və Ermənistan arasında hətta ticarət dövriyyəsi rekord nəticələrə çatacaq. Rusiyaya qarşı Qərbin sanksiyalarının qüvvədə olduğu bir dönəmdə bu, kifayət qədər müəmmalı xarakter daşıyır. Və Qərbdə bir çoxları Ermənistanın Rusiya ilə ticarət dövriyyəsinin belə yüksəlişində rəsmi İrəvanın Kremlə sanksiyalardan yayınmağa yardım etməsinin xüsusi rolu olduğunu artıq anlayırlar.

Əslində, Kremlin Ermənistanın Rusiyaya xəyanətinə maksimum səviyyədə tolerant yanaşmasının əsas səbəblərindən biri də məhz bu məqamla birbaşa bağlıdır. Çünki Rusiya Ermənistan üzərindən ikitərəfli təkrar ixrac prosesini təşkil etməyə artıq nail olub. Kremldə bundan məmnundurlar və bu prosesin davamlı olmasında maraqlıdırlar. Üstəlik, Kremldə onu da anlayırlar ki, Ermənistanın Rusiyanın təsir dairəsindən çıxmaq şansları ümumiyyətlə, yoxdur. Və bunun kifayət qədər ciddi səbəbləri də mövcuddur.

Məsələ ondadır ki, Ermənistanın bütün iqtisadi sektoru Rusiyaya bağlıdır. Eyni zamanda, Ermənistan xarici ticarət sahəsində də Rusiyadan asılı vəziyyətdədir. Əgər, Rusiya bazarı rəsmi İrəvan üçün qapadılarsa, Ermənistan iqtisadiyyatı qısa müddətdə tamamilə çökə bilər. Üstəlik, Ermənistan enerji resurslarına çıxış baxımdan da Rusiyanın tam nəzarəti altındadır. Ermənistanın Rusiyadan belə ağır asılılıq durumundan çıxmaq üçün resursları mövcud deyil. Və Qərb də hələlik rəsmi İrəvana bu istiqamətdə ümidverici maliyyə-iqtisadi dəstək verməyə həvəs göstərmir.

Ona görə də, Kremldə tamamilə əminlik var ki, Ermənistan Rusiyasız öz mövcudluğunu ümumiyyətlə, davam etdirə bilməz. Hələlik indiki situasiya Rusiyanı tamamilə qane edir. Bu baxımdan, Kreml Ermənistanla Rusiyaya xəyanətə görə hesablaşma prosesini daha irəli zamana təxirə salmış kimi görünür. Və bu səbəbdən də, Paşinyan hakimiyyətinin indiki davranışları böyük ehtimalla Rusiyanın hesablaşma prosesində hansı səviyyədə radikal mövqe tutacağını da müəyyən edə bilər.

Ancaq nə qədər qəribə olsa, Paşinyan hakimiyyəti hələlik Qərb və Rusiya arasında mövcud şərtlər çərçivəsində manevr etməkdə israrlı görünür. Belə ki, baş nazir Nikol Paşinyan Moskvaya səfər edərək, günahını yumşaltmağa çalışsa da, Qərbin qəzəbinə tuş gəlməkdən də yayınmağa cəhd göstərir. Hər halda, erməni baş nazir Kremlin bəzi istəklərinə pozitiv reaksiya verməkdən mümkün qədər yayınmağa çalışır.

Onun Kremlin vasitəçiliyi ilə üçtərəfli görüşdən imtina etməsi də buna misal ola bilər. Çünki Rusiya MDB liderlərinin sammitindən istifadə edərək, ABŞ və Qərbi Cənubi Qafqazdakı sülh prosesinə vasitəçilik məsələsində qabaqlamaq niyyətində idi. Ancaq erməni baş nazirin bundan imtina etdiyi artıq qətiyyən şübhə doğurmur. Hər halda, Kremldən verilən açıqlamada "tərəflərdən biri üçtərəfli görüş ideyasını dəstəkləmədi" eyhamının məhz baş nazir Nikol Paşinyanı işarə etdiyini anlamaq qətiyyən çətin deyil.

