|
“Qələbəmizə sistemli hücumlarını 10 dəfə artıran Avropa mediasının önündə gedənlərindən biri -Almaniyanın De Velt nəşri “Qəzzanın kölgəsində-növbəti müharibə təhlükəsi haradır” adlı avantürüst məqalə ilə çıxış edib. Görünən odur ki, ölkəmizə qarşı mövqeyini kəskin dəyişən hazırkı alman hökuməti Cənubi Qafqazda düşmənçilik erasının bitməsini istəmir. De Velt dərgisinin 2023-cü ildə erməni-azərbaycanlı münaqişəsinə həsr etdiyi 54 məqalənin əksəri qızışdırıcılığa, dövlətimizi ləkələməyə, onu islam ölkəsi kimi milli və dini baxımdan təkləməyə xidmət edir. Sən demə, Azərbaycan ordusu dünyanın diqqətinin Qəzza bölgəsinə yönəlməsinə görə İrəvana hücum edəcək, Zəngəzur dəhlizini hərbi yolla tutacaq”.
Buna deputat Zahid Oruc parlamentdə çıxışı zamanı deyib.
Onun sözlərinə görə, avropalı məmurların məqsədi ölkəmizə “işğalçı” ləkəsi vurub qalib dövlətə nüfuz itkisi yaşatmaq, sanksiyalara məruz qoymaq, NATO-nun zirehi altında erməniləri Qarabağa zorla qaytarmaqdır: “Halbuki Prezident “Zəngəzur dəhlizində hərbi planımız yoxdur” dedi, tarixi torpaqlara dinc qayıdışdan bəhs etdi. Xankəndinin Zəfər meydanında ölkə başçısı ermənilərlə ayrıseçkilik və diskriminasiya olmayan birgəyaşayış tarixindən, sovet Qarabağının ortaq idarəçiliyindən, yaşlı nəslin xatirələrini gənc nəslə ötürüb cəmiyyətləri sülhə hazırlamasından danışdı. Necə olur ki, De Velt nəşri, faşist təmayüllü Annelina Berbok bunları görmür”.
Deputat əlavə edib ki, bu günlərdə Rəcəb Tayyib Ərdoğan bəyan etdi ki, Qərbi tanımalı və tanıtmalıyıq: “Bəli, 70 ildir Türkiyəni Osmanlı xofu ilə Brüsselin qapısında saxlayanlar Ermənistan Baş nazirini Avroparlamentdə ayaqüstə alqışlayır, Qafqazın “demokratiya mayakı” adlandırıraq, 30 illik işğala haqq qazandırır, müharibədə “qurban gedən və Qərbin forpostu, məzlum erməni xalqı” obrazını formalaşdırır. Bəs dünyada ədaləti təmin edən qalib Azərbaycan liderini Brüsselin titullu salonlarında niyə dinləmirlər. Çünki Ermənistanla birlikdə özlərini də məğlub sayırlar. Ona görə də sülh müqaviləsi Avropa paytaxtlarında imzalanmayacaq. Ermənistana 2.6 milyardlıq yardımı üç dəfə artırsalar da, faydası yoxdur.
Azərbaycan və Türkiyənin birgə son hərbi təlimləri İrəvana hücum planı deyil, regiona beynəlmiləl statusda gəlməyə çalışan və hərbi bazalarını Zəngəzurda yerləşdirmək istəyənlərə qarşıdır. Qafqazda sülhü Türkiyənin, Rusiyanın, İranın, Ermənsitanın və Gürcüstanın əlindən alıb dövlətləri bir-birinə saldırmaq istəyən məhz Qərb dairələridir. Brüsseli siyasi Məkkəyə çevirənlər Ukraynaya hücum edən Rusiyadan danışıb, Amerikanın İraqı, Əfqanıstanı, Suriyanı işğal etməsini görmürlər. Strasburqun zahiri parıltılı demokratiya binaları mahiyyətcə imperializmin bir parçasıdır. Niyə o binalarda bircə dəfə Poloneziyada keçirilən 220 nüvə sınaqlarına yer verilməyib. Yoxsa onlar insan deyil?
