Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənovun təsdiq etdiyi 2024-cü il üçün hazırlıq planına əsasən, Azərbaycan Ordusunda komandir heyəti ilə toplanış keçirilir.

Müdafiə Nazirliyindən (MN) verilən məlumata görə, toplanışa cəlb edilən şəxsi heyətin nəzəri və praktiki məşğələlərdə müasir ümumqoşun döyüşünün təşkili, aparılması üzrə bilik və bacarıqları, həmçinin fiziki və sıra hazırlıqları yoxlanılacaq.

O cümlədən iştirakçılardan hərbi nizamnamələr, rəhbəredici və digər normativ hüquqi sənədlər üzrə məqbullar qəbul ediləcək, atıcı silahlardan atışlar icra olunacaq.

Keçirilən toplanışın əsas məqsədi zabitlərin bölmələri idarəetmə üzrə nəzəri biliklərinin və peşəkarlıq səviyyələrinin artırılması, qərar qəbuletmə bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi, eləcə də silahlanmaya yeni qəbul edilən silah, texnika və cihazların imkanlarının öyrənilməsidir.

 

 

 

 

Bu gün prezidentliyə nаmizədin qeydə alınması üçün zəruri olan seçki sənədlərinin Mərkəzi Seçki Komissiyasına (MSK) təqdim edilməsi müddəti başa çatır.

“Report”un xəbərinə görə, prezidentliyə nаmizədin qeydə alınması üçün zəruri olan seçki sənədlərinin MSK-ya təqdim edilməsinə 2023-cü il dekabrın 19-dan başlanılıb.

Bu müddət bu il yanvarın 8-i saat 18:00-dək davam edəcək.

Bugünədək 17 nəfərin prezidentliyə namizədliyinin irəli sürülməsini təsdiqlənib.

Xatırladaq ki, MSK 2023-cü il dekabrın 19-da hakim Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən İlham Əliyevin prezidentliyə namizədliyinin irəli sürülməsini təsdiqləyib. MSK-nın dekabrın 30-da keçirilən iclasında isə İlham Əliyevin prezidentliyə namizədliyi qeydə alınıb.

Daha əvvəl isə MSK-nın dekabrın 21-də keçirilən iclasında namizədliyi özü tərəfindən irəli sürülən Zahid Oruc və Fuad Əliyev, Böyük Quruluş Partiyasının prezidentliyə namizədi Fazil Mustafa, Böyük Azərbaycan Partiyasının prezidentliyə namizədi Elşad Musayev, Bütöv Azərbaycan Xalq Cəbhəsi Partiyasının prezidentliyə namizədi Qüdrət Həsənquliyev, Milli Cəbhə Partiyasının prezidentliyə namizədi Razi Nurullayevin namizədliyinin irəli sürülməsinin təsdiq olunub.

MSK-nın dekabrın 26-da keçirilən iclasında isə namizədliyi özü tərəfindən irəli sürülən Sərvan Kərimov, Mətləb Mütəllimli, Abutalıb Səmədov, Fikrət Yusifov, Yusif Bağırzadə, Arzuman Abdulkərimov, Yunus Oğuz və Qulamhüseyn Əlibəylinin namizədliyinin irəli sürülməsinin təsdiq olunması barədə məsələ səsverməyə çıxarılaraq qəbul edilib. Dekabrın 30-da Namizəd Səfərov namizədliyinin irəli sürülməsini təsdiq edib.

Ötən ilin dekabrın 31-də isə MSK-nın iclasında namizədliyi özü tərəfindən irəli sürülən Əvəz Temirxanın namizədliyinin irəli sürülməsi təsdiq olunub.

MSK-nın bu il yanvarın 6-da keçirilən toplantısında isə Zahid Oruc və Razi Nurullayevin prezidentliyə namizədliyini qeydə alınıb.

Qeyd edək ki, 2024-cü il fevralın 7-də Azərbaycanda növbədənkənar Prezident seçkiləri keçiriləcək.