Digər tərəfdən, baş nazir Nikol Paşinyan və xarici işlər naziri Ararat Mirzoyan Rusiyanı hər hansı rəsmi sənəd imzalamadan tərk ediblər. Belə ki, onlar MDB sammitinin müzakirəsində özlərinin də iştirak etdikləri bəyanatlarına imza atmaqdan imtina ediblər. Üstəlik, bu davranışlarını arqumentləşdirməyə də ehtiyac duymaylblar. Və bu səbəbdən də, Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin rəsmi təmsilçisi Mariya Zaxarova sualların cavabı üçün erməni baş naziri hədəf göstərmək məcburiyyətində qalıb.

Ancaq ilk baxışdan münasibətlərinin yumşaltmağa doğru yönəldiyi müşahidə olunan tərəflər arasında problemlər yalnız bunlarla məhdudlaşmır. Belə ki, bir müddət öncə Paşinyan hakimiyyəti Rusiya sərhədçilərini İrəvan hava limanından çıxartmışdı. İndi bu proses daha da inkişaf etdirilməyə başlayıb. Belə ki, gələn ilin yanvarından etibarən Rusiya sərhədçiləri Ermənistan-İran sərhədlərini də tərk etməli olacaqlar. Növbəti mərhələdə isə rus sərhədçilər Türkiyə-Ermənistan sərhədindən də çıxarılacaq. Və bu baxımdan, rəsmi İrəvanın Rusiya ilə ikibaşlı oyun oynamağa çalışdığı açıq-aşkar nəzərə çarpır.

Belə anlaşılır ki, Paşinyan hakimiyyəti bir tərəfdən Rusiya ilə sərt qarşıdurmanı yumşaltmağa cəhd göstərir. Bununla da hər ehtimala qarşı Rusiyanın orbitinə geri dönüş məkanını açıq saxlamağa çalışır. Digər tərəfdən isə Kremlin maraqlarına bağlı prosesləri bloklamaqla, ABŞ və Qərbə Rusiyadan uzaqlaşma kursuna sadiq olduğunu göstərmək məqsədi güdür. Halbuki, belə qarışıq manevrlərlə Ermənistanı düşdüyü "geopolitik labirint"dən çıxartmağın mümkün olacağına inanmaq çox çətindir.(Yeni Müsavat)

Prezident Pre-COP29-un iştirakçılarına müraciət ünvanladı

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev oktyabrın 10-da Bakıda keçirilən BMT-nin İqlim Dəyişmələri üzrə Tərəflərin İlkin Konfransının (Pre-COP29) iştirakçılarına müraciət ünvanlayıb.

Müraciətin mətnini COP29-un müəyyən edilmiş prezidenti, ekologiya və təbii sərvətlər naziri Muxtar Babayev oxuyub.

"Yarımçıq sülh", yoxsa yeni müharibə, Prezidentin "Qambit gedişi"

Paşinyan son aylarda davamlı olaraq Azərbaycanla nəzərdə tutulan sülh saziş layihəsinin 80 faizinin razılaşdırıldığını əsas gətirərək sənədin yaxın bir zamanda imzalanmasını bəyan etməkdədir. Oktyabrın 8-də Moskvada MDB dövlət başçılarının Şura iclasında çıxış edən Paşinyan Azərbaycanla sülh sazişi məsələsinə toxunaraq bir daha bəyan etdi ki, İrəvan oktyabrda Azərbaycanla sülh sazişi bağlamağa hazırdır. O bu fikrini belə əsaslandırmağa çalışdı ki, həm İrəvan, həm də Bakı ötən aylarda “Ermənistan Respublikası ilə Azərbaycan Respublikası arasında sülh və dövlətlərarası münasibətlərin yaradılması haqqında” saziş layihəsinin azı 80 faiz razılaşdırıldığını bəyan ediblər. Belə olan halda sülhün imzalanması üçün elə də ciddi maneə qalmayıb və İrəvan bu ay, yəni oktyabrda sənədi imzalamağa hazırdır. Yerdə qalan razılşadırılmamış məsələlər üzərində isə iş davam etdirilisin.
Paşinyanın fikrincə, bununla yalnız de-fakto, həm də de-yure olmadan sülh əldə olunsun. Yəni "yarımçıq sülh". Yarımçıq sülh isə başa çatmayan müharibə və ya yeni münaqişənin başlanması üçün zəmin demək olar.