Ona görə De Velt qəzeti “Qarabağın kölgəsində: Qəzzaya sülhü necə aparmalı” adlı məqalə ilə çıxış etsin, dünyaya ədalətli sülh gətirən Azərbaycanı Yaxın Şərqə nümunə göstərsin. Əlbəttə, 3-cü Reyxin varislərinə bu, sərfəlidirsə”.
Ermənistanın Fransadan silah alacağı rəsmən açıqlandı. 2023-cü ildə Ermənistanın müdafiə xərclərinin 501,3 milyard dram təşkil etməsi proqnoz edilirdi. Hazırkı məzənnə ilə bu, 1,25 milyard dollar deməkdir.
"Ölkə.Az" xəbər verir ki, bunu iqtisadçı ekspert Eldəniz Əmirov deyib. O, Azərbaycan və Ermənistanın müdafiə xərclərini müqayisə edib.
"Azərbaycanda bu il müdafiə və milli təhlükəsizlik üzrə xərclərə 6,05 milyard manat ayrılması nəzərdə tutulur ki, bu da 3,6 milyard dollara yaxın bir vəsait deməkdir. 2024-cü ildə isə bu xərclər 6% artırılaraq 6, 4 milyard manata və ya 3,8 milyard dollara çatdırılması planlaşdırılır. Mütləq ifadədə Azərbaycanın bu qəbildən olan xərcləri Ermənistandan təxminən 3 dəfə çoxdur".
Ekspert bildirib ki, effektiv anlamda bu fərq ən azı 50-60 qat artıqdır: "Çünki Azərbaycan son 20-25 il ərzində hər il 3-4 qat artıq xərclə hərbi güc formalaşdırıb. Təkcə bu illər ərzində çəkilən xərcin toplam fərqinə baxsaq, bu, 70-80 dəfə artıq bir hərbi xərc deməkdir.
Bu azmış kimi Ermənistanın nəyi vardısa, Vətən müharibəsində darmadağın edildi. Buna görə də, hər ilə lap milyard yarım pul ayırsalar və Fransadan silah alsalar belə, onların Azərbaycanla müqayisə edilə biləcək orduya sahib olmaları üçün ən azı 15-20 il lazımdır. Həm də bu şərtlə ki, Azərbaycan heç nə etməsin".
"Nəzərə alsaq ki, Azərbaycan yerində dayanmır, hər il Ermənistandan yenə də 3 dəfə artıq xərc ayırır, deməli ordular arasında olan fərq getdikcə daha da artacaq", - deyə E. Əmirov əlavə edib.
“İrəvan “3+3” formatına pozitiv yanaşır və burada iştirak edir”.
Bunu Rusiya xarici işlər naziri Sergey Lavrov tehranda keçirilən “3+3” formatı çərçivəsində baş tutan görüş barədə danışarkən deyib.
O, Azərbaycan-Ermənistan münasibətlərindən danışarkən söyləyib ki, münaqişə geniş mənada nizamlanıb.
“Hər iki tərəf Qarabağın Azərbaycana aid olması barədə razılaşma əldə edib. Bu, əsas həll edilməyən problem idi. İndi münasibətlərin tam normallaşması istiqamətində addımların atılmasına ehtiyac var: ilk növbədə sülh müqaviləsi, sərhədlərin delimitasiyası və iqtisadi nəqliyyat əlaqələrinin maneəsiz təşkili prosesidir”, - Lavrov qeyd edib.
Rusiya XİN rəhbərinin müsahibəsində “Dağlıq Qarabağ” yox, “Qarabağ” ifadəsini işlətməsi də diqqət çəkib. Belə ki, Rusiya tərəfi nədənsə özünü “Qarabağ” sözünə öyrəşdirməkdə çətinlik çəkirdi. Ötən görüşlərdən birində tam normal Rusiyanın nümayəndə heyətində yer alan diplomat Lavrovun qulağına “Dağlıq Qarabağ” sözünü işlətməməsini demişdi: “Keçmiş Dağlıq Qarabağ termini azərbaycanlıların xoşuna gəlməyə bilər”. Lakin Lavrov həmin tədbirdə də çıxışı zamanı köhnə adətindən əl çəkməmişdi. Görünür, onun öyrənməsi üçün zamana ehtiyac varmış.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev oktyabrın 24-də İsveçrə Konfederasiyasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Tomas Ştelin etimadnaməsini qəbul edib.