Solçuların planını Bakı pozdu: Hücumun istiqamətini dəyişdilər - İlginc faktlarABŞ Beynəlxalq Din Azadlığı Komissiyasının (USCIRF) 2023-cü il hesabatında Azərbaycanı “dini etiqad azadlığının ciddi şəkildə pozulmasına görə xüsusi nəzarət altında olan ölkələr siyahısına” daxil etməsi açıq şəkildə qərəzi xarakterizə edir. Əslində bu kimi hallar gözlənilən idi. Prezident İlham Əliyev Yeni İl və Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü münasibəti ilə müraciətində bu məsələləri konkret və açıq şəkildə qeyd etmişdi. Çox təəssüf ki, Qərb və onun ətrafında yığılan bəzi qüvvələr Azərbaycanın bu qalibiyyətini qəbul etmir. Ölkəmizin siyasətinə dəstək vermək əvəzinə onun əksinə çıxırlar.

Bunu Teleqraf.com-a Azərbaycanın AŞPA-dakı nümayəndə heyətinin rəhbəri, Milli Məclisin deputatı Səməd Seyidov deyib.

“Başa düşülməlidir ki, Azərbaycanın milli maraqlarını Qərbdə hansısa bir qüvvə dəstəkləməyəcək. Bu, dəfələrlə müşahidə olunub. Belə hadisələrin canlı şahidi olmuşuq. Regionda güc mərkəzləri siyahısını formalaşdırsaq, Azərbaycanın burada mövqeyinin açıq göründüyünü müşahidə edəcəyik”, - deyə o qeyd edib.

Millət vəkili bildirib ki, ABŞ və Qərb siyasi gücünü burada istədiyi kimi yeridə, maraqlarını təmin edə bilmədiyinə və tam təşəbbüsü itirdiyinə görə, indi belə “bəyanatlar”, “hesabatlar” verməyə məcbur olur:

“Azərbaycana qarşı bu “bəyanatlar”ın verilmə tarixinə də xüsusiilə yanaşmaq lazımdır. ABŞ Dövlət katibi Entoni Blinkenin Türkiyəyə getməmişdən öncə bu “bəyanatı” səsləndirməsi də təsadüfi sayıla bilməz. Əslində bu, onların növbəti yanlışı oldu. Heç olmasa, Blinken hara və kiminlə danışığa getdiyini dərk etməli idi. Çünki Azərbaycanla qardaş, müttəfiq ölkə olan Türkiyə ilə Yaxın Şərqin ciddi məsələlərini müzakirə gedən ərəfədə belə “yanaşma”nın sərgilənməsi məntiqsizlikdir. Bu addımı atan Azərbaycanla Türkiyə arasında olan müttəfiqlik sazişini ya başa daşmür, ya da qəbul etmək istəmir”.

Səməd Seyidova görə ABŞ prezident Cozef Bayden, Entoni Blinken, Avropada olanlar beynəlxalq solçu qüvvələrdir:

“Beynəlxalq solçuların hərəkəti, məqsədi hegemonluq, qlobal ağalıqdır. Tolerantlıq, hansısa dəyərlərin pozulması, guya azlıqlara “təzyiq” kimi məsələlər regionlara, dövlətlərə təsir vasitəsidir. Onlar dünyanı bu istiqamətdə idarə etmək niyyətindədir. Amma Azərbaycan nadir ölkələrdəndir ki, Avropa və Qərbdə sosial demokrat fəlsəfəsini açıq şəkildə ifşa edir. Buna qarşı konkret mövqe sərgilənir. Sözsüz ki, ABŞ-nin indiki administrasiyası bundan razı ola bilməz. Hansısa formada narazılıqlarını bildirirlər. Amma bunun mənbəyi nədir və niyə edilir? Bu bizə məlumdur. Təbii ki, bu siyasətin axırı yoxdur. Ukrayna, Yaxın Şərq, Əfqanıstan və bəzi ərəb ölkələrində bu özünü açıq şəkildə göstərdi. İndi də iflasa uğrayan, reallığı əks etdirməyən siyasəti həmin qüvvələr davam etdirir”.

Muxtar Bahadur oğlu Babayev Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişmələri üzrə Çərçivə Konvensiyasının Tərəflər Konfransının 29-cu sessiyasının (COP29), Kioto Protokolunun Tərəflər Görüşünün 19-cu sessiyasının və Paris Sazişinin Tərəflər Görüşünün 6-cı sessiyasının Prezidenti müəyyən edilib.

" Prezident İlham Əliyev bununla bağlı Sərəncam imzalayıb.

