Sumqayıtda köhnə yaşayış binaları söküləcək.

Bu barədə Sumqayıt şəhər İcra Hakimiyyətindən məlumat verilib.

Məlumata görə, şəhər ərazisində sökülməsi nəzərdə tutulan binalar ötən əsrin 40-50-ci illərində tikilmiş, istismar müddəti başa çatmış yaşayış binalarıdır: “Həmçinin şəhər ərazisində 200-ə yaxın yaşayış binasının dam örtüyü, fasadları təmir olunacaq, 600 binanın istilik sistemi bərpa ediləcək. Prosesə bu il start veriləcək”. (trend)

Bakının 19 küçəsində xüsusi zolaqlar yaradıla bilər
“Bakıda ictimai nəqliyyatın hərəkəti üçün 19 küçədə xüsusi zolaqların yaradılması mümkündür”.

Bu sözləri REAL TV-nin canlı yayımına qonaq olan Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) Aparat rəhbəri Gülşәn Rzayeva deyib.

“Bu barədə Yol Hərəkəti Təhlükəsizliyi Komissiyasına təkliflər verilib. Onların bir hissəsi artıq müsbət rəy alıb və digərlərinin üzərində iş gedir”, - deyə G.Rzayeva əlavə edib.

Azərbaycanda bu binalar söküləcək
Sumqayıtda ötən əsrin 50-ci illərində tikilən binalar söküləcək.

APA bildirir ki, bu barədə Sumqayıt şəhər İcra Hakimiyyətinin ötən ilin yekunlarına həsr olunmuş hesabat yığıncağında bildirilib. 

Qeyd olunub ki, şəhər ərazisində ötən əsrin 40-50-ci illərində tikilmiş, istismar müddəti başa çatmış yaşayış binaları söküləcək. 

Bununla yanaşı vurğulanıb ki, hər birinin 10 mindən çox əhalisi olan Corat qəsəbəsi və “St.Sumqayıt” yaşayış massivi ərazisində yeni uşaq bağçaları tikiləcək, həmçinin mövcud uşaq bağçaları, məktəblər, mədəniyyət və səhiyyə ocaqları, idman qurğuları əsaslı təmir olunacaq. 

Nəqliyyat eksperti: “Bəzi icra başçıları Bakını qarış-qarış satdılar, indi də biz bunun yaratdığı problemləri görürük”
Bina tikən adam Yol Polisindən, Bakı Nəqliyyat Agentliyindən razılıq almalıdır

Məlum olduğu kimi, ötən gün Prezident İlham Əliyev Bakı Nəqliyyat Agentliyinin İdarə Heyətinin sədri Vüsal Kərimlini qəbul edib. Qəbulda Bakının nəqliyyat problemləri, görülən işlər müzakirə olunub. 

Yol-xeber.az-ın məlumatına görə məsələ ilə bağlı 1news.az-a danışan nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı deyib ki, ölkə Prezidenti vətəndaşların problemlərindən məlumatlıdır.

“Əvvəlcə şərait yaradılmalıdır, sonra cərimə tətbiq olunmalıdır. İstər Dövlət Yol Polisi, istərsə də Bakı Nəqliyyat Agentliyi nəzarət edəndə cərimələrin yazıldığı müşahidə edilir, bu da müəyyən qədər narazılıq yaradır”.

 

Ekspert bildirib ki, qaydalar hamı üçündür, ancaq qaydalara riayət olunması üçün şərait yaradılmalıdır. “Bəzən qurumlar fərxlə bəyan edir ki, filan qədər cərimə yazılıb, ötən ilə nisbətən daha çox cərimə yazılıb və s. Mən bunun əleyhinəyəm, burada qürur duyulası bir şey yoxdur. Məsələyə həssas yanaşmaq lazımdır, aydınlaşdırılmalıdır ki, bu qədər qayda niyə pozulub. Bununla bağlı araşdırma aparmaq lazımdır, əgər çox cərimə yazılırsa, demək vəziyyət yaxşı deyil. Məsələyə bu aspektdən yanaşılmalıdır. Cənab Prezident də onu ifadə etdi ki, insanların şəraitini yaxşılaşdırmaq lazımdır, dayanma-durma üçün yerlər yaradılmalıdır, sonra cərimə barədə düşünmək lazımdır. Bakıda lazımsız yerlərdə dayanma-durmanı qadağan edən nişanlar qoyulub, illərdir bu vəziyyət belədir. Bəzi adamlar var ki, onlar qaydaları sərt şəkildə pozur, onlara qarşı mübarizə daim aparılmalıdır”.