Paşinyan bir yandan deyir ki, İrəvanla Bakı arasında sülh imzalasın, bir yandan regionda vəziyyəti dəyişəcək, digər tərəfdən də istər-istəməz razılaşdırılmalı və yeni sazişlər imzalanmalı olan mühüm fundamental məsələlər qalacaq.
Yəni Paşinyanın əsas istəyi ondan ibarətdir ki, nə olur-olsun təcili sülh müqaviləsi imzalansın və orada tərəflər bir-birinin ərazi bütövlüyünü qarşılıqlı tanıyaraq, gələcəkdə bir-birlərinə qarşı ərazi iddiaları ilə çıxış etməmək öhdəliyi götürsün. Tərəflər eyni zamanda üzərilərinə gücdən istifadə və güc tətbiq etməklə hədələmə, bir-birinin daxili işlərinə qarışmaması kimi öhdəliklər götürsün.
Buna da deyərlər, dəyişməyən erməni xisləti və erməni hiyləgərliyi... İrəvan gəlişi gözəl ifadələrlə beynəlxalq aləmi aldadaraq manipulyasiyaya can atır.
Azərbaycan da bu erməni xisləti və hiyləgərliyinin altında nə yatdığını yaxşı başa düşür. Uzaq tarixə getmədən son dörd ildəki tarixə nəzər salmaq yetər ki, Ermənistan sülhlə bağlı üzərinə götürdüyü öhədliklərdən sonradan necə boyun qaçırıb. 10 noyabr 2020-ci ildə imzalanan üçtərəfli sülh bəyanatının 9-cu bəndinə əsasən bölgədəki bütün iqtisadi və nəqliyyat əlaqələri bərpa edilir. Ermənistan vətəndaşların, nəqliyyat vasitələrinin və yüklərin hər iki istiqamətdə maneəsiz hərəkətinin təşkili məqsədilə Azərbaycanın qərb rayonları və Naxçıvan Muxtar Respublikası arasında nəqliyyat əlaqəsinin təhlükəsizliyinə zəmanət verir. Lakin İrəvan sonradan üzərinə götürdüyü bu bəndi yerinə yetirməkdən imtina etdi.

İkinci Qarabağ müharibəsindən sonra Ermənistan Qarabağdakı terrorçu və silahlı qruplaşmaları Azərbaycan ərazisindən çıxarmaq barədə üzərində öhdəlik götürdü, lakin biz İrəvan tərəfinin həmin qüvvələri çıxarmaq əvəzinə onları silahlandırıb yeni revanşizm hərətkələrinə əl atmağa çalışdığını görmüşük. Nəticə də hamıya bəllidir. Belə olan halda kimsə İrəvanın sülh bəyanatının səmimiyyətinə inana və ya günün birində sülh şərtlərindən imtina etməyəcəyinə zəmanət verə bilər.
Yarımçıq sülh növbəti revanşizmə, işğalçılığa və müharibəyə xidmət etdiyindən Azərbaycanın maraqlarına cavab vermir. Ona görə də Bakı İrəvanla normallaşma prosesinin başa çatdırılması üçün Ermənistan konstitusiya dəyişikliklərini həyata keçirməklə hüquqi müstəvidə Azərbaycana qarşı ərazi iddialarından birdəfəlik imtina etməsini irəli sürür. Bakının bu şərtini bütün platformalarda səsləndirir. Xarici işlər naziri Ceyhun Bayramov BMT Baş Assambleyasının 79-cu sessiyasının ümumi müzakirələrində çıxışı zamanı İrəvanın bu hiyləgər siyasətinin arxasında dayanan məqamlara toxunaraq bəyan edib ki, Ermənistanın hərbi büdcəsini kəskin artırması, həm ənənəvi, həm də yeni təchizatçılardan külli miqdarda hücum silahları alması, keçmiş münaqişəyə əsaslanan tezisləri və strukturları saxlamaq cəhdləri ilə birlikdə konstitusiya dəyişikliklərinin həyata keçirilməsi xüsusunda səhlənkarlığı normallaşma prosesinə xələl gətirir. "Azərbaycanın suverenliyinin və ərazi bütövlüyünün tanınması məsələsi hüquqi boşluqda qaldığı, habelə, daxili hüquqi və ya siyasi ssenarilərdən asılı olduğu təqdirdə, sülh və mehriban qonşuluq münasibətlərinin qurulması dayanıqlı və dönməz ola bilməz. Qonşulara qarşı irredentizm və ərazi iddialarının səbəb olduğu bu qədər ağrı və iztirablardan sonra "yarımçıq sülh" seçim ola bilməz”, - Bayramov qeyd edib.
Amma nə Ermənistan tərəfi, nə də onların başda ABŞ olmaqla qərbli havadarları unutmalıdırlar ki, bu hiyləgər taktikalarla razılaşdırılmamış məsələləri gündəmdən çıxarıb arxa plana keçirə bilməyəcəklər. Ermənistanın qərbli havadarlarının, xüsusən də ABŞ tərəfinin son günlərdə bu məqsədlə Azərbaycana qarşı başlatdığı təzyiq və təhdid kampaniyası yenə də iflasa uğrayacaq. Əgər ermənipərəst amerikalı konrqesmenlər 30 ildə bu niyyətlərinə nail ola bilmədilərsə, bundan sonra da bu istəklərini reallaşdıra bilməyəcəklər.
Azərbaycan Prezdenti İlham Əliyev yenə də uzaqgörən siyasəti və mahir diplomatik "qambit gedişi" qaydası ilə qarşı tərəfi məğlubiyyətə uğradacaq. Necə ki, biz Azərbaycan Prezidentinin son illərdə dəfələrlə belə "qambit gedişi" ilə rəqibləri tərksilah və məğlub etdiyinin şahidi olmuşuq.