Səfir etimadnaməsini Prezident İlham Əliyevə təqdim edib.
Sonra dövlətimizin başçısı səfirlə söhbət edib.
Azərbaycan Prezidenti ikitərəfli münasibətlərimizin istər siyasi, istərsə də iqtisadi sahələrdə uğurla inkişaf etdiyini bildirərək, özünün Dünya İqtisadi Forumuna səfərləri zamanı İsveçrənin dövlət başçıları ilə mütəmadi görüşlərinin əməkdaşlığın müzakirəsi baxımından önəmini qeyd edib.
Ticarət, iqtisadiyyat, energetika sahələrində əməkdaşlığın səviyyəsindən məmnunluğunu bildirən Prezident İlham Əliyev İsveçrə şirkətlərinin Azərbaycanda uğurlu fəaliyyətinə toxunub, onların işğaldan azad edilmiş ərazilərimizdə yenidənqurma layihələri ilə bağlı fəal işlədiklərini vurğulayıb və bu istiqamətdə yaxşı əməkdaşlığın olduğunu bildirib.
Dövlətimizin başçısı işğaldan azad edilmiş ərazilərdə insanların rahat yaşaması üçün müasir texnologiya, yaşıl enerji, “ağıllı kənd” konsepsiyalarının həyata keçirildiyini deyərək, bunların əməkdaşlığımızda yeni istiqamətlər yaratdığını vurğulayıb.
Azərbaycan Prezidenti, eyni zamanda, SOCAR-ın İsveçrədəki fəaliyyətini, İsveçrə şirkətlərinin Azərbaycan iqtisadiyyatına investisiya qoymasını biznes sahəsində əlaqələrimizin yaxşı göstəricisi kimi dəyərləndirib.
Prezident İlham Əliyev qarşıdan gələn illərdə əməkdaşlığın daha da genişlənəcəyinə və güclü tərəfdaşlıq əlaqələrinin həyata keçiriləcəyinə ümidvar olduğunu bildirib.
Səfir, ilk növbədə, Qarabağa səfərinə toxunaraq, orada gedən yenidənqurma işləri ilə tanış olduğunu qeyd edib, İsveçrə şirkətlərini buraya dəvət etmək istəyində olduğunu deyib.
Ümumiyyətlə, Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişafında İsveçrə şirkətlərinin fəal iştirak etdiyini bildirən Tomas Ştel bu sahədə əməkdaşlığın genişləndirilməsi üçün yaxşı potensialın olduğunu vurğulayıb.
Azərbaycan ilə artıq 20 ilə yaxındır ki, əməkdaşlıq proqramının həyata keçirildiyini bildirən səfir İsveçrə şirkətlərinin Azərbaycanda makroiqtisadi sahədə, eləcə də maliyyə və özəl sektorların inkişafındakı fəaliyyətlərini məmnunluqla qeyd edib.
***
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev oktyabrın 24-də İsveçrə Konfederasiyasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Tomas Ştelin etimadnaməsini qəbul edib.
"Səfir etimadnaməsini Prezident İlham Əliyevə təqdim etdi.
Sonra dövlətimizin başçısı səfirlə söhbət etdi.
Azərbaycan Prezidenti ikitərəfli münasibətlərimizin istər siyasi, istərsə də iqtisadi sahələrdə uğurla inkişaf etdiyini bildirərək, özünün Dünya İqtisadi Forumuna səfərləri zamanı İsveçrənin dövlət başçıları ilə mütəmadi görüşlərinin əməkdaşlığın müzakirəsi baxımından önəmini qeyd etdi.
Ticarət, iqtisadiyyat, energetika sahələrində əməkdaşlığın səviyyəsindən məmnunluğunu bildirən Prezident İlham Əliyev İsveçrə şirkətlərinin Azərbaycanda uğurlu fəaliyyətinə toxundu, onların işğaldan azad edilmiş ərazilərimizdə yenidənqurma layihələri ilə bağlı fəal işlədiklərini vurğuladı və bu istiqamətdə yaxşı əməkdaşlığın olduğunu bildirdi.