Azərbaycan Respublikası ətraf mühitin qorunmasına, iqlim dəyişmələrinin qarşısının alınmasına xüsusi əhəmiyyət verir.

Azərbaycanın 2030-cu ilədək sosial-iqtisadi inkişafa dair milli prioritetlərindən birinin “Təmiz ətraf mühit və yaşıl artım ölkəsi” kimi müəyyən edilməsi, işğaldan azad edilmiş ərazilərin və Naxçıvan Muxtar Respublikasının yaşıl enerji zonası elan olunması, 2024-cü ilin “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili” elan edilməsi bu sahədə aparılan məqsədyönlü və ardıcıl dövlət siyasətinin təzahürüdür.

İqlim dəyişmələrinin qarşısının alınması sahəsində Azərbaycanın həyata keçirdiyi fəaliyyət beynəlxalq ictimaiyyət tərəfindən yüksək qiymətləndirilir. Məhz bu səbəbdən, iştirakçıların sayına və səviyyəsinə, müzakirəyə çıxarılan məsələlərin aktuallığına görə dünyada ən mötəbər tədbirlərdən biri hesab edilən Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişmələri üzrə Çərçivə Konvensiyasının Tərəflər Konfransının 29-cu sessiyası (COP29) dünya ölkələrinin yekdil qərarı ilə 2024-cü ildə Azərbaycanda keçiriləcəkdir.

Azərbaycan beynəlxalq ictimaiyyətin ona böyük hörmət və etimadının göstəricisi olan bu nüfuzlu sessiyanın yüksək səviyyədə təşkil edilməsi, ölkəmiz və bəşəriyyət üçün uğurlu nəticələrlə yekunlaşması naminə bütün zəruri tədbirləri görəcəkdir.

2. Müəyyən edilmiş Prezidentə (President-Designate) Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişmələri üzrə Çərçivə Konvensiyasının Tərəflər Konfransının 29-cu sessiyasına (COP29), Kioto Protokolunun Tərəflər Görüşünün 19-cu sessiyasına və Paris Sazişinin Tərəflər Görüşünün 6-cı sessiyasına hazırlıq işlərinin aparılması və sədrliyin həyata keçirilməsi üçün məsul nümayəndələrdən ibarət heyətin formalaşdırılması səlahiyyəti verilsin.

3. Bu Sərəncam imzalandığı gündən qüvvəyə minir.

Növbədənkənar prezident seçkilərində seçki məntəqələrinin ərazisində seçkiqabağı təşviqat materiallarının lövhələrdə yerləşdirilməsi üçün müvafiq yerlərin müəyyənləşdirilməsi üçün ayrılan müddət başa çatıb.

APA-nın xəbərinə görə, Seçki Məcəlləsinin 87.6-cı maddəsinə əsasən, dairə seçki komissiyasının təklifi ilə yerli icra hakimiyyəti orqanı və bələdiyyə qurumları səsvermə gününə azı 30 gün qalanadək seçki məntəqələrinin ərazisində seçkiqabağı təşviqat materiallarının lövhələrdə yerləşdirilməsi üçün müvafiq yerlərin müəyyənləşdirilməsini təmin etməlidir.

Növbədənkənar prezident seçkiləri ilə əlaqədar bu müddət 2024-cü il yanvarın 8-dək olan dövrü əhatə edib və artıq təşviqat materialları üçün yerlər müəyyənləşdirilib.

Qeyd edək ki, 7 fevral 2024-cü ildə növbədənkənar seçkilər keçiriləcək.

Daxili işlər naziri general-polkovnik Vilayət Eyvazov yanvar ayının 18-də Gədəbəy Rayon Polis Şöbəsinin inzibati binasında Ağstafa, Daşkəsən, Tovuz, Qazax, Gədəbəy və Şəmkir şəhər və rayonlarının sakinlərinin qəbulu keçiriləcək.

DİN-dən verilən məlumata görə, qəbula yazılmaq istəyən vətəndaşlar Daxili İşlər Nazirliyinin səlahiyyətlərinə aid məsələlərlə bağlı 17.01.2024-cü il tarixədək yaşadıqları ərazinin polis orqanına, habelə DİN-in mia.gov.az internet saytı vasitəsilə və sosial şəbəkələrdəki səhifələrinə müraciət edə bilərlər.
Qəbula gələnlərdən şəxsiyyət vəsiqəsi tələb olunur.