Paşinyanın “Rusiya sərgüzəştləri” İrəvanı qarışdırdı: Əliyev erməni baş nazirə hüquq təlimi keçdi
Erməni baş nazir beynəlxalq hüquq normalarında dövlətlərarası münasibətlərə bağlı sənədlərin yarımçıq, yəni tam razılaşdırılmadan imzalanmasının yolverilməz olduğunu hələ də anlaya bilməyib... Baş nazir Nikol Paşinyan onu da nəzərə almağı bacarmır ki, istənilən tam razılaşdırılmamış, yarımçıq sənəd gələcək hərbi-siyasi qarşıdurmanın əsas mənbəyinə çevrilə bilər...

Ermənistan geopolitik məkanda növbəti siyasi zərbələrə məruz qaldı. Əslində, rəsmi İrəvan artıq belə biabırçı durumlara vərdiş edib. Hər halda, Paşinyan hakimiyyəti dönəmində Ermənistanın biabırçılıq tarixi daha çox zənginləşib. Üstəlik, bütün bunların əsas səbəbkarı da elə Paşinyan hakimiyyətinin rəsmi təmsilçiləridir. Və belə vəziyyətdə Ermənistanın normal dövlət kimi idarə olunduğuna inanmaq sadəlövhlük olardı.

Məsələ ondadır ki, Ermənistan II Qarabağ savaşında biabırçı məğlubiyyətdən sonra dövlət maraqlarını doğru-düzgün müəyyən etməkdə çətinlik çəkir. Əgər, bu ölkənin xarici işlər naziri Ararat Mirzoyan Azərbaycana qarşı beynəlxalq təzyiq kampaniyasını “erməni qadın öz uşağının istəyini yerinə yetirmək üçün qonşularından xahişlə yarım banan almaq məcburiyyətində qalıb” kimi, absurd arqumentlə təmin etməyə cəhd göstərirsə və bunu dəfələrlə təkrarlayırsa, Ermənistanın necə bəsit bir “dövlət” olduğunu təsəvvür etmək çətin deyil. Və rəsmi İrəvan məhz geopolitik proseslərə də məhz belə qeyri-ciddi əhval-ruhiyyə ilə yanaşır.

nikol-otel-ot.JPG (38 KB)

Onu da qeyd etmək lazımdır ki, Ermənistanın uydurma bir “dövlət” olduğu MDB liderlərinin növbəti Moskva sammitində də sübuta yetirilmiş oldu. Belə ki, belə önəmli tədbirə qatılan Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyan Moskvada qaldığı otelin pəncərəsində “şortik”lə şəkil çəkdirməklə bütün diqqətləri öz üzərinə çəkmiş oldu. Erməni baş nazirin sosial şəbəkələrdə “like” qazanmaq ehtirası onu və ölkəsini biabır etməkdə davam edir. Çünki baş nazir Nikol Paşinyan Ermənistanda, eləcə də, bəzi Avropa ölkələrinə səfərlərində olduğu kimi, Rusiya paytaxtında da velosiped yürüşündən imtina etmədi. Və belə olan təqdirdə, erməni baş nazirin “Moskva sərgüzəştləri”ndən Ermənistan cəmiyyətinin narazı qalmasının səbəbləri bir qədər anlaşılmaz xarakter daşıyır.