Dövlətimizin başçısı işğaldan azad edilmiş ərazilərdə insanların rahat yaşaması üçün müasir texnologiya, yaşıl enerji, ağıllı kənd konsepsiyalarının həyata keçirildiyini deyərək, bunların əməkdaşlığımızda yeni istiqamətlər yaratdığını vurğuladı.
Azərbaycan Prezidenti, eyni zamanda, SOCAR-ın İsveçrədəki fəaliyyətini, İsveçrə şirkətlərinin Azərbaycan iqtisadiyyatına investisiya qoymasını biznes sahəsində əlaqələrimizin yaxşı göstəricisi kimi dəyərləndirdi.
Prezident İlham Əliyev qarşıdan gələn illərdə əməkdaşlığın daha da genişlənəcəyinə və güclü tərəfdaşlıq əlaqələrinin həyata keçiriləcəyinə ümidvar olduğunu bildirdi.
Səfir ilk növbədə Qarabağa səfərinə toxunaraq, orada gedən yenidənqurma işləri ilə tanış olduğunu qeyd etdi, İsveçrə şirkətlərini buraya dəvət etmək istəyində olduğunu dedi.
Ümumiyyətlə, Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişafında İsveçrə şirkətlərinin fəal iştirak etdiyini bildirən Tomas Ştel bu sahədə əməkdaşlığın genişləndirilməsi üçün yaxşı potensialın olduğunu vurğuladı.
Azərbaycan ilə artıq 20 ilə yaxındır ki, əməkdaşlıq proqramının həyata keçirildiyini bildirən səfir İsveçrə şirkətlərinin Azərbaycanda makro-iqtisadi sahədə, eləcə də maliyyə və özəl sektorların inkişafındakı fəaliyyətlərini məmnunluqla qeyd etdi.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev oktyabrın 24-də Latviya Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Edqars Skuyanın etimadnaməsini qəbul edib.
Səfir etimadnaməsini Prezident İlham Əliyevə təqdim edib.
Sonra dövlətimizin başçısı səfirlə söhbət edib.
Prezident İlham Əliyev ikitərəfli münasibətlərimizin zəngin tarixə malik olduğunu qeyd edərək, qarşılıqlı təmasların, xüsusilə dövlət başçılarının səfərlərinin əməkdaşlığımızın genişlənməsi işinə verdiyi töhfəni vurğulayıb.
Dövlətimizin başçısı iqtisadi əlaqələrə toxunaraq, ticarət, investisiya və digər sahələrdə daha geniş imkanların müəyyənləşdirilməsinin vacibliyini bildirib.
Azərbaycan Prezidenti ölkələrimizin müstəqilliyini bərpa etdikdən sonrakı dövrdə bir-birini dəstəkləməsinin önəmini qeyd edib. Prezident İlham Əliyev, eyni zamanda, parlamentlərarası əməkdaşlığın da əlaqələrimizin möhkəmlənməsində roluna toxunub, xalqlar arasında təmasların əhəmiyyətini vurğulayıb.
Dövlətimizin başçısı ikitərəfli münasibətlərimizin gələcəkdə də uğurla inkişaf edəcəyinə ümidvar olduğunu bildirib.
Ölkəmizdə göstərilən yüksək qonaqpərvərliyi qeyd edən səfir Azərbaycanın gözəlliyinin və burada gedən inkişaf proseslərinin onda dərin təəssürat hissi yaratdığını deyib.
Edqars Skuya dövlətimizin başçısına Latviya Prezidentinin ölkəsinə rəsmi səfərlə bağlı dəvətini çatdırıb.
Prezident İlham Əliyev dəvəti minnətdarlıqla qəbul edib.
Görüşdə Azərbaycan ilə Latviyanın beynəlxalq təşkilatlar çərçivəsində uğurlu əməkdaşlığı qeyd edilib, Latviyanın ölkəmizdəki səfirliyinin NATO-nun Azərbaycanda əlaqələndirici funksiyasını yerinə yetirməsindən məmnunluq ifadə olunub, Azərbaycan ilə NATO arasında əməkdaşlığın inkişafına töhfə verdiyi vurğulanıb. Həmçinin Azərbaycanın həm NATO, həm də Avropa İttifaqı ilə əlaqələrinin inkişafında üzv dövlət olaraq Latviyanın verdiyi dəstək yüksək qiymətləndirilib.