İranşünas kimi təqdim edilən Vardan Voskanyan Ermənistanın 29,8 min kv.km ərazisinin hələ də Azərbaycan tərəfindən tanınmadığını bildirib.

Axar.az xəbər verir ki, Bakının ünvanına kəskin ifadələr işlədən Voskanyan bir xətirə də paylaşıb və Azərbaycanın məhz belə bir Ermənistan görmək istədiyini deyib.

Voskanyanın ifadə tərzindən asılı olmayaraq, məsələ budur ki, sözügedən xəritə 1918-20-ci illər Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti və Ermənistan Respublikasının real ərazilərini əhatə edir.

Görünür, Voskanyan özü də Ermənistanın ərazisinin hara qədər olduğunu yaxşı bilir və iranşünas olaraq anlayır ki, Göyçə, Zəngəzur, Vedibasar ərazilərini Sovet imperiyası 1920-ci il işğalından sonra Azərbaycandan qopararaq Ermənistana birləşdirib.

2024-cü ildə Azərbaycan Ordusunda hüquq qaydalarının və hərbi intizamın möhkəmləndirilməsi, cinayət hadisələrinin qarşısının alınması məqsədilə Müdafiə Nazirliyi ilə Respublika Hərbi Prokurorluğu arasında birgə tədbirlər planı imzalanıb.

Bu barədə nazirlikdən məlumat verilib.

Plana müvafiq olaraq cari ildə nəzərdə tutulan birgə tədbirlərin icra vaxtı, keçirilmə yeri və məsul şəxslər müəyyənləşdirilib.

2024-cü il ərzində Müdafiə Nazirliyinin tabeliyində olan qoşun (qüvvə) növü, birlik, birləşmə və hərbi hissələrdə, həmçinin xüsusi təyinatlı təhsil müəssisələrində müxtəlif kateqoriyalardan olan hərbi qulluqçularla keçiriləcək görüşlərdə şəxsi heyətin hüquqi biliklərinin artırılması, nizam-intizamın və hüquq qaydalarının möhkəmləndirilməsi, mövcud problemlərin aradan qaldırılması istiqamətində müəyyən olunmuş tədbirlər və digər fəaliyyətlər icra olunacaq.

Ağ Ev rəsmisi özü də istəmədən mövcud situasiyada Rusiyanın deyil, məhz ABŞ-ın Cənubi Qafqazda savaşa sponsorluq etdiyini dolayısı ilə təsdiqlədi... Ona görə də, Azərbaycan ermənipərəst ABŞ və Qərbin vasitəçilik etdiyi sülh platformalarındakı müzakirələrdən haqlı olaraq, məsafə saxlamağa üstünlük verir...

Cənubi Qafqazda geopolitik gərginliyin aradan qaldırılması istiqamətində atılan addımlar hələlik müsbət nəticələrdən uzaqdır. Belə ki, regional sülh prosesində hələ də böhranlı situasiya hökm sürür. Üstünlük, zaman keçdikcə, sülh prosesi ətrafında mövcud olan vəziyyət daha da qəlizləşməkdə davam edir. Və bu, yaxın vaxtlarda yekun sülh sazişinin imzalanma ehtimalına olan ümidləri də ciddi şəkildə zəiflədir.

Onu da qeyd etmək lazımdır ki, son bir neçə ay ərzində ötən ilin sona qədər yekun sülh sazişinin imzalanacağı vəd olunurdu. Xüsusilə də, Paşinyan hakimiyyəti bunun mümkün olduğunu iddia edirdi. Rəsmi İrəvan üzərində anlaşma əldə əldə edildiyi üç prinsip əsasında yekun sülh sazişini imzalamağa hazır olduğunu bəyanlayırdı. Halbuki, bu, hələ də baş verməyib. Və yenicə başlamış bu il də reallığa çevrilib-çevrilməyəcəyi kifayət qədər ciddi şübhələr doğurur.