Maraqlıdır ki, erməni baş nazirin Moskvada Azərbaycan Bayrağı qarşısında boynubükük fotosu Ermənistan cəmiyyətində ciddi ajiotaj yaradıb. Üstəlik, baş nazir Nikol Paşinyanın Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevlə qarşılaşarkən, əllərini önündə tutaraq, başını aşağı əyməsi də erməni toplumunda sarsıntı ilə qarşılanıb. Həmişə olduğu kimi, bu dəfə də erməni siyasi dairələri Rusiyanı Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyanı biabırçı fotolarla məqsədyönlü şəkildə gündəmə gətirməkdə ittiham ediblər. Və bununla da, reallıqlardan hələ də nə qədər uzaq olduqlarını təqsdiqləmiş olublar.

Birincisi, otel pncərəsində “şortikli foto”nu Rusiya rəsmiləri deyil, məhz baş nazir Nikol Paşinyan özü çəkdirərək, sosial şəbəkələrdə yayımlayıb. Erməni baş naziri Moskvada velosipedə mindirib, videosunu çəkən də Kreml təmsilçiləri deyil. Çünki o, özü bilincli şəkildə Rusiya paytaxtında velosiped sürməsi ilə bağlı açıqlamalar verərək, lovğalanmağa çalışır. Və bununla da fəqrli siyasi lider olması barədə ictimai rəy formalaşdırmaq niyyəti güdür.

İkincisi, erməni baş nazirin Azərbaycan Bayrağı qarşısında boynubükük dayanması da əslində, gözlənilməz deyil. Çünki həmin Bayraq məhz “məğlubedilməz” hesab olunan Ermənistan ordusunu savaş meydanında darmadağın edərək, kapitulyasiya aktı imzalamaq məcburiyyətində buraxan bir ölkəyə - Azərbaycana məxsusdur. Və bu baxımdan, Azərbaycan Bayrağı qarşısında Ermənistan baş nazirinin əziklik əhval-ruhiyyəsi, daha dəqiq desək, natamamlıq komleksi yaşaması tamamilə normal haldır.

Təbii ki, qalib ölkə olan Azərbaycanın Prezidenti İlham Əlievin önündə də baş nazir Nikol Paşinyanın başı aşağı, elə indicə “döyülmüş uşaq” durumunda qalması da qeyri-adi olay sayıla bilməz. Çünki Prezident İlham Əliyev II Qarabağ savaşındakı tarixi hərbi zəfərdən sonra Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyanı ardıcıl olaraq, dəfələrlə müxtəlif geopolitik proseslərdə, beynəlxalq platformalarda məğlub və siyasi cəhətdən aciz duruma salmağı bacarıb. Və məğlubun qalib qarşısında necə dayanmalı olduğunu erməni baş nazir tam dəqiqliyi ilə bilir.

Ona görə də, Ermənistan cəmiyyətinin baş nazir Nikol Paşinyanın “Moskva sərgüzəştləri”ndən narazı qalması və ya şikayət etməsi üçün əslində, elə bir ciddi səbəb mövcud deyil. Əksinə, erməni toplumu öz baş nazirinin bu “sərgüzəştlər”indən mütləq dəqiq nəticələr çıxartmalıdır. Əks halda, Azərbaycan Ermənistanı indikindən də daha biabırçı duruma düşürmək qüdrətinə malik olan güclü və ciddi dövlətdir.

Maraqlıdır ki, Azərbaycan və Ermənistan arasındakı dövlətçilik fərqləri də Moskvada növbəti dəfə ortaya çıxmış oldu. Belə ki, Azərbaycan beynəlxalq hüquq normaları çərçivəsində fəaliyyət göstərir. Ermənistan isə hər hansı hüquq çərçivəsi tanımayan, bəsit, absurd və məntiqdən uzaq erməni düşüncəsi ilə idarə olunur. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevə və Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyana jurnalistlərin yönəltdiyi eyni suala verilən fərqli cavablar da bu reallığı ortaya çıxarır.

Məsələ ondadır ki, “sülh sazişi nə vaxt imzalanacaq” sualına Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev qısa, konkret və dəqiq cavab verib: “Sənədin mətni tam razılaşdırldıqdan sonra saziş imzalanacaq”. Ermənistan baş naziri Nikol Paşinyan isə həmin suala cavabında rəsmi İrəvanın Azərbaycanla sülh sazişini imzalamağa artıq hazır olduğunu bildirib: “Biz sülh sazişini imzalamağa hazırıq. Bu sənədin imzalanması üçün yetərli qədər razılaşdırılmış müddaəlar da var”.