***
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev oktyabrın 24-də Latviya Respublikasının ölkəmizdə yeni təyin olunmuş fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Edqars Skuyanın etimadnaməsini qəbul edib.
Bu barədə Prezidentin Mətbuat Xidməti məlumat yayıb.
“Nikol Paşinyan “DQR”in ləğvi və yekun ləğvi haqqında fərmanın mətnindən şəxsən xəbərdar idi və şəxsən Şahramanyanı Azərbaycanın bütün tələbləri ilə razılaşaraq hərbi eskalasiyanı dayandırmaq üçün hər şeyi etməyə çağırıb”.
Bu barədə “Hraparak” nəşri yazır.
Nəşr qeyd edir ki, Şahramanyanla Paşinyan arasında yalnız bir dəfə dialoq olub və Ermənistanın baş naziri separatçı rejimin başçısına göstərişi verib: “Xüsusən də azərbaycanlılar “Artsax”ın ləğvi, dövlət qurumlarının, ordunun ləğvi, silah-sursatın Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinə verilməsi haqqında qərarda öz əksini tapmış tələblərini Qarabağ ermənilərinə çatdıranda Şahramanyan MTX-in direktoru Armen Abazyanla əlaqə saxlayıb. Onun vasitəçiliyi ilə Paşinyanla yalnız bir telefon danışığı aparıb. O, dərhal Azərbaycanın bütün tələblərini yerinə yetirməyə və müharibənin Ermənistan ərazisinə keçməsinin qarşısını almağa çağırıb”.
Rusiya kəşfiyyatına yaxın media qurumları fransız mütəxəssislərin Ermənistanda döyüş hazırlığı yüksək hərbçilərin seçim prosesinə başladığını iddia edir... Halbuki, Ermənistan Ukraynanın deyil, məhz Rusiyanın hərbi müttəfiqidir, yəni, Fransa Kreml-İrəvan münasibətlərini sadəcə, korlamaqla, kifayətlənmək istəmir, ümumiyyətlə, düşmənçiliyin baş qaldırmasında maraqlıdır...
ABŞ və Qərb Cənubi Qafqaza yerləşmək üçün bütün mümkün variantları sınaqdan çıxartmağa çalışır. Ağ Ev bu məsələdə Avropa Birliyi və Fransa ilə ortaq hərəkət edir. Bayden adminstrasiyası Cənubi Qafqazda Qərbin dayaq mexanizmlərinin yaradılması istiqamətində müxtəlif ssenarilər üzrə hərəkət edir. Və son vaxtlar Ağ Evin ssenariləri daha qabarıq şəkildə regional proseslərə müdaxilə olunmasına yol açmağa başlayıb.
Onu da qeyd etmək lazımdır ki, ABŞ və Qərbin əsas hədəfi məhz Rusiyanın Cənubi Qafqazdan sıxışdırılaraq, tamamilə çıxarılmasına yönəlmiş kimi görünür. Ancaq Ağ Evin əlində hələlik bu hədəfi reallaşdırmaq üçün yetərincə regional hərbi-siyasi faktorlar mövcud deyil. Bu səbəbdən də, ABŞ və Qərb ilk növbədə belə faktorların yaradılmasına cəhd göstərir.
Onu da qeyd etmək lazımdır ki, ABŞ-ın beynəlxalq propoqanda maşını hazırda Cənubi Qafqazı xüsusi diqqət altında saxlayır. Hətta vaxtaşırı bu regionla bağlı gələcək hədəflərin icrasına yönəlik dezinformasiya yaymaqdan da qətiyyən çəkinmir. Üstəlik, bu məqsədlə Bayden adminstrasiyasının ən yüksək rütbəli təmsilçilərinin adından belə, istifadə olunur. Və ABŞ-ın dövlət katibi Entoni Blinkenin konqresmenlərlə görüşü barədə yayılan məlumatlar bunu təsdiqləyir.