Təbii ki, regional sülh prosesində belə uğursuz vəziyyətin yaranmasının önəmli səbəbləri də mövcuddur. Üstünlük, bu səbəblərin sırasına rəsmi İrəvanın yekun sülh sazişini müxtəlif manipulyativ manevrlərlə yayınması ilə yanaşı, Cənubi Qafqazda geopolitik maraqları olan dünya nəhənglərinin bu prosesə kobud müdaxiləsi də daxildir. Xüsusilə də, ABŞ və Qərbin regional sülh prosesində tərəfsiz vasitəçilik prinsiplərindən imtina edərək, birmənalı şəkildə ermənipərəst mövqe tutması ən böyük əngələ çevrilib.

Maraqlıdır ki, ABŞ Dövlət Departamentinin sözçüsü Metyu Millerin son açıqlamaları da real vəziyyətin daha obyektiv təhlilinə əlavə imkanlar açır. Çünki Ağ Ev rəsmisi bildirib ki, Rusiya heç bir halda, ABŞ-nin Azərbaycan-Ermənistan münasibətlərinin normallaşdırılması istiqamətində mühüm diplomatik səylər göstərməsinə mane olmur. Ona görə də, Ağ Ev bu istiqamətdə fəaliyyətini davam etdirmək niyyətindədir. Və ABŞ rəsmi dairələri Azərbaycan-Ermənistan nizamlanması üzrə xarici işlər nazirlərinin görüşünü keçirməyi də planlaşdırır.

Əslində, Ağ Ev rəsmisinin bu açıqlamasında məzmun etibarilə müəyyən etiraflar da mövcuddur. Üstəlik, həmin dolayısı etirafın məzmunu onu göstərir ki, Azərbaycan ABŞ və Qərbin sülh danışıqları platformalardan məsafə saxlamaqda tamamilə haqlıdır. Xüsusilə də, açıqlamada Rusiyanın sülh prosesinə əngəl olmadığının vurğulanması ABŞ və Qərbin bloklayıcı fəaliyyətini növbəti dəfə təsdiqləmiş olur. Və bu baxımdan, ABŞ-ın vasitəçiliyi ilə xarici işlər nazirlərinin görüşünün təşkili də əslində, reallaşa biləcək məsələ təsiri bağışlamır.

Təbii ki, Cənubi Qafqaz regionunda cərəyan edən proseslərdə Rusiyanın da öz geopolitik maraqları mövcuddur. Yəni, elə Kreml də bütün imkanları çərçivəsində regional sülh prosesinə kobud şəkildə müdaxilə edərək, Rusiyanın geopolitik maraqlarını təmin etməyə çalışır. Ancaq önəmli məqamlardan biri odur ki, Rusiyanın regional sülh prosesinə birbaşa müdaxilə imkanları hazırda o qədər də geniş deyil.

Əksinə, əvvəlki dövrlərdən fərqli olaraq, indi Rusiya Azərbaycan və Ermənistan arasında aparılan sülh danışıqlarında müəyyən mənada, oyundan kənar vəziyyətə salınmış kimi görünür. Çünki Paşinyan hakimiyyəti ABŞ və Qərbin təlimatlarını icra edərək, Rusiyanın vasitəçiliyi ilə təşkil olunan görüşlərə qatılmaqdan imtina edir. Və bu səbəbdən də, Kreml "sülh masası"ndan məsafəli durumdadır.

Bütün bunları nəzərə aldıqda, hazırda Rusiyanın sülh prosesinə birbaşa əngəl törədə bilmədiyini də düşünmək olar. Ancaq ABŞ və Qərb isə əksinə, indi Cənubi Qafqazdakı sülh prosesinə ciddi şəkildə müdaxilə edir. Bu məqsədlə isə "geopolitik alətə" çevirdiyi Ermənistandan istifadə etməyə çalışır. Yəni, ABŞ, eləcə də Avropa Birliyi və Fransa Azərbaycan-Ermənistan sülh danışıqlarını öz geopolitik maraqlarının girovuna çevirməyə can atır.

Məsələ ondadır ki, bir müddət öncə məhz ABŞ ermənipərəst mövqe tutaraq, Azərbaycanı təhdid etmişdi, rəsmi Bakıya təzyiq göstərməyə çalışmışdı. Bunun cavabı adekvat addımlar ilə verildikdən sonra isə Ağ Ev geri çəkilmək və Azərbaycan-ABŞ münasibətlərini yenidən normallaşdırmaq məcburiyyətində qalmışdı. Və bundan sonra ABŞ-ın tərəfsiz vasitəçilik prinsiplərindən danışmaq hüququ demək olar ki, qalmayıb.