Göründüyü kimi, erməni baş nazir beynəlxalq hüquq normalarında dövlətlərarası münasibətlərə bağlı sənədlərin yarımçıq, yəni tam razılaşdırılmadan imzalanmasının yolverilməz olduğunu hələ də anlaya bilməyib. Baş nazir Nikol Paşinyan onu da nəzərə almağı bacarmır ki, istənilən tam razılaşdırılmamış yarımçıq sənəd gələcək qarşıdurmanın, gərginliyin əsas mənbəyinə çevrilə bilər. Və bu səbəbdən də, bütün sənədlər, xüsusilə də, hərbi münaqişələrlə bağlı sazişlər ən incə detallarına qədər razılaşdırıldıqdan sonra imzalanmalıdır.(musavat.com)

 
İlham Əliyevdən İpoteka və Kredit Zəmanət Fondu ilə bağlı fərman

İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun Nizamnaməsində dəyişiklik edilib.

Prezident İlham Əliyev bununla bağlı Fərman imzalayıb.

Fərmana əsasən, Fondun nizamnamə kapitalı 980 milyon 700 min manatdan 1 milyard 68 milyon 400 min manata qaldırılıb.

İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun (bundan sonra – Fond) nizamnamə kapitalının artırılması (güzəştli ipoteka kreditlərinin maliyyələşdirilməsi) üçün 2024-cü ilin dövlət büdcəsindən Fonda ayrılan 87 milyon 700 min manat hesabına təmin ediləcək.

Maliyyə Nazirliyinə bu Fərmanda nəzərdə tutulan məbləğdə maliyyələşməni təmin etmək tapşırılıb.

Fond bu Fərmandan irəli gələn məsələləri həll etməlidir.

baydenin-musaviri-bakidadir

ABŞ Prezidenti Co Baydenin beynəlxalq iqlim siyasəti üzrə baş müşaviri Con Podesta Azərbaycana səfər edib.

Bu barədə məlumatı ABŞ-nin Bakıdakı Səfirliyi öz feysbuk hesabında paylaşıb.

“Biz COP29-un konfransqabağı görüşlərində iştirak etmək və kritik iqlim məsələlərində Azərbaycanla ABŞ əməkdaşlığını gücləndirmək üçün ölkəyə gələn prezidentin beynəlxalq iqlim siyasəti üzrə baş müşaviri Con Podestanı səmimiyyətlə salamlayırıq”, - deyə paylaşımda qeyd olunub.

"Reuters": Azərbaycanla Ermənistan bir ay ərzində sülh müqaviləsi imzalayacaq

Bir ay ərzində Azərbaycanla Ermənistan arasında sülh müqaviləsi imzalana bilər.

Bunu “Reuters” informasiya agentliyi yazıb. Agentlik xəbərdə Ermənistan prezidenti Vaaqn Xaçaturyanın sözlərinə istinad edib:
“Ermənistan yaxın dörd həftə ərzində Azərbaycanla sülh sazişinin müddəalarını imzalamağa ümid edir. Bu, Cənubi Qafqazda gərginliyi azalda biləcək bir addımdır”.

Xaçaturyan bildirib ki, İrəvan Azərbaycanın noyabrın 11-22-də Bakıda keçiriləcək COP29 iqlim dəyişikliyi konfransına qədər 16 maddəni imzalayacağına ümid edir.
"ümid edirik ki, gec-tez bu nöqtəyə çatacağıq” – o söyləyib.

Agentlik yazır ki, razılaşdırılmış maddələr diplomatik münasibətlərin qurulması üçün beynəlxalq səviyyədə qəbul edilmiş əsas müddəaları ehtiva edir.

Ermənistan prezidenti həmçinin “Reuters”ə deyib ki, Azərbaycanın yaxın müttəfiqi olan Türkiyə ilə danışıqlar yaxşı gedir və iki ölkə arasında sərhədin üçüncü ölkə vətəndaşları və diplomatik pasportu olanlar üçün açılması təklifi nəzərdən keçirilir.
“Bu, əsl diplomatik münasibətlərin reallığa çevrildiyinə işarə olacaq” - söyləyib.