Məsələ ondadır ki, dövlət katibi Entoni Blinkenin konqresmenlərə Azərbaycanın yaxın vaxtlarda Ermənistanın cənub bölgəsinə hücum edəcəyini söylədiyi bildirilir. Nə qədər qəribə də olsa, Ağ Ev uzun müddət bu iddialara reaksiya verməyə ehtiyac duymadı. Yalnız bir dəfə ABŞ dövlət katibinin dediklərinin yanlış yozulduğuna eyham vurmaqla, kifayətləndi. Və bu, Azərbaycanın əleyhinə propoqandanın vahid mərkəzdən idarə olunması barədə şübhələri artırır.
Digər tərəfdən, ABŞ kəşfiyyatına bağlı olduğu iddia edilən "Stratfort" analitik-təhlil mərkəzi də Ağ Evin həvəssiz təkzib etdiyi həmin məlumatları eynilə təkrarladı. Halbuki, bu məlumatların tamamilə yalan olduğunu hər kəs anlayır. Buna baxmayaraq, belə israrla eyni iddiaların gündəmə gətirilməsində müəyyən məqsədlərin olduğu indi qətiyyən şübhə doğurmur.
Böyük ehtimalla ABŞ və Qərb Ermənistanda xof texnologiyasının verəcəyi effektdən yararlanmaq niyyətinə düşüb. Yəni, rəsmi İrəvana və Ermənistan cəmiyyətinə mesaj verilir ki, böyük hərbi təhlükə gözlənilir. Ancaq rəsmi İrəvanın hərbi müttəfiqi Rusiya Ermənistanı qorumaq niyyətindən uzaqdır. Ona görə də, rəsmi İrəvan mümkün qədər tez bir zamanda Rusiyadan uzaqlaşmaq istiqamətində konkret addımlar atmalıdır. Əks halda, sonra çox gec ola bilər.
Təbii ki, Paşinyan hakimiyyəti tam şəkildə Qərbin təsiri altına düşdüyündən Azərbaycanla yanaşı, həm də birbaşa Rusiya əleyhinə yönəlmiş bu məkrli oyunda böyük həvəslə iştirak etməyə çalışır. Üstəlik, ABŞ-ın razılığı ilə bu prosesə Avropa Birliyi və Fransanın da cəlb olunması rəsmi İrəvanı daha da ümidləndirir. Ermənistanın müdafiəsinə yönəlik Fransanın verdiyi vədlər isə Paşinyan hakimiyyətinə xüsusi olaraq, cazibədar görünür.
Son məlumatlara görə, Fransa Ermənistana müasir silahlar satmaq niyyətindədir. Rəsmi Parisin bu addımı bəzi şübhəli məqamları da gündəmə gətirməyə başlayıb. Belə ki, rəsmi Paris bu prosesin Rusiyaya meydan oxuma effektində irəliləməsinə xüsusi önəm verir. Hər halda, Rusiya ilə Ermənistanın münasibətlərinin tamamilə korlanmasına yönəlik cəhdlər açıq-aşkar nəzərə çarpır. Və bu, yaxın gələcəkdə ilk növbədə Ermənistanı real təhlükə qarşısında buraxa bilər.
Ancaq rəsmi Parisi böyük ehtimalla Ermənistanın gələcək taleyi ümumiyyətlə, maraqlandırmır. Hələlik görünən odur ki, Fransa ABŞ-ın da razılığı ilə Ermənistanda Rusiyaya alternativ hərbi güc statusu qazanmağa can atır. Yəqin ki, Ermənistana müdafiə silahları verildikdən sonra Fransa rəsmi İrəvandan daha bir müqaviləyə imza atmasını tələb edəcək. Yəni, Fransa Ermənistanda hərbi kontingent yerləşdirmək istiqamətində müəyyən hüquqi-siyasi mexanizmlər qurmağa çalışır.
Eyni zamanda, rəsmi İrəvana Rusiyadan silah idxalından imtina edilməsi təlqin olunur. Belə ki, Ermənistan Rusiyanı 400 milyon dollarlıq silah sifarişini yerinə yetirməməkdə suçlayır. Halbuki, Rusiya hərbi-sənaye kompleksindən verilən məlumata görə, sifariş olunan silahlar artıq çoxdan hazırdır. Ancaq rəsmi İrəvan həmin silahların Ermənistana göndərilməsinə hələ də razılıq verməyib. Və indi gözlənilmədən Rusiya dövlətlərarası hərbi ticarət müqaviləsinə riayət etməməkdə günahlandırılır.