Eyni zamanda, hazırda məhz Fransa Ermənistanı silahlandırmaqla, Cənubi Qafqazda hərbi-siyasi vəziyyəti gərginləşdirən addımlar atmaqla, məşğuldur. Yəni, Rəsmi Paris öz ermənipərəst davranışları ilə Cənubi Qafqazda sülh prosesini pozmağa cəhd göstərir. Digər tərəfdən, ermənipərəst Fransaya paralel olaraq, Avropa Birliyi də məhz Ermənistanın qatı beynəlxalq himayədarı statusunda çıxış edir.

Təbii ki, bütün bunlar onu göstərir ki, Cənubi Qafqazda sülh prosesinin qarşısında əsas əngəl rolunu indiki situasiyada Rusiyadan daha çox, məhz ABŞ və Qərb oynayır. Ona görə də, rəsmi Bakı ABŞ və Qərbin vasitəçilik etdiyi sülh platformalarındakı müzakirələrdən haqlı olaraq, imtina edir. Əgər, ABŞ və Qərb həqiqətən Cənubi Qafqazda sülh istəyirsə, onda ermənipərəst mövqeyindən imtina etməlidir, tərəfsizlik prinsiplərini hər şeydən üstün tutmalıdır.

Göründüyü kimi, Ağ Ev rəsmisinin son açıqlaması məzmun etibarilə əslində, ABŞ-ın Cənubi Qafqazda gərginliyi artıraraq, hərbi-siyasi qarşıdurma yaradan əsas tərəf olduğunun dolayısı etirafıdır. Yəni, Ağ Ev özü də istəmədən boynuna alır ki, mövcud situasiyada Rusiyadan daha çox məhz ABŞ savaşın sponsoru funksiyasını icra edir. Və bu baxımdan, ABŞ-ın sülh naminə sadəcə, kənara çəkilməsi daha faydalı variant ola bilər.

"Yeni Müsavat"

“Azərbaycanda dini etiqad azadlığı ilə bağlı narahatlıqların ifadə edilməsi Azərbaycan cəmiyyətinin ən güclü tərəflərindən biri olan dini və etnik tolerantlığı pozmağa yönəlmiş yersiz cəhd kimi görünür”.

Bu barədə “Trend”ə ABŞ-ın Azərbaycandakı keçmiş səfiri Metyu Brayza deyib.

“Azərbaycanda yaşamaq və ABŞ-Azərbaycan münasibətləri üzərində işləmək şəxsi təcrübəm göstərir ki, Azərbaycan müxtəlif dini icmalara gəldikdə təəccüblü dərəcədə müxtəlif və tolerantdır. ABŞ-ın nöqteyi nəzərindən Azərbaycanın strateji baxımdan ən güclü tərəflərindən biri Azərbaycan cəmiyyətinin əsasən şiə İslam cəmiyyətinin olduğu dünyəvi, lakin mahiyyətcə dünyəvi olmasıdır”, - deyə o bildirib.
M.Brayza qeyd edib ki, əhalisinin əksəriyyəti şiə olan dünyəvi cəmiyyət olmaqla Azərbaycan tolerantlıq və iqtisadi inkişaf nümunəsidir:

“Mən Azərbaycanda yaşayanda katolik idim. Hər bazar günü Bakıdakı Roma Katolik Kilsəsindəki katolik mərasimində iştirak edirdim. Mən həmçinin fəal protestant icmaları və pravoslav xristianlarla tanışam, həm də təbii ki, dünyanın ən qədim icmalarından biri olan oradakı yəhudi icması ilə də tanışam. Düşünürəm ki, demək olar ki, bütün azərbaycanlılar Krasnaya Slobodanın dağ yəhudiləri ilə fəxr edirlər. Mən bilirəm ki, pravoslav yəhudi icması inkişaf edir və onun baş ravvinlərindən biri bir dəfə mənə dedi ki, Azərbaycanda antisemitizm yoxdur. Və təbii ki, dini müxtəliflik baxımından Azərbaycanda təkcə şiə müsəlmanlar deyil, böyük əksəriyyəti təşkil etmələrinə baxmayaraq, təbii ki, sünnilər də var, xüsusən də bildiyim kimi Azərbaycanın şimal-qərbində”.

Xəbər lenti