Azərbaycan və NATO hərbi əməkdaşlığı müzakirə edilib

Müdafiə nazirinin birinci müavini – Azərbaycan Ordusunun Baş Qərargah rəisi general-polkovnik Kərim Vəliyev ölkəmizdə səfərdə olan NATO-nun Beynəlxalq Hərbi Qərargahının Baş direktoru general-leytenant Yanuş Adamçak ilə görüşüb.

Bu barədə Müdafiə Nazirliyinin (MN) Mətbuat xidmətindən məlumat verilib.

Bildirilib ki, general-polkovnik K.Vəliyev qonaqları salamlayaraq NATO ilə münasibətlərin cari vəziyyətini yüksək qiymətləndirib və qarşılıqlı əlaqələrin inkişaf etdirilməsinin vacibliyini vurğulayıb.

Prezident, Silahlı Qüvvələrin Ali Baş Komandanı İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Vətən müharibəsində qazanılan şanlı Qələbənin tarixi əhəmiyyətindən danışan Baş Qərargah rəisi hərbi əməliyyatlar zamanı Azərbaycan Ordusu tərəfindən beynəlxalq humanitar hüququn norma və prinsiplərinə ciddi riayət edildiyini və mülki əhalinin hədəfə alınmadığını xüsusi qeyd edib.

“Ölkəmiz azad edilmiş ərazilərdə bərpa və quruculuq işlərini, eləcə də humanitar minatəmizləmə fəaliyyətini sürətlə davam etdirir. Qarşımızda duran əsas maneə Ermənistanın işğalı nəticəsində yaranmış mina terrorudur”, - deyə general-polkovnik K.Vəliyev bildirib.

Qonaqlar, həmçinin Azərbaycan-Ermənistan şərti sərhədində cari vəziyyət barədə də ətraflı məlumatlandırılıb. General-polkovnik K.Vəliyev NATO-nun Əməliyyat İmkanları Konsepsiyası çərçivəsində bölmələrin hazırlığına böyük töhfə verildiyini bildirərək, əməkdaşlığımızın bundan sonra da davam etdirilməsinin zəruriliyini qeyd edib. Baş Qərargah rəisi şərti sərhədin Ermənistan ərazisində Avropa İttifaqının müşahidəçi missiyasının yerləşdirilməsi, habelə regiondan kənar bəzi ölkələrin, xüsusilə Fransanın Ermənistanı silahlandırmasının orada revanşist qüvvələrin baş qaldırmasına, Azərbaycan ilə Ermənistan arasında münasibətlərin normallaşması və sülh prosesinə əngəl yaratmaqla Cənubi Qafqazda vəziyyətin gərginləşdirilməsinə səbəb olduğunu xüsusi vurğulayıb.

General-leytenant Y.Adamçak Azərbaycana səfərindən məmnunluğunu ifadə edib, Azərbaycan Ordusunun hərbi qulluqçularının NATO ilə tərəfdaşlıq çərçivəsində bütün sahələrdə fəaliyyətini yüksək qiymətləndirib, o cümlədən Əfqanıstandakı “Qətiyyətli dəstək” qeyri-döyüş və digər sülhməramlı missiyalarda verdiyi töhfəyə görə minnətdarlığını bildirib.
Görüşdə hərbi, hərbi təhsil sahəsində birgə əməkdaşlıq, regional təhlükəsizlik və digər məsələlər müzakirə edilib.

Səfər çərçivəsində NATO nümayəndə heyəti Şəhidlər xiyabanını ziyarət edərək ölkəmizin müstəqilliyi və ərazi bütövlüyü uğrunda canlarını fəda etmiş 20 Yanvar və Birinci Qarabağ müharibəsi şəhidlərinin xatirəsini dərin hörmət və ehtiramla yad edib. Qonaqlar, həmçinin Hərbi Qənimətlər Parkında olub, Vətən müharibəsi zamanı düşməndən qənimət götürülmüş atıcı silah, zirehli və xüsusi texnika, artilleriya qurğuları, raket kompleksləri və digər hərbi təyinatlı vasitələrə baxıblar. Daha sonra NATO nümayəndə heyəti Heydər Əliyev adına Hərbi İnstitutu və Hərbi Dəniz Qüvvələrinin hərbi hissəsini də ziyarət edib.

 

 

 

Xəbər lenti