E.Muradlı deyib ki, Bakıda bir çox yerlər var, həmin yerlərdə axşam saat 8-dən sonra bir sıra səliqəli parklanma etmək heç kimə mane olmur.

“Düşünürəm ki, belə yerlərdə araşdırılma aparılmalı, əgər mümkün olarsa axşam saatlarında parklanmaya icazə verilməlidir. Xəstəxanaların, məktəblərin ətrafında parklanma üçün şərait yaradılmalıdır. Şərait olmadığı üçün qayda pozuntuları olur. Təəssüflər olsun ki, bəzi icra başçıları Bakını qarış-qarış satdılar, indi də biz bunun yaratdığı problemləri görürük. Bu dövlətimiz üçün ağır bir yükə çevriləcək. İllər sonra avtomobilləşmə çoxaldıqca bu ağır yükü daha çox hiss edəcəyik. Bu məsələlər elə həll olunmalıdır ki, 15-20 ildən sonra biz bu məsələyə bir də qayıtmayaq”.

O bildirib ki, qanunun tələbinə görə bina tikilərkən onun sakinlərinin parkinq məsələsi öz həllini tapmalıdır.

“Amma indi bəzi şirkətlər binanı tikirlər, avtomobil parklanması üçün yeri vətəndaşlara baha qiymətə təklif edirlər. Bir otaqlı evin qiymətinə qaraj satırlar, bunu da vətəndaşların əksəriyyəti ala bilmir. Diqqət yetirsək görərik ki, harada yeni bina tikilibsə, həmin ərazidə problem yaranır. Bina tikən adam Yol Polisindən, Bakı Nəqliyyat Agentliyindən razılıq almalıdır. Ancaq buna məhəl qoymayıb bina tikirlər, sonra da həmin ərazilərdə avtomobil sıxlığı, tıxac yaranır. Həmin adamlar məsuliyyətə cəlb edilməlidir”.

Yol polisi şagirdlər arasında bilik yarışı keçirildi - VİDEO - FOTO
Eyni zamanda bu tədbirlər stimul verməklə yanaşı, uşaqlarda bu sahəyə marağı artırır

Bu gün Humanitar Fənlər Təmayüllü məktəb liseydə orta məktəb şagirdləri arasında yol hərəkəti qaydaları, təhlükəsizlik mövzusunda bilik yarışı keçirilib. Yol-xeber.az xəbər verir ki, Bakı şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin rəisi Rəşid Piriyevin təşəbbüsü, Dövlət Yol Polisi İdarəsinin dəstəyi ilə keçirilən yarışda 4 komanda mübarizə aparıb. Şagirdlərə təqdim olunan müxtəlif suallara cavab verilib, əyləncəli oyunlar təşkil olunub. Bununla da şagirdlərin yol hərəkəti qaydaları haqqında bilikləri yoxlanıb. Bakı şəhər Dövlət yol polisi İdarəsinin şöbə rəisi, polis polkovniki Vaqif Əsədov Avtosfer.az-a bildirib ki, bu cür yarışların keçirilməsində əsas məqsəd uşaqlarda yol hərəkəti qaydaları haqqında biliklərin möhkəmləndirilməsi, gələcəkdə onların cəmiyyətdə fəaliyyətini düzgün qurmasına hesablanıb."Düşünürəm ki, biz maarifləndirmə işlərini məktəblərdə aparmaqla gələcəyin təhlükəsizliyi dərk edən vətəndaşını yetişdirə bilərik. Eyni zamanda bu tədbirlər stimul verməklə yanaşı, uşaqlarda bu sahəyə marağı artırır. Ümid edirəm ki, analoji tədbirlər öz nəticəsini verəcək." 
Qeyd edək ki, yarışda qalib gələn komandalara yol polisi tərəfindən diplomlar və qiymətli hədiyyələr təqdim olunub.