Göründüyü kimi, Rusiya və Ermənistan arasında olduqca müəmmalı proseslər cərəyan edir. ABŞ və Qərb Fransa üzərindən Ermənistanın Rusiya ilə qarşıdurmasını dərinləşdirməyə çəhd göstərir. Üstəlik, buna böyük ölçüdə artıq nail olmuş kimi görünür. Fransanın Ermənistanı silahlandırmaq planı isə bu prosesi məntiqi sonluğa daha da yaxınlaşdıra bilər. Və bu, yaxın vaxtlarda olduqca qabarıq şəkildə ortaya çıxa biləcək real təhlükədən xəbər verir.
Məsələ ondadır ki, rəsmi Paris Ermənistanın Fransadan silah almaq üçün maliyyə vəsaitinə malik olmadığını tam dəqiqliyi ilə bilirlər. Halbuki, Fransanın ödənişsiz silah hədiyyə etmək kimi bir niyyəti də yoxdur. Deməli, rəsmi İrəvan Fransa silahları istəyirsə, onun dəyərini ödəməyin yolunu da tapmalıdır. Və Rusiya kəşfiyyatına bağlı bəzi media qurumları belə variantın artıq tapıldığını vurğulayırlar.
Belə ki, Rusiya mətbuatında yer alan iddialara görə, Fransadan bir qrup hərbi instruktor Ermənistana gəlib. Fransız mütəxəssislər Ermənistanın hərbi hissələrində araşdırmalar aparırlar. Həmin araşdırmalar nəticəsində döyüş hazırlığı nəzərə alınmaqla, erməni hərbçilər seçilir. Onlar yeni yaradılan hərbi hissənin tərkibinə daxil edilir. Və əsas məqsəd seçilmiş erməni hərbçilərin Rusiyaya qarşı vuruşmaq üçün Ukraynaya göndərməkdən ibarətdir.
Rusiya mətbuatı iddia edir ki, Paşinyan hakimiyyəti Fransadan alınacaq silahlar üçün ödəniş əvəzi olaraq, məhz erməni hərbçiləri Ukraynaya göndərməklə bağlı rəsmi Parisin təklifini artıq qəbul edib. Əgər, bu iddialar doğrudursa, deməli, rəsmi İrəvan olduqca, təhlükəli hərbi avantüraya razılıq verib. Vaxtilə ermənilər Rusiya ordusunun tərkibində Ukraynaya qarşı vuruşmaq üçün xüsusi hərbi hissələr yaratmışdılar. Ancaq həmin hərbi hissələrin tərkibində Rusiya vətəndaşı olan ermənilər yer alırdı.
İndi isə bunun tamamilə əksi olan proses baş verməkdədir. Fransa erməni hərbçiləri Rusiyaya qarşı vuruşmaq üçün Ukraynaya göndərməyə hazırlaşır. Halbuki, Ermənistan Ukraynanın deyil, məhz Rusiyanın hərbi müttəfiqidir. Belə anlaşılır ki, Fransa Rusiya-Ermənistan münasibətlərini sadəcə, korlamaqla, kifayətlənmək istəmir, ümumiyyətlə, düşmənçiliyin baş qaldırmasında maraqlıdır. Və bu, həm də Fransanın Ermənistanı israrla böyük fəlakətə sürükləməkdə olduğu anlamına gəlir.(Yeni Müsavat)
Xarici işlər nazirlərinin “3+3” (Azərbaycan, Ermənistan, Gürcüstan, İran, Rusiya, Türkiyə) formatı çərçivəsində növbəti görüşü 2024-cü ilin birinci yarısında Türkiyədə keçiriləcək.
APA xəbər verir ki, bu barədə Rusiyanın xarici işlər naziri Sergey Lavrov bu gün Tehranda keçirilən görüşdə bildirib.
Qeyd edək ki, regionun baş diplomatları səviyyəsində ilk görüş İranın paytaxtı Tehranda keçirilib.
Bundan əvvəlki ilk görüş Moskvada xarici işlər nazirlərinin müavinləri səviyyəsində 2021-ci ilin dekabrında baş tutmuşdu.
Hər iki görüşdə Gürcüstan iştirakdan imtina etmişdir.