 

Ən çox bu rayonların polisindən şikayət var
"Bir məsələni xüsusi vurğulamalıyıq ki, Azərbaycanın sabitlik və əmin-amanlıq məkanına çevrilməsində, vətəndaşlarımızın asudə yaşamasında hüquq mühafizə orqanlarının, o cümlədən daxili işlər orqanlarının əməyi danılmazdır.

Respublikamızda ictimai-siyasi sabitliyin, insan və vətəndaş hüquq və azadlıqlarının qorunmasında, cinayətkarlıqla mübarizə və ictimai təhlükəsizliyin təmin edilməsi sahəsində qazanılan uğurlar xalqın sabit həyat sürəcəyinə, həmçinin cari ildə ölkəmizdə keçiriləcək respublika və beynəlxalq əhəmiyyətli tədbirlərin vaxtında və yüksək səviyyədə yerinə yetiriləcəyinə inamı daha da artırır".

Report” xəbər verir ki, bu fikirlər Prezident Administrasiyasının Vətəndaşların müraciətləri ilə iş şöbəsinin müdiri Süleyman İsmayılovun məqaləsində yer alıb.
Şöbə müdiri qeyd edib ki, bununla yanaşı, polis orqanlarının fəaliyyəti ilə əlaqədar daxil olan şikayətlər az deyil:

"Bunlar istintaqın aparılması, dələduzluq, böhtan və şantaj, məişət zorakılığı, yol polisinin fəaliyyəti və sair məsələlərlə bağlıdır.

Bütövlükdə, polisin fəaliyyətinə dair daxil olan şikayətlərin sayı Bakının Xəzər, Nərimanov, Nizami, Sabunçu, Suraxanı, Yasamal rayonları, Gəncə, Lənkəran, Sumqayıt şəhərləri, həmçinin Ağstafa, Goranboy, Göyçay, Göygöl, Lerik, Masallı, Neftçala, Sabirabad, Siyəzən, Tərtər, digər şəhər və rayonlardan nisbətən çox olub".

“Azərişıq”dan villa, otel sahiblərinə XƏBƏRDARLIQ
"Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyev tərəfindən təsdiq edilmiş “Enerji sektorunda maliyə intizamının gücləndirilməsi programı”nda enerji haqlarının yığılmasının 100 %-ə çatdırılması enerji təchizatı müəssisələrinə bir vəzifə olaraq tapşırıldığından həmin vəzifənin layiqincə yerinə yetirilməsi üçün “Azərişıq” ASC tərəfindən irimiqyaslı texniki və təşkilati tədbirlər görülür".

Bunu Modern.az-a “Azərişıq” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti mətbuat xidmətindən bildiriblər. 

Qeyd olunub ki, uçot sisteminin yenidən qurulması, elektrik enerjisindən qanunsuz istifadə və enerjinin talan olunması kimi hüquqazidd hərəkətlərin qarşısının alınmasının nəticəsidir ki, ötən illərlə müqayisədə elektrik enerjisi haqlarının yığılmasında əsaslı dönüş yaranıb.

"Lakin görülmüş tədbirlərə baxmayaraq, bu sahədə işimizə maneə olan elektrik enerjisinin talan olunması kimi neqativ hallar hələ də ciddi narahatçılıq yaradır. Bəzi istehlakçıların, xüsusən də villa, MTK, sənaye və içtimai iaşə obyektləri, otel, istixana və s. sahiblərinin elektrik enerjisindən sayğacdan kənar istifadə etmələri, kabel xətlərinə və uçot dəstlərinə müdaxilələri müşahidə edilir ki, bu da son nəticədə elektrik enerjisinin talanmasına səbəb olmaqla yanaşı, digər istehlakçıların,xüsusən də əhalinin enerji təchizatında ciddi problemlər yaradır.

Qeyd olunanları nəzərə alaraq, elektrik şəbəkəsinə qanunsuz qoşulan, uçot dəstinə müdaxilə edən və sair hüquqazidd hərəkətlərə yol verən istehlakçıları bir daha xəbərdar edirik ki, belə istehlakçıların elektrik enerjisi təchizatı dərhal dayandırılacaq, elektrik enerjisinin talanmasının qarşısının alınması və təqsirli şəxslərin məsuliyyətə cəlb olunmaları üçün hüquq mühafizə orqanlarına müraciət olunaraq azerishiq.az saytında və kütləvi informasiya vasitələrində ictimaiyyətə məlumatlandırılacaqdır", - deyə məlumatda bildirilir.

Koronavirus Azərbaycanın maşın bazarına da təsir edir
Avtomobillərin idxalında ciddi azalma müşahidə olunmayacaq

Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən 2019-cu ildə ölkəyə idxal edilən avtomobillərin sayı ilə bağlı rəsmi rəqəmlər elan edilib.

Belə ki, ötən il ərzində Azərbaycana 47 710 avtomobil idxal olunub. Bu, 2018-ci illə müqayisədə 65 faiz çoxdur. Eyni zamanda ölkəyə idxal edilən avtomobillərin 43156-sı minik avtomobilidir. Bu baxımdan minik avtomobillərinin sayında da ötən il 2018-ci illə müqayisədə artım qeydə alınıb.

Bu ilin yanvar, eləcə də fevralın geridə qalan günləri ilə bağlı hələlik rəsmi statistika elan edilməyib, lakin apardığımız monitorinqlər göstərir ki, Asiya və xüsusən də Çindən avtomobil idxalında azalma müşahidə olunacaq.

 

Avtosfer.az xəbər verir ki, bu barədə Trend-ə iqtisadçı ekspert Vüqar Bayramov deyib.

“Fitch Ratings” agentliyi tərəfindən aparılan monitorinqlər nəticəsində əldə edilmiş məlumata əsasən, bütün dünya üzrə koronavirusla bağlı olaraq Çindən avtomobilin idxalının həcmində azalma müşahidə edildiyini, o cümlədən, Azərbaycanın da Çindən avtomobil idxal etdiyini nəzərə alsaq, ÇXR-dən ölkəmizə də gətirilən avtomobillərin sayında azalmanın olacağı gözlənilir”, - deyə ekspert bildirib.

V.Bayramov qeyd edib ki, Çindən gətirilən avtomobillər hələlik Azərbaycana idxal edilən avtomobillərin strukturunda böyük paya malik deyil:

“Azərbaycana əsasən Avropa və ya yapon avtomobillərinin idxal olunduğunu və bu maşınların Azərbaycana başlıca olaraq Gürcüstandan gətirildiyini nəzərə alsaq, güman olunur ki, avtomobillərin idxalında ciddi azalma müşahidə olunmayacaq.

Nəzərə alsaq ki, Çindən gətirilən avtomobillərin qiyməti nisbətən ucuz idi, bu da məhz həmin maşınların ölkəyə idxalının azalacağı deməkdir. Çindən idxal olunan maşınların avtomobillərin seqmentində payı çox olmadığı üçün, bu, ümumi idxalın azalmasına gətirib çıxarsa da, kəskin azalmalar müşahidə olunmayacaq. Lakin koronavirusun miqyası genişlənərsə, digər Asiya ölkələrində də bu problem yaşanarsa, bütövlükdə Azərbaycana idxal edilən avtomobillərin sayında növbəti mərhələdə hiss edilən azalmalar ola bilər”.

Bakıda marşrutlar üzrə daşıyıcı şirkətlərin dəyişdirilməsi lazımi effekti verirmi?
2018-ci ilin dekabr ayına qədər 64 nömrəli marşrut xətti üzrə istifadə edilən avtobusların vəziyyəti qənaətbəxş deyildi

“Bakı şəhərində müxtəlif marşrut xətləri üzrə sərnişindaşıma fəaliyyəti ilə məşğul olan daşıyıcı şirkətlər lazımi tələblərə cavab vermədikdə Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA) həmin daşıyıcı ilə müqaviləyə xitam verir. Bu isə, heç də həmişə daşıyıcı şirkətlər tərəfindən birmənalı qarşılanmır”

Yol-xeber.az xəbər verir ki, bu sözləri fins.az-a açıqlamasında nəqliyyat üzrə ekspert Elməddin Muradlı deyib:

“Bakıda fəaliyyət göstərən marşrut xətlərinin istismarı müxtəlif daşıyıcı şirkətlər tərəfindən həyata keçirilir. Həmin şirkətlərin fəaliyyətinə nəzarət isə Bakı Nəqliyyat Agenltiyinin (BNA) səlahiyyətindədir. Bu daşıyıcı şirkətlərin fəaliyyəti qənaətbəxş olmadıqda, müəyyən hüquqi və ictimai tələblərə cavab vermədikdə Bakı Nəqliyyat Agentliyi bir nəzarətedici və səlahiyyətli qurum olaraq həmin şirkətlərə müraciət edərək zəruri məsələləri həll etməsini istəyir: köhnə avtobuslar yeniləri ilə əvəz edilsin, digər məsələlər həll olunsun. Lakin bunlar olmadıqda BNA şirkətlə müqaviləyə xitam verir. Bu zaman həmin marşrut xətti bir daşıyıcı şirkətdən alınaraq başqa bir daşıyıcının istismarına verilir. Bu cür əvəzləşdirilmə isə heç də həmişə daşıyıcı şirkətlər tərəfindən birmənalı qarşılanmır. Məsələn, son vaxtlar bəzi sosial şəbəkə istifadəçiləri tərəfindən Bakı Nəqliyyat Agentliyinin bəzi şirkətlərə qərəzli münasibət bəsləməsi iddia olunur”. 

 “Xatırlatmaq istəyirəm ki, bir müddət öncə marşrut xətti analoji vəziyyət olmuş, yəni avtobusları köhnə olan şirkətlə müqaviləyə xitam verilərək həmin xətt başqa bir daşıyıcının istismarına verilmişdi. Söhbət 64 nömrəli marşrut xəttindən gedir. Belə ki, 2018-ci ilin dekabr ayına qədər 64 nömrəli marşrut xətti üzrə istifadə edilən avtobusların vəziyyəti qənaətbəxş deyildi. Xüsusən Günəşli qəsəbəsi istiqamətində gündəlik ictimai nəqliyyatdan istifadə edən sərnişinlər yəqin ki, bu xətt üzrə avtobusların əvvəlki vəziyyətini yaxşı xatırlayır. Avtobuslar texniki göstəricilərə uyğun gəlmir və təhlükəsizlik tələblərinə cavab vermirdi. Xarici görünüş etibarilə də avtobusların vəziyyəti xoşagəlməz təsir bağışlayırdı. Belə olan halda BNA həmin daşıyıcı ilə müqaviləyə son qoyub xətti başqa bir daşıyıcının istismarına verdi. Yalnız bundan sonra yeni daşıyıcı tərəfindən xəttə təzə, müasir standartlara uyğun və lazımi tələbləri qarşılayan avtobuslar buraxıldı” – deyə eskpert əlavə edib. 

 

Qeyd edək ki, həmin marşrut xətti üzrə daşıyıcının əvəzlənməsi barədə verdiyi açıqlamada BNA daşıyıcının fəaliyyəti qənaətbəxş olmadığını, dəfələrlə Agentliyə 64 saylı marşrut üzrə sərnişindaşımanın keyfiyyətinin aşağı olması, qeyri-peşəkar sürücülərin avtobusları idarə etməsi, avtobusların texniki cəhətdən qoyulan tələblərə cavab verməməsi ilə bağlı şikayətlər daxil olduğunu qeyd etmişdi.

Əcnəbi vətəndaşlar cəriməni ödəməkdən yayınırlar - VİDEO
Artıq mexanizm də hazırlanıb

Son zamanlar xüsusən paytaxtda xarici nömrələrlə hərəkət edən avtomobillərin sayı çoxalıb. Yol-xeber.az ATV-ə istinadən məlumatına görə amma məsələ burasındadı ki, bu cür avtomobillərin sürücüləri yol hərəkəti qaydalarını pozarkən cərimə tətbiq olunsa da, əksər hallarda əcnəbi vətəndaşlar cəriməni ödəməkdən yayınıblar. Bununla bağlı baş Dövlət Yol Polis İdarəsi əcnəbi sürücülərə müraciət edib. Artıq mexanizm də hazırlanıb.

 

Xəbər lenti